Против промените в Закона за ветеринаромедицинска дейност

Коментари

#14602

това е необмислен закон

(Варна, 2019-07-15)

#14605

Подписвам, защото този закон е абсурден! Подписвам, защото не може всички кучета да се слагат под един знаменател!

(София, 2019-07-15)

#14608

Проблема не е в животните, а в безотговорните им стопани. Нека има ефективна зоополиция и ефективни закони за защита на животните! Нека поставянето на чипове с данни за стопаните стане задължително.

(София, 2019-07-15)

#14612

Това изискване е недомислено, опасно, жестоко и откровено малоумно!

(София, 2019-07-16)

#14620

против поредния малоумен закон !

(Sofia, 2019-07-16)

#14625

Подписвам, защото за мен това е най-голямата простотия!!!

(Sofia, Bulgaria, 2019-07-16)

#14644

Поведението на кучетата зависи изцяло от възпитанието, дадено им от стопаните им. Ако желаете да контролирате агресията на животните спрямо хората, въведете закони, регулиращи и измерващи правото на хората отговорно да стопанисват животни. Скапани дебили.

(София, 2019-07-16)

#14645

Защото ме е грижа за здравето на кучето ми! Промяната в закона е необмислена и нехуманна!

(София, 2019-07-16)

#14646

Не съм съгласен Не компетентни и Не образавани лица във дадена сфера да решават бъдещето на нас и нашите любимци Аз считам че внесените промени са напълно безмислени поради галям брой безмислици

(Svoge, 2019-07-17)

#14652

От частни случаи не е редно да се правят генерални закони.

(София, 2019-07-17)

#14656

Подписвам тази петиция, защото не съм съгласна с промените в закона и в частност, задължителното поставяне на намордници на кучетата. Географските ни ширини не позволяват подобна практика предвид високите летни температури.
Редно е да се направят изпити за потебциални стопани и за вече придобити кучета, за да може да се контролира евентуална проява на агресия и нежелано поведение.

(София, 2019-07-17)

#14660

Закон създаден от малоумни!!!

(Търговище, 2019-07-17)

#14667

Подписвам, защото съм отгладал няколко от т.н. "опасни породи" и дори в момента гледам такова куче и този закон е абсолютно малоумен и не хуманен към кучетата... Също както с гражданската отговорност, заради няколко идиота да плащат всички.... Абсурдистан...!!!

(Плевен, 2019-07-17)

#14675

Съгласен съм с мотивите

(София, 2019-07-18)

#14677

Трябва да бъдем по добри и да бъдем чисти по душа,като животните. Трябва да разберем ,че те са част от планетата и тя е също и тяхна.

(Бургас, 2019-07-18)

#14678

Смятам, че намордника на кучето НЕ възпитава стопанина му.

(Перник, 2019-07-18)

#14679

Безумие, спрете това безумие

(Кърджали, 2019-07-18)

#14680

Подписвам, защото съм против новия закон!!!

(Стара Загора, 2019-07-18)

#14684

ТОВА Е АБСОЛЮТНО БЕЗУМИЕ....!

(Котел, 2019-07-18)

#14686

Подписвам защото, съм ПРОТИВ промените в закона!!!!!

(НИКОПОЛ, 2019-07-18)

#14688

Имам две домашни кучета и не искам да им причинявам тази мъка с намордниците,защоти някакви некомпетентни хора са решили така!

(Пловдив, 2019-07-19)

#14690

Подписвам се, защото има голяма неяснота в критериите по които се разделят животните. Отделно е опасно да се ползват наморници в горещи дни.

(Русе, 2019-07-19)

#14691

Защото не всичко породи кучета е нужно да носят намордници.

(Монтана, 2019-07-19)

#14693

Подписвам, защото това е пълна глупост и няма смисъл. Погрижете се за уличните кучета, защото умират от глад. Домашните не ги мислете!

(Троян, 2019-07-19)

#14701

Не съм съгласна, законодателство да поставя толкова крайни норми и да застрашават живота на нашите любимци!

(Варна, 2019-07-20)

#14709

Защото законът е малоумен. Вниманието не трябва да е върху крайния резултат - агресивно куче, а да е насочено към първоизточника на проблема- стопаните, които по една или друга причина не са се погрижили да възпитат домашния си любимец.

(София, 2019-07-20)

#14711

Намодникът пречи на дишането на породите с тъпи муцуни и на охлаждането на кучето чрез отворена уста и изваден език.

(София, 2019-07-20)

#14712

Не е реднода се прокарват лобиски закони от некомпетентни хора за отклонение на вниманието от по-важните теми.

