Подписка за запазване на обучението от 5-ти до 7-ми клас в МГ
Свържете се с автора на петицията
Тази тема за дискусия е автоматично създадена с петицията Подписка за запазване на обучението от 5-ти до 7-ми клас в МГ
Гост |
#801 Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:2012-03-07 19:44#798: - Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Тъпни са вашите "аргументи". Дори едно изключение (а то не е само едно) да има, значи може. Щом един може, защо да не могат стотици, хиляди. Щом на няколко деца от ОУ Х не им пречи средата и са изкарали отлични оценки на изпитите след 7-ми клас, защо на други тази среда да пречи? Или "На кривата ракета, космосът е крив". Щом няколко деца от ОУ Z са получили отлична подготовка по химия, биология...и са класирани за национален кръг, защо и другите да не го постигнат. Ама труд трябва, където и да си – МГ, ОУ, СОУ. Те в МГ не наливат с фуния. Вие не искате запазване на приема, вие искате елитарни училища. Ами вървете тогава в ЧУ. МГ са за математици и не бива да се превръщат в елитарни, не бива да са безплатни трамплини към ЕГ, АК... |
Гост |
#802 Re:2012-03-07 19:54Твоето дете като постигне колкото моето, тогава пиши глупости. А колко подписа имате от хора, чиито деца нито са учили в МГ, нито ще учат, нито пък самите те са чели законопроекта и знаят за какво става въпрос? Казахте "Премахват приема след 4-ти клас" и хората чели, недочели, се хванаха. А кой премахва приема? Никой. Разрешават го даже от 1-ви клас, а МГ, ако искат, и от 4-ти да си приемат. Ама вие май искате точно с вас да се съобразят, точно с вашето дете? А каква е гаранцията, че ако има прием, то ще влезе? Ами да му направят специално за него един закон. Предложете се за консултант – нали сте експерт по въпросите, свързани с образованието. Как ли са ви пропуснали и не са потърсили мнението ви до сега!!!
|
Гост |
#803 Re: Re:2012-03-07 20:00От 1 клас не върши работа, иска се от 5 клас, защото чак тогава може да се направи обективен подбор. А приемът от 5 клас се премахва в първоначалния вариант на закона, няма "ако искат да си направят". Освен това се премахва и подборът. Против това е подписката. |
Гост |
#804 Re: Re: Re:2012-03-07 20:10Не е точно така. Ако се приеме една паралелка в първи клас, след 4-ти клас да си направят изпит и така ще останат наистина най-добрите. Ще могат да кандидатстват и деца, които не са учили там от първи клас. Как в СОУ и ОУ има изпит за математически паралелки? Никой не го забранява, не виждам това в законопроекта. Единствено трябва името на МГ да се промени. |
Гост |
#805 Re: Re: Re: Re:2012-03-07 20:23Това все пак не е детска градина. А и нямат ресурси за обучение на първокласници - нито учители, нито стаи. Абе какво спорим като на пазар - моделът на прием след 4 и след 7 клас е доказано работещ. От там нататък защо да го сменяме? |
Гост |
#806 Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:2012-03-07 20:44#801: - Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Ти си загубена кауза... |
Гост |
#807 Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:2012-03-07 23:32#801: - Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Може и да не ви харесва, но голяма част от МГ-тата са елитарни (в хубавия смисъл на тази дума), т.к. те възпитават "умният" елит на нацията, който трябва да има равен старт с "богатия" елит. Не виждам нищо лошо в това, че са трамплин и то безплатен - нали от образованието има смисъл, ако успее да ти осигури именно такъв трамплин в последващите етапи от живота. Значи МГ-тата си вършат добре работата. На държавата работата й е да насърчава формирането на добри безплатни училища за умни деца, а добри платени училища нека да има, но не би трябвало те да са в привилегировано положение и да се допуска да останат единствена алтернатива за желаещите качествено образование. |
