Да подкрепим пловдивски лекар за убийството на Жоро Плъха (който има 9 присъди за кражби)

Коментари

#19203

Mislq 4e e moralno pravo da moje6 da za6titi6 doma y semeistvoto si ot kradsi y ubiisi

(Madrid, 2018-03-05)

#19206

Защото няма по естествена реакция...от това да за защитиш децата си!

(София, 2018-03-05)

#19208

Защото е време да се промени закона и който влиза в злом в къщата ти да имаш право да се отбраняваш и дори при убийство да не си виновен.

(София, 2018-03-05)

#19209

Вярвам, че всеки човек има право да защити себе си, дома си и семейството си.

(Ботевград , 2018-03-05)

#19211

Всеки има право на самозащита, особено в собствения си дом

(Sofia, 2018-03-05)

#19214

Докторът е НЕВИНЕН!

(Силистра, 2018-03-05)

#19216

За да има справедливос! г-н Димитров защитава семейството си , крадеца го напада с нож ,той се отбранява!!!

(Варна, 2018-03-05)

#19219

Подкрепям д-р Иван Димитров и съм против задържането му от органите на реда!

(Пловдов, 2018-03-05)

#19221

Подписвам,защото всеки би трябвало да се чувства в безопасност в собствения си дом.Човекът е бил в правото си да го застреля

(София, 2018-03-05)

#19222

Защото доктора не е виновен

(Пловдив, 2018-03-05)

#19224

Престъпността на ромското население не бива да се неглижира

(София, 2018-03-05)

#19229

Защото трябва да се промени законодателството и човешкият живот да има стойност в тази държава.
Лекарят е невинен!

(София, 2018-03-05)

#19231

Не е справедливо да не можем да се защитим!

(Габрово, 2018-03-05)

#19237

Трябва да бъде освободен, защото той извършва убийството в самозащита и защита на своето семейство!

(София, 2018-03-05)

#19239

Подписвам, защото е невинен!

(Петрич, 2018-03-05)

#19241

Всеки е в правото да защитава с всички възможни средства семейството си, себе си и имуществото си

(Амстердам, 2018-03-05)

#19247

Защото д-р Иван Димитров е невинен, човек, който е защитил семейство си, дома си, дори и собствения си живот не го прави убиец. И най вече защото трябва да се промени този скапан закон, който сега пази престъпниците.

(Пловдив, 2018-03-05)

#19248

Подписвам!

(Мадрид, 2018-03-05)

#19251

Подписвам за да може да спрем това да влиза който иска в домовете ни !

(Русе, 2018-03-05)

#19253

Смятам, че законът трябва да защитава правото да пазим себе си, близките си и имуществото си, а сега пази престъпниците.

(V. Tarnovo, 2018-03-05)

#19255

Всеки има право да защити дома си и семейството си!!!

(Пловдив, 2018-03-05)

#19260

Всеки човек трябва да има сигурност в дома си.
До сега не се е давало публична гласност на многото случи в които възрастни или млади хора са загивали в стремежа си да се защитят от нагли посегателства, но за съжаление не са успявали.

(София, 2018-03-05)

#19261

Невинен

(Перник, 2018-03-05)

#19266

Подписвам защото всеки ЧОВЕК има право да защити себе си и семейството си !

(Петрич, 2018-03-05)

#19269

Това неможе повече да продължава стига с това беззаконие стига с тези кражби

(Сливен, 2018-03-05)

#19270

И аз бих постъпила по същия начин. Не може крадците и убийците да имат повече права и да бъдат защитени от закона

(Хвойна , 2018-03-05)

#19272

Защото сме Българска дъжава
А циганин и на снимка да го видиш пирон в десятката или шамар защото не знаеш кой е ограбил изнасилил или какво е откраднал

(София, 2018-03-05)

#19277

Искаме промяна на законите, да са в полза на изрядните граждани-не на престъпниците!!!

(София, 2018-03-05)

#19281

Подписвам, защото трябва да има справедливост!

(Ветрен, 2018-03-05)

#19282

Трябва някой да ги спре...ако осъдят Иван Димитров, тази сган ще добие сила.

(serravalle sesia/VC, 2018-03-05)

#19283

Защото съм зад д-р Иван Димитров. И аз бих убила за да защитя семейството си. Щом ми е влезнал в къщата без мое позволение...значи ще си понесе последствията.

