Подписка за запазване на обучението от 5-ти до 7-ми клас в МГ


Гост

#726

2012-03-05 14:34

Защо да разваляме нещо което работи!
учител

#727

2012-03-05 15:24

На този принцип и езиковите да поискат прием от 5-ти клас, и търговската, и да приключим с останалите училища и основното образование. Всички ще сме или математици или ще знаем езици иииии да работят ПРОСТИТЕ. Хайде помислете малко, избор ученикът може да направи сам след определена възраст. Това е избор на родителя, а той в 90 процента не съвпада с избора на ученика. Ако си добър в математическото мислене ще успееш и след 7-ми клас. Не се захласвайте толкова, вижте примерите от реалния живот около себе си.

Гост

#728 Re:

2012-03-05 15:35

#715: -

Интересите във втори клас въобще не са определящи за способностите на едно дете. Аз съм учителка и имам три деца и ви казвам - заблуждавате се. Точно това трябва да направите - да изчакате да узреят интересите на детето ви и да видите дали наистина това го влече . Всичко останало е пропаганда на учители за лов на ученици...


Гост

#729 Re: Re:

2012-03-05 15:37

#716: - Re:

Съгласна съм на 100 процента!


Гост

#730 Re: За незаконни прием в МГ

2012-03-05 15:39


Гост

#731 Re:

2012-03-05 16:17

#727: учител -

Тези училища са се доказали във времето. Учениците също! Оставете ги да си вършат работата, както досега - качествено! С експериментите и то некадърни - до тук!


Гост

#732 Re: Re: За незаконни прием в МГ

2012-03-05 16:17

#730: - Re: За незаконни прием в МГ

Госпожи и господа учители, които така яростно критикувате МГ

погледнете се в огледалото и ако гледката не Ви хареса- не винете огледалото.....


Гост

#733

2012-03-05 16:18

Би било безобразие децата на България да не могат да получават желаната от тях подготовка!

Гост

#734

2012-03-05 16:45

Ей, ликвидаторите, е..хте майката на всичко, останаха само МГ. За това сега сте се насочили към тях, нали? Трън са в очите ви, че все още има нещо несъсипано в тази страна.

Гост

#735

2012-03-05 19:09

Моето мение е,че децата развиват мисленето си докато са още малки. Аз уча в СМГ от 8ми клас.Ще ви дам един пример: един ден в час влезе учителя по математика и каза" Вие сте 8ми клас и сте в СМГ сега, но за да сте наистина добри в математиката, трябва да я учите по-усилено от малки."
И наистина е така, в момента повечето от медалистите на България по математика и информатика са от СМГ и всички те са учили от 4-ти клас математика!

Гост

#736 Re:

2012-03-05 19:53

#735: -

Наистина ли? Не може да бъде! И кой ти каза, че повечето медалисти от олимпиадите по информатика са от СМГ? Това не е вярно!!!

И кой ти пречеше да я учиш от малък/ка тази математика? Има колкото искаш примери за деца, учили до 8-ми клас в други училища, а не в МГ, които са  постигали и продължават да постигат успехи в математиката. Успехите са въпрос на талант, труд и желание, а не точно на това къде учиш до 8-ми клас. Да не би всички, които са учили 5-7 клас в СМГ или др. МГ, да са "наистина добри в математиката"?


Гост

#737 Re: Re:

2012-03-05 22:52

#736: - Re:

Много си прав, наистина може да се учи математика и извън СМГ. Също така може да се рита топка не само в Манчестър Юнайтед и Реал Мадрид, а и в Банкя. Обаче защото може никой не е тръгнал да закрива тези отбори. Може да се играе балет и извън Болшой театър. Но никой не иска да го закрива. Може така, може и иначе. За това нека МГ да си останат, а всички които могат и без тях, нека си се подготвят в къщи. Така е справедливо. Който пък е завидял за трудно спечелените левчета на учителите-математици, нека да бъде така добър да погледне в копанката на милионерите и милиардерите. Тях да се опита да закрие. Ако му стиска, защото най-лесно и най-долно е да посягаш на дечицата.


