СРЕЩУ НОВАТА НАРЕДБА ЗА „СИНЯ ЗОНА“ В СОФИЯ
Свържете се с автора на петицията
Тази тема за дискусия е автоматично създадена с петицията СРЕЩУ НОВАТА НАРЕДБА ЗА „СИНЯ ЗОНА“ В СОФИЯ
Гост |
#762012-08-07 09:32Благодаря много на организаторите на петицията. Трябва да се борим срещу рестрикциите, които се налагат на софиянци, заради прекомерното населване на града. В тази посока трябва да мисли общината, а не как да одере кожата на кореняците жители на града, които са и в масовия случай собственици на апартаментите в центъра. |
Гост |
#77 Re: Re:2012-08-07 09:59съгласна съм да се организира протест! ще се включа веднага! |
Гост |
#782012-08-07 09:59ще се включа веднага, ако се организира протест |
Гост |
#792012-08-07 10:03Трябва да протестираме пред общината и да им покажем на селяндурите вътре, че не сме съгласни да решават съдбата на софиянци |
PPP Устойчивото развитие Гост |
#802012-08-07 23:51Проблема с паркирането е по-сложен. През 2008 година общината беше осъдена и търговската организация, сегашната "Градска мобилност", беше задължена да върне парите на всички пострадали от нея. Тогава формално Бойко Борисов я спаси, въпреки, че ставаше въпрос за срастване на Столичния съвет, който трябва да решава проблемите с човешките права и търговската организация. По същество те търгуват с човешки права, като "услугата" паркиране е тяхна доходна измишльотина. Търговската организация няма собственост, нито улици, нито площади, нищо от което тя да произвежда услуги. Тази собственост е на общината, т.е. на нас, които я подържаме десетилетия с данъците си, а общината не я е давала на търговската организация "Градска мобилност", по начин по който е дала петно за паркинг на Народното събрание, или на концесия като "Софийска вода". Организацията е търговска по закон, но не и по същество, защото няма и половин конкурентна фирма, която да оперира със същите "услуги" на територията. "Градска мобилност" се държи като завоевател върху чужда собственост, която заставя населението собственик да му плаща. Синя и зелена зона са измислени. Тях ги няма в устройствения закон на София,няма ги и в закона за устройство на териториите. Тези зони могат да се обособяват и трябва, поне това е практиката в Европа", но това са цели градове и една такава зона отговаря по закон на критериите за околна среда сигурност, на социална среда сигурност и икономическа сигурност на гражданите. Това се прави със стратегия за устойчиво развитие наречена Дневен ред 21. Система за добро управление, което е човешко право. Общината отказва тази система вече 40 години, тъй като идеята за устойчиво развитие тръгва от София и Стокхолм, и провежда политика на доходно манкиране. Градоустройствения закон ги задължи да направят градоустройствен план за устойчиво развитие, а те не го направиха и манкират. В този план, Дневен ред 21 паркирането е една стотна от комплекса околна среда, икономико, социални индикатори и не може да се решава на парче без тях. Това е методологията на Плановете за устойчива мобилност в Европа, които задължително са част от плановете за устойчиво развитие. На същото заседание от 22.03.2012 г. е приет и План за устойчива мобилност. Това е една измама,която всеки може да види, защото просто приетия "план" не е план, а грозна компилация на преводи, които вносителя не разбира. Втория момент е, че такива планове се правят от институти с миниму 150 до 300 човека екипи с изключителна научна методология и много голями масиви информация. В България такъв институт не съществува и затова няма нито възложител на приетия от столчния съвет памфлет нито кой го е направил или би трябвало да го направи. Да не говорим за концепцията от търговската организация, която ни излъга и промени провилата за паркиране. С концепция не е възможно да променяш нормативни документи. Може ли една търговска организация да прави концепция със законодателна инициатива? Това в никакъв случай не е методология, която може да променя закони или още по-зле под законови нормативни актове. Тези хора дължат обяснение на столичната общественост за двамата им загинали управители, единия застрелян, другия изгоря в запаления апартамент. Има две хипотези