Да спасим последната българска теснолинейка от закриване!


Гост

#376

2015-06-08 08:26

От Велинград съм и съм израснала с тази тестолинейка

Гост

#377

2015-06-08 08:50

Пътувам често по този маршрут, предимно с автомобил.Гледката е уникална и неповторима.Теснолинейката е начин на живот на голяма част от местното население.Трябва да се запази с цената на всичко,ако трябва

Гост

#378

2015-06-09 16:01

Ne e normalno da zakrivat neshto koeto mogat da prevurnat v turistichesko meroprijatie i suotvetno samite te da pecheljat pari ot tova kakto e v povecheto normalni strani. No nali sme si v Bulgaria - nie javno obichame da razrushavame tradiziite i istorijata si. Jalko naistina......

Гост

#379

2015-07-08 16:58

Учудващо е, че при наличие на най-малка възможност за развитие на туризма в България, се посяга най-безотговорно към сътворени от предишните поколения места и обекти, които със своята атрактивност би трябвало да бъдат съхранени и благоустроени. Защо посягаме към сътворени неща, а не полагаме усилия за надграждане, както се прави в целия цивилизован свят, срв. Швейцария, Германия, Холандия и т.н. Българската реалност доказва, че нещо, което се разрушава, не се възстановява и безвъзвратно умира. Защо?

Alex

#380

2015-07-09 18:51

За пореден път се показва некадърността на пост комунистическите правителства. Това което нашите деди построиха то комунистите го разграбиха и съсипаха за 45 г., а пост комунистите доунищожиха за 25 г. В цивилизованите държави всичко се пази и поддържа. Цялото трасе ще се превърне в руина и варварски набези за кражби. Страната става все по-уродлива обрасла от дива природа в която живеят полухора.


Гост

#381

2015-07-10 19:02

Защото е единствена и неповторима, и не съм се возил на нея все още!


Anonymous

#382

2015-08-15 07:48

Силно сьм против да се закрие.Подкрепям инициативата за спасението на теснолинейката.


Гост

#383

2015-09-04 06:06

защото теснолинеиката няма смисъл да е махат

Гост

#384

2015-09-13 14:56

Подписах петицията за да спасим уникалната теснопътна жп линия. Всичко написано е точно, ясно и кратко.

Гост

#385

2015-09-14 13:15

za6toto ne6to, koeto hubavo i polezno, trqbva da se zapazi. Omrazna mi da se uni6tojava v Bulgaria-

Гост

#386

2015-10-20 20:42

Много е лесно да разрушим,отколкото да построим нещо от което не ни очаква лесна печалба.Не е трудно да запазим последната теснолинейка.Да я запазим,като Атракция.

Гост

#387

2015-11-02 21:20

За да има какво да види и поколението след нас !

Гост

#388

2016-01-25 10:58

Има много причини,една от тях е НАСЛЕДСТВОТО!!!

Гост

#389

2016-01-28 18:25

Железничар съм и крайно време е беззаконието да спре.

Гост

#390

2016-03-26 08:31

Толкова малко неща останаха с които да се гордеем!
Няма думи с които да опишеш такава емоция пътувайки. Просто то направете.

Гост

#391

2016-04-01 19:06

Защото е уникално инженерно творение и защото си мечтая, един ден да я пропътувам цялата! За другата: Червен бряг - Оряхово е твърде късно.

Гост

#392

2016-04-26 13:57

Подписах защото тази линия не трябва да бъде закривана а да продължи своята дейност този влак е атракция и пътуването с него е невероятно

Гост

#393

2016-06-08 10:46

По цял свят хората запазват такива съоръжения..Говори за България като потенциално развиваща се туристическа дестинация, а системно унищожаваме атрактивни дадености. Ползвала съм тази теснолинейка, и чужденци имаше, които бяха удивени от маршрута на теснолинейката. Да се запази категорично!