Петиция за правото на качествено образование на децата със СОП
Свържете се с автора на петицията
Тази тема за дискусия е автоматично създадена с петицията Петиция за правото на качествено образование на децата със СОП
morrena |
#76 Re:2015-01-16 21:16Вижте, моята цел не е да влизам в спорове- аз изложих факти, които и за вас са неприемливи, както трябва и да бъде. Не съм посочвала какъв е срокът за придобиване на преквалификации- не знам дали продължава месеци, или година, не знам и вашето образование какво е, но от написаното разбирам, че и вие приемате въпросните курсове като несериозни.Но не се съмнявайте във вероятността за съществуването им- съществуват! Похвално е, че във вашия център няма псевдоспециалисти ,но тъй като в този, който визирам, в по- голямата си част са само такива, червейчето на съмнението ме спира да повярвам в това. Дали наистина е възможно само тук да има подобен проблем?! И не става дума за логопед, психолог, сурдо-, тифло- или друг "тесен" специалист- не, за рес. уч-л става дума- тези, които са в недостиг, както казвате. Това обаче не приемам като причина да предам детето си в ръцете на некомпетентен такъв. Всички родители имат право за избор на уч-ще и кл.р-ли и всички избират най- доброто за децата си- най- добро уч-ще, най-добър директор, най- добър кл.р-тел- според тяхната лична преценка.Вие бихе ли избрали за детето си учител-преквалифициран инженер, бивш партиен функционер и др. професии, на светлинни год. разстояние от педагогическата? Аз отказвам да го направя, отказвам в/у него да се "упражнява" в учителство и полуобразован полуспециалист-т.е. полувисшист с преквалификация, кой знае защо наречен "професионален бакалавър", което на практика нищо не означава. Има бакалаври и магистри- такива са уч-лите в масовите уч-ща, там "професионалните бакалаври" просто нямат място! Защо моето дете не се ползва с равни права като останалите- да се обучава и възпитава от истински специалисти, като тези в СОУ, дори НЯМАМ право да избера рес. уч-л (защото, макар и малко, и в нашия център има специални педагози с Университетско образование)?! Ето, това са причините да не приемам Ресурсните центрове- защото отнемат правото на детето и родителя за избор, както е във всяко ОУ; списъкът с учениците на рес.уч-л се изготвят от директора на РЦ, без оглед желанието на родителя.....за какви равни права с останалите деца говорим?! Ами, хайде, зачеркнете тия псевдоспециалисти, да видим как ще стане тази работа, като точно те са най- големите "връзкари"- НЯМАТ мърдане!!! И не се чудете, ако наистина този закон бъде приет- и това няма да е заради мен, или друг като мен. Постфактум търсете вината в съществуването на порочни центрове като този, който визирам и който е пословичен в страната с най-слабата си дейност! М/у другото- а директорът ви с какво образование е? |
Гост |
#77 Re: Re:2015-01-17 08:38В тоя ред на мисли забравих да спомена най-същественото и тогава може би нямаше да има нужда от всички тези обяснения. Във всички Ресурсни центрове в рамките на последните една две години бяха извършени многобройни проверки, точно поради умишленото настройване от страна на все едни и същи неправителствени организации, лично заинтересовани, по непонятни за нас причини да разушат за пореден път изградена и развиваща се общност и институция, както направиха по-рано със закриването на половината помощни училища в страната и сега това вече се отчита като грешка! Именно за правото на избор иде реч! Защо, след като родители настояваха помощните училища да останат, не се зачиташе тяхното мнение, защо нямаше чуваемост от страна на предишните министри и се прилагаше авторитарно налагане на правила, без да се вземат под внимание хилядите подписи на родители, учители и общественост, внесени по надлежен ред и скрити някъде под тезгясите на парламента? Така ли ще я караме през 21 век? Та за проверките- резултатите след тях бяха, забележете-повече от прекрасни. Организацията, работата и дейността на ресурсните ни центраве могат да бъдат пример за всяко едно училище в страната! Не зная дали такава е имало във вашия център, но резултатите са такива. И сега ми отговорете, защо след като всичко в центровете е на нужното ниво, някой ще иска да ги преструктурира или каквото и ще там да е? Вие сигурно знаете отлично отговора? И след като няма такива добри специалисти във вашия център, откъде мислите, че ще паднат, от небето ли? В становището на новия проектозакон пише- при нужда и липса на такива, щели да се закупуват от други близки общини -та ние да не сме добитък, та ще ни купуват? Ресурсните специалисти са много огорчени от безцеремонното отношение и неуважение към техния труд и въпреки всичко вършат своята робота с огромно желание и чувство за отговорност. Пътуват в дъжд и пек и по-най отдалечените населени места със старите си автомобили и ако има евентуално до тях някакво транспортно средство. Ние си знаем какво ни коства това, но сме там навреме и си вършим съвестно работата. Да права сте-трябва да имате право на избор, но хайде се поставете за малко на мястото на един такъв директор, които трябва да разпредели 6 или 7 ресурсни учители измежду двадесет и пет училища и детски градини, в които учат съответно около 80 деца или ученици. Вие как ще го направите, за да удовлетворите всички желания на родителите, каквото в случая е вашето? И в селото в което има само едно дете, родителя също има желание да избира-това е проблема. Ресурсните специалисти са малко, а вашите очаквания най-често са трудно осъществими, поради точно тази причина и вместо да желаете съсипването на нещо, което е доказано, че работи, то по-добре настоявайте за увеличаване броя на добрите специалисти в тази сфера. Само така броя на децата в групите може да намалее и вашите желания спрямо възможностите да бъдат удовлетворени!