за софиянци за тяхното убийстово. Едната е, че лоши хора са убили почтенните ни съграждани и ние трябва да настояваме за залавянето на тези лоши хора. Втората хипотеза е, че става въпрос за въоръжена съпротива срещу деспотизма на управляващите. Ако е тази хипотеза, и столичния съвет и търговската фирма са длъжни да дадът обяснение на гражданите. Полицай тогава заяви, че гибелта на Доковски е свързана с работата му в общината. Доковски от 2009 г. бе управител на търговската фирма, а той загина 2011. Защо две години по-късно последва подпалването и гибелта му ? Имаше коктеили "молотов" срещу паяците, имаше физически сблъсъци между граждани и тези търговски служители на фирмата, които упражняват труд сходен с робството, тъй като те нямат и представа от Европейски права, от човешки права, това са и техни права, но изпълняват наредбите на търговските управители скрити зад понятието "услуги". Няма нищо такова. Тези хора не си дават сметка, че по причини на такова управление като тяхното, по публикувани документи на общината, 50 000 човека от центъра ги няма. Те просто смесиха, съвсем умишлено, жилищен и културен район с търговски кантори в жилищата. От търговкски съображения изхвърлят избирателите и обезлюдявят центъра. Нима никой не знае кой изкупува жилищата на изчезващите фамилии от центъра? София има девиз "Расте, но не старее", това вече не е така, София и старее и не расте в демографски смисъл. През 2050 година, населението на града трябва да бъде не повече от 800 000 човека, през 2100 не повече от 400 000. Информацията е от ООН масива, от масива на САЩ за населението. Населението на София се определя като се използва сегашния относителен дял на града - 17.2% от това на страната. Помислете само как ще изглежда града с такова население, ако изобщо го има. Общината отказва вече 20 години добро управление. Знаят за какво става въпрос, но не го правят, въпреки, че от 2004 г. има одитен доклад на Сметната палата, която ги задължава да използват целите за устойчиво развитие и да харчат парите ни за това, но не. Вижте изказването на президента в Рио де Жанейро от 21.06.2012 г., вижте изказването на Цецка Цачева от Рио на среща с Глобален форум на законодателите. Косите Ви ще настръхнат. Практически цялата правна система е бламирала процеса устойчиво развитие, не само в България, нещо, което накара Генералния секретар на ООН да назначи съвет от 27 човека, чиито имена вече са известни, за да бъдат разследвани причините за неизпълнението на международните конвенции за устойчиво развитие. Когато Бан Ки Мун беше тук, заяви открито на управляващите, че ерата на безотговорноста е свършила. В този смисъл в сегашния граждански дебат няма нищо ново, това беше и в случаите когато търговската оргонизация, общината бяха осъждана три пъти. В този смисъл това, което правят днес е умишлена провокация срещу гражданите на София. Това е системно посегателство срещу достоинството на софиянци. Всичко това, което прочетохте тук, е известно на омбудстмана и той ги предупреди, че нямат пълномощия за това, но тези хора мислят, че в България никой не разбира какво е това организирана престъпност в институциите, включително и в Столична община. А усложливите медии ни предложиха да заменим принципите за добро управление, достоинството си срещу няколко безплатни карти за паркиране. Медийни плъзмодии, медийни търгаши. Днес общината има само един ход. Да ликвидира връзките си с търговската организация и да предложи на софиянци план за добро управление, основан на удовлетворяване на човешкото достоинство. За щастие методология и добри практики вече има в Европа и не никакъв пролем всички да се запознаят с тези инициативи и закони. Просто геноцида над софиянци трябва да има край, така както имаха край бомбандировките над Дрезден и Хирошима. Тези, които ги бомбандираха, разбраха грешката си, и последваха извинения. И в България ще има извинения, но по-големия въпрос е какво ще правим за да спрем обезлюдяването на страната и града си. Тези не дават отговор на този въпрос. Какво правим "Ние, народът на България, ние хората на София?" |
Гост |
#81 синя зона2012-08-08 15:43Един протест пред общината дали ще помогне ?
