Да подкрепим пловдивски лекар за убийството на Жоро Плъха (който има 9 присъди за кражби)

Коментари

#14802

Подписвам защото трябва да имаме право да се защитим, когато някои посегне над дома ти, семейството ти и личните ти вещи.

(София, 2018-03-05)

#14803

Подписвам се, защото смятам че д-р Димитров е неправомерно задържан, той не е престъпник, а честен човек защитил семейството си, себе си и дома си от набезите на изявен рецидивист и съучастника му. Държавата ни няма адекватни закони за ситуация на самозащита когато някой нахлуе с взлом в частна собственост, Няма нито политика, нито закони насочени към самите крадци.....тях просто никой не ги търси (говоря от личен опит) освен ако не те заколят докато спиш и не стане голяма "беля".

(Пловдив, 2018-03-05)

#14805

Подписвам в подкрепа на пловдивския лекар и неговото семейство!

(София, 2018-03-05)

#14807

Подписвам

(Перник, 2018-03-05)

#14808

Крайно време е да имаме право да се защитим след като държавата не го прави!!!

(Балчик, 2018-03-05)

#14809

Доктора се е защитил него и неговото семейство!

(Лондон, 2018-03-05)

#14814

Подписвам защото искам да съм дпокойна и защитена в дома си! Ограбиха децата ми!
Не подписвам, защото е от малцинствата, а защото е крадец и българин да беше, пак щях да подпиша! "Моят дом е моята крепост!".

(София, 2018-03-05)

#14818

Подкрепям д-р Димитров!
И аз бих защитила себе си и семейството си!

(София, 2018-03-05)

#14820

Задържан е несправедливо. Напълно подкрепями доктора.Всеки на негово място би постъпил канон него-да защити семейството си

(Стара Загора , 2018-03-05)

#14824

Трябва да се смени закона.Не може да влезне крадец във къщи и да не можем да се защитим ние и да защитим семейството си от крадците.Свобода за д-р Димитров той е герой

(Пловдив, 2018-03-05)

#14828

Закона трябва да ни защитава от крадците и убийците,а не да ни съди! Искам промяна в закона - който прекрачи границата на личната собственост с лошо намерение ,собстеника да има право да се защити ,както намери за добре!

(Велико Търново, 2018-03-05)

#14829

Напълно подкрепям др. Иван Димитров. Всеки един от нас трябва да има правото да защити дома си от набезите на крадци.

(Троян, 2018-03-05)

#14832

Така се постъпва с всеки, който застрашава теб и семейството ти!

(София, 2018-03-05)

#14838

Никой няма право да влиза в чужда собственост с цел кражба или други подобни подбуди!

(Гълъбово, 2018-03-05)

#14841

Защото вярвам , че да защитаваш себе си и семейството си в собствения си дом трябва да бъде твое законно право ,а не престъпление !

(Казанлък, 2018-03-05)

#14842

Всеки има право да защитава дома си.

(Пловдив, 2018-03-05)

#14846

Подкрепям д-р Димитров и правото на всеки човек да защити семейството и дома си по какъвто и да било начин от такива изроди рецидивисти!!!!!!!!!!

(Русе, 2018-03-05)

#14851

Българският гражданин има право да защитава дома си и близките си с всички възможни средства.

(София, 2018-03-05)

#14853

Подписвам, защото само в тази абсурдна държава убийството при самозащита е незаконно. Никой няма да стои и да чака някакъв идиот да го ограбва и Бог знае още какво.

(София, 2018-03-05)

#14858

Недопустимо е човек , който е бил в услуга на обществото и е примерен баща и съпруг да бъде осъден , защото се е опитал да защити дома и семейството си.

(Хасково, 2018-03-05)

#14863

Подписвам,защото вече трябва да спре този престъпен произвол! Не може да си виновен,когато защитаваш собствеността и живота си от крадци и убийци.

(София, 2018-03-05)

#14865

Всеки има право да защити дома и семейството си с всички средства при взлом.

(Видин, 2018-03-05)

#14866

Смятам,че при създадените обстоятелства д-р Димитров е успял да защити семеиство и него самия.Свобода за д-Димитров.

