Против промените в Закона за ветеринаромедицинска дейност

Коментари

#14401

Не съм съгласен с новите решения.

(Силистра, 2019-07-11)

#14403

За злобното възпитание на кучетата трябва да отговарят собствениците им надлежащо! Тогава няма да има нахапани хора!. Намордникът лишава животното от възможността да си регулира телесната температура.

(Варна, 2019-07-11)

#14408

Този закон няма смисъл. Ни са виновни кучетата за това,че са агресивни ами собствениците им.

(Sofia, 2019-07-11)

#14410

Защото имам куче (8кг) и е недопустимо принуда та за постоянното му разхождане с намордник

(Пловдив, 2019-07-11)

#14411

Подписвам, защото сме управлявани от глупаци и тирани, незнаещи колко прави 1+1

(Стара Загора, 2019-07-11)

#14414

Когато подсигорят достатъчно кучешки заграждения, място където кучетата могат да са свободни ЗАКОННО, когато спрат безразборното развъждане и изхвърляне на кучета, имат право да решават дали моето куче ще в с наморник или не?

(София, 2019-07-11)

#14416

Подписвам защото не съм съгласна!

(Варна, 2019-07-11)

#14429

обичам животните и природата, Природата е сътворила кучетата без намордник, значи не им е необходим! Също така е сътворила човек с ум, чудя се защо ли не го ползва?!

(София, 2019-07-11)

#14430

Защото правителството е неграмотно и ненормално!

(София, 2019-07-11)

#14431

Защото е време управляващите да почнат да мислят занещо различно от джоба си!!!

(София, 2019-07-11)

#14434

Подписвам, защото съм против примитивното разрешаване на проблеми; против създаването на закони без информираност и експертиза; против застрашаването на живота на хиляди домашни любимци; и против тази тенденциозна рестриктивна политика, която се вихри напоследък.

(София, 2019-07-12)

#14435

Защото това е нередно, защото е безумие и може да убие съкровището ми. Тотално безумие.

(Смолян, 2019-07-12)

#14440

Подписвам, защото не искам да мъча кучето ми с намордник. Аз съм с астма и знам какво е да не може да се диша. Не искам кучето ми да се чувства изкуствено по този начин. Без намордник!

(Ракитово, 2019-07-12)

#14450

Мерките не са хуманни и адекватни

(Варна, 2019-07-12)

#14452

Подписвам, защото ми писна от некомпетентни, мързеливи и нежелаещи да си размърдат мозъците депутати, които за да отбият номера, предпочитат да гласуват нещо набързо, независимо дали е адекватно, отколкото наистина да седнат и да си размърдат грахчетата по въпроса... Подписвам, защото не мога да търпя едни живи същества да плащат със свободата си цената на безотговорността, паниката, истерията и малоумието на така наречения “венец на природата” познат също и като Homo sapiens...

(София, 2019-07-12)

#14454

Не съм съгласна с промените

(Шумен, 2019-07-12)

#14455

Защото считам, че държавата са хората.

(Варна, 2019-07-12)

#14456

Смятам, че това е много опасна практика и застрашава живота на кучето ми.

(Русе, 2019-07-12)

#14460

Подкрепям решението да се отмени този крайно некомпетентно взет закон!

(Пловдив, 2019-07-12)

#14464

предложението е меко казано нелепо. Няма как група чиновници, които не знаят къде се намират чрез тяхната работа да рискуват живота на кучето ми.

(Трявна, 2019-07-12)

#14466

Смятам това предложение за абсурдно, не хуманно и незаконно!

(София, 2019-07-12)

#14468

Подписвам, защото не желая мое куче да носи наморник. Аз нося отговорност за това да пазя другите наоколо и да възпитавам кучето си не на агресия.

(Варна, 2019-07-12)

#14470

не одобрявам носенето на намордници от кучета независимо колко са големи!

(Плевен, 2019-07-12)

#14472

Kucheto mi ne e agresivno i ne jelaq da go pravq takova slagaiki mu namornik poneje imam dve deca

(Burgas, 2019-07-12)

#14477

Не е хуманно

(Велико Търново, 2019-07-12)

#14479

Защото е нередно и не хуманно спрямо животинките, които през повечето време се държат по-човешки от голяма част от хората.