|
Гост |
#82 синя зона2012-08-08 15:53Отказвам да пълня дупки в бюджета на общината ! 2011 година си платих след което синята зона на средата на годината отпадна. Върнете ни парите тогава или след като съм си платил ме компенсирайте като ми дадете тези 6м екстра.Не господата искат да им дам още. През това време служителите на общината около 2000 души паркират преференциално за да можели да си вършат по-добре работата ,че и аз искам да си върша добре работата т.е да могат по-спокойно да измислят как да ни искат още пари и не само ами и начин как да ги вземат насила защото аз пари излишни нямам т.е имам ама не са ми за даване и то на некадърници |
Наивник |
#832012-08-08 16:35На фона на толкоз много положителни неща, които се направиха в София в последните години, наредбата за "синя зона" е лъжичка катран в кацата с мед. Явно, че за "експертите" които са я готвили и са я пробутали на общинските съветници още не е дошъл 10.11.1989 г.! Не мога да си обясня защо не беше проведена обществена дискусия по въпроса и защо не се чу мнението на избирателите. А те със сигурност щяха да подскажат разумни решения. |
Гост |
#84 Re:2012-08-08 22:00Най-вероятно няма да бъде чута от бетонните глави,пардон тикви.Нещата ще се решат с протест до дупка пред общината или ако блокираме улиците с колите си.
|
Апостол |
#852012-08-09 13:47В тази държава, в която мутрите станаха политици, какво друго да очакваме? Управляващите се държат като башибозук, а ние за тях сме рая (на турски: râya). Непрекъснато ни хранят с лъжи и под прикритието на някакви уж разумни мерки обръщат всичко в печеливш бизнес за наша сметка... Но по темата. Тази наредба вероятно няма да я бъде, както и предишната, която апелативния съд отмени, защото много от аргументите за отмяната важат и за новата наредба. Обаче те ще постигнат своето - ще съберат дотогава няколко милиона от раята, пък после... нека нещастниците си мислят, че са победили. Така беше предишния път, когато и аз като поп си платих 70-те лева, които повече не видях. Това ли е правовата държава, която искаме, за която се заключвахме в университетите или мръзнехме по площадите? До кога ще си позволяват да злоупотребяват с постовете си и закона? Докога ще позволяваме държавниците ни така безпардонно да използват положението си за да ни грабят? Докъде е границата ни на търпимостта? Моята отдавна я премината. А вашата? Подписвам тази петиция, макар по същество да не е изцяло коректна и пълна, за да изразя ГРАЖДАНСКАТА СИ ПОЗИЦИЯ. Смятам обаче, че има нужда от ефективни действия. И то ВЕДНАГА! Преди да съберат парите на раята и да потънат в джобовете на шепа "бизнесмени". За хората от Д.Н.Е.С. - поемете организацията за едни наистина ефективни действия и то колкото се може по-скоро. Нека на управляващите им стане ясно, че ние не сме рая. И нека хората, които в момента не са засегнати не си мислят, че това един ден няма да достигне и тях. Ако позволиш да те ритнат по кокалчето следващия път ще те ритат през коленете, а следващия - в корема. Накрая, когато те оставят на колене ще си задаваш въпроса: "Как позволих да се стигне до тук?" Да пресечем този рекет докато не е станало късно. Обединението прави силата! Ще ги победим! |
Гост |
#86 Re:2012-08-10 02:43ДА! ДА! ДА А А А!?!! САШО РАДЕВ / ДИВ ДЯДО/ СВЕСТНИТЕ, У НАС, СЧИТАТ ЗА ................./ЛУДИ/ ОСТАНАЛИТЕ СА ДИВАЦИ И ................./ВАРВАРИ/ |
Гост |
#87 Синьозелена зона2012-08-10 16:36Здравейте на всички, искам да обърна вниманието в/у условията за получаване на винетен стикер за живущите в синьозелената зона. От къде, на къде ще се изисква заплатен жилишен данък, заплатен данък на автомобила, заплатена гражданска отговорност, акт за собственост и други, за да бъде издаден въпросният стикер. И как така без да ми е гарантирана услуга аз трябва да я заплащам. И това увеличение на какво отгоре е? По-принцип преди да бъде въведена синята зона, тук където живея, тротоарите бяха засипани, и от двете страни на улиците, с плътно паркирани коли една след друга, като човек нямаше, къде да мине освен по улицата с движещите се автомобили. Така, че от една страна е полезно, но от друга си е чист пладнешки обир и опит да се разкарат обикновенните хора живеещи в центъра. |
