Подписка за запазване на обучението от 5-ти до 7-ми клас в МГ


Гост

#826 Re: Re:

2012-03-09 10:18

От лош материал и най-добрият майстор#820: - Re:  

 

Къде се скри "материале"?Само този израз те срива.КОЙ Е МАТЕРИАЛ?КОЙ?ДЕЦАТА ЛИ?МАТЕРИАЛ?Колко е хубаво да си анонимен!

Гост

#827 Re: Re:

2012-03-09 10:29

#820: - Re:  

 " От лош материал и най-добрият майстор не може да направи нищо!"

Това за лошия материал вече сме го чували ....  от глутницата ГЕРБ


Гост

#828 Re:

2012-03-09 11:33

#821: -

А колко от тези 144 ученици са учили в МГ от 5-ти клас?


Гост

#829 Re: Re: Re:

2012-03-09 11:35

#822: - Re: Re:

И това, че след 7-ми клас не е учил в СМГ, не му е попречило никак, нали? Побеждавал е тези, които са учили в СМГ много по-дълго от него.

Щом като един може, значи и много ще могат, стига да искат и да положат нужните усилия!


Гост

#830 Re: Re: Re:

2012-03-09 11:39

#823: - Re: Re:

Резултатите не се дължат на добрата подготовка в МГ, а на децата, учещи там!(на болшинството от тях). Щом като са толкова велики в МГ, да вземат да подготвят на такова ниво една паралелка ромчета! Ако на НВО бъдат постигнати същите резултати, значи подготовката в МГ 5-7 клас е наистина отлична.


Гост

#831 Re:

2012-03-09 12:08

#825: -

Кой се опитва да закопае таланта им? МГ е имало и пак ще има – дали от 5, или от 8, или от първи клас! И не разбирам, как така от първи клас не може да определят кой талантлив и кой не, а организират състезания за 1, 2 и 3 клас?!?! С каква цел го правят и кой се облагодетелства от това. Хората ви казват, че талантът се проявява 4-5 клас, а вие: "Детето ми е в първи клас и е много талантливо" или "Детето ми във втори клас скучае в часовете по математика, защото търси по-трудни задачи за решаване". Хайде, бе! Моето дете пък е втори Айнщайн, да знаете! Има предложение за работа от ЦЕРН. То бива болни амбиции, ама пък чак толкова!

Да ви създадем специални училища  за супер специални деца, които, след 3-4 години, ще се окаже, че са като всички останали, учили в ОУ и СОУ. Ще си ходят в 7-ми клас на курсове по БЕЛ (а може и по математика) и ще се борят за място в елитна ЕГ. Признайте го поне пред себе си. Около 40-50% от постъпващите в 5-ти клас в МГ влизат точно с тази цел. Мама и тате така искат. Като толкова я обичат математиката, че майките им се чудят какви "аргументи" да си изсмучат от пръстите, за да запазят приема от 5-ти клас, защо не остават в МГ и след 7-ми клас? Защо около 50% от приетите в 5-ти клас в МГ не посещават СИП и школи по математика? Нали уж искат да учат математика на по-високо ниво от ОУ и СОУ.

И стига с това "умни деца"! Умни деца има навсякъде!!! В МГ ако има 20 умни (или да допуснем, че всичките в паралелката са умни), то в останалите училища, взети заедно, има много повече умни деца. Доказателство за това е НВО, а също и приемът в ЕГ. В ЕГ баловете са много по-високи. В малките градове (под 200 000 души) всеки един, приет в ЕГ, има бал, с който може да бъде приет и в МГ! Обратното е невъзможно!!!! В МГ поне 50% от приетите нямат нужния бал за ЕГ. Те и затова са в МГ. Е, къде тогава има повече умни деца? Или вие признавате за умни само тези, знаещи математика на високо ниво? Ами то и в МГ има такива, които нищо не знаят, а не само математика. Като са влезли с бал 19 какво очаквате? Някой да е влязъл в ЕГ с бал 19? Значи, според вас, лекари, юристи, политолози..... не са умни, защото не са учили в МГ и не са се състезавали на математически състезания? Браво!!!