|
morrena |
#78 Re: Re: Re:2015-01-17 11:52Каквото и да се опитваме да си кажем, няма да стигнем до единомислие- по простата причина, че вие гледате на проблема от своята, аз- от моята гледна точка. Вие как ще ме убедите, че този рес.уч-л, "разчекнат"м/у 3-4 уч. завед-я, включит. по села и паланки, с 2(3) уч. ч. седмичо за всяко дете, е максимално полезен за някое от всичките (не зн. колко са ви в групата) деца? Значи тази централизация НЕ е най- добрият, работещ модел, а вие се питвате да ме убедите в това, в същото време сама посочвате недостатъците... Ами то, в този ред на мисли, тр. да се наричате"мобилни", а не "ресурсни"уч-ли- как за толкова малко работа с децата и повече време на път успявате да откриете и развиете евентуалните им ресурси?! Но ето още едно "излишно" перо- изплащане на командировъчни....И не ми казвайте, че няма специалисти със завършена Спец. педагогика- само аз познавам 2-ма млади такива, които обаче не получават назначения, защото....нямали стаж и магистърска степен!! В същото време поне 3-ма пенсионери, 5-6 предпенсионери,полувисшисти и въпросните предметници се "клатушкат" напред- назад, създавайки илюзия, че работят! Но да приемем, че няма специалисти- ами директорите да изпращат на обуч-е такива, нали им се отпускат средства за повишаване на квалификацията?! И когато 1 рес. уч-л работи в едно населено място( хайде, в селото, в което има само 1 дете, да приемем, че веднъж седмично е достатъчно) с не повече от 5-6 деца, дали резултатите няма да са по- добри? И аз съм УБЕДЕНА, че в условия на децентрализация, този проблем пак ще го има, но в не толкова "претоварен"вариант! Е, точно мислех, че съм попаднала на специалист с по-хуманно отношение към децата, вие взехте, че разбихте на пух и прах това добро впечатление. Каква е тази подкрепа за Пом. уч-ща, къде виждате интеграция в тях- ами по- добър модел за сегрегация от въпросните уч-ща аз не виждам! Кой съвременен, информиран и добре запознат родител на дете със СОП ще позволи то да бъде принудително "въдворено" там?! Относно проверките- кажете ми, че са направени от независими и незаинтересовани лица, а не от експерти от МОМН и РИО (отговарящи за инегрир. обучение) и с радост ще ви поздравя за "повече от прекрасните" резултати!! Тогава и аз ще ви отговоря защо тези като мен пък настояват за децентрализация! Но тези, които сами са създали и подкрепят нещо си, дори да е оче вАдно неефективно.....мислите ли, че ще признаят собствените си грешки?! Не ми отговорихте на в-са за образованието на директора ви- или и той като нашият, че и като великият ви защитник-шеф на НАРУ и на РЦ- София, станаха такива без да притежават задължителната за заемане на тази длъжност диплома за завършена Спец.педагогика и квалификационна степен "магистър"? Сред вас може да има и мн. добри специалисти, сигурно и вие сте такъв, но при калпаво упраление.....Рибата не се ли вмирисваше от главата?! |
morrena |
#79 Re: Re: Re: Re: Re: Приятели,не обръщайте внимание на безумните коментари на тая нещастна женица от2015-01-17 12:14И защо ми е да го правя?! Ако само се "представях", щях да си изпиша и името, не мисля, че това ще ми навреди по някакъв начин и нямам причини да се страхувам за себе си от когото и да е....Вие вече го направихте(името имам пред вид), защото се изпотрепахте да си получите благодарностите за екзалтираните хвалебствия! Но нали се сещате детето ми какво ще получи, ако и аз го направя след като това, което мисля и пиша хич не е угодно на "специалистите", които му "развиват потенциалите"?! Добре е човек да е предпазлив и мнителен, в известна степен. Но когато тези качества са прекалени, това с-яние вече е граничещо с нещо друго.... |
Кристина Николаева |
#80 Re: Re: Re: Re: Re: Re: Приятели,не обръщайте внимание на безумните коментари на тая нещастна женица2015-01-17 13:52Госопожо morrena, никога не съм се притеснявала да се представя с името си и да кажа мнението си, независимо от това, дали ще получа благодарности или пък ще бъда нападната от всички страни. Това, по отношение на намеците ви за моето състояние. |
