4-годишните на детска градина

Свържете се с автора на петицията

Тази тема за дискусия е автоматично създадена с петицията 4-годишните на детска градина

:)

#26 Re:

2012-12-20 13:30

#1: БАЩА, КОЙТО РАБОТИ -

Ами, че детските градини не спазват европейските стандарти.

:)

#27 Ето с колко "омраза" бе изпълнен протеста

2012-12-20 13:34

УЧИТЕЛ

#28 Re: Re:

2012-12-20 13:39

#26: :) - Re:  

 ЧАСТНИТЕ ДЕТСКИ ГРАДИНИ СПАЗВАТ СЪЩИТЕ СТАНДАРТИ, КОИТО СПАЗВАТ ОБЩИНСДКИТЕ И ДЪРЖАВНИТЕ ДЕТСКИ ГРАДИНИ - Т.Е. СТАНДАРТИТЕ, КОИТО С НОРМАТИВНА УРЕДБА СА УСТАНОВЕНИ В РЕПУБЛИКА БЪЛГАРИЯ- ЗА ХИГИЕНА И БЕЗОПАСНОСТ НА ХРАНИТЕ, ЗА ЗДРАВОСЛОВНО ХРАНЕНЕ, ДЪРЖАВНИ ОБРАЗОВАТЕЛНИ ИЗИСКВАНИЯ ЗА ЗАЕМАНЕ НА УЧИТЕЛСКА ДЛЪЖНОСТ И ДЪРЖАВНИ ОБРАЗОВАТЕЛНИ ИЗИСКВАНИЯ ЗА ПРЕДУЧИЛИЩНО ОБРАЗОВАНИЕ И Т.Н. ВСИЧКИ ТЕЗИ ДЪРЖАВНИ ИЗИСКВАНИЯ СА СИНХРОНИЗИРАНИ С ЕВРОПЕЙСКИТЕ...

УЧИТЕЛ

#29 ОТНОСОН ГОСТ 4

2012-12-20 13:41

#25: гост4 - Re:  

 ПРОГРАИМТЕ ПОСТОЯННО СЕ ОСЪВРЕМЕНЯВАТ, А ОТНОШЕНИЕТО КЪМ ДЕЦАТА Е ХУМАННО. ВИЕ ЗАЩО СЧИТАТЕ, ЧЕ ПРОГРАМИТЕ НЕ ОТГОВАРЯТ НА ИЗИСКВАНИЯТА? ИМАТЕ ЛИ КОМПЕТЕНТНОСТ ДА ПРЕЦЕНИТЕ?


Гост

#30 Re: професионалист педагог в детски градина

2012-12-20 15:19

#2: Василева - професионалист педагог в детски градина

Г-жо Педагог,

Не съм против всички тези неща който сте изброила. Напротив - детето ми е обучавано от квалифициран педагог, от 1 годишно посещаваме ЗАЕДНО разнообразни занимания за ранно детско развитие. Детето ми се храни здравословно вкъщи единствено и в английската забавачка с лека междинна закуска приготвена му от мен лично. То комуникира с връстници и научава много. Но по всяко време съм добре дошла в читалището към което сме записани, комуникираме лесно с персонала и е затворен кръга дете-родител-учител. Това също е алтернативна форма, която подлежи на забрана. Оборете ме сега, какво точно ще загуби детето ми, като не е целодневно на градина и към коя градина точно бих могла да получа това, което получавам сега срещу 80 лева такса и сме в малка група....

ДГ-то

#31 ДГ

2012-12-20 15:47

Нали е ясно, че
1. ние не сме против градините, а против тяхната задължителност, така че петицията ви не върви
2. и 5 човека да не искаме тази задължителност - в правото си сме. Това е демократична страна, а не тоталитарна. Все още не е.
Така че вашата петиция не е в състояние да промени каквото и да било.
Симона

#32 Симона

2012-12-20 18:15

Някой ще ли ми обясни каква е логиката на тая петиция - обръщение?
Никой никога по никакъв начин не отрича задължението на държавата да подпомага образованието на децата. Никой никога никъде в протестните акции не отрича огромната нужда от реформи и драстично подобряване на условията и квалификацията в градините. Никой никога никъде не се противи на ВАШАТА СВОБОДА да се възползвате от коя да е предоставена алтернатива от МОН.
Тези, които сме против ПЗПУО имаме съвсем ясна позиция, която само тъпанар не би успял да схване. А тя е, че сме против ЗАДЪЛЖИТЕЛНИЯ характер на предучилищното образование, което по никой начин не противоречи на всичките ви разбирания за вашето дете и родителство за нормално, правилно, редно, необходимо, добър родител и каквото щете. Тъкмо обратното - държим ВИЕ и НИЕ да имаме едно и също - СВОБОДА да избираме.