Огромна грешка е да се правят обобщения! Аз като гледам резултатите от НВО пък стигам до извода, че варненци са по-умни от софиянци! Ами така, де, СМГ е къде, къде назад, в сравнение с МГ-Варна. А и най-висок бал 36.00 са имали 3 деца от Варна. В София такъв бал миналата година не е имало. Тъпо, нали! Резултатите са индивидуални!!! Приемът е индивидуален!!! Никъде не приемат по паралелки, защото имали най-висок бал като цяло, или пък по училища. Ако приемаха така, колко слаби ученици ще влязат в елитни училища? Слаби и силни ученици има навсякъде. В МГ има ученици, завършили 7-ми клас с бал 25-26, в ОУ и СОУ има ученици, завършили с бал 35-35....


Гост

#832 Re: Re: Re:

2012-03-09 12:10

#826: - Re: Re:

Освен ИТ, май не сте учили и литература! Или в часовете по литература сте решавали задачи по математика?


Гост

#833 Re: Re:

2012-03-09 12:27

#831: - Re: И стига с това "умни деца"! Умни деца има навсякъде!!!

А някой да е казал, че децата, които не са в математически гимназии, са глупави? Да сте чули нещо такова? Какво Ви пречи това, че децата са добри и успешни? Това по някакъв начин пречи ли на Вас или на Вашите деца?

Това, което се казва, е - с децата в математическите гимназии се работи добре, развиват се заложбите им, показват високо ниво на общообразователна подготовка (виж линка с резултатите от НВО). Обучението им в математически гимназии от 5-ти до 7-ми клас не противоречи на никакви европейски норми и директиви. Защо тогава да го премахваме или преструктурираме? Само защото не ни пасва на някаква класификация или по-други причини?


Гост

#834 Re: Re: Re:

2012-03-09 12:45

#833: - Re: Re:

Защото МГ са за децата с изявени дарби в областта на математиката! Те са за деца, които ходят на СИП, школа, състезания (и то сами, а не принуждавани на сила от мама). Заради останалите, сега потърпевши ще бъдат точно тези деца. В училищата по балет са само деца, които имат талант в тази област, нали? Там няма такива, които са заради средата, амбициите на мама.... Нищо не се премахва. Пререгистрация ще е нужна само. За съжаление, това няма да промени факта, че в МГ попадат деца, които са на "Вие" с математиката. Необходимо е да се намалят броя на паралелките в МГ. За малките градове – най-много по една с 22-23 деца и то след изпит, единен за всички МГ, като предварително се определи минималният брой точки, необходими за прием. Това ще помогне (донякъде) в МГ да влизат само талантливи деца. Дали обаче няма да се засили корупцията?


Гост

#835 Re: Re: Re: Re:

2012-03-09 13:13

#834: - Re: Re: Re:

И в езиковите попадат деца, които нямат афинитет към езиците. Дайте да ги преструктурираме или закрием.

И в спортните попадат деца, които след 1-2 години се вижда, че не стават за спортисти. Да се закрият и те!

А за културата - не ми се говори, то там са едни таланти, едно чудо. Дали да не вземем и тях да "реформираме"?

За Вас пререгистрацията е проста, но ако училището е градило имидж 30 години, негово име струва нещо, нали? Вместо да мислят за пререгистрация, по-добре да помислят как да съхранят и развият добрите неща, постигнати дотук. Но не - математиката дразни филолозите и затова да ѝ сложим кръст - и с "преструктуране", и с премахване на ранното профилиране (което вече е изнесено в 11-клас, т.е. става "късно профилиране"), и с намаляване на учебните планове (няма да мъчим децата с гадни задачи, да могат да събират и изваждат е достатъчно, важното е да си плащат сметките след време)

 


Гост

#836 Re: Re: Re: Re:

2012-03-09 13:21

Освен ИТ, май не сте учили и литература! Или в часовете по литература сте решавали задачи по математика?#832: - Re: Re: Re:  

 

Разбира се, че не си наясно с TCP/IP.Не става само с презентации на PP.И разбира се, си оставате анонимен материал.Този път без кавички.

Тази публикация е изтрита от своя автор. (Покажи подробности)

2012-03-09 13:56


Тази публикация е изтрита от своя автор. (Покажи подробности)

2012-03-09 14:06



Гост

#839 Re: Re:

2012-03-09 14:08

И стига с това "умни деца"! Умни деца има навсякъде!!! #831: - Re:  

 

Taka e.И най-много умни деца, доказали способностите си извън България, са учили или учат в МГ.

