Да_подкрепим_Илко

Свържете се с автора на петицията

Тази тема за дискусия е автоматично създадена с петицията Да_подкрепим_Илко

Nadejda i semeistvo

#326 uspeshna sesia?????

2012-03-26 06:06

A zashto e tryabvalo da praznuvat "успешна изпитна сесия" s piene i to, sadeiki po videoto ot tazi zlopoluchna nosht, zigzagoobraznoto hodene, nervnoto pushene, etc,s ne malko kolichestvo piene. Az sashto sam bila studentka 6 godini- 2 god poluvishe i 4 university i sam praznuvala dosta uspeshni sesii, no nyamam takav spomen ot zigzaobrazno hodeshti kolegi i kolejki, moyt saprug sashto nyama takiva stranni spomeni sled 5 god. v universiteta. Imashe smyah, radost, tanzi, pesni/kitara i razbira se mnogo Lyubov!! Az se chudya otkade tezi studenti vzimat pari za da kupuvat alkohol i zigari, koito dokolkoto znam, sa skapi...

Daje i spezialistite v tazi oblast utvarjdavat, che glavnata prichina za poboite e alkohol.

"Пред Нова телевизия Мариета Иванова, началник група "Престъпления срещу личността" в 7-мо РПУ, коментира, че проблемът в Студентски град е прекомерната употреба на алкохол, многото заведения, както и заниженият контрол в общежитията.
На въпрос, ако момчетата не са били употребили алкохол дали е щяло да се стигне до подобен инцидент, тя е на мнение, че това не би станало."
http://www.vesti.bg/index.phtml?tid=40&oid=4609151

A i nie vsashtnost oshte ne znaem koi e ubiez, zashtoto dokato se raboti po deloto ima zabrana za iznasyane na kakvato i da e info. Daje i roditelite (i nai-blizkite) na potarpevshite ne znayat, pone zasega, mnogo neshta ot tazi nosht. Ima zakon, koito se naricha "Zakrita vrata" spored koito dokato trae sledstvieto nishto ne tryabva da se razglasyava. Kogato se dade glasnost na faktite moje neshtata da se okajat savsem razlichni ot tezi koito gi pishem mislim i predpolagame.

Гост

#327 Re: uspeshna sesia?????

2012-03-26 17:42

#326: Nadejda i semeistvo - uspeshna sesia?????