Против сделката за закупуването на американските самолети Ф16

Коментари

#1602

При липса на армия, за какво ни е авиация, самолети, за които нямаме територия за нормален полет. От кого ще се защитаваме и как ще го направим със седем самолета? В в добавка се оказва, че за нас цената е най-солена.

(Русе, 2019-06-23)

#1603

Недомислиците в управлението на родината ни,нямат край.Всеки ден сме свидетели на шокиращи решения,които обиждат достойнството ни народ ,игнорират чувствата ни и най- трагичното, вменяват ни вина за дереджето,което тридесет години сториха в безизходен лабиринт,благодарение на криво разбраната демокрация.Не е морално,когато държава и народ кретат по пътя на живота,спасявайки се поединично, да се хвърлят на вятъра средства,нужни за оздравителни ,да не кажа,спасителни операции на цяло едно общество.Да се харизват баснословни парични средства за погалване на нечие его,е престъпление!!!

(Берковица, 2019-06-23)

#1606

Това не е сделка, а спешно подмазване. Сложените да преговарят трябва да откажат ненужната и необоснована сделка, ако не го сторят, не са българи.

(София, 2019-06-23)

#1610

1. Няма от кого и как да ни защитават тези самолети
2. Някак е малоумно да субсидираме най-силната икономика, ние с цървулите.
3. Сделката по-всичко изглежда е неизгодна за нас.

(Sofia, 2019-06-23)

#1613

Безумие е тази сделка!

(София, 2019-06-23)

#1616

подписвам защото съм гладен, болен и беден песионер с 28 години трудов стаж и 240 лв пенсия. мамка ви изедници народни!

(оряхово, 2019-06-24)

#1619

Вложете тези огромни суми за премахването на геноцида по отношение на хората, работили доста години за тази държава!

(София, 2019-06-24)

#1622

Ако американците искат да им дадем пари- дайте им половината , за другата половина нашите оръжейни заводи да произведат АК-47 и раздадат на мъзкото население след съответният ментален тест и срелкова подготовка и тогава ще имаме поне 1 милион войска / така както е в Швейцариая/ и никой няма да посмее да ни напада защото и след като ни завладеят ще знаят че няма да може да ни окопират. А и престапноста ще спадне!

(Бургас, 2019-06-24)

#1624

Не желая и не намирам за необходимо,държавата да задлъжняла,заради неясни цели.Липса на прозрачност на сделката,необосновани параметри!

(Созопол, 2019-06-24)

#1625

Политиците с престъпното си поведение ни обричат на мизерно съществуване.

(Стара Загора, 2019-06-24)

#1627

Нямам грам доверие че ми се казва истината.

(София, 2019-06-24)

#1632

Зашото това е много неизгодна сделка за България. Не е необходимо да спонсорираме САЩ , това е държавата без всякакъв морал. Ф-16 са летящи ковчези и морално остаряли. До сега са паднали над 700 бр. от близо 4600 произведени. сменяш някаква малка част и хоп блок 60,70, а ф-35 е откраднат от времето на Горбачов: самолет ЯК с вертикално излитане. Въпроса кои са по добри: факта че над Сирия се като се разходят Су- 34 или 35 и всички Ф-ки на летищата непомръдват та дори и рапторите.

(София, 2019-06-24)

#1638

Подписвам по мой избор

(Враца, 2019-06-24)

#1643

Подписвам защото сте измамници

(Силистра, 2019-06-24)

#1645

съм убедена, че тази сделка е изцяло във вреда но българския национален интерес, т.е. на българския ни народ.

(София, 2019-06-24)

#1646

Не съм съгласен

(Лондон , 2019-06-24)

#1648

Сделката е крайно неизгодна за България , ограбва данъкоплатците, за да угоди на янките.

(София, 2019-06-24)

#1651

Не считам че трябва да възстановяваме съвсем скоро разбитата си армия, само и само да обогатяваме някого. А и тази покупка, без ясен план и стратегия е само получаване на едни комисионни от някого.