тато |
#88 СРЕЩУ НОВАТА НАРЕДБА ЗА „СИНЯ ЗОНА“ В СОФИЯ2012-08-11 15:17Г-жи и Г-да Столични управници, Приветствам усилията Ви за подобряване на вида на града ни. Но тези усилията и видимите резултати обезличават положителните Ви действия, вседствие създадените от Вас и подчинените Ви служби неодобства и загуби на гражданите. Неколкократно, без предварително предупреждение, за различни прояви в центъра се затварят улици и улични платна. Колите се вдигат - плащат се наказателни паркинги. Полцаите се оправдават с кмета, от паркинги и гаражи с полицията и всичко това върху гърба на потърпевшите - въпреки направените до Общината оплаквания за недобрата координациа на службите и. А сега като, капак един недостоен и незаконен акт, отново насочен към обикновенния гражданин. Г-жи и Г-да Столични управници, Време е да се замислите: да сложите ред да се извините, а може би и за оттегляне. |
coroner |
#89 СРЕЩУ „СИНЯ ЗОНА“2012-08-13 11:19Или еднакъв достъп на всички при равни условия, или като в Англия: в центъра с кола само Английската кралица и министър председателя. |
Гост |
#902012-08-13 14:07Петицията е прекалено миловидна. Не за засегнати редица важни проблеми и решения. Не е наблегнато в/у тоталната некомпетентност, нежелание и вероятно и корупция на отговрните за трафика и паркирането в София. Не е потърсена отговорност за обезлюдяването и обезличаването на централната част на столицата ни. Освен искането за отмяна на поредното безумие в центъра на София, не са направени конструктивни предложения по темата, като например: 1. изключително важно: разрешаване паркирането и от двете стани на платното, с частично застъпване на тротоара. 2. Въвеждане на истинска "синя" зона - т.е. БЕЗПЛАТНА - както е в Европа, а не наричането на платените зони "СИНИ" 3.Търсене на алтернативни начини за паркиране, включително отпадане повечето ограничения за спиране и паркиране в жилищните квартали след 19ч. (както е на много места в Европа) и т.н. и т.н. |
PPP Устойчивото развитие |
#912012-08-13 14:23Споделям Вашето становище, но Ви моля вижте 80-тото становище. С уважение PPP. |
Гост |
#922012-08-13 21:43много правилно втори път не ,и ще кажа поне пет причини 1- провал и демагогия здравна реформа 2- незавършен строеж на АМ Тракия 3- провал пенсионна реформа 4- въвеждане синя зелена и пемпена зона, 5-постоянно растящи цени горива и храни, уж инфлация нямало. |
obektivno |
#93 Двойната продажба на Центъра за градска парализа2012-08-13 23:09Въпросната фирма с различни имена ("Паркинги и гаражи"/"Център за градска мобилност") прави абсолютно подсъден рекет - веднъж взима парите на живущите по адресна регистрация за годишен стикер за платена синя зона, втори път - от всеки, паркирал на същото, вече платено веднъж място. Да продадеш два пъти една и съща стока/услуга си е чиста проба измама. |
Център |
#942012-08-14 01:15С какво центъра превъзхожда кварталите?С мизерията,тълпите от народ,липса на пространство,липса на детски градини,липса на паркове,липса на въздух?Не стига ли по високият данък сгради?Не са ли другите жители на този град?Всички от другите райони,които не плащат такъв данък ме задръстват в центъра и защо аз да плащам??? |
Пламен Петров |