Тази публикация е изтрита от администратора на сайта. (Покажи подробности)
2012-03-08 01:43- Date of removal: 2010-05-29
- Причина за премахване: spam
Гост |
#809 Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:2012-03-08 11:50#808: - Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Ами има отбори от СОУ и ОУ на международни състезания, има медалисти и от там, ако става въпрос за 5-7 клас. След 7-ми клас е нормално отборите да са само от МГ, тъй като математиците отиват в МГ да се развиват (или в ЕГ). Това също е работещ модел, защо го отричате? Никой не пречи на МГ. Досега приемът е бил незаконен, има си законопроект, ще озаконят нещата. Не може така: уж искаме ред, законност, искаме да сме приети в Европа, ама когато ни изнася само. Без каквито и да било смислени аргументи е вашата позиция. Искате специални елитарни училища за вашите деца, смятайки, че те са по-умни, по-възпитани, по-талантливи от останалите. Така мислят всички родители. Ставате банални с тази среда! Обясниха ви, че щом средата не е попречила на 90% от приетите в ЕГ (само около 9-10 % от приетите в най-елитните езикови училища са учили до 7-ми клас в МГ) , значи не би трябвало да пречи и на вашите деца, ако наистина са умни и талантливи. Никой на никого не може да попречи да се развива, ако той го желае. Има си прием след 7-ми клас и ако децата желаят да се развиват в областта на математиката, да кандидатстват в МГ. А като става въпрос за образование в чужбина: доминираща е ролята на частните училища. В Англия в държавни училища учат децата на имигрантите и социално слабите. В САЩ нещата стоят долу-горе по същия начин. В държавните им училища подготовката е на светлинни години от тази в частните. Защо да гледаме Словакия, Чехия? Да следваме примера на страни с по-добро образование – Англия, САЩ. Да си направим и у нас частното образование доминиращо. Още повече, че ще се отпускат средства и за ученици, учещи в ЧУ. Няма ли да ви излезе на същата цена, че дори и по-евтино , ако запишете детето си в ЧУ, избягвайки таксите за курсове и частни уроци по езици например. Не е тайна, че в държавните училища език не се научава, поради липса на добри преподаватели. Който си знае езика, си намира по-добре платена работа. Държавните училища, за разлика от частните, не могат да предложат високи заплати на учителите. Часовете по език в държавните училища са си губене на време. И не бива да се приема като трагедия това, че вероятно няма да има прием след 4-ти клас. Стига с тези международни състезания! На тях ходят не повече от 4 деца от випуск (до 7-ми клас) и от от СМГ (от останалите МГ не ходят – с 1-2 изключения). За 4 деца от България трябва да има специални паралелки ли? Ами да ползват вече работещия модел: курсове в СМГ, частни уроци, 125 СОУ, 107 ОУ. След 7-ми клас – СМГ. И в 125-то и в 107-мо ще си ходят на международни (щом това искате), ако заслужат място в отбора. Хиляди крещят, че децата им са много талантливи, а отиват 4 деца. Вие сигурни ли сте, че това ще са вашите деца? Ако детето не е състезател, въобще не е нужно да учи до 7-ми клас в МГ – няма какво да изпусне от математиката, защото до 7-ми клас са сметки. В 7-ми клас започва истинската математика. Единственото предимство за тези деца, ако учат в МГ в 7-ми клас, е, че евентуално могат да се подготвят за изпита по математика безплатно. Но не винаги се получава. В СМГ и МГ-Варна може и да не ходят на частни уроци по математика, но има МГ, в които ходят. Ходят предимно тези, които смятат да кандидатстват в ЕГ след 7-ми клас. |
Гост |