(София, 2019-06-24)

#1652

Подписвам, защото не съм съгласна с неясните параметри заложени в сделката,както и постоянното нарастване на цената с един два милиарда без ясна обосновка

(Лондон, 2019-06-24)

#1655

нямаме нужда от кофчези, F- 16 са самолетите при които има най много катастрофи и то по време на учения, какво остава за бойни действия. Основния им проблем е, че когато пилота види,че трбва да катапултира, върха на този "самолет" вече се забива в земята.

(София, 2019-06-25)

#1656

Поредната схема с комисионни.Нямам доверие на продажния парламент и не гласувам

(Варна, 2019-06-25)

#1657

Съм против

(Добрич, 2019-06-25)

#1658

Това е грабеж!!! Няма никакво отношение към националната сигурност.

(Силистра, 2019-06-25)

#1660

Това е безобразие!

(Струмяни, 2019-06-25)

#1663

Подписвам защото, сделката е крайно не изгодна!

(Вършец, 2019-06-25)

#1665

Тези самолети не са за военни действия. Те са откуп на упавляващата върхушка за оставането и на власт. Срамно е за една велика страна като САЩ да крепи на власт у нас хора като Цветанов и Борисов!

(Павликени, 2019-06-25)

#1667

Не искам да плащам скъпо за нещо което не струва тия пари !

(София, 2019-06-26)

#1671

Няма смисъл от тази техника без добра армия!!!

(София, 2019-06-26)

#1673

Подписвам, защото договорената цена е икономически неизгодна за България.

(Карлово, 2019-06-27)

#1677

Защото, ще ми излезнат скъпо в бъдеще. Летателен час с грипен 7500$ , с Ф16 14000$. Шведите ни били давали 2 самолета повече, но въоръжението отделно, добре но ние с 10 самолета няма така или иначе да сме боеспособна нация. Идеята е имаме обучени пилоти, които да обучават бъдещи такива и за нова ни трябва ноухау. Швеция ни гарантира 40 години поддръжка и инвестиции в България. Американците правят всичко за да живеят добре на гърба на бедните и малки нации.

(София, 2019-06-27)

#1680

Да се проведе референдум за сделката

(Болярово, 2019-06-28)

#1686

Подписвам защото ми писна от крадливи некадърници

(Саарбрюкен, 2019-06-30)

#1687

Непрозрачна и ненужна.

(Бургас, 2019-06-30)

#1688

Цената е абсолютно неприемлива за нашата бедна държава.

(Пловдив, 2019-06-30)

#1691

Защото цената е неясна, и не се взима експертно мнение а политическо решение

(Пловдив, 2019-06-30)

#1694

.

(Габрово, 2019-06-30)

#1695

Измамна сделка!

(Ивайловград, 2019-06-30)

#1696

Не искам да плащам аз ,моите деца и моите внуци за летящи американски "ковчези", нямащи нищо общо с параметрите обявени при първоначалните изисквания!

(Ямбол, 2019-06-30)

#1698

Нямаме нужда от ламарина. Вече си имаме подводници които и за музейни експонати не стават.

(София, 2019-06-30)

#1701

Защото първо цената не е изгодна и второ нямаме нужда от тези бракми....

(Русе, 2019-06-30)

#1702

Сделката е не изгодна, защитават се чужди интереси!

(Силистра , 2019-06-30)

#1703

За същата сума пари можем да закупим чисто нови руски и то по - голям брой. Тези Ф-16 дори още не са сглобени.

(Русе, 2019-06-30)

#1706

Сделката е неизгодна за България

(София , 2019-06-30)

#1709

Да спрем плановете на цру

(Габрово, 2019-06-30)

#1713

Решението за закупуване е за оцеляване на лицето Б.М.Б. в политиката.

(Varna, 2019-06-30)

#1717

Подписвам, защото сделката не е в интерес на Република България!

(Боденец, 2019-06-30)

#1725

Защото съм против, заробването с 3 милиарда на българският народ!