#952012-08-14 17:23До г-жа Йорданка Фандъкова Кмет на София ОТВОРЕНО ПИСМО От Пламен Петров, живущ в в т.н. „Синя зона” на гр. София Уважаема г-жа Фандъкова, В качеството Ви на Кмет на София, би следвало да организирате изпълнението на решението на СОС относно реда за издаването на т.н. винетен стикер за паркиране в зоните за локално паркиране. В това писмо не се спирам на спорната законност на решението, на СОС, която Ви е добре известна. Тя засяга: 1. Дискриминиращият елемент на въведената такса за паркиране на автомобил по местоживеене, относно част от столичните домакинства, живеещи в централната градска част; 2. Липсата на насрещно предоставяна услуга от столична община /конкретно парко - място/ срещу платената такса; 3. Икономическата обоснованост на размерът на установените такси за синя и зелена зони, със два подвъпроса за таксата от 150 лв за синя и 100.лв. за зелена зона.Нима жизнения стандарт на столичани живеещи в централната градска част се е повишил почти двойно, спрямо периода първоначално въведената такса или качеството на предлаганата услуга „паркиране по местоживеене” да е нараснало с т.н. осигурено място? По същество таксата за паркиране по местоживеене е превърната в данък, но не спрямо всички платци, а само спрямо част от столичното население, и не е въведена със закон, а с Наредба на СОС. Юридическите аргументи за отмяна на Наредбата на СОС, са установени по категоричен начин и в Решение Административния съд от преди няколко години и от Омбутсмана на Република България, изразил становище по темата през тази година. Тече и ново дело за отмяна от заинтересовани граждански организации, което по разбираеми причини не може да завърши бързо и няма до доведе до реален резултат ПРЕДИ гражданите да са платили този данък. В това писмо не става дума и за: • Политическата отговорност на вносителите на Наредбата и мнозинството, което я е приело; • Отговорността на Областния управител, който не е спрял изпълнението на една силно спорна Наредба, въпреки че са публично известни, както решението на Административния съд от предходни години така и становището на Омбутсмана; Пиша това писмо с цел да акцентирам вниманието на обществеността върху Вашата персонална отговорност, свързана с организацията на изпълнението на решението на СОС, а именно, облекчаване на гражданите при подаването на документи са закупуване на винетните стикери. Прочита на изискваните документи при подаването на заявлението показва безумие на бюрокрацията в ръководената от Вас администрация и общинската фирма. При подаването на заявленията за закупуване на винетните стикери от гражданите са изискват 7 бр. документи. От всички поискани документи, практически е необходим само един - личната карта за идентификация на заявителя; Цялата информация, за която от гражданите се изискват документи се съдържа в регистрите на Столична община. Те и могат с лекота да бъдат установявани СЛУЖЕБНО. Чрез единния граждански номер на заявителя в регистрите на Столична община. СЛУЖЕБНО могат да се установят: • Адресна регистрация, и семеен статус на заявителя/домакинството - служба ГРАО; • Собствеността на заявителя върху имоти,тяхното местонахождение и данъчния им статус за годината, и предходни години – Дирекция „Местни приходи на общината”; • Собствеността върху МПС и техния вид/за електромобилите/, със съответна регистрация в КАТ, както и данъчния им статус за годината, и предходни години – Дирекция Местни приходи на общината; Възниква въпроса, защо от гражданите се иска представянето на документи за собственост на имот и МПС и за платени данъци за тях, като общината може да установи този факт чрез елементарно кликване с мишката на компютъра? Единствения отговор на този въпрос хроничния мързел на администрацията, която вместо да е в услуга на гражданите-данъкоплатци, им създава неудобства; Втора група изискуеми документи свързани с въпросното заявление, могат да бъдат оценени като административен произвол. Това са документите за платена застраховка за гражданска отговорност на МПС и документ съдържащ уникален партиден номер към едно от фирмите доставчици на битови услуги/ електроснабдяване, водоснабдяване топлофикация, газоснабдаване и т.