Калоян Дамянов София |
#81 Re: Re: Re: Re:2015-01-17 16:44Здравейте, Аз съм Калоян Дамянов, Председател на НАРУ и Директор на РЦ-София-град. Понеже поставяте въпроси за моето образование. Искам да ви успокоя, като ви дам малко информация: 2003- Бакалавър по Специална педагогика 2005-Магистър по Социална педагогика (социална работа за деца в риск) 2009- Master ot Interculture and Enviornmental Managment of Schools ( Ca Foscari University, Italy) 2010-Магистър по Специална педагогика (логопедия) 2013- Доктор по Специална педагогика ( Дисертация на тема: "Изграждането и управление на подкрепяща среда в интеграцията на децата и учениците със специални образователни потребности). Защитата беше публика и копие от процедурата може да намерите на университета. Освен всичко друго всяка една диплома издадена след 2005, а видно имам такива могат да се проверят в електронния регистър на МОН с ЕГН, което съм готов да ви предоставя. Също така много от моите колеги и преподаватели с които съм учил в годините сега работим заедно и често комуникираме публично в социалните мрежи. Сега аз искам да попитам, дали авторите на законопроекта за училищно образование имат такива образования в тази сфера и как могат да го докажат??? Очевидно не с дела!
|
Гост |
#822015-01-17 17:05Ама с тази неподготвеност по въпросите на ресурсното подпомагане наистина вече ще си помисля, че наистина провокирате хората тук съвсем умишлено и целенасочено! Много точно е написано по-горе,че времето отделено за пътуване е за сметка на ранното ставане на специалиста в ранни зори и в никакъв случай за сметка на детето! Всички часове се вземат на сто процента и децата в никакъв случай не са ощетени. А колкото до командировъчните - такива просто няма. Нужна е елементарна информираност, преди да пишете тук неща, за които нямате никаква информация. На всички ресурсни срециалисти се заплащат 85 процента от цената на автобусният билет от едно населено място до друго, както е при всички останали учители-това не го ли знаехте? А Вие какво предлагате? Каквото и да стане с Ресурсните центрове, нали все някой с нещо трябва да пътува да тези населени места, та дори там да има и само едно дете. Или някой иска те да останат забравени. Не гледайте само от височината на вашата камбанария-има и по ниски от нея. Да, до там сега специалистите пътуват, но утре надали ще е така, ако грижата за децата стане не държавна, общинска. Никои не задължава по закон кметът да прати там учители- ама колко пъти ще се повтаряме. Вие всъщност кой проектозакон четете? И какво тръбите ,че се отклонявали парите за децата към ресурсните центрове - Вие и това не знаете! Средствата отпуснати за тях отиват единствено за заплати на специалистите там, повишаване на квалификация, която е нужна за новите предизвикателства, свързани с тяхната работа, консумативи като хартия, интернет, мастило и т.н. без което не може никое учебно заведение също и дидактични материали за специалистите -това ли е разхищаване на средства, или може би Вие предпочитате тези хора да работят ако може и без заплати. То натам е тръгнало всичко. А знаете ли колко лични средства отделно заделя всеки специалист да закупуването на средства и материали, нужни за работата му, и това не знаете-знаете само да оплювате! А знаете ли колко средства отиват за едно дете със СОП в училище? А знаете ли, че те са хиляди на година и с редки изключения за децата там и един лист бяла хартия не е закупен. Защо не попитате директорите по училищата за какво са разходвани тези средства? Защо не попитате директора на вашето училище, защо не е закупил с тези пари едни моливни бои, с които да рисува детето Ви - аз зная, че детето не е оставено без моливи и бои, но те най-често се закупуват с лични средства от ресурсния учител, така че спрете се най-после. А колкото до помощните училища, не аз съм против тяхното закриване , а самите