Подписка за запазване на обучението от 5-ти до 7-ми клас в МГ


Гост

#326

2012-02-22 12:00

Била съм в такава паралелка. Преди това в кварталното училище бях най-добрата в класа по всички предмети без да си мръдна пръста. Същото е било положението и с останалите ми съученици от СМГ. Изведнъж попаднах във високо конкурентна среда, където учебния материал и изискванията бяха на едно съвсем различно ниво. Научих, че има и по-добри от мен, че за добрите оценки трябва да се трудя, а успехите на другите трябва да се уважават. В такава среда талантливите ученици успяват много по-лесно да напредват, а връзкарите просто нямат шанс. Това е момента, в който случайно попадналите в МГ могат да се преориентират и да се насочат към нещо по-подходящо за тях. Не съм дала и лев за частни уроци и курсове след 7-ми клас, а създадените навици и умения са ми помагали не само за изпитите по математика, но и във всякакви стресови ситуации, изискващи воля и аналитично мислене.

Гост

#327

2012-02-22 12:01

Силно се надявам, че няма да успеят да унищожат всичко хубаво, което е било създадено!

Гост

#328 Re: Re: Re:

2012-02-22 12:01

#304: - Re: Re:

От класа на дъщеря ми няколко деца на изпита след 7 клас изкараха оценки от 3.50 до 4. Отличните оценки бяха само 6-7 (това в МГ). Това се знае и в РИО, и в МОМН. Резултати от НВО, олимпиади, състезания – няма нищо скрито и е илюзия да си мислите, че в МОМН не са запознати с успехите или проблемите на която и да е МГ. Може би наистина има причина за тези промени и тя е належаща. Там знаят неща, които вие няма как да знаете. Изхождате единствено от вашата МГ.


Гост

#329 Re: Re: Не на петицията!

2012-02-22 12:04

#314: - Re: Не на петицията!

Медали от международни олимпиади са печелени много преди да се въведе прием от 5-ти клас в МГ. Тогава?


Гост

#330

2012-02-22 12:16

Моля,всички,които разбират,колко е важно развитието на децата в областта на математиката,да подпишат петицията!
Има толкова умни деца,които изучават засилено математиката от ранна детска възраст,не убивайте желанието им и не омаловажавайте труда им!

Гост

#331

2012-02-22 12:25

......

Гост

#332

2012-02-22 12:28

Не знам как е сега, но по наше време ПМГ бяха най-добрите училища! И всички най-яки банди бяха именно от ученици на ПМГ, това никой не може да го отрече :)

Гост

#333 Re: Re: Re: Re:

2012-02-22 12:34

#328: - Re: Re: Re:

Аз съм завършила СМГ и от моя клас нямаше човек , който да не си изкара изпитите и да не влезе това което иска. Ок, сигурна съм че има и такива случаи, като описаният от вас, но това по-скоро се отнася за конкретно МГ и конкретен учител. От колегите ми в университета най-изявените и успешните бяха бивши възпитаници на различни МГ в стараната и много от тях дължат успехите си  именно на тези паралелки.


Гост

#334

2012-02-22 12:48

Насочването и стимулирането на деца с наклоностти от ранна възраст, може да доведе до изключителни успехи и реализация.

Гост

#335

2012-02-22 12:51

Не мога да разбера този народ дали е оглупял съвсем или е изкукал тотално! Много гении има в страната. Много талантливи деца....чудо! А какво остава накрая? Каква е реализацията на "децата чудо" и нечудо- еднаква! Защо не влезете със скрита камера в тези "елитни" школа? Защо не присъствате на "изпитите" на четвъртокласници, които повтарят решавани вече задачи и всички са отличници? А накрая- не могат да четат! Стига една паралелка в София от наистина надарени деца. А те колко са? И защо всяка закъсала с приема си гимназия ,неможеща да си направи прием след 7кл. сътворява легендата за "гениалните "деца на...тъпите родители./извинявам се малко!!/ и в малки градчета правят подаръци на записалите се в 4-та "елитна " паралелка!

Гост

#336

2012-02-22 13:05

Аз съм възпитаник на изпреварващо обучение в МГ Варна (5, 6 и 7 клас ги взимахме за 2 години) и смятам, че това е една прекрасна възможност за развиване на знанията в младите математици

Гост

#337

2012-02-22 13:07

Големият ми син беше в такава паралелка от 5 до 7 клас и мога да Ви уверя, че знанията по всички предмети са в пъти повече от тези на децата в кварталното училище. Министерството на образованието трябва да започне най-после да мисли за децата, които желаят да учат и да им даде възможност да се усъвършенстват. Грижата за изоставащите не трябва да е за сметка на тези, които искат да учат. Защо трябва да спираме можещите? Защото глупав народ се управлява по-лесно ли? Погрижете се за можещите докато не са забегнали всички навън!

Гост

#338

2012-02-22 13:26

Математическите гимназии са едни от малкото училища с качествено образование. Не познавам дете учило от 5-ти до 7-ми клас в такава гимназия, което да не е сбъднало мечтите си. Това са светилища, които дават на децата ни не само знания, те подготвят децата ни да бъдат победители. НО НЕ ТАКИВА ХОРА ИМ ТРЯБВАТ. ТЕ ИСКАТ ЧАЛГАДЖИИ, КОИТО ДА МАНИПУЛИРАТ.
ТРЯБВА ДА СПАСИМ НАШИТЕ ДЕЦА, СПАСЯВАЙКИ ТОВА ОБРАЗОВАНИЕ!