н. / По първия документ. • Застрахователната полица „Гражданска отговорност” не е необходима за ПАРКИРАНО МПС! Закона за движение по пътищата забранява ДВИЖЕНИЕТО на МПС без задължителната застраховка! • По същественото обаче е, че Столична община няма никакво отношение като контролен орган към тази задължителна застраховка. Тук отношение по закон имат други контролни органи - КАТ, Комисия за застрахователен надзор и т.н. Изводът: Столична община си присвоява властнически функции, каквито не са и дадени от нито един нормативен акт. Ако това не е административен произвол, здраве му кажи!!! По втория документ. Интересно каква информация се цели да се добие с изискването за представяне на уникален партиден номер от фирмите за т.н. комунални услуги. Какво доказва партидния номер /към ЧЕЗ например/, гражданите трябва да гадаят. Ако предположим, че търсената информация е за „обитаване на имота” от заявителя, нима адресната регистрация по лична карта не го доказва? По лошото е, че са допустими и безброй неразбории, които да са повод за спорове с чиновниците, жалби и т.н. Например, ако партидата към комуналната фирма все още на предишен собственик – например починала баба-наследодател, без прехвърляне на партидата? Подобни варианти на случаи вероятно са много. Гражданите нямат задължение незабавно да прехвърлят партидите си за комунални услуги заедно с придобиването на имота. Не е ясна причината, поради която Столична община изпуска от полезрението си една от на-съществените комунални дейности - събирането на битовите отпадъци? За тази услуга гражданите плащат добре известната „такса смет”. Нима плащането на тази такса не е по-достоверно доказателство, че имота се обитава, от партидния номер към Софийска вода? Може би това е пропуснато при избора на вида доказателствени документи именно защото се плаща на самата община и информацията проверката на това плащане ще създаде неудобството на администрацията да я провери? Далеч по лесно е от гражданите да се искат други документи, за пълнене на ненужни папки с хартия, за удобството на чиновника. Като оставим настрана въпроса за търговската тайна между клиент и доставчик и за законността на намесата на Столична община в тези отношения, чрез изискване на информация за тях, достигаме до извода, че и при документа удостоверяващ партиден номер при фирма за комунални услуги е налице недопустим административен произвол. Този документ просто не е нужен, защото първо не доказва нищо, второ може да бъде заменен със СЛУЖЕБНА проверка на плащане на „такса смет” за имота и трето представлява недопустима намеса на орган на държавната власт в търговски отношения, каквато е исканата информация за голям брой столични домакинства. Не е ясно как фирмите биха реагирали на тези факти. Не на последно място стои и въпроса за законността на създадената организация за подаването на документи съдържащи множество на брой лични данни за домакинствата в София чрез общинската фирма „Градска мобилност”. Служителите на тази фирма нямат достъп до гражданските и данъчни регистри на Столична община, и това обяснява множеството изискуеми документи, но не обяснява ангажимента на кмета за служи на своите избиратели, чрез облекчаване на административните процедури, Погледнато от този ъгъл, кмета на Столична община е длъжен така да организира дейността по издаването на стикери, че това да става: • Без излишна бумащина, за доказване на информация, чийто източник е самата община; • Максимално бързо и удобно по местоположение и часово време за гражданите приемане на въпросните заявления;Това означава създаване на повече на брой пунктовете за събиране на заявления, които да създават удобства, а не затруднения. Например защо заявления не