(Велико Търново, 2019-07-12)

#14488

Подписвам, защото обичам кучето си.. И не искам правилата за него да се определят от не специализирани хора

(Панагюрище, 2019-07-12)

#14490

Трябва да се работи върху обучение и социалицация, намордниците не спомагат за това. А в топло време са и опасни за кучетата, които се охлаждат чрез езика, който ако са с намордник няма как да изплезат или да си отворят достатъчно устата.

(София, 2019-07-12)

#14492

Трябва участие специалистов в написании закона

(Камено, 2019-07-12)

#14499

Намирам новия закон за Ъпсурден

(Единген, 2019-07-13)

#14511

Подписвам, защото съм собственик на две кучета пудел и белгийска овчарка. И двете ми кучета са възпитани и не са агресивни, но са от 7кг на горе.

(Пловдив, 2019-07-13)

#14515

Това е пълен абсурд!

(София, 2019-07-13)

#14518

Проект закона е безумен. Къде е хуманното отношение към животните? Или то се отнася само за животните, отглеждани за консумация и то само защото ни задължават някакви си европейски директиви. По-лесно е да търсим популистки дивиденти мъчейки животните, вместо да вменим и търсим отговорност от стопаните им. "Овации" госпожи и господа депутати.

(София, 2019-07-13)

#14520

Подписвам, защото кучетата под 5 кг са доста по - агресивни и има много повече нахапани и изложения след ухапването. Защото не е етично да е постоянно с намордник, още повече в жехата

(Раднево, 2019-07-13)

#14523

Това за мен е поредната тъпотия,подписвам с двете ръце и съм твърдо против за намордниците,ако кучето е агресивно ДА,но при положение че е по-добро от повечето хора съм против! Има по-важни неща за които трябва да се вземат мерки,като например циганските каруци с измъчените коне,бездомните животни и тези гледани в ужасни условия,изхвърлените такива от "добронамерени" стопани! Трябва да се помисли и за повече места където можем да си пускаме любимците да тичат и изразходват енергията си,а не на малкото свободни места,които са останали да бъдат застроявани! Едно куче разхождано на повод и намордник и без нужното место да изразходва енергията си,ще повлияе на неговата психика и здраве! Да има зоополиция,която да си изпълнява стриктно задълженията,самите животни да имат права,които права закона да ги защитава!

(Пловдив, 2019-07-13)

#14525

Това е най-малоумното нещо!!!

(София, 2019-07-13)

#14528

Това е поредния безумен закон скалъпен от безотговорните български политици. Не на намордниците. Спасете домашните ни любимци.

(Честърфийлд, 2019-07-13)

#14529

задължението всяко домашно животно да бъде извеждано с намордник е напълно абсурдно, защото особено през лятото с толкова високи температури, колкото са сега, това би застрашило живота на
кучетата, тъй като те нямат потни жлези и единствената им възможност да се охлаждат като организъм, е през устата. Всички знаят, че когато му е топло на едно куче, то е с отворена уста и изплезен език. Ако кучето има поставен намордник на устата, то няма да може да вентилира и диша нормално !!!! Гледам го 12 години няма няма капка агресия в него защото е гледано като дете ! Даже децата не стават толкова добри ! А и аз намордник никога няма да му сложа,освен ако не го пусна от повода или го водя сред деца или ветеринар !

(Карлово, 2019-07-13)

#14530

Подписвам защото съм против промените във ветеринаромедицинската дейност

(София, 2019-07-13)

#14533

Как ще се охлажда кучето в горещините, ако не може да изплези език!? Предложението за намордник е некомпетентно и малоумно, да не кажа жестоко.

(Козлодуй, 2019-07-13)

#14538

Моето мнение е,че употребата на намордник е проявя на жестокост спрямо домашните ни любимци - кучетата!