#810 Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:2012-03-08 13:02Ами има отбори от СОУ и ОУ на международни състезания, има медалисти и от там, ако става въпрос за 5-7 клас. След 7-ми клас е нормално отборите да са само от МГ, тъй като математиците отиват в МГ да се развиват (или в ЕГ). Това също е работещ модел, защо го отричате? Никой не пречи на МГ. Досега приемът е бил незаконен, има си законопроект, ще озаконят нещата. Не може така: уж искаме ред, законност, искаме да сме приети в Европа, ама когато ни изнася само. Без каквито и да било смислени аргументи е вашата позиция. Искате специални елитарни училища за вашите деца, смятайки, че те са по-умни, по-възпитани, по-талантливи от останалите. Така мислят всички родители. Ставате банални с тази среда! Обясниха ви, че щом средата не е попречила на 90% от приетите в ЕГ (само около 9-10 % от приетите в най-елитните езикови училища са учили до 7-ми клас в МГ) , значи не би трябвало да пречи и на вашите деца, ако наистина са умни и талантливи. Никой на никого не може да попречи да се развива, ако той го желае. Има си прием след 7-ми клас и ако децата желаят да се развиват в областта на математиката, да кандидатстват в МГ. А като става въпрос за образование в чужбина: доминираща е ролята на частните училища. В Англия в държавни училища учат децата на имигрантите и социално слабите. В САЩ нещата стоят долу-горе по същия начин. В държавните им училища подготовката е на светлинни години от тази в частните. Защо да гледаме Словакия, Чехия? Да следваме примера на страни с по-добро образование – Англия, САЩ. Да си направим и у нас частното образование доминиращо. Още повече, че ще се отпускат средства и за ученици, учещи в ЧУ. Няма ли да ви излезе на същата цена, че дори и по-евтино , ако запишете детето си в ЧУ, избягвайки таксите за курсове и частни уроци по езици например. Не е тайна, че в държавните училища език не се научава, поради липса на добри преподаватели. Който си знае езика, си намира по-добре платена работа. Държавните училища, за разлика от частните, не могат да предложат високи заплати на учителите. Часовете по език в държавните училища са си губене на време. И не бива да се приема като трагедия това, че вероятно няма да има прием след 4-ти клас. Стига с тези международни състезания! На тях ходят не повече от 4 деца от випуск (до 7-ми клас) и от от СМГ (от останалите МГ не ходят – с 1-2 изключения). За 4 деца от България трябва да има специални паралелки ли? Ами да ползват вече работещия модел: курсове в СМГ, частни уроци, 125 СОУ, 107 ОУ. След 7-ми клас – СМГ. И в 125-то и в 107-мо ще си ходят на международни (щом това искате), ако заслужат място в отбора. Хиляди крещят, че децата им са много талантливи, а отиват 4 деца. Вие сигурни ли сте, че това ще са вашите деца? Ако детето не е състезател, въобще не е нужно да учи до 7-ми клас в МГ – няма какво да изпусне от математиката, защото до 7-ми клас са сметки. В 7-ми клас започва истинската математика. Единственото предимство за тези деца, ако учат в МГ в 7-ми клас, е, че евентуално могат да се подготвят за изпита по математика безплатно. Но не винаги се получава. В СМГ и МГ-Варна може и да не ходят на частни уроци по математика, но има МГ, в които ходят. Ходят предимно тези, които смятат да кандидатстват в ЕГ след 7-ми клас.#809: - Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Пак написахте глупости.Частните училища не са алтернатива.Никаква даже.И за САЩ не говорете, защото нямате информация.Едно заглавие ще дам "DEVELOPING MATH TALENT A COMPREHENSIVE GUIDE TO MATH EDUCATION FOR GIFTED STUDENTS IN ELEMENTARY AND MIDDLE SCHOOL" SUSAN G. ASSOULINE, Ph.D. & ANN LUPKOWSKI-SHOPLIK, Ph.D.Това което сте написали е най-малкото нелепо.Меко казано!?Частните училища не са алтернатива и то на математическите гимназии.И американците си дават сметка за това.Защо?Просто е.В университетите им, над 50% са или китайци, или индийци, или араби.При преподавателите картинката е не по-различна.И тази година българчета победиха КИТАЙ.КИТАЙ!!!Ясна сметка.ЧУ, не са алтернатива, защото те нямат стимул да са обективни в оценките си за децата-всяко дете им носи ПАРИ.Това я кристално ясно.Донякъде това е така и в държавните и общинските училища, и то заради фундаменталната глупост наречена ДЕЛЕГИРАН БЮДЖЕТ.дете=1200+лв.Математиката изисква специфична, мотивираща среда и много добри специалисти.ЧЕТЕТЕ ГОСПОДА НЕГРАМОТНИЦИ.Така е в спорта , изкуствата.ТАКА Е И В ТОЧНИТЕ НАУКИ.И всичкото това го имате готово и направено, а го РАЗРУШАВАТЕ.НЕЩАСТНИ НЕГРАМОТНИЦИ НА СРЕДНА ВЪЗРАСТ. П.С.Радвайте се на анонимноста си.Радввайте се!И да ви кажа право, пишете пълни измишльотини!Празни приказки. |
