Подписка за запазване на обучението от 5-ти до 7-ми клас в МГ

Quoted post


Гост

#810 Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:

2012-03-08 13:02

Ами има отбори от СОУ и ОУ на международни състезания, има медалисти и от там, ако става въпрос за 5-7 клас. След 7-ми клас е нормално отборите да са само от МГ, тъй като математиците отиват в МГ да се развиват (или в ЕГ). Това също е работещ модел, защо го отричате? Никой не пречи на МГ. Досега приемът е бил незаконен, има си законопроект, ще озаконят нещата. Не може така: уж искаме ред, законност, искаме да сме приети в Европа, ама когато ни изнася само. Без каквито и да било смислени аргументи е вашата позиция. Искате специални елитарни училища за вашите деца, смятайки, че те са по-умни, по-възпитани, по-талантливи от останалите. Така мислят всички родители. Ставате банални с тази среда! Обясниха ви, че щом средата не е попречила на 90% от приетите в ЕГ (само около 9-10 % от приетите в най-елитните езикови училища са учили до 7-ми клас в МГ) , значи не би трябвало да пречи и на вашите деца, ако наистина са умни и талантливи. Никой на никого не може да попречи да се развива, ако той го желае. Има си прием след 7-ми клас и ако децата желаят да се развиват в областта на математиката, да кандидатстват в МГ. А като става въпрос за образование в чужбина: доминираща е ролята на частните училища. В Англия в държавни училища учат децата на имигрантите и социално слабите. В САЩ нещата стоят долу-горе по същия начин. В държавните им училища подготовката е на светлинни години от тази в частните. Защо да гледаме Словакия, Чехия? Да следваме примера на страни с по-добро образование – Англия, САЩ. Да си направим и у нас частното образование доминиращо. Още повече, че ще се отпускат средства и за ученици, учещи в ЧУ. Няма ли да ви излезе на същата цена, че дори и по-евтино , ако запишете детето си в ЧУ, избягвайки таксите за курсове и частни уроци по езици например. Не е тайна, че в държавните училища език не се научава, поради липса на добри преподаватели. Който си знае езика, си намира по-добре платена работа. Държавните училища, за разлика от частните, не могат да предложат високи заплати на учителите. Часовете по език в държавните училища са си губене на време. И не бива да се приема като трагедия това, че вероятно няма да има прием след 4-ти клас. Стига с тези международни състезания! На тях ходят не повече от 4 деца от випуск (до 7-ми клас) и от от СМГ (от останалите МГ не ходят – с 1-2 изключения). За 4 деца от България трябва да има специални паралелки ли? Ами да ползват вече работещия модел: курсове в СМГ, частни уроци, 125 СОУ, 107 ОУ. След 7-ми клас – СМГ. И в 125-то и в 107-мо ще си ходят на международни (щом това искате), ако заслужат място в отбора. Хиляди крещят, че децата им са много талантливи, а отиват 4 деца. Вие сигурни ли сте, че това ще са вашите деца? Ако детето не е състезател, въобще не е нужно да учи до 7-ми клас в МГ – няма какво да изпусне от математиката, защото до 7-ми клас са сметки. В 7-ми клас започва истинската математика. Единственото предимство за тези деца, ако учат в МГ в 7-ми клас, е, че евентуално могат да се подготвят за изпита по математика безплатно. Но не винаги се получава. В СМГ и МГ-Варна може и да не ходят на частни уроци по математика, но има МГ, в които ходят. Ходят предимно тези, които смятат да кандидатстват в ЕГ след 7-ми клас.#809: - Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:  

 

Пак написахте глупости.Частните училища не са алтернатива.Никаква даже.И за САЩ не говорете, защото нямате информация.Едно заглавие ще дам "DEVELOPING MATH TALENT A COMPREHENSIVE GUIDE TO MATH EDUCATION FOR GIFTED STUDENTS IN ELEMENTARY AND MIDDLE SCHOOL" SUSAN G. ASSOULINE, Ph.D. & ANN LUPKOWSKI-SHOPLIK, Ph.D.Това което сте написали е най-малкото нелепо.Меко казано!?Частните училища не са алтернатива и то на математическите гимназии.И американците си дават сметка за това.Защо?Просто е.В университетите им, над 50% са или китайци, или индийци, или араби.При преподавателите картинката е не по-различна.И тази година българчета победиха КИТАЙ.КИТАЙ!!!Ясна сметка.ЧУ, не са алтернатива, защото те нямат стимул да са обективни в оценките си за децата-всяко дете им носи ПАРИ.Това я кристално ясно.Донякъде това е така и в държавните и общинските училища, и то заради фундаменталната глупост наречена ДЕЛЕГИРАН БЮДЖЕТ.дете=1200+лв.Математиката изисква специфична, мотивираща среда и много добри специалисти.ЧЕТЕТЕ ГОСПОДА НЕГРАМОТНИЦИ.Така е в спорта , изкуствата.ТАКА Е И В ТОЧНИТЕ НАУКИ.И всичкото това го имате готово и направено, а го РАЗРУШАВАТЕ.НЕЩАСТНИ НЕГРАМОТНИЦИ НА СРЕДНА ВЪЗРАСТ. П.С.Радвайте се на анонимноста си.Радввайте се!И да ви кажа право, пишете пълни измишльотини!Празни приказки.

Отговори

Тази публикация е изтрита от своя автор. (Покажи подробности)

2012-03-08 14:27:07



Гост

#818 Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:

2012-03-08 19:00:24

#810: - Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:

А може и да имам информация как е в САЩ. Вие не сте живели там, нали? Там всяко от училищата им има акредитация, получава оценка.  Хора с възможности и амбиции не записват децата си в държавни училища. И стига с тези изхвърляния! Били Китай! Били го 4 българчета. Ако отборите бяха от 1000 състезатели, кой щеше да бие? Откъде в България ще намерите 1000 добри математици на тази възраст? СМГ да не е България?

И първо четете, обиколете света и тогава пишете за измишльотини! Такива са фактите, ако искате ги приемайте. Празни приказки са аргументите ви, за това и едно дете може да ги обори.

Не бива толкова да се вживявате – не е здравословно. И се съмнявам, че точно вашето дете трябва да бъде част от една по-добра среда. Ако и то е възпитано като вас.....в грубост, агресия...