п.п. убедена съм, че поне 3/4, че и повече от хората, които са против законопроекта са работещи хора, тъй че никак не е логично да пишете от името на "работещите".
Симона

#33 Re: професионалист педагог в детски градина

2012-12-20 18:28

#2: Василева - професионалист педагог в детски градина

Глупости дърдориш, скрий се от лицето интернетско, че ставаш за посмешище на така уважаваните от мен твои колеги(пффф, даже на "ВИ" нямам желание да ти пиша).
Разбира се, това не е обръщение към мен , защото аз знам срещу какво съм "анти", но съм достатъчно надарена да разбера, че ти имаш предвид тъкмо родители като мен, с презумпцията, че сме некомпетентни да знаем срещу какво се борим.
Та, обяснението ти като педагог е толкова нелогино, че ми става жал за децата, които попаднат в ръчичките ти.

Освен, че изказа пълни лъжи (само пример - хранене здравословно - тъкмо за това ОТПИСАХ детето си от градината, защото така го подлагах на хранене с по-некачествена и неподходящо приготвена храна от тази, която аз му подсигурявам), ти грам не си схванала аджиба срещу какво се борят тези хора. И Ако милионите пъти, в които го повтаряхме заедно и поотделно не си успяла да схванаш, не вярвам сега да схванеш, но почнах да пиша, та ще ти го повторя  -  ЗВОБОДА!

Доводите ти са толкова абсурдни и идиотски, че чак ме е яд, че отделих време да те чета и да ти отговарям! Пази Боже от такива педагози, пази Боже!


Гост

#34 запетайковец, ама говорим за право

2012-12-20 19:37

Супер "готин" проектозакон. Проект за подмяна на понятията. Подмяната започва още със заглавието. Вместо за народна просвета (нещо ориентирано към народа) си имаме работа с предучилищно и училищно образование (нещо ориентирано към институциите). Вместо предучилищно възпитание и подготовка (детегледаческа услуга, ншюо против хората, които ИСКАТ да я ползват) - предучилищно образование (необходимост от експерт с калинковска квалификация, ама на кого му пука в тая криза), вместо учител - педаггически специалист!!! Даже не педагог, а педагогически специалист. Чудо!

Гост

#35 екс-педагог

2012-12-20 20:45

Учител, когато нямате какво да кажете, пускате лафа: "Имате ли компетентност да прецените?" И в образованието и в здравеопазването, когато някой си потърси правата, веднага му се навира този въпрос. След което "експертът" си врътва опашката и се отдалечава с високо вдигната глава и чувсто за непобедимост и богопомазаност.
Имам, да! И аз съм педагог и съм работила с деца и се махнах от системата, защото е смахната и тотално не отговаря на нуждите на децата.

НО дори и да не бях педагог, пак щях да имам компетентност да преценя. Ето, затова е крив този закон, защото по презумпция приема, че родителите са некомпетентни да вземат решения за децата си. Да, има и такива родители! Но трябва ли заради тях, да се отнема правото на останалите да вземат решения за децата си?! Или искате да кажете, че повечето от родителите са малоумни?!


п.п. Главните букви в интеренет, означават, че крещите. Вие компетентен/тна ли сте да пишете е нета?