Гост

#738 Подписка за запазване на обучението от 5-ти до 7-ми клас в матема

2012-03-06 07:46

В МАТЕМАТИЧЕСКИТЕ ГИМНАЗИИ децата получават най-доброто образование във възрастта от 5ти до 7ми клас!

Гост

#739

2012-03-06 08:53

Аз самата съм завършила математическа гимназия и съм шокирана, че на някой му е хрумнала тази идея. Трябва да бъде дадено правото на деца с интереси и знания над средните да се обучават в специализирана паралелка, където ще им бъде интересно. Тази година синът ми става на 8 години и е в математическа паралелка още от 1 клас. Той и още около 5 деца от техния клас се представят блестящо на математическите състезания за първи клас. Наблюдавам, че на тези деца не им е интересно в час по математика, защото свършват много бързо със задачите и започват да развалят дисциплината и да се оплакват как другите не могат да се справят и на тях им е скучно докато ги чакат. Така че, е съвсем нормално да има специализирани паралелки след 5 клас по математика в Математическите гимназии, както има такива от 1 клас в нормални училища и както има ранно езиково обучение в специализирани паралелки още от 1 клас.
Тони

#740 Re:

2012-03-06 09:01

#727: учител -
На този принцип и езиковите да поискат прием от 5-ти клас, и търговската, и да приключим с останалите училища и основното образование. Всички ще сме или математици или ще знаем езици иииии да работят ПРОСТИТЕ. Хайде помислете малко, избор ученикът може да направи сам след определена възраст. Това е избор на родителя, а той в 90 процента не съвпада с избора на ученика. Ако си добър в математическото мислене ще успееш и след 7-ми клас. Не се захласвайте толкова, вижте примерите от реалния живот около себе си.
С цялото ми уважение децата ми ходят на английски още от 4 годишни и съм забелязала, че колкото по-малки бяха, толкова по-лесно и бързо се справяха и запомняха. Няма нищо лошо езиковите гимназии да поискат прием след 5 клас, напълно го подкрепям. А това, че човек има висше образование не значи, че знае много. Аз познавам хора, които са завършили например езикова гимназия и не могат да кажат 1 изречение на съответния език. Има и много, които са си завършили и висшето образование с преписване. Но има и много сериозни и амбициозни деца, които само питат "Може ли да ме запишеш на еди кое си състезание" и т.н. Не може да се отрежат крилете на тези деца, които наистина имат желание да получат знания.

Гост

#741 Re:

2012-03-06 10:45

#727: учител -  

 

Езикова от 5-ти клас? Защо не? А спокойни бъдете - скоро никой няма да иска да учи, такива са тенденциите, не се тревожете. Желаещите за занаяти ще са повече от желаещите да следват...
една от многото

#743

2012-03-06 14:54

Като не можем да предложим истински качествени промени в българското образование да се поучим от другите страни, които привличат децата от ранна възраст към училища с традиции, ред и високи изисквания към образование, въэпитание, култура и вяра. Не подкрепям промените, защото са самоцелни.
родител на дете, което пее мнооого фалшиво

#744 Дали едно дете на 10 години може само да прецени какво го влече?

2012-03-06 18:48

#727: учител -

Вижте на мен като родител ще ми е много по-удобно, ако в кварталното училище има математическа паралелка вместо да водя  и вземам детето си на другия край на града ,но знам че това няма как да се случи във всяко квартално училище по ред причини и нека на се заблуждаваме.

Какво се случва в момента:

диалог между мен и детето

-Как мина деня?- питам аз детето

-Скукаааааааааааааа.-отговаря ми то

- Защо?

- Вообще не ме вдигат вече по математика.

- И защо така?

- Ами  вдигат  едни и същи деца, че били зле с материала.

- Нищо, нека да наваксат да не дърпат назад, а тя госпожата си знае ,че знаеш.

- Днес ми писа забележка.

- Защо?