(София, 2018-03-05)

#19284

Това е самозащита,а не деяние !
В тая държава,ако човек не се защитава,няма кой да го защити,после защо народа бяга в чужбина.
Управляващите са боклуци !

(София, 2018-03-05)

#19289

ПОДПИСВАМ д-р Иван Димитров е невинен, след като е защитил собствеността си, и семеиството си. Свободата за доктора.

(София, 2018-03-05)

#19295

Подписвам защото трябва да има закон за защита на частната собственост. Действията на лекаря са правомерни и той трябва да бъде незабавно освободен.

(Лондон, 2018-03-05)

#19297

Всеки има право да защити дома си...Трябва крадците да помислят дали следващия път ще влязат...

(Мурсия, 2018-03-05)

#19298

Време е да има промени в законите !

(Стара Загора , 2018-03-05)

#19301

Всеки човек има право на самозащита при проникване на чужди лица в чуждата собственост и особено в такива обстоятелства,когато е застрашен животът на семейството на обвиняемия,който няма никакво криминално досие за разлика от убития извършител на престъплението.

(Сливен, 2018-03-05)

#19302

Недопустимо е!

(София, 2018-03-05)

#19303

Подписвам се, защото човека защитил дома си и семейството си е невинен.

(Каламата , 2018-03-05)

#19311

Моят дом е моята крепост и никой няма право да влиза в дома ми без покана пък най малко крадец с оръжие.

(London, 2018-03-05)

#19317

човека е защитавал себеси и семейството си

(Камено, 2018-03-05)

#19318

Искам да има справедливост. Да се защитава неприкосновеността на личността. Не искам да се безпокоя за семейството и близките си. Не може да се живее в постоянен страх за живота си и имуществото. Налага се спешна промяна на НК.

(Лондон, 2018-03-05)

#19320

Крайно време е да има правосъдие в България! Всеки има право да се защити в собствената си къща! Трябало е да застреля и другия навлека!

(Русе , 2018-03-05)

#19324

Считам, че човек, който защитава собственият си живот и този на семейството си в собственият си имот има право да се защити.

(София, 2018-03-05)

#19325

Лекаря е употребил необгодимата неизбежна самоотбрана.

(София, 2018-03-05)

#19327

Съм българка .

(София , 2018-03-05)

#19333

Вярвам,че човек има моралното право да защити семейството си.

(Велико Търново , 2018-03-05)

#19334

Аз бих постъпила точно като доктора , за да защитя семейството си . Кражбата е престъпление и трябва да бъде наказвана . Доктора е НЕВИНЕН !!!!!!

(Варна, 2018-03-05)

#19335

Трябва да е на свобода

(Свиленград , 2018-03-05)

#19338

Защото този човек ,защити семейството си,себе си и прояви истинска храблост.Защото ако не беше го направил щяха да са избити едни почтени граждани.А мъртвия с безброй присъди с какво е полезен за обществото....

(Генерал Тошево, 2018-03-05)

#19340

В подкрепа на др.Димитров.

(София, 2018-03-05)

#19342

Защото е невинен и аз бих направила същото не дай си боже

(Стара Загора , 2018-03-05)

#19350

Наказателен кодекс:
Чл. 12. (1) Не е общественоопасно деянието, което е извършено при неизбежна отбрана - за да се защитят от непосредствено противоправно нападение държавни или обществени интереси, личността или правата на отбраняващия се или на другиго чрез причиняване вреди на нападателя в рамките на необходимите предели. (2) Превишаване пределите на неизбежната отбрана има, когато защитата явно не съответствува на характера и опасността на нападението.
(3) (Изм. - ДВ, бр. 62 от 1997 г., изм. - ДВ, бр. 75 от 2006 г., в сила от 13.10.2006 г.) Няма превишаване пределите на неизбежната отбрана, ако нападението е извършено чрез проникване с насилие или с взлом в жилище. (4) (Предишна ал. 3 - ДВ, бр. 62 от 1997 г., изм. - ДВ, бр. 28 от 1982 г., в сила от 01.07.1982 г.) Деецът не се наказва, когато извърши деянието при превишаване пределите на неизбежната отбрана, ако това се дължи на уплаха или смущение.