Владо

#36 Запитване

2012-12-20 23:30

Да, това е добра инициатива с опит да се формулира закон подобен на Европейските. Да, в развита Европа, дори в Испания, която е в криза децата ходят от рано в детски градини, а учителите отиват и се връщат от работа с чисто новите си леки коли, които у нас само мутри могат да си позволят. Не говоря за заплащането на учителския труд, на запад то позволява детските учители в малко по-скромен план да посрещат всички нужди, да релаксират два пъти годишно отдъхвайки зад граница, а в Исландия, при тяхната чудовищна криза, колегите работят с по пет деца в детска група за заплата с която си закупват лични автомобили от висок клас и имат и по пет хиляди Евро за специализация и професионално усъвършенстване зад граница на всеки две години...
...а у нас няма нищо по-унизително от професията детска учителка!
С право граждански сдружения с ясна нагласа за протекция на националното достойнство вземат мерки младите студенти в педагогически специалности да не бъдат подложени да унижението да работят като учители при това свръх-мизерно и повече от унизително заплащане...
Днес за децата в детските градини се грижи застаряваща и вече демотивирана професионална гилдия - волно или неволно хората в тази гилдия се отнасят в известна степен формално към задълженията си. Да добавим, че нямаме адекватна подготовка на тези кадри... Грамотните и богати родители, които са наясно с изискванията за качествен професионализъм в предучилищното възпитание дават децата си за отглеждане в ерудирани частни предучилищни институции с млади, мотивирани и с добра професионална квалификация учители, които срещу прилично заплащане - в централно европейски план работят пълноценно и всеотдайно за децата...А у нас Учителите вече са наясно, че задължителното постъпване на децата от четири годишна възраст трябва да обхване преди всичко дечицата от ромски произход и за да съм по-ясен: трябва да се обхванат децата от гетата на роми... Да, но това иска високо квалифицирани специалисти с допълнително материално стимулиране. А страната ни няма възможности за това. Сега българското социално присъствие се осъществява от зле платените ни лекари, които ядат бой в циганските квартали... Заплатата на учителите в предучилищния сектор, който е по-натоварен от училището е по-нисък от лекарската. Нима млади момичета назначени за мизерната сума под 200 Евро за учителки трябва да се хвърлят курбан за ромската интеграция? В град Инсбрук има звена за интеграция на деца от малцинствата и те са с бюджет над 3 млн. годишно, а колегите са с квалификация много по-висока от тази, която се предлага в нашите педагогически специалности... За заплатите да не говорим... те са с десет пъти над тези на учителите в страна ни - тук, в България.
Та се питам, кой ще работи, след като имаме ясен мотивиран отлив на младите учители от професията. И младите са прави, те няма защо да изплащат чужди грехове свързани с рухване на образованието ни. По програмите Темпус и Еръзъм имат всички шансове да специализират и след това стартират кариерата си за причина заплата над 1000 Евро на всякъде по света, само не и у нас за унизителна заплата от 150 - 200 Евро и още по-унизителна пенсия от 130 Евро за вярна служба на род и Родина.
Та се питам - да, трябва ни модерен закон и децата да се обхванат в детски градини, да трябват ни кадри да интегрират от ранна възраст децата от циганските гета, но кой ще работи за мизерни пари?
Вл.

#37 Re: Запитване

2012-12-20 23:55

#36: Владо - Запитване

НЕ, ТАЗИ ПЕТИЦИЯ ЗА ПРИЕМ НА ДЕЦАТА НА ЧЕТИРИ ГОДИНИ, ДОКАТО НЕ СЕ ОБЕЗПЕЧИ ЗАПЛАТА НА КОЛЕГИТЕ НАД 100 ЕВРО И ПЕНСИЯ НАД 800 ЕВРО, ТОЗИ ПАСКВИЛ В ТОЗИ ВИД НЕ БИВА ДА СЕ ПОДПИСВА. НЯМА ДА ПРИНАСЯМЕ И НЕКА НЕ ПОЗВОЛИМ ДЕТСКИТЕ УЧИТЕЛКИ НА БЪЛГАРИЯ  ДА БЪДАТ ПРИНЕСЕНИ КУРБАН НА БЪЛГАРСКОТО ТЪПОУМНО УПРАВЛЕНИЕ НА ОБРАЗОВАНИЕТО ОТ ДВАДЕСЕТ ГОДИНИ НАСАМ. ПЪРВО ДА СЕ ПОМСЛИ ЗА ОБЕЩЕТЯВАНЕ НА КОЛЕГИТНЕ РАБОТЕЛИ ДО МОМЕНТА С ДОСТОЙНИ ПЕНСИИ, ДА СЕ ПОМИСЛИ ЗА ВИСОКИ ЗАПРАТИ И СПЕЦИАЛНИ СТИМЕУЛИ ЗА РАБОТА С РОМЧЕТА НА ЧЕТИРИ ГОДИШНА ВЪЗРАСТ И ТОГАВА ДА СЕ ПРАВИ ПРОЕКТО ЗАКОН ЗА ПРЕДУЧИЛИЩНОТО ОБРАЗОВАНИЕ И ПРИЕМ ОТ ЧЕТИРИ ГОДИШНА ВЪЗРАСТ!!! ВСЯКА ОБРАТНА ПОЛИТИКА ЩЕ ДОВЕДЕ ДО ГРАЖДАНСКО НЕПОДЧИНЕНИЕ И ПО-ЛОШИ ПОСЛЕДИЦИ!

