Подписка

Свържете се с автора на петицията

Тази тема за дискусия е автоматично създадена с петицията Подписка


Гост

#251 Re: Re: Re: Re:

2012-02-27 13:03

#250: - Re: Re: Re:

Вие май не можете да смятате! Срамота! Колко е 7 мил. и нещо – 5 хил. и нещо?


Гост

#252 Re: Re: Re:

2012-02-27 13:04

Обществото ни от 5804 члена ли е? Не знаех. Или вие "забравихте съвсем случайно" останалата част до към 7 мил. и нещо си. Вие сте малка (ама много малка) част от обществото

Само с математика не става, но на вас май ви липсват първите 4 години математика.

Когато разликата между 7 милиона и нещо и поддръжниците на отмяната на приема стане по-малка от разликата между  7 милиона и нещо и поддръжниците на приема тогава на драго сърце ще се съглася, че имате обществената подкрепа ;)


Гост

#253 Re: Re: Re:

2012-02-27 13:09

#249: - Re: Re:

В България има над 80 хиляди учители, радвам се, че само една нищожно малка част от тях разсъждава по този начин. За съжаление, някои деца все пак имат лошия късмет да попаднат точно при тях.


Гост

#254 Re: Re: Re: Re:

2012-02-27 13:14

#253: - Re: Re: Re:

Не мислете управниците ни за балъци, защото не са!

"Железните" аргументи на подкрепящите приема от 5-ти клас ще минат само пред малките им дечица.


Гост

#255 Re: Re: Re: Re:

2012-02-27 13:16

#252: - Re: Re: Re:

Дори да е така, какво? Нали уж сме правова държава? Кой ще допусне интересчии да "коват" законите на страната, а не експерти?


Гост

#256 Re: Re: Re: Re: Re:

2012-02-27 13:31

#255: - Re: Re: Re: Re:

 

За съжаление, този който ви забрани да говорите без негово разрешение, едва ли ще допусне това, без да има по широк обществен натиск. Ако продължавате да мълчите, може да се окаже, че не живеем в правова държава.


Гост

#257 Re: Re: Re: Re: Re:

2012-02-27 13:41

#234: - Re: Re: Re: Re:

Къде точно "издиша" подготовката в прогимназиален етап в ОУ и СОУ? Може би тук:

http://www.minedu.government.bg/opencms/export/sites/mon/left_menu/olympiad/position/2011n_istoria_rezultati.pdf

http://www.minedu.government.bg/opencms/export/sites/mon/left_menu/olympiad/position/2011_himia_protokol_rezultati.pdf

http://www.minedu.government.bg/opencms/export/sites/mon/left_menu/olympiad/position/2011n_geo_rezultati.pdf

http://www.minedu.government.bg/opencms/export/sites/mon/left_menu/olympiad/position/2011n_g-obr_rezultati.pdf

http://www.minedu.government.bg/opencms/export/sites/mon/left_menu/olympiad/position/2011_geo_klasirani_nac.pdf

http://www.minedu.government.bg/opencms/export/sites/mon/left_menu/olympiad/position/2011n_bel_laureati.pdf

http://www.minedu.government.bg/opencms/export/sites/mon/left_menu/olympiad/position/2011_fizika_dopusnati.pdf

http://www.minedu.government.bg/opencms/export/sites/mon/left_menu/olympiad/position/2011_history_dopusnati.pdf

Кой е подготвил тези деца в ОУ и СОУ? Тези, които вие хулите! Да виждате в прогимназиален етап по-добро преставяне на ученици от МГ? Май достигналите до финален кръг от ОУ и СОУ са повече? Не търсете причините за нечии неуспехи в училището, учителите и законите! Не мислите ли, че може повредата да е във "вашия телевизор"?


Гост

#258 Re: Re: Коя ли е Красимира и кой ли я е подучил?

2012-02-27 14:14

#239: - Re: Коя ли е Красимира и кой ли я е подучил?

