Подписка за запазване на обучението от 5-ти до 7-ми клас в МГ


Гост

#401 Re: Re: Re:

2012-02-23 14:43

#93: - Re: Re:

Izvinqvam se, 4e pi6a na latinica, no nqmam kirilica v momenta. Otnosno rezultatite ot nacionalni i mejdunarodni sustezaniq po matematika, fizika i informatika,  te se pe4elqt ot u4enici ot MATEMATI4ESKITE GIMNAZII s prenebrejimo malki izkliu4eniq. Haide da ne govorim gluposti i da im vqrvame!!!! Ne razbiram kakva poziciq za6titavate? Govorim za ne6to rabote6to uspe6no. Obqsnete mi za6to ne6to, rabote6to USPE6NO, trqbva da se promenq ili premahva! Tova protivore4i na elementarnata logika!!!


Гост

#402 Re:

2012-02-23 14:52

#388: -

Ne moga da razbera kakvo iskate da kajete s tozi primer. V statiqta, koqto citirate, stava duma za eksperimentalna elitna paralelka po elektronika, s prepodavateli ot amerika i zdravo u4ene. Kakvo ob6to ima tova s temata? Az ostavam s vpe4atlenie, 4e ste protiv priema sled 5 klas v MG, no primerut Vi ne e podhodq6t argument.


Гост

#403

2012-02-23 14:55

Смятам, че деца които имат интерес в областта на математическите и природни науки трябва да започнат своето обучение от ранна детска възраст.Приемът на такива деца във училища които развиват техният потенциал не трябва да бъдат възпрепятствани във своята работа. Искрено се надявам приемът от 5 клас да се запази, за да може и моят син да кандидатства.

Гост

#404

2012-02-23 14:56

!

Гост

#405

2012-02-23 15:11

подкрепям

Гост

#406

2012-02-23 15:23

достатъчно е да се спомене, че след като завършат 5-7 клас в МГ , учениците са получили подготовка , с която могат да ги приемат , в което училище пожелаят

Гост

#407

2012-02-23 15:39

Има най-общо два вида мислене - ориентирано към хуманитарни науки (били те литература, химия, психология...) и ориентирано към точните науки.
Изборът между двете е налице в ранна възраст.

Гост

#408 Re: Да, бе!

2012-02-23 16:28

#340: ili - Да, бе! Ami 4akam da vidq prilojeni dokazatelstva kum tova tvurdenie! I az sum gi 4uvala takiva, no za sujalenie taka i ne sum vijdala dosega. Imam 2 deca: v 6 klas v MG i v 5 klas v obiknoveno u4ili6te. Za6to govorite gluposti! Razlikata e svetlinna! Nai-malkoto, koeto moga da priloja kato dokazatelstvo e, 4e v obiknovenoto u4ili6te ( i po moe vreme i sega) temi kato ravnolicevost i delimost se zasqgat izkliu4itelno povurhnostno. Da me izvinqvat tezi, koito podkrepqt ideqta za su6testvuvane na genii, koito bez dopulnitelna podgotovka se prukvat ot obiknoveni u4ili6ta. Nqma kak da re6i6 takiva zada4i, kolkoto i da si genialen, pri polojenie, 4e dori i ne si 4uval za tqh!!!! Vajno e v Bulgaria naj-posle da razberem, 4e takova 4udo kato "genii bez trud" nqma. Vsi4ko stava s mnogo trud i usiliq, ne samo v matematikata, no i vuv vsqka oblast!!! Protivnicite na tazi peticiq,  po moe skromno mnenie (izvinete),  ste nezapoznati s temata i nedobronamereni. Iskreno se sumnqvam, 4e podbudite Vi da pi6ete tuk, se duljat na zagrijenost i stremej kum dobro!!!

 


Гост

#409

2012-02-23 16:46

Дъщеря ми учеше в МГ от 5 клас, и я приеха след 7 клас без никакви частни уроци. Това за мен е достатъчно доказателство, че по-добре приема в МГ да е от 5 клас.

Гост

#410 Re:

2012-02-23 17:03

#388: -  

 Moже разбира се. Също така дъщеря ми спечели състезание по английски език без да учи в ЕГ. Хайде тогава да закрием английската гимназия :-)

Писаро ( писарят в общината)

#411

2012-02-23 17:25

Нямаме футболисти - ами закрийте спортните училища! Математици, лингвисти, информатици, физици и химици имаме, затова, не се мешайте в една система дето криво - ляво работи! Точно тези, влезли след 4 клас са ядрото на математическите гимназии! Новодошлите след 7 клас ги наричат "чобани"! И явно има защо!
Математическата нагласа е нещо, което не става от ден до пладне (от 8-ми до измисления 12 клас), затова ранното профилиране към стиктно-логически насочените науки трябва да започва от възможно най-ранен етап! Другия плюс е, че така се събират деца с относително по-сериозни възможности и амбиции и това стимулира конкуренцията! А знаем - тя дава резултати! Долу ръчичките от ранния подбор за математическите гимназии!