Гост |
#811 Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:2012-03-08 13:22#809: - Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Ако детето не е състезател, въобще не е нужно да учи до 7-ми клас в МГ – няма какво да изпусне от математиката, защото до 7-ми клас са сметки. В 7-ми клас започва истинската математика. Е те това е нещо много далеч от истината. Това, което се учи в МГ до 7 клас, е много повече от онова, заложено в програмата. |
Гост |
#812 Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:2012-03-08 14:02#809: - Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Интересно ми е от позицията на кого пишете. Родител, учител в частно училище, директор в частно училище, изготвяли сте проектозакона ? Споменавате ''вашите деца, вашите деца'' вие деца нямате ли? И нещо много ви влече нещо частничкото, намирисва ми ,че май гоненето на някаква финансова изгода ви кара да поствате тука. |
Тази публикация е изтрита от своя автор. (Покажи подробности)
2012-03-08 14:27- Date of removal: 2012-03-08
- Причина за премахване:
Гост |
#814 Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:2012-03-08 15:36#809: - Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Срам ме е, че има българи като вас :( Аман от некомпетентни чуждопоклонници, готови да прекопират всичко било то и по- лошо. Виждам, че не разбирате в дълбочина проблематиката нито от гледна точка на учителите, нито на учениците, нито на родителите но да твърдиш че е хубаво държавното и безплатното средно образование да се сведе до нивото, което е в Америка си е развнозначно на национално предателство. За мен е очевидно, че нямате достатъчно компетентност да коментирате темата: - За вас добър математик и ученик владеещ базовия учебен материал са синоними, което показва че със сериозната средношколска математиката нямате никакъв допир. Твърдението, че до 7-ми клас всичко е сметки, че тогава започва истинската математика също са лаишки; - Не правите разлика между гимназиална и университетска подготовка в чужбина; Не познавате сериозните проблеми на гимназиалното образование в Америка или Великобритания, обаче смело сте готови да прекопирате техните практики; - Не разбирате защо трябва да има състезателна математика при положение, че това са знания и умения, които превръщат бъдещите възпитаници на МГ във водещи специалисти в множество области - икономика, информатика, архитектура и инженерните науки (помага дори на умението да структурираш и защитаваш теза). То в България друг национален капитал освен добрите кадри не остана.... По вашата логика да махнем всички спортни школи и национални отбори. - За вас очевидно знанието не е ценност, към която всеки трябва да се стреми. Разберете, няма такова нещо като прекалено умен и знаещ човек. При положение, че в държавата се разсипват милиони за всякакви глупости, как може да кажете, че децата ни са прекалено умни и могатда минат и с не толкова качествено образование. - Искате да си знаещ и можещ да е скъпо (обърнете внимание, че това не са синоними на умен!); - Не разбирате какво значи "добра среда";
Малко е съмнително, колко много държите МГ-тата да почнат да се казват СОУ или да си разкарат половината паралелки, защото уж така е по-спретнато и подредено ...май са прави хората, че защитавате частни интереси. P.S. - Приемът след 5 клас не e незаконен - доколкото знам има поправка в закона, която го регламентира.