родители! Доста репортажи има като доказателство по тази тема и за да не сме голословни-просто се запознайте с тях. Говоря за правото на избор, а то е родителя сам да избере мястото, в което да се обучава детето му. Не зная дали сте влизали в Помощно училище, но ако не сте, то посетете едно такова, преди да правите прибързани заключения! Там също се обучават деца, подкрепяни от добри професионалисти и което е най- важно се чувстват чудесно и което е още по-важно, те са там, защото са предпочетени от самите родители, които могат да избират между дневни центрове, ресурсно подпомагане и т.н. Говорим за право на свободен избор, което никой на никого ,,ВСЕ ОЩЕ" не отнема, поне ,,ЗАСЕГА", но както е тръгнало скоро и това може да се случи. За жалост не всяко дете може да се адаптира спрямо условията на масово училище, въпреки правото му да бъде там и тук идва мястото на по-горе изброените места, ако родителя желае това! Толкова по въпроса!
|
morrena |
#83 Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Приятели,не обръщайте внимание на безумните коментари на тая нещастна же2015-01-17 17:10Ами 'що, за разнообразие, не допуснете, че работата ми е свързана с "висене"пред комп. и когато мога, отговарям(защо ли?) на некомпетентните ви съвети? 1) Детето ми посещава само тесен специалист (няма да уточнявам какъв),а квалификацията му не обсъждам,само знам,че я има. Друг е въпросът дали го правя с желание ,или без, но така или иначе се води на рес.подпомагане, защото от това произтичат други необходимости, свърани с детето. Което си е жив рекет, но това е друга тема. 2) С рес. уч-л НЕ работи (с моята помощ се справя добре) и, повярвайте ми, ако всички родители имаха възможност да го правят, нямаше да се възползват от "компетентната"им намеса...С това косвено отговарям на опита ви да проявявате съмнения относно грижите, които полагам за него. 3) Това, което знам, е излишно да ми представяте като "новина"- само че (защо ли вие сама не се сещате?) заради 1 калпав рес.уч-л не бих променила средата на детето, с която е свикнало- с приятелите му и с любимата му учителка, за НИЩО на света! Просто премахнах излишъка и дразнителя от живота му и нещата си дойдоха на място! 3) Споменаването на "специалистите" в 1-вия пост беше просто, за да внеса ирония( която сигурно не сте схванала, щом се "хванахте" да хапете по този повод)- и това ли ще ми забраните?! Божеее, ама защо мислите, че се оплаквам- да усещате такава нотка в постовете ми?! И в тази връзка- вие пък защо продължавате да се пънете да убеждавате хората(а те, в по-голямата си част знаят какво искат, и ще го постигнат- с или без вашите напъни), ами нали вече си получихте потупване по рамото, какво повече очаквате- хонорар ли?! Ееее, голям негативизъм излъчвате- то не бяха обидни квалификации- "нещастна женица","злобар", "егоист"....ами проявете малко сдържаност, каква е тази първосигнална спонтанност?! Ако мислите, че по някакъв начин можете да ме уязвите или обидите- лъжете се-изобщо не ви "отразявам", дори не си правя труда да прочета брътвежите ви докрай. И бъдете сигурна, че колкото са доволните, толкова са и недоволните от Рес. центрове- не съм само аз!(родители, имам пред вид- иначе хилядите подписи в подкрепа се знае чии са). Наистина не е тук мястото на "недоволните", но просто исках да си направя някои изводи....и успях, благодарение на вас!! |
Гост |
#842015-01-17 17:22Поздравления, Калояне за навременното включване тук!!! Към morrena: А чии подписи мислите, че са? Всички родители на децата са се подписали тук със имената си! Те са видими за разлика от ВАС! Само гледайте как растат и колко ще станат в близките дни! Има и една такава - Ваша от преди 2 години, която не е мръднала и с глас от тогава! Мисля около 400 гласа сте събрали за тези две години, а сега погледнете как расте прозорчето горе в ляво! Можете да броите всеки час и всеки ден колко хора се вписват в подкрепа на Ресурсните ни центрове! Е това поне няма как да отречете!