Гост

#412 приемът след 4 клас помага на децата в ранна възраст да развият своите способности

2012-02-23 17:27

помага за развитие на таланта им не само в математическите, но и в хуманитарните гимназии! Борете се заедно и ще успеем! Така постигнахме, макар и частичен успех със сградата на ОДК във Варна, която бе обявена в проектопрограмата за продажба на общинска собственост- всички се обединихме - родители, учители, граждани около едно мнение - сградите на образователните институции не трябва нито да се продават, нито да се реституират. Такова е мнението и на законодателя, което ни помогна в макар и временния резултат - проектопрограмата бе гласувана със забележка-сградата на ОДК да не се продава до построяване на НОВА!!!
по този начин трябва да се обединим всички против този проектозакон, защото ако се вгледате внимателно , има преобразуване от държавни в общински училища - т.е. Общините ще си плащат, а знаете те колко са богати!!! освен това общините по-лесно решават за закриване на училища!!!
Писаро ( селския писар)

#413 Re:

2012-02-23 17:29

#3: -

Вярно е ! Но и извън СМГ :-))))


Гост

#414 подкрепете и нас

2012-02-23 17:36

подкрепете и нашата подписка - "Да спасим сградата на ОДК!"-http://www.peticiq.com/da_spasim_sgradata_na_odk_varna! благодаря Ви - заедно можем повече!

Гост

#415

2012-02-23 17:38

Вместо да търсят начини колкото може по-отрано да се откриват и усъвършенстват талантите у децата, те се опитват все по-еднакво тъпи да ни направят!
...Важен е и въпросът с домашното обучение.
Татко на нормално дете

#416

2012-02-23 18:09

След като ликвидираха помощните училища и напълниха всички паралелки от 1-ви до 4-ти клас с деца с увреждания, бавно развиващи се и т.н. (с което не е ясно колко помагат на тези ощетени деца, но със сигурност пречат на нормалните деца да учат нормално), сега е ред да съсипем и паралелките, в които могат да се учат и развиват талантливите и надарени деца. Евала, явно идеята е тотално да съсипем образованието.

Гост

#417

2012-02-23 18:23

Измислят всякакви щуротии, защото тези хора "отгоре" скоро не са влизали май в българско училище!

Гост

#418 Re:

2012-02-23 19:06

#416: Татко на нормално дете -

Срамувам се, че хора с подобно мислене подписват подписката.


Гост

#419

2012-02-23 19:50

ostavete malkite.... Nqkoi ot tqh vdigat renomenoto na MG-to ;)

Гост

#420

2012-02-23 20:26

Петицията е уместна, навременна и очевидно нужна. Аз съм учителка, макар и не по математика, и просто изтръпвам от нововъведенията на този екип в Министерство на образованието. Защо всички усилия са да разграждаме нещо в образованието! Както си запазихме езиковите гимназии, трябва да пазим и всички утвърдени наши етапи на образование, в т.ч. на подготовката на малките математици.
Miss Mery

#421 Re:

2012-02-23 20:31

#416: Татко на нормално дете -

Сигурно много родители ще се засегнат, но трябва да подхванем петиция за връщане в известна степен на помощните училища, където на трудни деца може да се обърне нужното внимание, а не да страдаме всички - учители и ученици от присъствието на проблемните деца - те искат специални грижи, не са адекватни на преподаването в час и за тях ползата от престоя в нормално училище е почти никаква, ако не се работи индивидуално. А в час от 45 мин. познайте колко минути се пада на такова дете в клас от 25.


Гост

#422

2012-02-23 20:36

Това решение може да се вземе само от хора, които никога не са били умни и отлични ученици поради мързел, лоши учители по математика и др.
Ако политиците мислят за бъдещето на България, те трябва да стимулират студентите по математика, учителите по математика и обучението по математика от ранна възраст, както това прави американското правителство.

Гост

#423

2012-02-23 20:37

Не трябва да се обезличават интелигентните и умни деца на една нация!

Гост

#424

2012-02-23 20:47

Аман от малоумници, съсипващи и малкото хубаво, което остана!

Гост

#425

2012-02-23 21:06

ima smisyl i se nadqwam da proraboti :)))))