|
Гост |
#815 Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:2012-03-08 16:49#809: - Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: И не бива да се приема като трагедия това, че вероятно няма да има прием след 4-ти клас. Стига с тези международни състезания! На тях ходят не повече от 4 деца от випуск (до 7-ми клас) и от от СМГ (от останалите МГ не ходят – с 1-2 изключения). За 4 деца от България трябва да има специални паралелки ли? Ами да ползват вече работещия модел: курсове в СМГ, частни уроци, 125 СОУ, 107 ОУ. След 7-ми клас – СМГ. И в 125-то и в 107-мо ще си ходят на международни (щом това искате), ако заслужат място в отбора. Хиляди крещят, че децата им са много талантливи, а отиват 4 деца. Вие сигурни ли сте, че това ще са вашите деца? Ако детето не е състезател, въобще не е нужно да учи до 7-ми клас в МГ – няма какво да изпусне от математиката, защото до 7-ми клас са сметки. В 7-ми клас започва истинската математика. Единственото предимство за тези деца, ако учат в МГ в 7-ми клас, е, че евентуално могат да се подготвят за изпита по математика безплатно. Но не винаги се получава. В СМГ и МГ-Варна може и да не ходят на частни уроци по математика, но има МГ, в които ходят. Ходят предимно тези, които смятат да кандидатстват в ЕГ след 7-ми клас. Моето дете учи в СОУ, столично, от най-търсените. 5-7 клас - пълна трагедия. Да, математиката до 7-ми клас в СОУ е просто сметки, но това не е математика. Това се нарича смятане, някога са учили смятане в начален етап, сега до 12-ти клас по СОУ-тата все учат смятане и писане. А за мислене да сте чували и да виждате някаква връзка между математиката и мисленето? Кога според вас е нормално да се учат децата да мислят, след 7-ми клас ли? Дано не сте учител...не че няма стотици такива из българските училища...
Горките ни деца! |
Гост |
#816 Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:2012-03-08 18:43#811: - Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: И с какво това помага на децата? Защо деца, които не са учили "повече от онова, заложено в програмата", изкарват на изпита след 7-ми клас по-високи оценки по математика? Защо новопостъпили в 8-ми клас в МГ ученици се представят по-добре от учили в МГ 5-7 клас (и то в градове, в които няма курсове и школи по математика)? Защото не всички деца в МГ (5-7 клас) учат математика на по-високо ниво от ОУ. Не всички ученици в МГ посещават СИП и школи. Просто не желаят да я учат тази математика на по-високо ниво. А защо тогава са там? Защото знаят, че само със задължителната подготовка след 7-ми клас ще успеят да влязат там, където искат. |
Гост |
#817 Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:2012-03-08 18:44#815: - Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: А кое е математика? Състезателната ли? Мислите ли, че тя ще е нужна в живота на някого, освен на учителите в МГ? Колко от децата на тези, които са автори на задачи и проверители по състезания, се занимават със състезателна математика? Ами проверете – единици са. Защо ли? |
Гост |
#818 Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:2012-03-08 19:00#810: - Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: А може и да имам информация как е в САЩ. Вие не сте живели там, нали? Там всяко от училищата им има акредитация, получава оценка. Хора с възможности и амбиции не записват децата си в държавни училища. И стига с тези изхвърляния! Били Китай! Били го 4 българчета. Ако отборите бяха от 1000 състезатели, кой щеше да бие? Откъде в България ще намерите 1000 добри математици на тази възраст? СМГ да не е България? И първо четете, обиколете света и тогава пишете за измишльотини! Такива са фактите, ако искате ги приемайте. Празни приказки са аргументите ви, за това и едно дете може да ги обори. Не бива толкова да се вживявате – не е здравословно. И се съмнявам, че точно вашето дете трябва да бъде част от една по-добра среда. Ако и то е възпитано като вас.....в грубост, агресия... |
Гост |
#8192012-03-08 19:23"отбори от 1000 състезатли"???.Не знаете за какво пишете.СМГ Е България.Най-доброто от нея.Доказано и познато навсякъде.И не е само СМГ.Позволявате си да омаложавате и с това да обиждате децата и преподавателите им, с което не може да очаквате толерантно отношение.Нелепо е, че не го схващате, но това явно е характерно за Вас. |
Гост |
#820 Re:2012-03-08 20:27Не обиждам нито децата, нито преподавателите им, а само казвам, че конкурентно способните в България на тази възраст (а и не само) са малко. Кои са другите освен СМГ – още 2-3 МГ, нали? А къде са останалите 26-27? Няма ги никакви и няма да ги има по редица причини. Една от тях е приемът в 8-ми на ученици с ниски балове, поради липсата на интерес. Напливът е към ЕГ. Там са "космическите" приемни балове. От лош материал и най-добрият майстор не може да направи нищо! Какви успехи очаквате от ученик, влязъл в МГ с 3 по математика? Това да не ви е СМГ!!! Нямате представа какво е в училищата, а само повтаряте "СМГ, СМГ". За разлика от вас, в МОМН имат представа за това какво се случва не само в МГ, а и в СОУ, ОУ, ЕГ, ПГ. Не са неграмотници, както ги наричате вие. И СМГ не е най-доброто от България – умни и талантливи деца има навсякъде – в 91 НЕГ, 1 АЕГ, АК..... Миналата година един ученик завърши АК, но това не му попречи да се състезава на международни олимпиади по математика, не му попречи да побеждава и ученици, учили 6-7 години в СМГ. Умен и талантлив ли си, трудиш ли се, няма как да не успееш.