Гост

#840 Re: Re: Re: Re: Re:

2012-03-09 14:09

#835: - Re: Re: Re: Re:

Говорим за 5-7 клас, а ЕГ са от 8-ми клас!

Ами има и закрити спортни училища (например във Велико Търново)! Приемат се малко деца и то след приемен изпит! Не всички стават велики спортисти, но всички тренират и ходят на състезания.

Законопроектът не е дело на филолозите, а на експерти. Учебни планове никой не намалява. То в някои МГ и сега няма СИП и школи, защото в 8-12 клас няма желаещи, които да ги посещават. Болшинството от учениците са там заради едната диплома и защото мама ще я е срам да каже, че детето ѝ учи в ПГ например.


Гост

#841 Re: Re: Re: Re: Re:

2012-03-09 14:10

#835: - Re: Re: Re: Re:

Много добре казано :))


Гост

#842 Re: Re: Re:

2012-03-09 14:14

#839: - Re: Re:

Ами!!! Да не повярваш!!! Пълни глупости!!! Какво ли ги правят в чужбина толкова математици? И дали математиците са най-успелите? Какви коли карат, в какви жилища живеят, къде учат децата им? С тези заплати от по около 1000 лв....


Гост

#843 Re: Re: Re: Re: Re:

2012-03-09 14:16

#835: - Re: Re: Re: Re:

Имената на училища непрекъснато се променят – и на тези по изкуствата, и на МГ са се променяли с годините, и на ОУ, сливали са се училища.... Проблем някакъв?


Гост

#844 Re: Re: Re: Re: Re: Re:

2012-03-09 14:17

#840: - Re: Re: Re: Re: Re:

Много ми се иска да ги видя кои са тези "експерти" - къде и какво са учили и с какъв успех . И доколко е поискано и взето под внимание мнението на доказаните специалисти в съответните области при работата по толкова важни закони.


Гост

#845 Re: Re: Re: Re:

2012-03-09 14:22

#842: - Re: Re: Re:

Е това изказване вече е признак за пълна простотия, повърхностност и глупост. Просто не си заслужава да се спори с такива хора като вас :))


Гост

#846 Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:

2012-03-09 14:25

#844: - Re: Re: Re: Re: Re: Re:

Хората ви обясниха, че е взето под внимание и мнението на експерти в съответната област.

А болшинството от МГ се страхуват от премахване на приема от 5-ти клас, заради делегираните бюджети. Те и без това запълват трудно паралелките си след 7-ми клас. И ако СМГ, МГ в няколко големи града могат да увеличат броя на паралелките 8-12 клас, останалите МГ няма как да го направят, тъй като липсва интерес от страна на кандидатстващите. Никой не се интересува от талантите на децата – това е истината. Всеки гледа интереса си. Пука ѝ на директорката на МГ в някое си градче, че Иванчо бил талантлив – ами да се спасява Иванчо сам, важно е да учи в МГ, да получава училището пари за него, а таланта му.... Така е, за съжаление. Пари и пак пари...


Гост

#847 Re: Re: Re: Re: Re:

2012-03-09 14:28

#845: - Re: Re: Re: Re:

Защо? Вие в задачи ли живеете, задачи ли ядете?

Под успял на Запад това разбират: хубав дом (не панелка), хубава кола (не 20 годишен Опел), хубава жена, няколко (не 1) деца в елитни (ама наистина такива) учебни заведения.

 


Гост

#848 Re: Re: Re:

2012-03-09 15:10

#839: - Re: Re:

Ами да учат. МГ пак ще си има. Никой няма намерение да ги закрива. Пак да си завършват МГ, пак да си доказват способностите, щом така искат....


Гост

#849 Re: Re: Re: Re: Re:

2012-03-09 15:14

#836: - Re: Re: Re: Re:

Не става само с презентации, така е. Нужни са и други знания и умения. Само с математика също не става – вие сте поредното доказателство за това.

Научете се да набирате текст – има си правила!


Гост

#850 Re: Re: Re:

2012-03-09 15:16

#839: - Re: Re:

Извън България най-успешни са спортистите ни, а те не са завършили МГ.