Влад

#38 Re:

2012-12-21 00:51

Да, така е, но кой ще запрлати на учителките. В цяла Европа колегите учители в детските градини ходят и излизат от работа с нови леки автомобили, а у нас учителка, след 30 години всяотдайна служба на децата в детска градина, при навършване на изисквуемите 57 години за пенсиониране, излиза с разбити нерви и здраве с пенсиа под 150 Евро. А знае ли някой, не детската учителка е с пъти по-натоварена от учителката в училище. Последната има междучасие, докато детската учителка и в момента по закон носи отговорност за 25 - 35 деца по шест часа. Да не говорим, че контролът над процесът е повече от формален, гилдията застарява и младите колеги вече при възможност да работят в страните на ЕС не се хващат за жълти стотинки да трошят и личен живот и лично щастие. Рабтота в детската градина е икономическа принуда поради липси на алтернативи и носи лично нещасие на учителите. та кой идиот би си дал децата в рискова среда???

 

Влад

#39 Re: екс-педагог

2012-12-21 00:54

#35: - екс-педагог

НЕ, ТАЗИ ПЕТИЦИЯ ЗА ПРИЕМ НА ДЕЦАТА НА ЧЕТИРИ ГОДИНИ, ДОКАТО НЕ СЕ ОБЕЗПЕЧИ ЗАПЛАТА НА КОЛЕГИТЕ НАД 1000 ЕВРО И ПЕНСИЯ НАД 800 ЕВРО, ТОЗИ ПАСКВИЛ В ТОЗИ ВИД НЕ БИВА ДА СЕ ПОДПИСВА. НЯМА ДА ПРИНАСЯМЕ И НЕКА НЕ ПОЗВОЛИМ ДЕТСКИТЕ УЧИТЕЛКИ НА БЪЛГАРИЯ  ДА БЪДАТ ПРИНЕСЕНИ КУРБАН НА БЪЛГАРСКОТО ТЪПОУМНО УПРАВЛЕНИЕ НА ОБРАЗОВАНИЕТО ОТ ДВАДЕСЕТ ГОДИНИ НАСАМ. ПЪРВО ДА СЕ ПОМСЛИ ЗА ОБЕЗЩЕТЯВАНЕ НА КОЛЕГИТНЕ РАБОТЕЛИ ДО МОМЕНТА С ДОСТОЙНИ ПЕНСИИ, ДА СЕ ПОМИСЛИ ЗА ВИСОКИ ЗАПЛАТИ И СПЕЦИАЛНИ СТИМЕУЛИ ЗА РАБОТА С РОМЧЕТА НА ЧЕТИРИ ГОДИШНА ВЪЗРАСТ И ТОГАВА ДА СЕ ПРАВИ ПРОЕКТОЗАКОН ЗА ПРЕДУЧИЛИЩНОТО ОБРАЗОВАНИЕ И ПРИЕМ ОТ ЧЕТИРИ ГОДИШНА ВЪЗРАСТ!!! ВСЯКА ОБРАТНА ПОЛИТИКА ЩЕ ДОВЕДЕ ДО ГРАЖДАНСКО НЕПОДЧИНЕНИЕ И ПО-ЛОШИ ПОСЛЕДИЦИ!