Като родител, който безпристрастно търси най-доброто обучение за детето си, бих избрал това училище, чиито възпитаници показват масово добри резултати. Това е мерило, че преподаването там е успешно и даже и да има някой, не чак толкова талантлив, въпреки това успява да се представи добре. Това смятам е жеалнието на всеки един родител: и на този, чието дете не е чак толкова талантливо и на родителя с талантливо дете (за да е сигурен, че потенциалът му ще се развие). От тази гледна точка безспорно МГ са се доказали като такива и затова родителите натискат децата да решават задачи, даже и да не се безспорни математици. (Тук е и другият проблем, че МГ нямат алтернатива, освен може би някои хуманитарни гимназии с прием след 4 клас, които също ще престанат да съществуват). А относно трамплина към ЕГ: недостатъкът на МГ е, че езиковото обучение там не може да се равнява на това в ЕГ, а в днешно време повечето деца искат да учат в чужбина. ЕГ печелят, защото в България няма сериозна наука(сериозната наука се базира на математиката) и не се дават никакви средства, за да има такава и да се развива. Независимо какви медалисти произведем, те няма да останат в България, защото за това е необходима цялостна държавна политика. А като гледам такива като Вас, подкрепящите тази петиция тук, смятам че скоро от нашето образование нищо няма да остане. Смятам, че благодарение на късогледи като Вас цялата ни държава е в това положение. Изобщо не мога да разбера за какво се борите и с какви аргументи. Това, което е сигурно, че не се борите за децата и тяхното добро!


Гост

#259 Re: Re: Re: Re: Re:

2012-02-27 14:15

#254: - Re: Re: Re: Re:

Управниците ни са пълни кретени и цялостната ни действителност го доказва и всяка една реформа, която са направили досега!


Гост

#260 Re: Re: Re: Re: Re:

2012-02-27 14:16

#251: - Re: Re: Re: Re:

381/7000000 < 5843/7000000

Общественото мнение е ясно накъде клони. Знаете ли какво значи представителна извадка? Вярно, вие сте 2-3 дена назад в събирането на подписи, но и преди 2-3 дни подписката за запазване на паралелките имаше в пъти повече поддръжници, отколкото вие сега!


Гост

#261 Re: Re: Re: Коя ли е Красимира и кой ли я е подучил?

2012-02-27 14:22

#258: - Re: Re: Коя ли е Красимира и кой ли я е подучил?

Как са се доказали МГ? По какво показват масово (макар това да не  е съвсем така) добри резултати? Само по математика и то с големи изключения най-вече в малките градове. Не можете ли да четете или просто си казвате на черното бяло?! Има ли в тези класирания деца от едно и също МГ? Кои са повече на брой – тези от ОУ и СОУ или тези от МГ? Ами пребройте ги, за това не се изисква кой знае какъв математически талант.

МГ са за математици, а не за такива, мислещи се за нещо повече от останалите!

 


Гост

#262 Re: Re: Re: Re: Re: Re:

2012-02-27 14:23

#260: - Re: Re: Re: Re: Re:

Най-сигурният начин да изгубиш, е като подценяваш съперника си!


Гост

#263 Re: Re: Re: Коя ли е Красимира и кой ли я е подучил?

2012-02-27 14:25

#258: - Re: Re: Коя ли е Красимира и кой ли я е подучил?

А аз разбирам, че аргументите ви стават на пух и прах, когато се прибегне до факти!


Гост

#264 Re: Re: Re: Re: Коя ли е Красимира и кой ли я е подучил?

2012-02-27 14:28

#261: - Re: Re: Re: Коя ли е Красимира и кой ли я е подучил? МГ са за математици, а не за такива, мислещи се за нещо повече от останалите!

Точно така. А защо трябва да се ограничава достъпът на математиците до математически училища в по-ранна възраст? Защо в други профилирани училища може, а в математическите - не?


Гост

#265 Re: Re: Re: Re: Re: Re:

2012-02-27 14:28

#259: - Re: Re: Re: Re: Re:

Браво!! Добре възпитавате децата си! Само така! Трябва да се отнасят с уважение към институциите, към учителите си... И такива като вас са с претенции, че децата им заслужават по-добро!


Гост

#266

2012-02-27 14:28

За българската злоба трябва да съществува специална дума. То е ясно, че приемът след 4 клас в МГ ще отпадне, независимо от всякакви извадки и независимо какво е мнението на по-голямата част от хората. То кое ли хубаво нещо се е запазило?!!! Някой досега да е успявал да се пребори с Бай Ганьо?