(Стара Загора , 2019-06-30)

#1726

Подписвам...

(Шумен, 2019-06-30)

#1728

Защото тези изтребители са напълно излишни на България. От никой няма да ни защитят при нужда, защото България няма армия!

(Стокхолм, 2019-06-30)

#1732

Нямам намерение за пореден път да бъда ограбен аз и децата ми заради ИНТЕРЕСИТЕ и комисионните на цяла тумба Ганьовци и поп Кръстьовци

(София, 2019-06-30)

#1733

съм против скъпите бараки

(Средец, 2019-06-30)

#1735

Категорично НЕ одобрявам сделката и покупката на тези остарели машини...обричаме нашите пилоти на риск за живота им....тази сделка си е американски рекет към нас българите по законен път....
Абсолютно НЕ на Ф-16 !!!

(Варна, 2019-06-30)

#1736

Нямаме нужда от такива самолети, още повече на такава цена!

(Балчик, 2019-06-30)

#1740

не съм съгласна да плащат тези пари и последният българин

(Plovdiv, 2019-06-30)

#1741

Ненужна скраб

(Радомир, 2019-06-30)

#1743

Не съм съгласен да плащам нереални суми за гробници

(София, 2019-06-30)

#1744

Подписвам защото тези самолети не отговарят на нуждите на отбраната на България. Те са много по скъпи от планирания бюджет. Ако целта е да пазим небето да си купим ракети земя въздух.

(Бургас , 2019-07-01)

#1746

Самолета е стар,скъп и безперспективен!

(Варна, 2019-07-01)

#1751

Искам разграбването да спре.

(София, 2019-07-01)

#1752

Не ни трябват .Срещу кого ще воюваме и като как ще стане това?Ако ги подарят добре

(Стара Загора, 2019-07-01)

#1753

Бракувани самолети на цени като нови не ни трябват.

(Несебър, 2019-07-01)

#1754

Не съм съгласен, Българският данакоплатец да плаща милярди за самолети от 70та година, без добро въоражение като ракети въздух-въздух. При положение че имаше доста по добри оферти от тази на Сащ!!!

(Велико Търново, 2019-07-01)

#1755

Тази сделка е кражба.

(Я, 2019-07-01)

#1756

Цената е убийствена,сделката заробваща.

(Стара Загора , 2019-07-01)

#1759

Условията са безумни

(София, 2019-07-01)

#1761

Няма прозрачност в самата сделка и много факти доказват в пъти завишената цена !

(София, 2019-07-01)

#1769

Подписвам защото параметрите по сделката не ми харесват.

(Враца, 2019-07-01)

#1770

nm

(Denvar, 2019-07-01)

#1774

Съм против закупуването на самолети от САЩ

(Мездра , 2019-07-01)

#1775

Това е неправилно

(Тъговище, 2019-07-01)

#1780

Сделката е неизгодна за България!

(София, 2019-07-01)

#1781

Не съм съгласен

(Варна, 2019-07-01)

#1786

САЩ много си надскочиха първоначалната оферта!! Не е ли голяма подлост и наглост това от съюзници в НАТО??? Това е на чертеж,а после във времето, кой знае още колко ще се наложи да се доплаща!!! При тях няма нищо сигурно! Прекалено ОБИДНО е!!! Засрамете се САЩ,колко безплатни неща ползвате в България, които би трябвало да са платени!!! Затова сме против и нашите управници да спрат да отстъпват!!! То бива,бива КОМИСИОННИ,но всичко си има граница!! 😠😠😠

(София, 2019-07-01)

#1787

това е измама и обир

(Варна, 2019-07-01)

#1792

Тези пари трябва да се дадат за развитие на иновационни технологии в България.

(Варна, 2019-07-01)

#1799

Тези самолети не решават проблемите на отбраната и не създават по-добри отбранителни способности за България, а са на изключително завишени цени. Такава покупка не е в интерес на българския народ!

(Велико Търново, 2019-07-02)

#1800

Това не е сделка, а изнудване

(София, 2019-07-02)