За осъвременяване на услугите на „Български пощи“ ЕАД


Гост

#26

2015-10-22 15:06

Защото няма проследяване за държави като Австралия, Англия, Канада, където много българи изпращат пратки и заради това, търпят загуби.

Гост

#27

2015-10-23 13:20

Защото не е нормално да се чака по сто часа за изпращането на едно писъмце. Попълват се около 3 бланки, мери се, касови бележки, подписи, декларации, кодове, пък хартията свършила или недай си боже има станала накриво служителка... отиват ми нервите и се ядосвам че съм влязъл изобщо.

Гост

#28

2015-10-27 12:01

Все пак сме в Европа!

Гост

#29

2015-11-02 23:00

Досега не бях ползвала и твърдо избягвах услугите на Български пощи, превърнали се в нарицателно за абсурдите, с които ежедневно се сблъскваме в сектора на услугите в страната. Само че ми се наложи. Днес отидох в един от клоновете в София и - абсолютно изненадващо - служителката зад гишето беше изключително мила жена. Тъй като изпращах документи и снимки до САЩ, пратката ми беше само 64 грама, изпратих я, разбира се, с препоръка, и ми дадоха и номер за проследяване. Прибрах се от работа преди няколко часа и реших да видя как работи системата - изненада. Никак! Позачудих се каква може да е причината, поразрових се из нета и установих, че съм избрала възможно най-лошия момент да изпращам каквото и да било, тъй като проследяването на пратки до САЩ е преустановено. И това е само едната нелепост - защо самите служители не знаят за това и (или просто) не уведомяват клиентите е далеч по-фрапиращо. Аз така или иначе щях да използвам услугите им - нямам стотина лева за куриерска фирма за два листа хартия, които така или иначе мога да си принтирам и подписвам до безкрай. Но със сигурност има хора, също неинформирани като мен, които се решават да изпращат далеч по-важни неща, някои от които ЗАДЪЛЖИТЕЛНО трябва да имат работещ номер за проследяване, такъв си получават на гишето при изпращане, и едва прибирайки се вкъщи установяват, че това дали ще им пристигне пратката или не зависи от много късмет и позитивно мислене! Толкова ниски ми бяха очакванията, но пак успях да остана втрещена и разочарована. Искрено-наивно ще се надявам че настоящата петиция ще бъде взета под внимание...

Гост

#30

2015-11-04 12:04

За осъвременяване на услугите на „Български пощи“ ЕАД

Гост

#31

2015-11-08 06:39

Премахването на проследяване пратките за Северна Америка пречи на онлайн бизнеса в Бългатия,който е един от бъдещето за българския бизнес, имайки предвид свития и малък български пазар.След увеличаването на цената на пратките с оглед да са само приоритетни е редно Български пощи да платят на американските пощи по-висока цена, която да включва и услугата проследяване на пратките.
Знаем че, трета година Български пощи са на загуба, но е редно да съкратят хора от твърде раздутия си щат, за да си намалят разходите, вместо да губят и малкото останали им клиенти, като влошават качеството на предлаганата услуга.

Гост

#32

2015-11-10 08:14

Подписах петицията, защото когато плащам за някаква услуга, трябва да съм информиран какво и как се прави.

Гост

#33

2016-06-20 22:29

Искам да може да се проследяват пратки до САЩ, Англия, Канада, Австралия и други държави.
ОТВРАТЕН от БГ пощите

#34 Re: Drugi uslugi

2017-05-15 12:12

#1: NL - Drugi uslugi  

 на 3 май стартирам поръчка от Китай - според трасирането на 5 май поръчката е излетяла от Китай - до днес 15 май поръчката не е регистрирана в България - НЕ ВЯРВАМ ВЪЗДУШНА ПРАТКА ДА ПЪТУВА 10 ДНИ - за мен тя просто не е регистрирана и обработена в БЪЛГАРИЯ !!!!

и какво излиза ? - пратките ни им трябва по-малко време да дойдат от Китай от колкото да ги обработят на летището и да дойдат до Бургас