се подават в деловодствата на засегнатите общини? – отговорът е ясен да не се натоварва администрацията с посочените по горе проверки, за сметка на гражданите, които се натоварват да ровят в архивите си, да ги копират и да ги носят в двата пункта на фирмата”Градска мобилност”, където ги очаква бавно движеща се опашка от поне 10 човека; • Създаване на възможност за подаване на заявления по интернет - гражданите вече живеят в 21 век, а общината очевидно не е напуснала милениума; Това създава представата за изостаналост и провинциалният на столицата, в сравнение с други градове в страната, където административното обслужване е възможно и по интернет. • Предварително обявена банкова сметка на общината по която да се плати,без банкови такси за платеца ,вместо чиновника да връща хората по няколко пъти:-за някой пропуснат документ, за плащане, за получаване на стикер. Софиянци не са забравили проблемите през миналите години на действаща такса, но кмета очевидно не е взел поука от тези факти; Краен извод: Опашки, скандали разкарване на гражданите. Това е административният капацитет на Столичната община, представляващ пряка отговорност на кмета на столицата г-жа Фандъкова. С уважение :Пламен Петров |
Нико |
#962012-08-15 08:19Време е народа да се надигне срещу нещата , които се случват ... Стига сме мълчали! |
аз |
#97 СРЕЩУ НОВАТА НАРЕДБА ЗА „СИНЯ ЗОНА“ В СОФИЯ2012-08-15 09:02Паркирането в сегашната "синя зона" е доста трудна задача,не знам как ще организират по-добре паркирането,че да искат два пъти по-висока цена за същата услуга!?!?!?Вдигането на цените е неоснователно и цели да напълни окрадения бюджет на общината чрез монополна фирма измамник.Трябва хората да протестират ,защото всеки имащ власт се гаври с народа и измисля всякакви "нововъведения" в законодателството (вкл. простотията с фаровете през цялата година),за да може да изцеди и без това продънения джоб на Българина.Трябва да има протести,за да видят цървулите от парламента и общината,че ние не сме стадо овце за каквито ни имат и все още не сме се превърнали в подчинени роботи,каквато цел имат "управляващите". УСПЕХ С ПРОТЕСТА И ПОДПИСКАТА! |
един от многото |
#982012-08-15 10:37Инициативи от подобен характер които израяват позицията на гражданите срешу необмислените решения на власта, която не се интересува от проблемите а търси само финансова изгода за определен кръг монополисти са Винаги добре дошли и колкото по често се организират толкова по скоро управниците ще разберат, че не ние сме техни роби, а те са избрани да ни "слугуват". |
Геле |
#99 Синя зона2012-08-15 10:38При положение, че може да се направят много паркинги, а нищо не е направено не виждам основание да се искат пари за синя зона. Ако искаш да вземеш нещо, първо нещо трябва да дадеш! |
Гост |
#1002012-08-15 12:20Не искам да ставам поредния безучастен свидетел на поредното безочливо посегателство над поредното човешко право. Паркирането може да е нещо изглеждащо на пръв поглед незначително, но то съвсем не е такова. Промените на значителните неща става само, чрез гражданска позиция за всички неща ("незначителни" и значителни). |
|
Петиция за касиране на парламентарните избори от 27 октомври 2024 г. в България
ПОДПИСКА в подкрепа на ГРАЖДАНСКОТО НЕПОДЧИНЕНИЕ и блокада на главен път Бяла-Попово в срок: безсрочен
Преименуване летище Граф Игнатиево на Капитан Димитър Списаревски
Финансиране на кастрационна програма на национално ниво, контрол по ЗЗЖ,ЗВМД,НК325б
За ефективна присъда за насилника на Джеси - Стоил Георгиев!!!
Подписка срещу тероризирането с пиратки и бомбички в гр. Пловдив
Cпешно! Отворено писмо за хуманитарна виза за дисидента Абдулрахман ал-Халиди
ОТВОРЕНО ПИСМО – ВЪЗВАНИЕ В ПОДКРЕПА НА УКРАИНСКАТА ПРАВОСЛАВНА ЦЪРКВА И ЗА ЗАПАЗВАНЕ НА КАНОНИЧНАТА СЪБОРНОСТ НА ЦЪРКВАТА ХРИСТОВА
ДА ПОДКРЕПИМ ИСТОРИЧЕСКИ ПАРК!