(Варна, 2019-07-20)

#14716

Проблемите, към които се отнася настоящият закон няма да бъдат решени, чрез приложението му. Гласуването му е разхищение на заседателно време!

(Пловдив, 2019-07-21)

#14717

Не искам кучето ми да страда с наморник.

(Варна, 2019-07-21)

#14718

Притеснявам се за домашния си любимец.

(Враца, 2019-07-21)

#14721

Съм против надморниците на домашните ни любимци

(София, 2019-07-21)

#14724

Подписвам, защото смятам, че с този закон се дискриминира по изключително декоративен начин голяма общност в обществото. Докато напредничави европейски държави дават достъп на кучета та на много обществени места, в България се приемат закони, които за в звученето на разпоредби от Средновековието.

(София, 2019-07-21)

#14726

Защото обичам животните!

(София, 2019-07-22)

#14732

Не смятам, че в промените в закона за ветеринсрномедицинска дейност, са взели учсстие хора, които имат понятие какво точно променят и дали мерките са правилни изобщо! Оправиха всичко в държавата ни, та опряхме до нсморфниците на кучетата ни.... Не съм съгласен с тези мерки, особено горещите месеци. Не съм съгласен в този закон да се месят хора, които нямат идея от физиологията на домашните ни любимци!

(Софив, 2019-07-22)

#14738

проблема не е в кучето, а в собственика

(Sofia, 2019-07-23)

#14739

Защото имам куче и съм против малоумните решения на бандата идиоти, които ни "управляват"

(Sofiq, 2019-07-23)

#14740

Не съм съгласна с това безумие

(Пловдив, 2019-07-23)

#14744

Не съм съгласна с промените в закона! За поведението на домашните любимци сме отговорни ние!!!! Ако кучето проявява агресия сме виновни ние!!!!

(Враца, 2019-07-23)

#14745

Кучето ми е порода Лабрадор, водя го на каишка, но не мога да го травмирам с поставянето на наморник. Би трябвало да се слага наморник на определени породи, а не спроред това колко килограма е кучето .

(София, 2019-07-23)

#14748

Кучетата останаха единствените животни, с които хората общуват непосредствено. Виначи хората са живяли с животни - и това е условие за по-добро здраве на хората и развиването на определени важни качества в хората. Ще цитирам малко момче от клип в ютуб: Кучетата живеят кратко, защото ни дават много любов. А хората живеем по-дълго, за да се научим да обичаме от тях.

(София, 2019-07-24)

#14753

Мисля, че, за да се предвидят и гласуват подобни текстове в закона, наистина не е взето мнение от експерти, относно отглеждането и здравето на кучетата ни!
Категорично против текста за задължително носене на намордници съм!

(Плевен, 2019-07-24)

#14768

Възразявам срещу грубото, неграмотно и нечувствително отношение към кучетата - по-добрата част от света, в който живеем. Възмущава ме безобразното и надменното отношение към беззащитните същества. Кога тези неграмотни хора ще скалъпват тъпи, безсмислени закони! Не на геноцида върху добрите душички!

(София, 2019-07-25)

#14772

Това е пълно безумие.... Стегнете се!

(София, 2019-07-26)

#14776

Подписвам се срещу новия закон, защото е опасно за здравето и съществуването на кучетата. Нрхуманно и грешно е да се приеме!

(Мездра, 2019-07-26)

#14778

Не се иска мнението на специалисти....! А и истинските виновници не са кучетата.....!

(Пловдив, 2019-07-27)

#14787

Винаги против Симеонов. По всяко време и винаги на опаки на негово мислене.

(София, 2019-07-28)

#14789

Това е безумно

(София, 2019-07-29)

#14791

Първо трябва да се справите с бездомните кучета които са не по-малко опасни за хората и след това да налагате някакви безмислени закони.Не всяко куче тежащо над 5 кг е опасно и агресивно,собствениците на малките злобни породи първо да помислят да сложат повод на своите така свободно разхождащи се домашни любимци.

(София, 2019-07-29)

#14793

Не може да ни задължават да слагаме намордник, докато има агресивни улични кучета на всеки 100м.. това е безумие! По-добре да направят повече градинки за кучета разделени на 2 (за малкии големи) и правилото да е или повод или намордник!

(София, 2019-07-29)

#14799

Аз съм против наморниците. Това е проява на насилие спрямо живи същества. Ако хората са пострадали от кучета,искам да знам колко купета са пострадали от хора???

(София, 2019-07-30)