|
Кристина Николаева |
#85 Re: Re: Re: Re: Приятели,не обръщайте внимание на безумните коментари на тая нещастна же2015-01-17 18:04Morrena, петицията е доста популярна и това е факт. От всички, които са я прочели, ЕДИНСТВЕНО вашите коментари са в дух: "дай да оплюем петицията, авторът й, ресурсните ...", което си е ваше право и както виждате аз го уважавам, като не трия коментарите с обидните ви подмятания. Факта, обаче че сте единствената, представила се за родител, с негативно отношение към петицията и ресурсните центрове не ви ли навежда на някой изводи? Дано успеете да си направите още изводи! |
Гост |
#862015-01-17 18:33Точно така, Кристина! Подкрепата на хората говори сама за себе си!
|
morrena |
#87 Re:2015-01-17 18:36Ами ако ми посочите само една причина за провокации- може и да се съглася с вас....но съм съгласна, че нямам претенции да знам какво става в "кухнята" на Рес. центрове- само това, което излагате на показ. А бе вие защо отбягвате да отговаряте на конкретните ми в-си- нещо смущава ли ви в тях, или просто "едно си знаете- едно си баете"?! Пренебрегнахте например в-са ми достатъчни ли са часовете ви за всяко дете- може би защото ще стане ясно и за незнаещите, че с група от над 10 деца(почти цяла паралелка!) НЯМА КАК да се постигнат някакви резултати- не само да ставате в тъмни зори, а и да не спите изобщо, пак няма как да се случи. А броят на уч-те- това се знае, се определя от вашия директор и е висша форма на некомпетентност да се правят икономии от заплати на повече специалисти, за сметка на качеството на работа и плачевните резултатите от нея. Уч-ци със СОП с брой , съставляващ една паралелка в ОУ!!! Осъзнавате ли това? И осведомена ли сте в др. държави, в които се работи с тези деца, с какъв брой работят?! Защото аз съм и очаквам такава промяна, надявам се да се случи! И може би ще се изненадате- директорът на уч-щето закупува всичко необходимо за работа с децата, дори само за 1 дете с ДЦП направи приспособление за придвижването му с количка,той купува дидакт. м-ли, дори той плаща пътните на дете и родител за безумните заседания на ЕКПО...да изреждам ли още? И дава отчет за всяка стотинка, изобщо не го подлагайте на съмнение, защото тези разходи на средства много строго се контролират от общ. служители...И по тази причина няма как да се вдигне с още 10-ина уч-ли и да си направи задгранична екскурзия с парите от децата, но в Рес. център го правят!!! Естествено, под "заглавие" обмяна на опит, но аз не разбрах да има някаква полза в/у децата от този "опит".... Но има нещо друго, което пропуснах да кажа и което ме притеснява- има директори, в чиито уч-ща се обучават достатъчно деца със СОП за група, но те по НИКАКЪВ начин не позволяват на външни лица -рес.уч-ли и пр.специалисти да пристъпят прага на уч-щето им- представете си какъв "авторитет"сте си създали с годините...Не спират, обаче, родителите, ако настояват, да си запишат детето в др.уч-ще, където работят такива...Това какво ви говори? Ох, Помощното уч-ще....ами там само роми, бе, г-жо, от крайно бедни сем-ва, с неграмотни родители....ако им кажат, и в лудницата ще си пратят децата даже! А защо пропускате да кажете, че там децата се обучават по съвсем друга с-ма, с опростени учебници и уроци- какъв потенциал у децата се развива с учебници със съд-е от времето на килийните уч-ща?! И не е важно откъде черпя информация, важно е, че тя се покрива с моите очаквания при евентуална децентрализация! Преквалифицираните предметници- в ОУ, инженерите- в завода, полувисшистите- където си искат, пенсионерите- у дома- това са СПЕЦИАЛНИ звена и в тях тр. да работят СПЕЦИАЛНИ педагози- това искат родителите!!! Болшинството от вас, естествено не ви устройва, но нали за да заработи нормално всяка с-ма, всеки тр. да работи това, за което е учил 5(6) год.?! Време е да забравим за "калинките"!!!!! |
ЧОВЕК |
#88 ЗА2015-01-17 18:49Бъдете добри към хората. Дори към лошите. Оставете глупаците да бъдат глупаци. Вие ще спите по-добре. |
Гост |
#892015-01-17 18:52Вие пак се обаждате супер неподготвена бе, драга ми госпожо! Значи директорът пак бил виновен за броя на децата, а ? Абе вие изобщо не сте в час бре ! Аз пък си мислех, че сте мааалко по-наясно как стоят нещата и какви са изискванията, но уви! Вие тук явно търсите постоянна конфронтация и конфликти! Пожелавам Ви общините да Ви назначат по един специалист за всяко едно дете! Само че ще видите такива през крив макарон! Вие наистина провокирате умишлено петицията тук! С последнияст си написан пост, вече дълбоко се съмнявам да сте майка на такова дете! За повече от двадесет години не си спомням да съм познавал или чувал за такава майка, а повярвайте ми- познавам стотици! Как не вие срам да плюете и сипете такава отрова и слагате под общ знаменател толкова много отдадени на работата си добри специалисти! Нали сте поверили детето си на техните услути? Е щом не сте доволна, алтернативи колкото щеш, но не така! Родител ми била, как не!!! |
Гост |
#902015-01-17 18:53Абе лошотията и злобата граници нямали! За пореден път го разбирам тук. И то от майка!!!
