Подписка за запазване на обучението от 5-ти до 7-ми клас в МГ

Quoted post


Гост

#543 Re: Re: Re: Re:

2012-02-26 21:09

#538: - Re: Re: Re: Четейки мнението Ви разбирам, че е безсмислено българите да се явяваме по международни състезания. Че успехите там не ни носят никаква полза. Че едва ли не, повечето медалисти от математически състезания не са от МГ, т.е. явно смятате, че всякаква допълнителна подготовка по математика, каквато обикновено се получава в МГ, дава по-скоро обратен резултат (щом повечето медалисти са от обикновените училища). Правилно ли Ви разбрах?  Ако има досатъчен брой деца(или родителите им), които искат да учат в определено училище, смятате ли, че е редно това да им бъде отказано и защо? И не се ли определя едно училище или форма на обучение дали е добра или не по броя желаещи? Всеки родител, търсейки най-доброто за детето си, проучва кои са добрите училища. Ако МГ не са толкова добри и повечто медалисти излизат от обикновените училища, защо напливът не е към обикновените училища?

 

Отговори


Гост

#555 Re: Re: Re: Re: Re:

2012-02-27 10:58:34

#543: - Re: Re: Re: Re:

Ами то брой желаещи винаги ще има. Затова и на изпити за МГ след 4 клас се получават и доста плачевни резултати. Ами приемете ги всичките, нали желаят. Ако трябва да се разкрият още по 4-5 паралелки от 5 клас към всяка МГ.

Това не са ОУ и СОУ, това са МГ и там трябва да учат само деца, на които математиката се отдава. Независимо от кой клас.

Защо ли? Защото родителите имат субективно мнение за децата си, за техните способности. Кой родител ще каже, че детето му не е умно, не е талантливо, не заслужава нещо по-добро? За болни родителски амбиции да не говорим – обикновено тези родители остават най-разочаровани след години.