|
Гост |
#8212012-03-08 21:19Пак неподходящ пример.Един ученик от АК, не е равен на поколения с успешни представяния където се сетите.Слаба и нелепа аргументация.Много слабо.Да вземем IPHo.От създаването си, до днес, България има 144, UK има 112, USA има 111 класирания на призови места.Колко са от АК?Не е коректно да се пита това, нали така.ОК.Колко от тези 144 са на ученици от МГ?Оставям на Вас да отговорите......... |
Гост |
#822 Re: Re:2012-03-08 21:47#820: - Re: Миналата година един ученик завърши АК, но това не му попречи да се състезава на международни олимпиади по математика, не му попречи да побеждава и ученици, учили 6-7 години в СМГ. Първо, Този конкретен ученик е един единствен. Няма друг като него. Второ, този същият ученик е учил в СМГ от 5 до 7 клас :-) |
Гост |
#823 Re: Re:2012-03-08 22:16"Нямате представа какво е в училищата, а само повтаряте "СМГ, СМГ"" Имаме - публикувана е класация на училищата по резултати от НВО за 7-ми клас - 2011г. В НВО влизат математика, БЕЛ, история, география, език и още предмети. В първите 10 училища има 6 математически гимназии (държавни и общински) и 1 частна математическа гимназия. Това мисля, че говори достатъчно добре за нивото на обучение 5-7 клас в МГ. |
Гост |
#824 Re: Re: Re:2012-03-09 06:43#823: - Re: Re: Имаме - публикувана е класация на училищата по резултати от НВО за 7-ми клас - 2011г. В НВО влизат математика, БЕЛ, история, география, език и още предмети. В първите 10 училища има 6 математически гимназии (държавни и общински) и 1 частна математическа гимназия. Това мисля, че говори достатъчно добре за нивото на обучение 5-7 клас в МГ. Точно така. В линка по-долу има пълно изследване за училищата в България, а въпросната класация по резултати от НВО по всички предмети е на страница 26. http://new.sliven.net/web/rio-sl/rioup/aktuall/230611/RIO%20rezults%202011.pdf |
Гост |
#8252012-03-09 09:41Докато в нормалните държави се опитват да стимулират децата да се развиват и да допринасят за развитието на цялото общество, в България ги спъват и се опитват да закопаят таланта им. Докога? |
|
Петиция за касиране на парламентарните избори от 27 октомври 2024 г. в България
Петиция (искане) за временно или постоянно отстраняване от длъжност на изпълнителния директор на ИАЛВ - г-н Красимир Коев
ПОДПИСКА в подкрепа на ГРАЖДАНСКОТО НЕПОДЧИНЕНИЕ и блокада на главен път Бяла-Попово в срок: безсрочен
Преименуване летище Граф Игнатиево на Капитан Димитър Списаревски
Подписка срещу тероризирането с пиратки и бомбички в гр. Пловдив
Финансиране на кастрационна програма на национално ниво, контрол по ЗЗЖ,ЗВМД,НК325б
За ефективна присъда за насилника на Джеси - Стоил Георгиев!!!
Cпешно! Отворено писмо за хуманитарна виза за дисидента Абдулрахман ал-Халиди
ОТВОРЕНО ПИСМО – ВЪЗВАНИЕ В ПОДКРЕПА НА УКРАИНСКАТА ПРАВОСЛАВНА ЦЪРКВА И ЗА ЗАПАЗВАНЕ НА КАНОНИЧНАТА СЪБОРНОСТ НА ЦЪРКВАТА ХРИСТОВА
ДА ПОДКРЕПИМ ИСТОРИЧЕСКИ ПАРК!