|
morrena |
#91 Re: Re: Re: Re: Re: Приятели,не обръщайте внимание на безумните коментари на тая нещастна же2015-01-17 19:29Точно ВИЕ да се изживявате като обидена?! Само си вижте заглавието на поста - такиви обиди да прочетохте в някой от моите? Както казах- не е тук мястото на недоволните, затова съм единствена, но това мен не ме притеснява! Важен е крайният резултат, който никой не знае какъв ще бъде, но бъдете сигурна- веднъж заговори ли се за промяна, тя става- рано или късно. И за Пом.уч-ща имало хиляди подписи, както разбрах от гост 77, но колко такива останаха? Хубаво, стана ясно- вие сте доволна, аз не съм и нито аз, нито вие ще отстъпим от позициите си. Времето ще покаже дали ще надделее здравият разум и ще се разчупи стереотипа, или ще се оставим на течението.... А на вас, колкото и неуместно и нелепо да звучи, ви пожелавам да попаднете, поне за кратко, точно на такъв "специалист", по повод на когото изгубих толкова ценно време в писане! Успех ви пожелавам- надявам се да успеят да изведат детето ви трайно(не временно) от аутистичното с-яние! Наистина пожеланията ми са искрени! |
Гост |
#92 Re:2015-01-17 19:33А Вие по каква програма и учебници искате да се обучават деца с умерена умствена изостаналост, ,,компетентна", госпожо, защото в помощните се обучават на този етап предимно такива деца, които се адаптират трудно в общообразователното училище? Имате ли представа от възможностите на такива деца или само си говорите, колко да си уплътнявяте времето! Говорите за някакви псевдоспециалисти, каквито аз не познавам, но от тук разбрах ,че вече имаме един и това сте Вие! Разбирате от всичко и от всички повече тук и никой не може да се мери с вашата компетентност! Поздравявам Ви, ,,мноооого сте добра"! |
Гост |
#932015-01-17 19:37Дано не надделее ,,БОЛНИЯ" разум, че тогава не Ние, а Вие родителите ще го усетите и то много болезнено! |
morrena |
#94 Re:2015-01-17 20:02А КОЙ определя броя на децата- защо не посочите КОНКРЕТНО? Заинтересованите родители знаят, че този брой тр. да е НЕ ПО- МАЛКО от 5(6), а максимумът се определя от ДИРЕКТОРА на РЦ!!!!! За общи приказки много сте силна- нещо конкретно да написахте в отговор на МНОГО конкретните ми въпроси?! Ами как ще напишете- то ще ви компрометира отвсякъде!!!! Ало, г-жата, осъзнайте се- нещо много насериозно се взехте, бРе!! Защо си мислите, че родителите тр. да ви гледат със "зяпнали"уста и само да се съгласяват с общите ви приказки, лишени от ВСЯКАКВА конкретика? Ако в Пом. уч-ще повечето родители са били с диагнозите на децата си- забравете за това време и приемете, че много от тях са по- високообразовани от вас!!! Защото вие така и не си размърдахте пръстите да ми отговорите на в-сите, свързани с ОБРАЗОВАНИЕ, КВАЛИФИКАЦИЯ- все супер ВАЖНИ неща!!!! Защо ли?! Най- вероятно, защото или сте "проф.бакалавър", или предметник, изучавал методика по даден предмет, но НЕ и методика за обуч-е на деца със СОП?! Е, сериозна причина имате да се притеснявате- както да отговорите публично, така и за работицата си. Разбирам озлоблението ви и ви съчувствам, но "всяка жаба да си знае гьола"- аз съм си в моя, но вие къде ще идете, ако закрият любимите ви РЦ?! А за психологическия портрет вече писахме- не ви се удава и не ставайте смешна да гадаете- родител ли съм, не съм ли?! Може пък да съм кметът на града- това не ви ли мина през "аналитичния" мозък?! Кмет- как пък не!!!!!! |
Гост |
#95 Re:2015-01-17 20:07Това се не знае и ще се разбере, когато му дойде времето!!!! |
