Против Национална стратегия за детето 2019-2030 г.

Коментари

#14618

Защо казвам НЕ на Стратегията?
Няма да коментирам из основи всички засегнати положения/ „методи, цели, оперативно действие и т.н.“/ в Стратегията, тъй като всеки свободно може да свали този документ и да го прочете.
На първо място правят впечатление използваните термини в този документ, които предразполагат четящите към „военно положение“, а именно: „стратегия, заплахи, подходи, управление на политиката за децата и семействата, оперативни цели и мерки, доказано въздействие, операционализиране, механизми, координация, финансиране и т.н.“ Всичко това го виждаме още в самото начало на документа, а именно в съдържанието, което пряко представя една насилствена политика от страна на държавата, както и свързаните с нея НПО-та, които пряко ще участват в изграждането, развитието на психическото, физическото, емоционалното състояние на детето като личност и индивид.
И точно тук се намира разковничето на проблема с цялата Стратегия. На едно НПО наречено АНИМУС му се предоставят реално функциите от „Държавата“ /която я няма вече/ да управлява, координира, ръководи, да взима пряко участие в развитието на детето в семейната среда.
Налагат се едни общи принципи и политики за възпитание на всички деца, които следователно, ако не се спазват от родителите, то същите ще бъдат санкционирани, както и самото дете. Изгражда се една стратегия, която заплашва ОСНОВНОТО ЕВРОПЕЙСКО ПРАВО НА ДЕЦАТТА, а именно: ПРАВОТО НА ДЕТЕТО ДА БЪДЕ ОТГЛЕЖДАНО ОТ СВОИТЕ РОДИТЕЛИ! Съгласно Правото на Съвета на Европа, ЕСПЧ подчертава чрез член 8 от ЕКПЧ и установява задължение на държавата да не се намесва в семейния живот!!!
Обръщам се към всички „стратези“, които са взели участие, за да напишат този документ, обръщам се и към всички депутати, министри, комисии, институции, Президента на РБ и прочие...
До там ли стигнахме? НПО, упълномощено от Държавата да ръководи и управлява семейния живот, който е неприкосновен! Вие драги ми политици, министри, депутати и т.н. всичко ли оправихте в тази държава, че стигнахте до децата?
Вие същите гарантирате ли, че социалната среда /в училище, детска градина и т.н./ ще бъде изрядна, за да изисквате това от родителите? Вие ли ще преценявате кой става за родител и кой не? Та нали заради Вас умират хиляди болни деца, защото Вие крадете от техните пари, за да си купувате почивки, апартаменти,чанти и какво ли още не.
Защо първо не вземете под внимание какви мерки могат да се наложат в училищата, градините и т.н. Защо в тоалетните на училищата се пуши, защо се ползват наркотици? Отново ли ние родителите сме виновни, че Вие не изпълнявате задълженията си за опазване на децата извън семейната среда.
Как се защитават интересите на едно дете от едно НПО, което зависи от държавата чрез финансово обезпечаване???
Как ще гарантирате компетентността на социалните работници, като всеки втори си купува дипломите? Да не коментирам упадъка на образователната система, която я докарахте до просешка тояга.
Как ще въвеждате еднакви правила за всяко семейство, като всяко дете е индивидуален индивид и е нужен различен подход. И не, нямам предвид шамарите!!! Имам предвид детето, като личност, неговите нужди, неговите интереси. НПО-тата ли ще преценяват кое е в полза на детето и кое не? АНИМУС ли ще решава и по какъв начин, кой е „добър“ родител и кой е „лош“ родител?
Как ще използвате „думите“ на едно дете срещу неговите родители, като по Конституция и в наказателното ни право е залегнал принципа за ФИЗИЧЕСКА, ЕМОЦИОНАЛНА И ПСИХИЧЕСКА НЕЗРЯЛОСТ НА ДЕЦАТА?! Нали липсва вменяемост??? Нали децата не разбират какво извършват, нито свойството и значението на същото. И не, не става дума само за престъпление, то е само част от цялото. Как едно незряло все още дете ще дава оценка на родителите си? Как едно незряло, заобиколено от брутална социална среда, дете ще определи кое е „добро“ и кое „лошо“, като Вие сами унищожихте ценностната система на целия народ?
Вашата стратегия е пълен бълвоч, която има за цел да съсипе и последното останало в тази държава, а именно: семейството.
Отговорете ми ЗАЩО държавата и НПО-тата се намесват в сексуалното развитие на незряли психически, емоионално и физически деца? Това се нарича сексуално насилие – да използвате една незряла душа, за да пропагандирате извратените си политики на различна сексуалност, чрез която си докарвате милиони.
Драги политици, времето Ви изтича и ние РОДИТЕЛИТЕ този път ще Ви го покажем реално, защото вие съсипахте цялата държава, а сега искате да посегнете и на децата ни. Това вече няма да го позволим!!!
П.С. има още много негативни последици от тази „Стратегия“, но наблегнах на основното!!!

(Левски, 2019-04-25)

#14631

Вярвам, че всяко дете има право на избор, което е изконно и му се полага от момента на зачеването му. Вярвам, че родителите са тези, които дават всичко за децата си: обич, усилия, време! Вярвам, че в едно съвременно общество семейството продължава да е по-важно от всички други течения и модерни влечения. Благодаря!

