Да спасим последната българска теснолинейка от закриване!


Гост

#351

2015-01-28 09:37

Това кътче е прекрасно, нека повече хора да го видят!
Р.Б.

#352

2015-01-29 12:49

Има ли развитие по темата? Колко гласа са нужни, за да настъпи промяна и да се изяви тази петиция на показ? 

атлантик

#353

2015-01-29 19:56

Тя е свързана със семейството ми, тя е част от нашия живот! Нека се обединим и спасим


Гост

#354

2015-01-30 10:09

Возил съм се неведнъж с влака, по линията до Банско. Само че аз не съм от хората, които карат бързо джип, за да стигнат до първата ски-писта и да отмарят в 5-звезден хотел след това. Аз съм от тези, които се радват на срещата с хората във влака, на природните гледки, които се откриват през прозореца, на контактите с живота. Призовавам ви да се отнесете отговорно към транспорта на много хора, както и да насърчавате железопътния транспорт, а не да усложнявате положението му.

Гост

#355

2015-02-09 09:57

Уникално и много красиво!
Кирилл

#357

2015-02-10 23:17

Папазов Данаил Министр транспорта, информационных технологий, коммуникаций.: Нет закрытию "Най-красивите жп линии на света" Альпийской жд Балкан. Подробности петицията за facebook. kirill.krupenio

Kiti

#358

2015-02-12 11:42

Теснолинейка произвела огромное впечатление! Не закрывайте! Это гордость Болгарии!


Гост

#359

2015-02-24 13:12

?????????????????????

Гост

#360

2015-03-07 15:36

Подкрепям петицията с цялото си сърце. Българи, не позволявайте да се затрият всички неща създадени преди години. Това е нашата история.

Гост

#361

2015-03-08 20:31

Ne spirayrte tozi udoben transportñ

Гост

#362

2015-03-25 16:22

Обичам планината и доста често съм ползвала тази железопътна линия. Преживяването е уникално и ще бъде много жестоко, ако загубим теснолинейката. Има много магия в пътуването с това влакче.

Гост

#363

2015-03-29 12:13

Защото теснолинейката е част от българската история! Лека-полека изчезват подобни исторически елементи и детайли и за тях скоро ще останат само снимки и документи (ако и те, евентуално, бъдат запазени). Така историята ни може по-лесно да бъде манипулирана, чрез нея - целият ни народ, а народ без история е робски народ!


Гост

#364

2015-04-08 09:34

Моето хоби е да се интересувам от влакове. Мъчно ми е, че само защото някой не печели пари от една теснолинейна железница и то последната останала в тази държава.... просто е взето решение да бъде закрита..... Просто ето така.... Това е абсурд!! Линията е част от националното историческо богатство!! Не може да се закрие!! Не трябва!!

Гост

#365

2015-04-21 14:59

Работя в Нк жи и ми е болно как се съсипва железницата и то целенасочено.Ръководят но хора,които не са железничари и нямат понятие от влакове,Пътувала съм по теснолинеиката и удоволствието и красотата на природата са несравними.

Гост

#366

2015-04-21 19:41

Това е една уникална жп линия и трябва да бъде запазена

Гост

#367

2015-04-22 12:29

много бих желал да пропътувам 125 км. живописно междупланинско разстояние между Септември и Добринище.

Гост

#369

2015-04-24 06:46

Защото е уникална природа на която можеш да се насладиш чрез влакче като от приказките! Романтика!
kokicha

#370 Re:

2015-05-02 16:03

#1: -  

 Линията не трябва да се закрива. Може да се използва за туристическа атракция. Трябва да се направи реклама. Може да се обърнем към министерството на туризма и към туристическия бранш те да помогнат линията Септември-Добринище да не се закрие. От това може да спечели туризма. По този начин повече хора ще могат да пътуват по тази линия. Аз лично съм пътувал по нея и мисля, че ако се закрие това ще бъде грешка. 


Гост

#371

2015-05-02 18:51

Два пъти съм пътувала с теснолинейката от гара Септември до гара Добринище. Пътуването е като в приказка. Голяма атракция. Часове наред дишаш въздух като коприна, а природата е толкова хубава, че с думи трудно може да се опишат създадените от Бога красоти! Първия път ми струваше, че това е едно късче от рая. Питах се с какво ли ние, българите, сме заслужили тази благодат. Към края на пътуването успях с отговора, а той беше: Щом ни е дадена, значи сме я заслужили с нещо! Също така си помислих: Ами ако не беше теснолинейката, как щях да разбера, че съществува тази надземна красота?

Гост

#372 Re:

2015-05-04 15:14


Гост

#373

2015-05-07 00:33

Демокрацията и колонизацията са средства за УНИЩОЖАВАНЕ!

Гост

#374

2015-05-08 19:38

който закрие тази теснолинейка трябва да слезе от власт - защото доказва, че не го бива да управлява националните активи

Гост

#375

2015-05-18 17:17

това е част от историята на България. В други държави от това печелят много. Трябва да я запазим , това е атракция