Гост

#267 Re: #20

2012-02-27 14:33

#25: - #20 Ами аз смятам, че преложението Ви е чудесно. Точно това трябва да се направи: да има вид училище от 5 до 12 клас.

 


Гост

#268 Re: Re: Re: Re: Re: Коя ли е Красимира и кой ли я е подучил?

2012-02-27 14:34

#264: - Re: Re: Re: Re: Коя ли е Красимира и кой ли я е подучил?

Защо в математическите да се ограничава? Даже от 1-ви клас им дават възможност да развиват таланта си.  Е, от яслата вече не може, ама това едва ли е проблем.


Гост

#269 Re:

2012-02-27 14:37

#266: -

Е то в МГ-тата е пълно точно с деца на ганьовци и ганки. И хайде стига с думичките като "злоба", "завист" и подобни. Разбрахме всички, че интелектът ви е по-нисък от този на някои съвременни хладилници, но се понапънете малко и измислете смислени аргументи, поне в името на сеира.


Гост

#270 Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:

2012-02-27 14:37

#265: - Re: Re: Re: Re: Re: Re:

Уча децата си да наричат нещата си с истинските им имена. Какво общо има уважението с казването на истината?Точно това мисля за управляващите и всеки ден от действителността го доказва ( няма да се разпростирам как). Вие още не сте излезли явно от комунизма, когато за управниците се говори само добро или нищо. Вие си възпитавайте Вашите в робска психика!


Гост

#271 Re:

2012-02-27 14:38

#266: -

Ами я ми кажете вие, в специализираните училища по изкуствата (например за танцово изкуство), в които приемът е от 5-ти клас, има ли деца, които танцуват балет така, като че ли баба пада по стълбището?

Защо тогава в МГ да има "математици" в 7-клас, които не могат да намерят средно аритметично на 5 числа?


Гост

#272 Re: Re:

2012-02-27 14:41

#269: - Re:

А и понеже в МГ учат децата на ганьовци и ганки и вие сте решили да изкорените това неблагоприятно явление в нашето общество и затова се борите да бъде премахнат приема ли?


Гост

#273 Re: Re: Re: Re: Re: Re: Коя ли е Красимира и кой ли я е подучил?

2012-02-27 14:43

#268: - Re: Re: Re: Re: Re: Коя ли е Красимира и кой ли я е подучил?

Защото така е формулиран проектозаконът - математическите гимназии умишлено не се споменават там, където е формулиран и регламентиран приемът след 4-ти клас, т.е. изкуства, музика, хореография, спорт. Математика - не. Много поддръжници на реформата казват, че математически талант толкова рано не се проявава, има само родителски амбиции. В такъв случай, как може да се говори за математическо образование още от първи клас? Тогава е времето детето да покаже интерес и склонност към предмета, а учителите (ако са на място) и родителите ще му помогнат да го развие, обаче тогава е време и за цялостно развитие и усвояване на основите на всички предмети, не само на математиката.


Гост

#274 Re: Re:

2012-02-27 14:45

#271: - Re:

Приемът за балет е от 1 клас, не от 5. Пети клас е прекалено късно за започване на балет. И не, няма такива деца каквито описвате, защото там отиват наистина талантливи деца. На каквито и школи да го пратиш, ако е с къси и набити крайници и/или с дървени движения, няма как да стане балерина. Първият изпит се състои точно в това - гледат дали има физически данни - дълги крайници, тънки мускули и стави и грациозни движения, които по нашите ширини малко деца имат. Да не говорим, че там отиват само мотивирани деца и то с родители, които не са с ограничено мислене, за да им казват: "От това пари не се вадят". Обикновено има по 1-2 паралелки от клас в началния курс.

И въобще защо сравнявате ябълки с портокали?


Гост

#275 Re: Re: Re:

2012-02-27 14:47

#272: - Re: Re:

Нищо не сме решили. Правителството го е решило. Контраподписката се появи заради крайно дразнещите ваши коментари. Нещо като бъзик според мен. И без нея и с нея и още 20 подписки, няма да успеете.