Влад

#40 Re: ОТНОСОН ГОСТ 4

2012-12-21 00:55

НЕ, ТАЗИ ПЕТИЦИЯ ЗА ПРИЕМ НА ДЕЦАТА НА ЧЕТИРИ ГОДИНИ, ДОКАТО НЕ СЕ ОБЕЗПЕЧИ ЗАПЛАТА НА КОЛЕГИТЕ НАД 1000 ЕВРО И ПЕНСИЯ НАД 800 ЕВРО, ТОЗИ ПАСКВИЛ В ТОЗИ ВИД НЕ БИВА ДА СЕ ПОДПИСВА. НЯМА ДА ПРИНАСЯМЕ И НЕКА НЕ ПОЗВОЛИМ ДЕТСКИТЕ УЧИТЕЛКИ НА БЪЛГАРИЯ  ДА БЪДАТ ПРИНЕСЕНИ КУРБАН НА БЪЛГАРСКОТО ТЪПОУМНО УПРАВЛЕНИЕ НА ОБРАЗОВАНИЕТО ОТ ДВАДЕСЕТ ГОДИНИ НАСАМ. ПЪРВО ДА СЕ ПОМСЛИ ЗА ОБЕЗЩЕТЯВАНЕ НА КОЛЕГИТНЕ РАБОТЕЛИ ДО МОМЕНТА С ДОСТОЙНИ ПЕНСИИ, ДА СЕ ПОМИСЛИ ЗА ВИСОКИ ЗАПЛАТИ И СПЕЦИАЛНИ СТИМЕУЛИ ЗА РАБОТА С РОМЧЕТА НА ЧЕТИРИ ГОДИШНА ВЪЗРАСТ И ТОГАВА ДА СЕ ПРАВИ ПРОЕКТОЗАКОН ЗА ПРЕДУЧИЛИЩНОТО ОБРАЗОВАНИЕ И ПРИЕМ ОТ ЧЕТИРИ ГОДИШНА ВЪЗРАСТ!!! ВСЯКА ОБРАТНА ПОЛИТИКА ЩЕ ДОВЕДЕ ДО ГРАЖДАНСКО НЕПОДЧИНЕНИЕ И ПО-ЛОШИ ПОСЛЕДИЦИ!

 

Theteacher

#41 Петицията,....

2012-12-21 06:03

Не бива да се обяснява по всички медии, че закона е добър, че обхващането на 4-годишните деца в ДГ е право на избор, а в самия закон да си стои думата "задължително" и да се предвиждат глоби, ако не се изпълнява. МОМН кога говорят истината ? Вече стана ясно, че никъде в ЕС не става дума за задължително обучение на 4-годишните деца, само някаква директива в която става дума за "едни пари". Кое е важно за Mинистерството, грижата за децата или "тези пари" ? Нека има разграничение от "едни пари" по Оперативна програма развитие на нещо си и когато става въпрос за нашите деца.

Наблюдател

#42 Re: екс-педагог

2012-12-21 17:49

#35: - екс-педагог

Като му гледам правописа, това ако е учител, трябва да е учителя по бейзбол. :)

Диди

#43 Детската градина

2012-12-27 10:49

Детската градина е в помощ на децата за изграждане на навици, усъвършенстване на речево-комуникативните им способности, приобщаване към общочовешките ценности и народните традиции! И в този смисъл това е една много необходима и полезна институция !

Гост

#44 Re: Re:

2012-12-27 15:03

#26: :) - Re:  

 Няма по-добро предучилищно образование от това в България. 130 г. традиция Не се увличаите по разни модни идей, които обслужват лични интереси на малка част от хората.