(София, 2019-04-25)

#14634

Не искам българското семейство да бъде унищожено.

(София, 2019-04-25)

#14635

Тази така наречена стратегия е пълно безумие!!!

(с. Црънча, 2019-04-25)

#14636

Против съм тази стратегия тя не работи за децата и семейството а против тях.

(Ловеч, 2019-04-25)

#14638

Подписвам, защото смятам, че
"Национална стратегия за детето 2019-2030 г. – Всички права за всички деца“, нарушава моите граждански и родителски права.

(Гулянци, 2019-04-25)

#14643

В защита на българските деца от педофили-наши, европейски и най вече норвежки! Доколкото знам този закон е финансиран от Норвегия! И няма нищо безплатно! Не на "ЕНИЧАРСТВОТО" и експлоатацията на българските деца!

(София, 2019-04-25)

#14661

Подписвам, защото не съм съгласен с тази стратегия.

(София , 2019-04-25)

#14666

Имам дете и искам да го защитя

(София, 2019-04-25)

#14667

Обичам децата си и искам най-доброто за тях !

(Силистра, 2019-04-25)

#14668

Подписвам защото съм против тази мерзост и тази зараза да навлязат в България!!!!

(London, 2019-04-25)

#14671

За мен това е пълно безобразие!!!!

(Смолян , 2019-04-25)

#14687

родителят има правото да решава как да възпитава детето си! Тези деца нямат само права, но и задължения и отговорности!

(Враца, 2019-04-25)

#14690

Не съм религиозен , за това няма да казвам че е против божйите закони !!! Но по-важното е против природните. Съгласен съм че децата трябва да се гледат с любов и в разбирателство, но не и да се налага как хората да си възпитават децата по даден критерии или не и по този. Основно децата трябва да се възпитават в добродетели, че трябва да имат разбиране и уважение към различните , раса, физическо състояние и парични възможности на другите деца и че трябва са възпитани - да казват "добър ден", "благодаря" и "извинете ме" . Не мисля че е редно на дете да се обяснява разликата между 40 пола когато то е на 5г. По-добре дайте да ги учим на интеграли и за 3 те закона на квантумната хромо динамика нещо полезно на обществото.

(Варна, 2019-04-25)

#14695

Против съм децата да бъдат разделяни и отнемани от семействата си и да бъдат раздавани на хора, които не могат да си определят пола.

(Варна, 2019-04-25)

#14707

Не одобрявам много от нещата.

(София, 2019-04-25)

#14709

Подписвам, защото обичам детето си!

(София, 2019-04-25)

#14714

Ние не сме кокошки и държавата не е птицевъд, за да решава какво, как и кога ще прави с яйцата ми!

(София, 2019-04-25)

#14720

Аз съм против Национална стратегия за детето 2019-2030

(София, 2019-04-25)

#14745

Благодаря

(Плевен, 2019-04-25)

#14749

Бих искала децата да си остават в семейството и да се помага на цялото семейство , а не да се взимат и да се дават пари на други, за да ги гледат!

(Шишманци, 2019-04-25)

#14753

съм против джендъри, безполови, педофили и подобни да определят какви да са нормалните семейни отношения, както и съм против държавата нормативно да узоконява отвличането на деца от биологичните им родители

(София, 2019-04-25)

#14760

Съм против приемане на Национална стратегия за детето 2019-2030 г. – Всички права за всички деца“

(Варна, 2019-04-25)

#14761

Децата са свободни личности. Родителите - също! Държавата да се грижи за доходите на родителите, образованието и здравето на децата. Ценностната система е грижа на семейството!

(Пловдив, 2019-04-25)

#14763

Хомо и педо пропагандата трябва да бъде преустановена и виновните за развращаването на деца в тази крехка възраст да бъдат съдени.

(София, 2019-04-25)

#14765

Против съм! Всеки здравомислещ родител отглежда детето си по най- добрия начин! Никой няма право да отнема децата ни!

(Дупница, 2019-04-25)

#14781

Подписвам, защото това е поредният абсурд против нашите деца.

(Силистра, 2019-04-25)

#14784

Съм против

(Свети Влас, 2019-04-25)

#14785

Подписвам, защото категорично отхвърлям тази ненормална "стратегия"

(София, 2019-04-25)

#14787

Подписвам защото, това е вид тероризъм спрямо децата и родителите им. Държавата за пореден път доказва, че иска да заличи народа. Мафия

(София, 2019-04-25)

#14790

Децата са най-хубавото в живота ни!!!! Те не са стока!

(София, 2019-04-25)

#14791

Подписвам, защото обичам децата си!

(Кюстендил , 2019-04-25)

#14793

Подписвам, защото тази т.н Стратегия има цел да подкопае всички семейни ценности в нашето общество и тази цел не е с ъс социална насоченост към уязвимите групи, а е чисто КОРИСТНА. За да се усвоят едни средства от неясни източници, едни НПО да прокарат неясни и нетрадиционни идеологии, да промият съзнанието на децата ни, като за всичко това ще получат едни огромни финансови средства. НЯМА да оставим децата си в техните мръсни ръце! Не на Стратегията!!!

(Бургас, 2019-04-25)