- Защото реших в час и задачите от следващия урок.

- Защо и следващия?

- Ами реших задачите за в клас и нищо не ми остана  за домашно и нямаше какво да правя. Така ще ми остане време  да си реша Кенгуруто от миналите години за състезанието.

- И какво стана?

- Премести ме при едно дете ,че не знаеше таблицата за умножение да му помагам.

 

Та така.
Стигна се до там да му се карам да не решава задачи. Де така да беше и по Човек и общество ама не.А как фалшиво пее малее и народна песен да му дадеш на рап я изкарва.Голям смях. А после кажете ,че детето не разбира какво му се отдава ,че   няма интерес към математиката и родителите са му го втълпили.
Та като гледам, ако закрият приема от пети клас още 3 години детето ще е помощник учител и ще скучае по математика.  Дано поне помага в час ,а да не пречи .


Гост

#745

2012-03-07 09:16

Здравейте!
Имам двама сина на 19 и на 10г и в зависимост от това в какви уч-ща учиха, вече съм напълно убедена, че вида на училището има значение за развитието на детето! Пълна глупост е да се премахнат математическите гимназии! Защо всички трябва да се слагат в общия кюп?! Който има стимул и възможности, да се бори по трънливия път на живота! И когато си сред добра конкуренция и амбициите са по-големи. Останалите .....бачкатори!
Лошото е, че през последните години масово се увеличава деградацията на младежта! Моралните ценности и личната култура са под нормалното ниво!
В самите семейства на хората най- важното вече е оцеляването в тази криза! Вниманието към децата е принизено, което страшно се отразява и на тяхното развитие!
Затова смятам, че трябва да има МГ, за да има някой, който да дърпа новото поколение напред!!!
Хубав ден!

Гост

#746 Re: Дали едно дете на 10 години може само да прецени какво го влече?

2012-03-07 10:32

#744: родител на дете, което пее мнооого фалшиво - Дали едно дете на 10 години може само да прецени какво го влече?

Така е в началните класове, но като започне да се учи истинска математика (към средата на 6- ти клас) нещата се променят – детето ви вече няма да може да решава задачи от следващия урок. Съученици на моето дете, които се справяха до към края на 6-ти клас, след това започнаха да поизостават и не успяха да изкарат отлични оценки на изпита след 7-ми клас. Математиката не е само таблица за умножение и сметки. Децата-калкулатори не винаги успяват да се справят след това със задачите, изискващи мислене и разбиране.


Гост

#747 Re:

2012-03-07 10:36

#745: -

С "дърпане" не става. Във всяко едно училище има всякакви деца. Има и такива, без каквото и да било възпитание и култура (дори в най-добрите училища). Тези деца не подлежат на промяна. Те пречат на останалите с лошата си дисциплина в час, но мерки не се взимат нито от ръководствата на училищата, нито от родителите.


Гост

#748 Re: Re: Дали едно дете на 10 години може само да прецени какво го влече?

2012-03-07 12:08

#746: - Re: Дали едно дете на 10 години може само да прецени какво го влече?

На състезанията по математика даже и в 3 клас се иска мнооого мислене. Далеч не са само бакалски сметки. Даже сметки почти няма.


Гост

#749

2012-03-07 12:27

Синът ми беше приет след 4-ти клас в СМГ и учи там до 7-ми клас. От опит мога да кажа, че обучението е на много високо ниво. Това е страхотна възможност за деца с математически наклонности и във никакъв случай не трябва да се премахва!

Гост

#750

2012-03-07 13:01

Цитат от BGMamma:
"Колежи, лицеи и някакви си там пикливи Соу с изучаване на математика. Това е бъдещето. А стига бе.........докога ще ни правят на идиоти."

Само не забравяйте, че децата от тези "пикливи" СОУ с математически паралелки също печелят медали от национални и международни математически състезания. На национални състезания те неведнъж са побеждавали ученици от СМГ и други МГ.
Не е добре, когато човек се изказва неподготвен – проверете фактите и тогава пишете.