(Перник, 2018-03-05)

#14868

Защо трябва да си заподозрян в убийство, когато ти разбиват дома и нападат, а ти защитаваш семейството си???

(София, 2018-03-05)

#14869

Всеки трябва да има правото да се защити.

(Перник, 2018-03-05)

#14873

Всеки трябва да има право да защити себе си, семейството си и дома си.

(Шумен , 2018-03-05)

#14878

Самозащитата и защита на семейството и дома е човешко право, а не престъпление!

(Paris, 2018-03-05)

#14880

Лекаря е действал в условията на неизбежна самоотбрана, въпреки , че спрямо БГ законодателство е превишил правата на неизбежната самоотбрана ползвайки огнестрелно оръжие срещу ножа на нападателя. Само ще попитам тези, които се опитват да го съдят: По- добре ли щяхте да се почуствате, ако го беше заклал при самоотбрана?

(Пловдив, 2018-03-05)

#14882

Смятам, че е нужно да има справедливост. Как човек да се защити, ако не така??

(Пловдив, 2018-03-05)

#14883

Извършеното престъпление от господин Димитров е било силно провокирано и е извършено при самозащита.

(София, 2018-03-05)

#14888

Всеки трябва да защитава себе си близките си и собствеността си.

(София, 2018-03-05)

#14889

Всеки трябва да може да защитава себе си,близките си и имуществото си.
Трябва да се променят законите, за да можем и ние от мнозинството да имаме права!!!

(Абу Даби, 2018-03-05)

#14890

Писна ми от циганизацията на нашата държава и ширещето се беззаконие и от бездействието на властта.

(Русе, 2018-03-05)

#14894

Подписвам защото д-р Димитров ще е много по-полезен на обществото ако не е в затвора.

(Русе, 2018-03-05)

#14895

вярвам,че правотата ще възтържествува !

(София, 2018-03-05)

#14897

Подписвам, защото човек е длъжен да защитава дома, семейството си и своя личен живот по всякакъв начин!

(Айтос, 2018-03-05)

#14904

Подписвам петицията.

(София, 2018-03-05)

#14906

Подписвам петицията, защото напълно оневинявам използването на оръжие като защита на собственост и самозащита.

(Варна, 2018-03-05)

#14912

Убеден съм в правото на всеки един от нас да защити своя живот и живота на семейството си!

(София, 2018-03-05)

#14915

Имам възрастни родители,които са сами в БГ.Ако при тях се случи нещо няма да могат да се защитят и ще са поредните жертви на някой крадец.Доктора е успял да опази дома си.

(Tildonk, 2018-03-05)

#14916

Моето разбиране, на базата на информацията подавана от информационните медии (телевизия и интернет), е че доктор Иван Димитров е вероятният извършител на убийството на лице с прякор “Пльха”. Инцидентьт е станал при самозащита. Д-р Димитров има пълно право на самоотбрана от престъпници проникнали незаконно в дома му! Негово законно право и морално задължение е да защити живота на семейството си, собственият си живот и собствеността си.

(Перник, 2018-03-05)

#14919

Подписвам, защото, всеки трябва да има право да защити семейството си.

(Варна , 2018-03-05)

#14920

Подписвам,защото животът и сигурността на семейството ми е в моите ръце,а не в ръцете на държавата и нейните закони!Няма сила,която да ме спре !

(Плевен, 2018-03-05)

#14923

е постъпил правилно

(варна, 2018-03-05)

#14926

За мен д-р Димитров не е престъпник, а ГЕРОЙ!
Стига са ни правили на глупаци!

(Пловдив, 2018-03-05)

#14931

Защото, човекът е защитавал семейството и себе си

(Пловдив, 2018-03-05)

#14932

Подписвам,защото всеки от нас би реагирал по този начин,за да защити себе си и семейството си.И крайно време е да се направят промени в НК.

(Силистра, 2018-03-05)

#14933

Всеки има право да защити дома и семейството си!!!

(Пловдив, 2018-03-05)

#14935

Подписвам,защото Доктора защитава семейството и собствеността си и трябва да се спрат набезите на тая паплач!

(Бил Биен, 2018-03-05)

#14939

Смятам, че е постъпил адекватно, за да защити семейството си.