Петиция за импийчмънт на Румен Радев от поста президент на Република България.
Има ли нещо, което искате да промените?
Промяната не се случва, ако мълчите. Авторът на тази петиция се изправи и предприе действия. Ще направите ли същото? Стартирайте социално движение, като създадете петиция.
Стартирайте собствена петицияДруги петиции, които може да Ви интересуват
Петиция (искане) за временно или постоянно отстраняване от длъжност на изпълнителния директор на ИАЛВ - г-н Красимир Коев
1935 Създадено: 2024-12-02
Петиция в подкрепа на Златина Иванова- директор на училище, бореща се срещу олигархичния модел, застигнал българската образователна система
701 Създадено: 2024-12-14
ПЕТИЦИЯ ЗА ОТСТРАНЯВАНЕТО НА ДИМИТЪР ДИМИТРОВ ОТ ДЛЪЖНОСТ ДИРЕКТОР НА ОП ЕКОРАВНОВЕСИЕ - ГР. СОФИЯ
1331 Създадено: 2024-11-22
РУСЕ ИСКА ДА ДИША. НЯМА ДА ТЪРПИМ ПОВЕЧЕ ГАВРА С НАС И ДЕЦАТА НИ! ПРИНУДЕТЕ „МИРИЗЛИВЦИТЕ“ ДА СПАЗВАТ ЗАКОНИТЕ!
677 Създадено: 2024-12-08
Опазване на територията на Природен парк „Сините камъни“ и възражение срещу намаляване на площта му
944 Създадено: 2024-11-26
За здрави деца, аз имам кауза една!! Нашите деца имат право на здравословна храна и ние родители и институции сме отговорни за това!
152 Създадено: 2024-12-10
Признаване на видеозаписите с автомобилна камера за доказателство
766 Създадено: 2015-10-22
Основен ремонт на отсечка /2,3км/ от път с номер VAR 2028 /от с. Долище до гр. Варна/ непосредствено след кръговото посока с. Долище
105 Създадено: 2024-12-16
ПЕТИЦИЯ ЗА ПОДКРЕПА НА БЪЛГАРСКОТО БИОЛОГИЧНО ЖИВОТНОВЪДСТВО
11605 Създадено: 2024-06-24
Подкрепа за проф. д-р Галина Лардева като арт директор и куратор на Национални есенни изложби, Пловдив
661 Създадено: 2024-12-04
ПОДПИСКА СРЕЩУ ВЪВЕДЕНИТЕ ПРОМЕНИ В ГРАФИКА ЗА ДВИЖЕНИЕ НА ВЛАКОВЕТЕ ПРЕЗ ГАРА КОПРИВЩИЦА
81 Създадено: 2024-12-13
ДОЛУ РУСКИТЕ РЪЦЕ ОТ УКРАЙНА!
270 Създадено: 2024-12-03
ВТОРА КАТЕГОРИЯ ТРУД ЗА УЧИТЕЛИТЕ
12504 Създадено: 2024-10-12
НЕЗАБАВНО ОСВОБОЖДАВАНЕ НА ЖУРНАЛИСТА СИМОН МИЛКОВ И ЗАЩИТА НА ПРАВАТА НА ГРАЖДАНИТЕ!
6711 Създадено: 2024-12-04
Против Общите събрания (ОС) на КАБ да се провеждат в хотели
49 Създадено: 2024-12-10
Петиция за разграничаване на частни културни организации от бюджетни институции в програмите на НФК
89 Създадено: 2024-12-09
Правосъдие за Ката и Стипе
23607 Създадено: 2024-07-16
Задължителни, БЕЗПЛАТНИ ранни генетични тестове за всички бременни!
29 Създадено: 2024-12-16
Cпешно! Отворено писмо за хуманитарна виза за дисидента Абдулрахман ал-Халиди
1434 Създадено: 2024-10-25
Спасение на животните във Велинград
164 Създадено: 2024-11-30