Чл. 12а. (1) (Нов - ДВ, бр. 62 от 1997 г.) Не е общественоопасно причиняването на вреди на лице, извършило престъпление при неговото задържане за предаване на органите на властта и предотвратяване на възможността за извършване на друго престъпление, ако няма друг начин за неговото задържане и ако при това задържане не е допуснато превишаване на необходимите и законосъобразни мерки. (2) Необходимите мерки за задържане на лице, извършило престъпление, се превишават тогава, когато има явно несъответствие между характера и степента на обществената опасност на извършеното от задържаното лице престъпление и обстоятелствата по задържането, както и когато на лицето без необходимост се причинява явно прекомерна вреда. В тези случаи наказателна отговорност се носи само в случаите на умишлено причиняване на вредата.

(София, 2018-03-05)

#19354

Искам справедливост

(Мадрид, 2018-03-05)

#19359

Подписвам, защото когато си застрашен е човешко да се защитаваш!!! Подписвам, защото подкрепям постъпката на един българин , който брани своето. Макар , това да е цената, за да видят гадните пиявици, че не може да се подиграват с тези, на които е родината!!!!!

(Кюстендил, 2018-03-05)

#19361

Подписвам, защото всеки трябва да може спокойно да защити дома, семейството, имуществото и живота си от "неканени гости".

(Карнобат, 2018-03-05)

#19362

Когато човек чувства сериозна заплаха за семейството си, той има право на пропорционална самозащита (поне в Англия). Все пак е бил наръган, кой нормален човек няма да се притесни за децата?

(London, 2018-03-05)

#19365

Подписвам се, защото не може жертвите да се изкарват престъпници, защото са имали "наглостта" да се защитят от "горките невинни крадци", които не биха се поколебали да ги избият ведно с цялото им семейство. Не може законът да третира престъпникът като жертва, а жертвата като престъпник, това е скандално. Това трябва да се промени.

(София, 2018-03-05)

#19376

подписвам,защото съм възмутена от факта,да не можеш да защитиш семеиството и дома си ...аз бих направила същото.,

(Padova, 2018-03-05)

#19377

невинен

(попово, 2018-03-05)

#19383

Zashtoto e nevinen

(Masrid, 2018-03-05)

#19384

КРАЙНО време е да се променят законите и човек да може да защити собствеността си. Мой имот също беше обран и то три пъти.

(София, 2018-03-05)

#19386

Който и да е влязъл без разрешение билото и ченге, трябва да си го гръмнеш без угризения, какво е търсил там майка си - да не е искал да му се прави рентген на пикочния мехур.

(София, 2018-03-05)

#19387

Защото,това не е първото и последно нападение на цигани при кражба!Не е и първото и последно отсъждане в полза на крадеца!Няма оправия в България с прокуратура,която се мъчи да предреши процеса в полза на циганите,само и само да не ги обвинят в сегрегация!За своето удобство и комфорт,не им пука какво искат в съда,и срещу кого е.

(Варна, 2018-03-05)

#19389

Защитил е семейството си , крадеца е влезнал в чужда собственост !

(Търговище, 2018-03-05)

#19390

Смятам, че докторът е действал в пределите на неизбежна отбрана!

(Враца, 2018-03-05)

#19391

Защото ми писна от беззаконие! Писна ми да нямаме никакви права,за разлика от престъпниците...

(София, 2018-03-05)

#19393

Като бъдещ лекар, знаейки и зачитайки стойността на всеки един човешки живот, приемам действията на Д-р Димитров, в ситуацията, в която се е намирал със своето семейство, за абсолютно адекватни /за всеки психически стабилен човек, изправен пред подобна, застрашаваща живота му ситуация/ и оправдани. В момент на шок физиологично се активира симаптикусовия дял на автономната нервна система, която поставя организма на човека в режима: "Fight or flight" /"бори се или бягай"/. По този повод смятам, че предвид обстоятелствата неговата реакция е изцяло и категорично в съответствие с физиологията /"природата"/ на човека , и съдебната система, няма право да спори с науката и събраните доказателства около инцидента, въз основа на стари догми и закони, приети във времена, в които доказателствената и медицинската наука, не са разполагали със съвременните методи за изследване и технологии!!!

(София, 2018-03-05)

#19397

Доктора се е защитавал!Този какво прави в домът му ?

(Денкендорф, 2018-03-05)