Подписка за запазване на обучението от 5-ти до 7-ми клас в МГ

Quoted post

,

#66

2012-02-20 00:07

както всяко нещо, и този въпрос има плюсове, но и много големи минуси - да, съгласявам се, че приемът в СМГ от 5 клас е възможност за развитие на таланти от ранна възраст, но като постъпил в това училище в 8 клас бих искал да покажа и другата страна на медала - при разпределението на паралелките в приема след 7 клас се получават смесени паралелки - смесени от "нови" и "стари" ученици на гимназията, които съвсем логично имат голяма разлика в нивото. Новоприетите ученици са по някакъв начин дискриминирани - дори деца със свръхспособности нямат тези възможности, които СМГ предоставя в прогимназиалния етап на обучение, още повече възрастта 13-14 не е лесна за абсолютно никого, всички са с крехка психика и един неуспех може да ги съсипе и откаже от по-нататъшно развитие... Прекалено много глупости наговорих днес, но се надявам, че има нещо вярно в цялата работа и че министърът има право с тази заповед..

Отговори


Гост

#73 Re:

2012-02-20 07:20:19

#66: , -

Еати логиката??? Признаваш, че приетите след 4 клас са напреднали толкова, че не може да бъдат настигнати при прием след 7 клас, а после искаш да няма прием след 4 клас за да няма напреднали деца??? Нали точно това е идеята на петицията - децата да могат да се развият отрано.


Гост

#661 Re:

2012-02-29 00:06:28

#66: , -Аз ти опонирам веднага!! : ) Приеха ме в СМГ след 7ми клас и попаднах в паралелка , в която 75% от съучениците ми са СМГ-ейци и никога тези 'старите' не са били торелирани в каквото и да е отношение ако не са си го заслужили. В началото ни деляха като новите и старите , но според мен това е съвсем нормално. Преди не ми харесваше това 'деление' , но сега го виждам като + , защото дори и да не съм била на тяхното ниво си извоювах правото да съм. Беше като предизвикателство за мен да започнат да ме гледат като развна , а от момента , в който това се случи се старая да поддържам форма и да не се отпускам !