Гост |
#96 Re: Re:2015-01-17 20:14Ами не познавате, защото не сте им поискали дипломите, за да разберете(ако се интересувате) кой обучава детето ви. Да,такива деца се обучават в ПУ, но имат ли- макар и мъъъничка възожност за р-е и разширяване на кръгозора, поне?! Или вие се задоволявате само с това, детето ви да се научи да срича и да смята с пръсти до 10? Много жалко, ако е така! |
Гост |
#972015-01-17 20:31А пък аз може и да съм и доктор и професор или академик и всичко това, за което много искате да научите го имам. Преди малко бяхте затрупана от дипломите и способностите на г-н Дамянов! Аз мога да ви затрупам със същото, разбрахте ли, но не мисля да ви засенчвам! Завършили сме каквото трябва и където трябва,тежа си твърдо на мястото и въобще нямам никакви притеснения за работата си, но също така нямам и никакво намерение да те осведомявам точно теб за тези неща! Над двадесет години работя в сферата, имам всички необходими компетенции за това, имам няколко дипломи и то все магистърски и то все в сферата за която питате и най-важното, имам голямо уважение сред колеги и родители! Това достатъчно ли Ви е?
|
morrena |
#98 Re:2015-01-17 20:33И да расте, и да не расте....вие сигурно се сещате общинските служители и директори как действат ( и с ПЪЛНО право!) децата от техните уч-ща да следват парите си- не за заплати и издръжки на РЦ, а за нуждите на децата, ТЕХНИТЕ деца!!!! Така че - не бройте гласовете и не правете съпоставка- както писах в друг пост, и за Пом.уч-ща имало хиляди подписи, но сега в малкото такива, които останаха, се обучават само роми и деца на не толкова загрижени родители- заради (полу)пансионните условия, най- вече!!! Така ще бъде и с РЦ- може и да оставят няколко ефективно действащи (казах "може",но не е сигурно), но при тази напоритост на общините (благодарение на тях се заговори за закриване на РЦ)....няма как да ги спрете, и още 10 петиции да пуснете. Казвам го БЕЗ злоба и с това отгварям и на останалите, които ми приписват този епитет. |
morrena |
#99 Re:2015-01-17 20:40Когато ме "затрупате", може и да ви повярвам, но сега хич не сте убедителна, даже!!! Ааааа, виж ти- самият г-н Дамянов?! Как съм го пропуснала-интерсно ми е само кога са придобити тези дипломи- бързам да видя! |
Гост |
#100 Re: Re:2015-01-17 20:59И с този си пост отново отговаряте супер неподготвена! А вие знаете ли ,че общините имат ясно изразено ставовище по въпроса? А то е противно на това, което твърдите! Те много отдавна са заявили, че повечето от тях трудно бих се справили с тази важна отговорност и най -вече с финансовата обезпеченост на тази дейност. Големите общини може и да се справят, а малките? Кой ще подкрепи малките общини тогава? Вие в голяма община ли живеете госпожо всестранна? Сигурно затова сте толова надъхана! Ами помислите и за другите родители-те какво ще правят в случая? Или всеки сам за себе си, какво ми пука за другите-типично по български.Браво на вас! Това е то родителска солидарност! Ей, племе сме били, племе си и оставаме - племе българско!
|
|
Петиция за касиране на парламентарните избори от 27 октомври 2024 г. в България
ПОДПИСКА в подкрепа на ГРАЖДАНСКОТО НЕПОДЧИНЕНИЕ и блокада на главен път Бяла-Попово в срок: безсрочен
Преименуване летище Граф Игнатиево на Капитан Димитър Списаревски
Финансиране на кастрационна програма на национално ниво, контрол по ЗЗЖ,ЗВМД,НК325б
За ефективна присъда за насилника на Джеси - Стоил Георгиев!!!