(София, 2018-03-05)

#14940

Доктора трябва да бъде освободен!Всеки нормален човек би постъпил така!Докога ще толерираме ПЛЪХОВЕТЕ и ще виним работещите и полезни хора!

(Плевен, 2018-03-05)

#14948

Подписвам , защото е крайно време за промяна в наказателния кодекс . Частната собственост и животът на всеки човек са неприкосновени , и всеки има право да ги брани , дори с оръжие .

(Варна, 2018-03-05)

#14953

Справедливост!

(раднево, 2018-03-05)

#14954

Защото смятам ,че е крайно време да влезе в сила правото за ЛИЧНАТА собственост и правото да я защитаваме, както и себе си, по всякакъв начин, защото всяко влизане в нея (дом/къща/апартамент и др.....) е престъпление ,ОСОБЕНО щом е с оеъжие (хладно или огнестрело) и лицето трябва да бъде наказано със смърт

(Бургас, 2018-03-05)

#14956

Защото човекът е защитил семейството си и неприкосновеността на дома си. Също така смятам че на циганите все им се разминава, те са над закона. 9 присъди защо е бил на свобода? Как за едни се прилага силата на закона, а за други не?

(Перник, 2018-03-05)

#14957

крайно време е да защитим домовете си

(Шумен, 2018-03-05)

#14959

Свобода за д-р Иван Димитров . За незабавни промени в наказателния кодекс, а защитата на дома и семейството да не подлежат на наказателна отговорност.

(Казанлък , 2018-03-05)

#14960

Да спрем дребните битови крадци и да продължим до големите, разграбили България!

(Кюстендил, 2018-03-05)

#14962

Всеки има право да защити семейството и имуществото си.

(Варна, 2018-03-05)

#14964

Правото на неизбежна самозащита е
същото като правото на живот.

(София, 2018-03-05)

#14970

Човекър е защитавал дома и децата си!

(Русе, 2018-03-05)

#14973

Всеки има право да защити дома и децата си!!!

(Гоце Делчев, 2018-03-05)

#14976

Съгласна съм с доктора, защитил семейството си и убил престъпника при самоотбрана. Да бъде освободен незабавно!

(Лондон , 2018-03-05)

#14978

Да лежи в арест или затвор НЕВИНЕН ЧОВЕК - при самозащита на себе си и Семейството си - СРАМОТА . СТИГА !!!

(РУСЕ, 2018-03-05)

#14982

Не съм съгласна. Не смятам, че е виновен. Има пълното право да се защити, особено ако нападението е в собствения му дом

(Угърчин, 2018-03-05)

#14984

Докторът няма вина.

(Враца, 2018-03-05)

#14985

Защото е човешко право да защитиш живота си и този на семейството си!!!!

(София, 2018-03-05)

#14988

Подписвам, защото вярвам ,че всеки има право да защитава дома и семейството си.

(Нови Искър, 2018-03-05)

#14992

Подписвам, защото всеки човек има право да се защити, когато го нападнат! И когато държавата (даже при нас може да се нарече територия България), в която живееш отнема това изконно, дори Вселенско право означава, че тя престава да бъде твоя Родина!!!

(Пловдив, 2018-03-05)

#14995

Българското законодателство по този въпрос е просто абсурдно.

(Варна, 2018-03-05)

#14996

Подписвам се защото частната собственост трябва да е свещена! Няма значение дали убитият е нападнал с нож или с мухобойка, след като е бил неканен по никое време на територията на доктора, то той с право го е разстрелял. След като държавата, на която плащаме данъци и трябва да пази живота и имуществото ни не го прави, то тогава би следвало ние да го правим. С ВСЯКАКВИ средства. Ако ли не, за какво ни е тази държава и за какво плащаме данъци?

(Русе, 2018-03-05)

#14998

Докторът е прав, защитил и семейството и имуществото си от лица, влезли незаконно в негова собственост, при това въоръжени

(Пловдив, 2018-03-05)

#14999

Доктор Иван Димитров е бил в пълното си право да защити себе си и семейството си на територията на дома си с всички възможни средства.

(Бургас, 2018-03-05)