Да спасим последната българска теснолинейка от закриване!


Гост

#326

2015-01-11 09:40

Преди 2о години, когато беше кризата от бензина и зимата беше студена се оказа, че от Разлог може да се излезе само с теснолинейката. Никога няма да забравя колко благодарна бях че я има!

Гост

#327

2015-01-11 11:41

Ако се закрие много хора ще останат без работа,и много места недостъпни.

Гост

#328

2015-01-11 17:31

За мен , теснолинейката , изпълнява две много важни за България , дейности . А именно , транспортна и културна . И двете , жизнено важни , към момента за България .

Гост

#329

2015-01-12 04:20

Една уникална железопътна линия, истинска атракция и със социално значение!

Гост

#330

2015-01-12 07:33

Нека да съхраним това, което имаме.
последовател на Алеко

#331

2015-01-12 08:07

Още не съм се возила по тази линия, но искам да имам възможност да го направя! Пътят е доста натоварен и липсата на железницата ще го направи тежък и опасен. Не коментирам цените, там всичко е ясно. Пътувай из страната си българино, за да я опознаеш и се бори да има щадящ природата транспорт!


Гост

#332

2015-01-12 10:21

Защо да унищожаваме нещо, което може само да ни е от полза, без да включваме мисълта на паметта за държавата ни.
Видовден.

#333

2015-01-12 11:12

Дано управниците да си дават сметка за последиците от далаверите си ... Те са готови да превърнат България от преуспяваща държава - в ГЕОГРАФСКО ПОНЯТИЕ ... С какво вълнение Дядо Йоцо възприемаше строителството на ж.п. линията през Искърското дефиле, а НОВИТЕ РАЗРУШИТЕЛИ закриха линията от Червен бряг към Оряхово и циганските банди довършиха плячкосването ... Гарата на Банско е строена върху имот на Вапцаровия род ... Спирането на десетки влакове е ЛОШ ЗНАК ЗА УМИШЛЕН ФАЛИТ НА БДЖ И НЯМА КОЙ ДА ГИ СПРЕ !!


Гост

#334

2015-01-12 11:29

Най лесно е да унищожиш нещо а ние 25г това правим!

Гост

#335

2015-01-12 13:37

Хубаво е, че има хора, които да се погрижат за ценностите на България.Останете съпричастни!

Гост

#336

2015-01-12 21:22

Пътувах миналата пролет с теснолинейката, природата е великолепна. В Австрия с такава теснолинейка хората си пазят и развиват туризма, а в Бг си играят на чиновници.

Гост

#337

2015-01-13 10:24

Нека да спасим последната българска теснолинейка от закриване!Обединете се българи!

Гост

#338 Re: Re:

2015-01-13 15:25

Бате Слави

#339

2015-01-13 15:44

ТОВА  НЕБИВА ДА СЕ СЛУЧВА!!!!   И  преди  м/у 1991г --2005г  пак се коментира закриването и  даже се прокрадна и мълвата че г-нВардиноядис/дано не бъркам името/ е бил готов  да я закупи и продължи през  Г Делчев   до Солун    Нищо лошо  Но не би!!!Е  от тогава  до сега  броя на влаковете в двете посоки  доста намаля    Но   сега /преди 2дни/пътувах  от Сф  до В-д и обратно     в  дернични дни  Вагоните са 90% пълни и това е добре  Все пак и цената  е приемлива     -Моето предложение  е   ДА СЕ ПУСНЕ  АТРАКТИВНИЯТ СТАР ЛОКОМОТИВ И ВАГОНИ  НЕ  САМО ЗА ЧУЖДИ ГРУПИ  ТУРИСТИ  НО В ПРАЗНИЧНИ ДНИ ДА РАБОТИ И ЗА БЪЛГАРСКИТЕ ГРАЖДАНИ    ПОСЕЩАВАЩИ  СПА  ГРАДА   ОСТАНАЛИТЕ   ГАРИ И НАСЕЛЕНИ МЕСТА  ПО ЛИНИЯТА      !!! пък дори  и на по - висока цена   ТОВА  ЩЕ  Е  ЕДНО НЕЗАБРАВИМО  ПЪТУВАНЕ  ЗА  СТАРИ И МЛАДИ!!!!!!

 


Гост

#340

2015-01-13 20:26

Т. Да ги спрем!ези хора съсипват всичко, до което се докоснат
Жени

#341 Нека съхраним красивите и добри неща в страната ни

2015-01-14 06:46

Маршрутът на теснолинейката е прекрасен, тя осъществява връзка с места, които иначе са отделени. Жалко е да се погуби такова уникално нещо, но ние сме способни на това, както погубихме много други ценни неща!

 


Гост

#342

2015-01-14 13:00

Щом правим добро не е нужно да го демонстрираме .

Гост

#343

2015-01-14 17:21

Това може да е супер атрактивно туристическо мероприятие, трябва само малко усилие и ще е факт. за съжаление ние сме царе да скапваме и унищожаваме всичко което е интересно и може да носи някакви дивиденти.
фен на влакчето

#344

2015-01-15 00:17

Аз живея от 37 години в Германия и всяко лято съм в Пазарджик и Паталеница и посрещам тук германски гости.Едно от нещата,които трябва да преживеят е пътуване с теснолинейката.През 2014 година я предложих на снимачен екип от Берлин,посетиха я,разгледаха и говориха с началника на гара Септември.През 2015 се планува да се снима игрален филм с нея,гаричките и в Родопските села.В това влакче има толкова много потенциал за развитие и ще е много жалко ако някои глупави късогледи управници са причината то да остане в историята.Да се разруши нещо е толкова лесно,но да се сътвори нещо прекрасно е изкуство!Това е нещо уникално,което чужденците го виждат и ценят,а на нас ни пречи!Отворете си очите,управници,огледайте се около вас,вслушайте се в гласовете на хората!!!


Гост

#345

2015-01-15 19:43

ЖП линията да се рекламира като туристически обект от голям интерес за България.Да се ремонтират един или два парни локомотива с цел по- голяма атракция.Да се пуснат рекламни видеоклипове

Гост

#346

2015-01-16 11:28

Това е срамно.Хората по света дават милиони за подобни съоражения!!!

Гост

#347

2015-01-19 13:13

Нека миналото ни остане с нас!

Гост

#348

2015-01-21 18:07

Кога малоумните алчни управляващи ще престанат да рушат и продават ценностните неща в държавата ни? Строят само МОЛове, магистрали и унищожават крайбрежието ни с хотели...

Гост

#349

2015-01-23 09:03

аман от разграбване и абсурди

Гост

#350

2015-01-23 22:10

ПРИЗИВ -подкрепа ЗА ВРЪЩАНЕ ТВОРЧЕСКАТА БАЗА "СВ.КИРИК" на АРХИТЕКТИТЕ

ПОДКРЕПЕТЕ ИСТИНАТА  ТУК:

www.peticiq.com/sv_kirik