Петиция за правото на качествено образование на децата със СОП


Гост

#126 Re:

2015-02-11 19:57

#84: -  

 Хайде, хайде, сами знаете отговора на въпроса си. Тези подписи са на стринки, лели, съседки и тем подобни, защото госпожа директорката лично ще проверява колко списъци е попълнил всеки!!!!

 
пътуващ ресурсен учител

#127

2015-02-11 20:07

#124: Ресурсен учител - Re: Re:  

Значи вашите резултати са зашеметяващи, пък тези на специалистите от ресурсните центрове-никакви! Абе какви хора пък и специалисти сте Вие и откога се делим на Ние и Вие!Та нима Вие не бяхте в Ресурсните центрове до преди тези проекти? Много е лесно да се седи на уютно, топло и на куп в удобния Ви кабинет и да коментирате работата и резултатите на колегите си. Също така много добре знаете, че колегите пътуват, защото за разлика от вашето училище, в което има поне десетина деца, то в селското или друго има две или три! Е, кажете ми тогава, драги ми и мноого добри специалисти, тях така ли ще ги оставим?  И много добре знаете, че при тях този екип като вашия няма как да бъде сформиран! Хайде да спрем за малко с мечтите, да слезем от облаците и стъпим на твърдо! И хайде - няма нужда сами да се хвалите за огромните си успехи, постигнати само за три месеца! Вие с какви деца работите? Сигурно само с даровити! До вчера се оплаквахте, колко неуредени били тези проекти, и чакахте с нетърпение да свършат и да се върнете към РЦ, днес пък чудо- всичко било прекрасно!Не на нас обаче тия! Всички знаем резултата от този несполучлив опит, а той е просто трагикомичен! И това не е тайна и се коментира откакто е започнало! Нали се сещате,че ние също се познаваме с родителите на децата , с който работите и сме наясно с тяхното мнение за работата ви по проекта!!!За съжаление обаче тяхното мнение е коренно противоположно на вашето! ФАКТ!


Гост

#128 Re: Re:

2015-02-11 20:17

#126: - Re:  

 Е, как да ви убедя, че не съм нито стринка, нито лелка, пишеща в подкрепа на РЦ? АЗ  съм майката, която изрази възхищението си от вас в другия форум- аз ви "разпознах", вие не успяхте.....Ако в този форум не можете да ми повярвате, може би в другия съм изразила по- ясно позициите си!

ресурсен учител

#129

2015-02-11 20:34

Децата от проекта ги били чакали с нетърпение!А другите извън проекта, да не би да чакат своите специалисти с обратното! Вие какво, не си познавате колегите, или твърдите ,че сте по-добри професионалисти от тях? Нещо май много сте се надценили! Работата на специалистите е да подкрепят децата в училище, а не да си мерят шапките като вас ! Хвалите се колко сте добри във тази и онази петиция! Там пък хвалбите ви изпълват цели два листа! Да ви имат самооценката вашите колеги! Малко скромност и колегиалност към събратята по професия никак няма да ви е излишна! Оставете и родителите малко да Ви оценят де!

 


Гост

#130 Re: Re: Re:

2015-02-12 10:39

#128: - Re: Re:  

 Не знам за какво разпознаване става дума? Вярвам ви, че сте майка, но моята дума беше за голямата масовост на подписалите. Повечето са събирани по начина , по който описах. Повярвайте и на мен,  това не съм го чула, а видяла!


Гост

#131 Re:

2015-02-12 10:41

#129: ресурсен учител -  

 Ехаааа, кой прави забележки за хвалбите! Та вие  във всички петиции и разни там прояви какво правите?????

Гост

#132 Re:

2015-02-12 14:58

#82: -  

 Много сте прав. Нека да има право на избор на родителите да избират. Племенникът ми е с множество увреждания и учи в помощно училище. Там той се чувства прекрасно. Посещава занимания в сензомоторна зала и зала за развитие на психомоториката.Резултатите от обучението му са очевадни. В общообразователното училище няма такива условия, дори и да има ресурсен учител. Родителите му не искат да го връщат там, защото в училището, в което е всеки ден с него работят психолог и логопед. Защо някои хора смятат, че тези училища трябва да се закриват. Никой не заставя родителите да ги запишат там.Ако законът влезе в този вид той на-вероятно ще си остане в къщи без подкрепа, защото в масовото училище вече се установи, че не му е мястото.


Гост

#133 Re: Re:

2015-02-15 08:56

#132: Гост - Re:  

    И тук въпросът опира до малките и големи общини- ако населеното място е по- голямо- да, уместно е за децата с множество увреждания да съществуват специални уч-ща под каквото и да е наименование. Но в по-малките, където трудно могат и 20 такива деца да се съберат- и за тях ли държавата да издържа цяло уч-ще?! И ако  широката общественост е наясно как областните ЕКПО "прекарват" безпроблемно  роми с диагноза "умерена умствена изостаналост"/,които наистина са "изостанали" във всеки друг аспект, но не и умствено/,с единствената цел да възпрепятстват закриването на несъстоятелни такива....Е, точно това се нарича измама- финансова, държавна- каквато се сетите, но си е ИЗМАМА! Вероятно тази е причината "покрай сухото да изгори и суровото" и децата, които наистина се нуждаят от точно такива специални уч. заведения, да бъдат лишени от тази необходимост! Но това вече е в компетенцията и правомощията на контролните  органи, които трябва да установят, след щателни проверки, кои специални уч-ща работят наистина по предназначение. За тях спор няма и ако това е и желанието на родителите- наистина трябва да съществуват!


Гост

#134

2015-03-07 06:07

Съгласна съм и подкрепям , правото на качествено образование на децата със СОП. Те имат равни права за образование както всеки гражданин на Република България.