Подписка против касирането на епархийския избор на кандидати за Сливенски митрополит
ОТВОРЕНО ПИСМО – ВЪЗВАНИЕ В ПОДКРЕПА НА УКРАИНСКАТА ПРАВОСЛАВНА ЦЪРКВА И ЗА ЗАПАЗВАНЕ НА КАНОНИЧНАТА СЪБОРНОСТ НА ЦЪРКВАТА ХРИСТОВА
ДА ПОДКРЕПИМ ИСТОРИЧЕСКИ ПАРК!
Петиция за импийчмънт на Румен Радев от поста президент на Република България.
Cпешно! Отворено писмо за хуманитарна виза за дисидента Абдулрахман ал-Халиди
Има ли нещо, което искате да промените?
Промяната не се случва, ако мълчите. Авторът на тази петиция се изправи и предприе действия. Ще направите ли същото? Стартирайте социално движение, като създадете петиция.
Стартирайте собствена петицияДруги петиции, които може да Ви интересуват
ВТОРА КАТЕГОРИЯ ТРУД ЗА УЧИТЕЛИТЕ
11697 Създадено: 2024-10-12
ПОДПИСКА в подкрепа на ГРАЖДАНСКОТО НЕПОДЧИНЕНИЕ и блокада на главен път Бяла-Попово в срок: безсрочен
3535 Създадено: 2024-11-09
Петиция за касиране на парламентарните избори от 27 октомври 2024 г. в България
2923 Създадено: 2024-10-30
Решаване на проблема с водата в гр. Шумен
2316 Създадено: 2024-11-05
ПЕТИЦИЯ ЗА ПОДКРЕПА НА БЪЛГАРСКОТО БИОЛОГИЧНО ЖИВОТНОВЪДСТВО
10999 Създадено: 2024-06-24
Cпешно! Отворено писмо за хуманитарна виза за дисидента Абдулрахман ал-Халиди
994 Създадено: 2024-10-25
Не връщайте куче МАУСИ на насилника Тодор Чолаков от град Пловдив!
880 Създадено: 2024-11-01
За отстраняване на Зорница Ангелова от ръководството на 22 СЕУ София
766 Създадено: 2024-11-08
Петиция в подкрепа на проф. д-р Андрей Захариев за възстановяване на работа след незаконно уволнение в Стопанска академия "Д.А.Ценов"!
622 Създадено: 2024-11-09
ПОДПИСКА ЗА СПИРАНЕ ПРОЦЕДУРАТА ЗА ИЗБОР НА НОВ ГЛАВЕН ПРОКУРОР
617 Създадено: 2024-10-29
Промени в образованието на децата със СОП
617 Създадено: 2024-10-18
ВЪН пиесата "Оръжията и човекът" от Народния театър!
1472 Създадено: 2024-09-30
Свобода на словото, свобода на творчеството - не на агресията пред Народния театър "Иван Вазов"
417 Създадено: 2024-11-08
За връщане на старите правила в ТЕЛК комисиите! За не спиране пенсионните и социални плащания на хора, спазили три месечния предварителен срок за подаване на документи!
401 Създадено: 2024-10-24
Не на насилието над бездомни животни!
275 Създадено: 2024-10-26
Възстановяване на Г-жа Касабова на позицията директор в ОУ К. Арабаджиев, до провеждането на редовен конкурс и назначаването на законен заместник.
231 Създадено: 2024-10-20
ПРИЗИВ КЪМ ЕВРОПЕЙСКИТЕ ИНСТИТУЦИИ ЗА ПРЕКРАТЯВАНЕ НА ПРОЦЕДУРАТА ЗА ИЗБОР НА БОРИСЛАВ САРАФОВ ЗА ГЛАВЕН ПРОКУРОР НА РЕПУБЛИКА БЪЛГАРИЯ и започване на нов, прозрачен и демократичен процес
355 Създадено: 2024-10-15
Община Аксаково да постави "легнали полицаи" пред пешеходните пътеки
150 Създадено: 2024-11-06
За ефективна присъда за насилника на Джеси - Стоил Георгиев!!!
8759 Създадено: 2024-04-12
Оставка на Васил Василев - Директор на Народен театър "Иван Вазов"
2599 Създадено: 2023-04-04