(София, 2019-07-13)

#14542

Имам куче, не искам и няма нужда от това

(Елин Пелин, 2019-07-14)

#14543

Вече съм 76 год.От малък
израстнах с любов към
природата и животните.
Винаги съм имал домашни
любимци.Смея да твърдя,
че познавам характера и
навиците на кучетата тези
прекрасни същества -
приятели на човека.
Решително съм против
намордниците и неразумното ограничаване
свободата на движение
(постоянно на повод) на
кучетата.

(Варна, 2019-07-14)

#14549

имам куче и не съм съгласна с поредната глупост на държавата!

(Горна Оряховица, 2019-07-14)

#14551

Подписвам, защото имам куче, което и мога да гарантирам, че когато едно животно получава любов, то я връща.. Санкциите трябва да бъдат за безотговорни стопани , които учат кучетата си на агресия.. не е нужно да страдаме всички и особено любимците ни, които с нищичко не са виновни... Хората стоящи зад този закон трябва да са с намордници заради този абсурд, който се опитват да наложат не кучетата!!!

(Търговище, 2019-07-14)

#14553

Това е една от най-големите измисляни глупости.

(Бяла Слатина, 2019-07-14)

#14557

Защото имам 2 прекрасни кучета които не са агресивни и не съм съгласен заради проблемните и агресивни такива да страдат и всички останали !!!

(София, 2019-07-14)

#14558

Този закон е поредния упадък на милата ни държавици.... Не могат да налагат подобни неща, докато не са изградени достатъчно големи пространства на които кучетата да се пускат свободно във всеки един квартал! Не през един или 2...

(София, 2019-07-14)

#14565

Съгласна съм, че поставянето на наюордници на всички кучета няма да реши проблема с агресивните кучета. Трябва да се наказват хората, а не кучетата

(София, 2019-07-14)

#14566

Не кучетата трябва да поемат отговорност за грешките на безотговорните хора

(София, 2019-07-14)

#14569

Проблема не са законите а неспазванеот на съществуващите и единствените полседствия ще са за тези които вече ги спазват. Ако наистина бяха заинтересувани от решаването на проблема щяха да се погрижат общината и отговорните да си носят последствията вместо тези популиски изказвания и действия.

(София, 2019-07-14)

#14571

На първо място законът трябва да регулира притежанието на силните кучешки раси!

(София, 2019-07-14)

#14572

Предложението за промяна в закона е абсурдно и антихуманно

(Варна, 2019-07-15)

#14573

Имам куче кавказка овчарка и съм убедена, че е опасно през лятото да носи намордник.

(Дряново, 2019-07-15)

#14576

Подписвам защото се занимават с глупости, които отвличат вниманието от по-важни проблеми. Защото заради отделни случаи поставят всички под общ знаменател и защото е опасно за кучетата да са с намордник през лятото.

(София, 2019-07-15)

#14583

Що за безумие? Кучетата се охлаждат с езика?

(София, 2019-07-15)

#14589

Подписвам, защото това е поредният недообмислен закон. Разбрахме вече, че това нещо вреди на кучетата, разбрахме също и че имаме нужда от някакви правила, за да не се случват инциденти с нападения на кучета. Но преди този закон да бъде променен е редно да има и орган, който да изпълнява някакви действия за спасяване на бездомни кучета и други животни, контролиране или прибиране на агресивни кучета, които в последствие да бъдат подложени на вид обучение и след това да отидат в дом. Приютите за бездомни животни обаче са под всякаква критика, Зоо полиция не съществува също. Така че преди да тръгнат да слагат на домашни кучета намордници, е хубаво да помислят за тези, които нямат дом и са най - често причина за инциденти.

(София, 2019-07-15)

#14593

Вече 24 години живея с домашен любимец куче- най- преданото и обичащо същество. Гледам трето куче и моите кучета никога и никъде не са застрашили никого! Категорично съм против поредното безумие! Хора, опомнете се! Това е поредното отвличане на вниманието от истинските проблеми в милата ни татковина!

(София, 2019-07-15)

#14600

Пълна глупост е това ,кето се опитвате да наложите като закон !Нямам намерение да се обосновавам !

(Димитровград, 2019-07-15)