учител

#45 В подкрепа на задължителното 4 годишно обучение и възпитание

2012-12-31 19:32

Подкрепям изцяло предложението в законопроекта за задължителното 4 годишно обучение и възпитание на децата в Детската градина.
Работя в сферата на Предучилищното образование и възпитание от 27 години.
През годините на т.н. социализъм беше "лесно" - програмата - една... децата биваха "дресирани" с предварително написани въпроси, а отговорите им също бяха режисирани...дисциплина... ред... задължителни теми... и т.н., и т. н.
През този период почти всички деца посещаваха детска градина... безработни родители нямаше... и някак си всичко вървеше по сценарий...
Не е необходимо да разказвам подробно какво се случи в системата на Предучилищното образование и възпитание след 1989г., но бих акцентирала върху няколко момента, които според мен са ключови за това, родителите да "протестират" срещу задължителното 4 годишно образование и възпитание на децата си.
Днешното поколение родители не са продукт на "социалистическата" система, но техните родители са; днешното поколение родители са „децата”, които ние възрастните възпитахме по време на т.н. "преход"... Добре е, че някои от тях са на различно мнение. Това означава, че се вълнуват за образованието и възпитанието на детето си... Но същите тези родители интересували ли са се някога от Програмите в Детската градина?... от това, какво по-точно прави детето в детската градина, освен, че яде, спи и е "послушно"... / и какво означава това "послушание", а родителят "послушен" ли е?.../. Родителите интересуват ли се какви са темите, методите, средствата и т.н., с които учителят образова и възпитава?... Колко време отделят за детето си да общува с него?... Отделят ли време да се занимават с него, да играят с него… Ако учителят е дал „домашно” на родителя, с цел развитие на някои качества или заложби на детето, или „корекция” на поведението – прави ли го , или просто си казва: „Тая няма ли си друга работа?...”. В тази посока на мисли може още много да се разсъждава. Моята цел не е да обвиня родителя. Ще ми се родителя истински да се интересува от РАЗВИТИЕТО на своето дете… да се довери на учителя… да разрешава заедно с учителя проблемите… да изказва мнение и да прави предложения… Тогава, когато родителят се превърне в партньор във възпитателно-образователния процес, ще се удиви от това, колко много заложби има детето му…, ще започне да преоткрива „собственото си творение”…
Не бива родителят да се „стряска” от думата „задължително”… А нима не е „задължително” да възпитаваме децата си в човешки добродетели?… не го ли сторим сега, после ще е късно… Оная „банална” приказка за първите седем години просто е вярна… тестото се меси докато е меко… след това не могат да се правят корекции…
Никой не оспорва вашето право уважаеми родители сами да възпитавате вашите деца. Безспорно семейното възпитание е ключовото за изграждане на чертите на характера на „малкия човек”. Най- ценното при възпитанието на детето е общуването с родителите, с близките – баба, дядо, кака, батко и т.н. Но детето има огромна нужда в първите седем да общува и с връстниците си.
Детската градина е т.н. „малко училище” , именно тук започва подготовка за подготовката на живота. Тук детето овладява целият възможен обем от социални взаимоотношения, които ще му помагат през различните преходи в живота: начално училище, основно училище, средно училище и т. н. Образоването и възпитаването на вашето дете в Детската градина не става по „казармен” начин... Целият обем от знания, умения, навици, привички, отношения, взаимоотношения и т.н. се осъществяват в играта и чрез играта... Играейки, децата развиват своите усещания, възприятия, представи, памет, воля, въображение и мислене... Играта, в тази възраст е най-привлекателната дейност за детето, съпроводена с чувството за свобода, но същевременно тя създава условия за дисциплинирано и организирано поведение още от предучилищна възраст.
В тази посока може още много неща да се кажат... За мен като педагог, проблемът не е дали детето трябва да посещава „задължително” детска градина... За мен проблемът е недостатъчният дилог родител – учител... този диалог трябва да бъде непрекъснат, ежедневен..., наситен със съдържание за това как да възпитаваме правилно детето...
И така, уважаеми родители, не се страхувайте и притеснявайте от това, че детето ви трябва „задължително„ да посещава Детската градина. Доверете се на учителя и общувайте с него непрекъснато... задавайте му въпроси: удобни, неудобни..., провокирайте го..., подлагайте на съмнение неговото мнение открито, спорете с него..., но всичко това да бъде в името на правилното възпитание на вашето дете.




Жана

#46 Re: професионалист педагог в детски градина

2013-01-01 18:46

#2: Василева - професионалист педагог в детски градина

Госпожо, осъзнавате ли какви глупости сте написала? Не съм родител, работя в системата на предучилищното образование.

БАЩА,, КОЙТО РАБОТИ

#47 да подобрим диалога............в подкрепа на задължителното предучилищно обучение и възпитание

2013-01-06 21:52


В подкрепа на коментара на "учител": Ето информация, която не се нуждае от коментар:

http://www.tvevropa.com/bg/news/interviews/view/80803




Гост

#48 Симона

2013-01-07 23:13

Баща, който работи, (да не вярва човек. Ние всички мързелуваме пред телевизорите и за това сме против задължителната предучилищна)наистина ли смяташ, че това недоразумение се нуждае от коентар? Не чух да се казва нещо, което вече да не сме обсъдили (на местата, на които говорим сериозно по темата, с хора, които са съвсем наясно със случващото се. Ако това интервю ти дава нещо на теб и те кара да не разбираш какво искаме ние, значи никак не си се интересувал добре от спорната тема.
БАЩА, КОЙТО РАБОТИ

#49 Re: Симона

2013-01-10 14:35

#48: - Симона 

а кои сте вие???????

Йоханес

#50 От рекламата ви полза няма никаква

2013-01-16 04:11

Не по 1, а по 100 евро на ден да давате за реклама, пак няма да успее петицията ви, защото искането ви е несъстоятелно и цели да лиши гражданите от тяхно конституционно право - да вземат решения относно отглеждането на децата си. Най-много да намирате на ден по един-двама заблудени, които не са в течение на проблема и дискусиите по него.