За осъвременяване на услугите на „Български пощи“ ЕАД

NL

#1 Drugi uslugi

2015-10-21 10:54

Osven tova, kraino vreme e BG poshti da si osuvremeniat metodite na plashtane. Sled kato veche predlagat debitni karti, to bi triabvalo i da mogat da priemat plashtania s karta, a ne samo v broi!


Гост

#2

2015-10-21 11:26

БГ пощи щяха да генерират милиони печалба, ако в тях бяха вложени само няколко хиляди за оптимизация и млад персонал! И ако някой иска да спори, по-добре да замълчи и погледне частните фирми, предлагащи идентични услуги колко се разрастват и какви обороти генерират! И то въпреки скъпите си услуги, на фона на тези в БГ пощи. БГ пощи имат клонове навсякъде, и в най-затънтените места в страната и биха могли напълно да се конкурират с частните фирми при предоставянето на услугите. Уви, това е поредната държавна собственост, която едвам крета, защото само се източва, а може би частното лоби е прекалено голямо. Затова подписвам тази петиция, време е на това да се сложи край и да ползваме нормална пощенска услуга, модерна и достъпна, с нормални цени!
милалала

#3

2015-10-21 12:17

Моля, поправете -- "невъзможността" е една дума.


Гост

#4

2015-10-21 13:09

Нека да работим заедно, инвестирайте в новата система и ще има възвращаемост!!!

Гост

#5

2015-10-21 13:26

Защото не искам да се губят колетите ми и да могат да се проследяват.
Яна

#6

2015-10-21 13:56

Тази опция съществува както за писма, така и за колети. Чрез баркод може да се провери къде се намира колета, кога е приет, дори и от кого е приет ... съответно служителят,при когото се губи нишката носи отговорност !

Ралица Димитрова
Авторът на тази петиция

#7 Re:

2015-10-21 14:04

#6: Яна -  

Това проследяване за което говорите е възможно САМО за територията на България.

Тук става дума за изходящи международни пратки 


Гост

#8 Re:

2015-10-21 15:20

#6: Яна -  

 Яна, вече не е така :)


Гост

#9

2015-10-21 15:28

Защото премахват нещо ,което върши невероятна работа на хората ,които използват услугите на Български пощи

Гост

#10 Re:

2015-10-21 15:30

#9: -  

 Защото за заспали и пропуснали срокове за договорки и обновяване, защото последното за което мислят е клиентите. Не само пращащите но и получаващите са засегнати в тази ситуация.  

Georgi

#11

2015-10-21 16:17

В пощата където изпращам пратките продават парфюми, книги и хавлиени кърпи :) Защо не продадете тази част за писмата и пратките? Някой може да инвестира и да подобри услугите

Димитър Палански

#12

2015-10-21 18:07

Над 1600 пратки за 3 години и само 3 пъти съм имал проблем с пощите.

Освен това, проследяване има... 

:)


Гост

#13 Re:

2015-10-21 18:27

#12: Димитър Палански -  

 Димитър, има за колетите, за пратки до 2 кила няма от 16-ти насам и няма да има. 


Гост

#14

2015-10-21 19:23

Защжто нивото на обслужване и услугите са под нулата !!!! Особено в провинцията!!!

Гост

#15

2015-10-22 02:29

Тъй като ползвам системно услугите на Български пощи през последните няколко години непрекъснато се коментира колко губеща е тази дейност и как едва ли не трябва да бъде приватизирана по най-бързия начин. Защо започна да бъде губеща?? Защото през последните две-три години всички най-печеливши услуги като колети и пратки от чужбина със специален режим - бързина, тегло и начин на доставка бяха предоставени на частни фирми. И като са частни - познайте какво се получава??? Загубени пратки, отказ от всякаква комуникация по установяване на движението на пратките, пътуващи - т.е. на колела офиси, към които няма как да се обърнеш за справка..

Гост

#16

2015-10-22 06:04

Здравейте,

Първо Канада спряха проследяването, сега и САЩ. Просто от Български Пощи, трябва да разберат, че белите хора вървят напред с технологиите и просто в един момент двете системи (тяхната нова, а нашата стара...) имат несъвместимост. Плюс това Канада и САЩ настояват и за "online customer support"..., а ние такова животно нямаме. След 2 дни има конгрес на страните членки на Всемирния Пощенски Съюз, нека да се повдигнат въпросите и всичко да се реши в положителна насока!

Гост

#17 Re:

2015-10-22 06:06

#2: -  

 Браво, напълно подкрепям Вашето мнение! :)


Гост

#18

2015-10-22 06:12

Аз съм за пълен ъпдейт на система за проследяване на входящи и изходящи международни пратки, а също и за подмяната на персонала, с по квалифициран...

Гост

#19

2015-10-22 06:27

Също много интересно е защо продължават да взимат пари за услуга която не предлагат /проследяване/ без да уведомят клиента че този бар код вече няма никаква стойнист. Кой би платил за него след като не работи! Какво означава този бар код в момента -3 лева в касата на бг пощи, без да предоставят никаква услуга срещу тези 3 лева. Това е не само странно но и подсъдимо !!! БГ пощи -не мислете че клиентите ви са овце ! Вие може да държите да си останете в предния век но има вероятност да ви осъдят в този ! Ако не можете да влезете в крак, то не взимайте пари тихомълком за несъществуваща услуга и уведомявайте клиентите си за ситуацията !


Гост

#20

2015-10-22 06:34

Не всички пратки могат да бъдат проследени. Това е много важна информация, включена в цената - Проследяващ код.

Гост

#21 Re:

2015-10-22 09:10

#18: -  

 Перснонала е различен във всеки клон, в моя са супер!  


Гост

#22 Re:

2015-10-22 09:19

#19: -  

 Не точно, защото все пак до напускане на страната им тракинг, поне се вижда че си го изпратил. После идва въпроса с пощите реципиенти, там е тотален хаус, някой работят със старата система, други с новата, трети с никаква. Тотален международен пощенски хаус, в ерата когато пощите могат да стъпят на крака. След появата на телефона и електронната поща, почти всички пощи го закъсват. Февруари месец пратих телеграма на базик до баба, картичка за рожден ден. Беше много забавно, беше първата телеграма за годината! №00001! Веднага я пуснаха, настана суматоха, я телеграма хаха да бе, ама как се пускаше телеграма, хо-хо. Успяха да я пуснат и докато се прибера баба ми се обади ''Дойде пощальонката нахилена като ряпя, носи телеграма, не била носила такова нещо от 3 години, като пристигнала веднага скокнала да ми я донесе. Само бабе кажи ми какво пише, защото не се разчита..." :D 


Гост

#23

2015-10-22 12:54

защото имам нужда от тази услуга!

Гост

#24

2015-10-22 14:56

Липсата на номер за проследяване води до загуби за всички клиенти на Български Пощи

Гост

#25

2015-10-22 15:02

Подписах петицията, защото е глупаво 21 век услугите да са недостъпни. Защото в Бургас - 8 клон вече половин година няма опаковки за пратки, защото нямат адекватен калкулатор, защото нямат ПОС терминал, защото в пощенския клон се чувстваш като преди 40 години - сякаш времето е спряло.