Гост

#339

2012-02-22 14:06

Подписах декларацията , защото в нашия град има много талантливи деца и е хубаво още от малки да се ориентират към училището в което ще учат като по-големи!
ili

#340 Да, бе!

2012-02-22 14:09

Защо не се сравнят резултатите от тези училища с обикновените? И ако разликата е поне 2 единици- да ги има! Вярно ли е , че има "малки математици" с двойки на Външното оценяване?

Гост

#341 Re:

2012-02-22 15:35

#316: -  

  Да бе, да. Виж в СМГ (за там имам впечатления) как един учител хваща децата в 5 клас и ги води до 12 клас. И как децата си харесват учителите. Сигурно защото не могат да преподават.


Гост

#342 Re: Re: Re: Не на петицията!

2012-02-22 15:38

#329: - Re: Re: Не на петицията! 

 Печелени са. Но сега се печелят повече. А и не забравяй, че другите държави се развиват, не стоят на едно място. И ако ние се върнем към миналото, защото някога е можело така и така, ще си останем само със спомените за медали.


Гост

#343 Re: Някой, завършил МГ

2012-02-22 17:11

#326: -

Математическите гимназии са се доказали във времето с успеваемоста на своите възпитаници. В цял свят буди респект назоваването на СМГ, ОМГ и останалите. Много златни медали са извоювали учениците от тези гимназии. В тях се събират талантлити и ученолюбиви деца, защото предварително се знае, че там изискванията са по-високи и това не е милва.
И сега някой иска да отчупи едно парче ....някой, който си тежи на местото.....ама с килограмите! Пък ако става дума за пари, кажете колко, да ги съберем и да оставите образованието на мира!


Гост

#344

2012-02-22 18:38

Съставна част от възпитанието на децата е историята.Всяко училище има такава.История на някои от математическите гимназии е вдъхновяваща и мотивирища.На някой от тях, само името е достатъчно, за да внуши респект и уважение.
Не само в България.Не позволявайте с лека ръка да се унищожават, безценни стойности постигнати в нашата иначе бедна и ЖАЛКА държава!Стойности, които могат да дават надежда и устрем за поколения българи напред.

Гост

#345

2012-02-22 18:40

немога да разбера какво им пречи.....

Гост

#346 Re:

2012-02-22 19:14

#330: -

Ами кой пречи на децата ви да се развиват в областта на математиката – пак ще се развиват, но от 1-ви клас, което е още по-добре. Най-малко няма да се дават излишни средства за курсове и частни уроци.


Гост

#347 Re: Re:

2012-02-22 19:27

Ами кой пречи на децата ви да се развиват в областта на математиката – пак ще се развиват, но от 1-ви клас, което е още по-добре. Най-малко няма да се дават излишни средства за курсове и частни уроци.#346: - Re:  

 

Пълни глупости.Не съм платил и ЕДНА СТОТИНКА за математически курсове, и детето ми е в СМГ.След четвърти клас. Показа добър резултат на приемния изпит и влезе.Не зная дали има талант за математиката, но какво по-хубаво да разбера това, от доказани специалисти, в доказано, най-добрата среда.Вие така ли действате, частни уроци и курсове?

Гост

#348 Re: Re:

2012-02-22 19:38

#301: - Re:

Ами те и в СМГ ги наричат зубъри, само че зад гърба им. Наричат така обаче само тези, които са лишени от каквото и да било възпитание и скромността им е напълно чужда – разнасят грамоти и се хвалят, досаждат на съучениците си непрекъснато с въпроси за това как се решава дадена задача, говорят зад гърба им, че те са слаби по математика и на всички състезания ще ги размажат, движат се със самочувствието, че едва ли не са носители на Фийлдсов медал. И се стига до там, че дори и да победят на някое състезание, никой не им честити победата – не от завист, а именно поради изброените причини. А в СМГ всички деца са талантливи и подобно поведение е наистина неуместно – скромните таланти всеки ги уважава и поздравява за успехите им.

Талантливи деца има във всяко едно училище – ОУ, СОУ... Погледнете допуснатите до националните кръгове на олимпиадите седмокласници. Миналата година от 18 деца от 7 клас, допуснати до нац. кръг на олимпиадата по физика, 9 са ученици от ОУ и СОУ. По история от 18 деца само 4 са ученици в МГ. По биология няма нито един представител от МГ (всичко това се отнася за 7-клас). Давам примери за 7-ми клас, тъй като тук нееднократно се писа, че в ОУ и СОУ до 7-ми клас учат едва ли не само олигофрени. Това е обидно не само за децата, но и за родителите им.


Гост

#349 Re: Re: Някой

2012-02-22 19:43

#346: - Re:

А на вас с какво ви пречат тези гимназии и приема в тях? Какво ще се промени за вас в зависимост дали ги има или не? Защо сте против-"щот' така!" или имате и друга причина?
И конкретно на въпроса ви, кой пречи:-Вие и такива като вас с не аргументирани драсканици!


Гост

#350 Re: Re: Re:

2012-02-22 19:43

#347: - Re: Re:

Браво на детето Ви, но то е едно добро изключение. Вижте на сайта на СМГ колко курсове се провеждат. Има случаи на деца, посещавали и курсовете, и частни уроци, а след 4-ти клас не успявят да влязат в СМГ. Прочетете каква истерия е преди изпита и след него – невероятен стрес за децата на родители с болни амбиции, решили, че децата им са "генийчета" и ако не влязат в СМГ ще настъпи края на света.