Има ли нещо, което искате да промените?
Промяната не се случва, ако мълчите. Авторът на тази петиция се изправи и предприе действия. Ще направите ли същото? Стартирайте социално движение, като създадете петиция.
Стартирайте собствена петицияДруги петиции, които може да Ви интересуват
НЕЗАБАВНО ОСВОБОЖДАВАНЕ НА ЖУРНАЛИСТА СИМОН МИЛКОВ И ЗАЩИТА НА ПРАВАТА НА ГРАЖДАНИТЕ!
6711 Създадено: 2024-12-04
ПЕТИЦИЯ ЗА ОТСТРАНЯВАНЕТО НА ДИМИТЪР ДИМИТРОВ ОТ ДЛЪЖНОСТ ДИРЕКТОР НА ОП ЕКОРАВНОВЕСИЕ - ГР. СОФИЯ
1487 Създадено: 2024-11-22
Опазване на територията на Природен парк „Сините камъни“ и възражение срещу намаляване на площта му
1280 Създадено: 2024-11-26
Петиция в подкрепа на Златина Иванова- директор на училище, бореща се срещу олигархичния модел, застигнал българската образователна система
828 Създадено: 2024-12-14
Петиция срещу разпространението на вестник „Красиво Попово“
815 Създадено: 2024-12-05
РУСЕ ИСКА ДА ДИША. НЯМА ДА ТЪРПИМ ПОВЕЧЕ ГАВРА С НАС И ДЕЦАТА НИ! ПРИНУДЕТЕ „МИРИЗЛИВЦИТЕ“ ДА СПАЗВАТ ЗАКОНИТЕ!
701 Създадено: 2024-12-08
Подкрепа за проф. д-р Галина Лардева като арт директор и куратор на Национални есенни изложби, Пловдив
666 Създадено: 2024-12-04
ВТОРА КАТЕГОРИЯ ТРУД ЗА УЧИТЕЛИТЕ
12604 Създадено: 2024-10-12
ПЕТИЦИЯ ЗА ПОДКРЕПА НА БЪЛГАРСКОТО БИОЛОГИЧНО ЖИВОТНОВЪДСТВО
11632 Създадено: 2024-06-24
Отворено писмо от група читалища относно резултатите от Програма „Читалища“ на Министерство на културата публикувани на 9 декември 2024 г.
379 Създадено: 2024-12-17
Основен ремонт на отсечка /2,3км/ от път с номер VAR 2028 /от с. Долище до гр. Варна/ непосредствено след кръговото посока с. Долище
358 Създадено: 2024-12-16
В подкрепа на служителите в магазини и супермаркети
345 Създадено: 2024-12-20
ДОЛУ РУСКИТЕ РЪЦЕ ОТ УКРАЙНА!
303 Създадено: 2024-12-03
Гражданите на Pазград против скъпата вода.
656 Създадено: 2024-01-05
За по-адекватни мерки за българските майки и деца
277 Създадено: 2024-12-17
Cпешно! Отворено писмо за хуманитарна виза за дисидента Абдулрахман ал-Халиди
1442 Създадено: 2024-10-25
Допълнителни средства за Национален фонд „Култура“, заложени в т. 5.2, чл. 1 на Закона за държавния бюджет за 2024 г.
222 Създадено: 2024-12-02
Признаване на видеозаписите с автомобилна камера за доказателство
773 Създадено: 2015-10-22
Спасение на животните във Велинград
173 Създадено: 2024-11-30
За здрави деца, аз имам кауза една!! Нашите деца имат право на здравословна храна и ние родители и институции сме отговорни за това!
160 Създадено: 2024-12-10