За премахване на зеления сертификат

Коментари

#14202

Не смятам, че е нормално държавата да ни принуждава, чрез ограничаване на достъпа до публични места (закрити) Да се ваксинираме с нещо, което нито тя нито производителят му дават гаранция, а напротив карат те да се потпишеш че ти носиш одговорност за нежелани реакции!

И. Вълчиновски (Мездра, 2021-10-23)

#14206

Защото здравния статус в случая "ваксиниран" не може да е основание да ти бъде отказан достъп до сграда или помещение, или да бъде условие за извършване на трудова дейност. Отделно "тестването" като "алтернатива" на това че не си със статут на "ваксиниран" също е дискриминационен подход свързан с отказа на достъп и поставяне на условия понеже с него единствено се потвърждава първото условие - това да си ваксиниран. С други думи, тестването е същия дискриминиращ метод за контрол. Това е поставяне на своего рода "бариера", такса вход, за да извършваш елементарни дейности. И забележете - това се въвежда не за какво да е, а за съвсем елементарни неща от ежедневието като пазарене, посещение на кина, музеи, фитнеси, стадиони, магазини и т.н. нещо нечувано в този си мащаб в историята. Но то и на много "нечувани" неща се наслушахме за две години като се започне с "безсимптомно болния" т.е. всеки е "потенциален заразоносител" т.е. "болен" до доказване на противното, та се стигне до това че придобития естествен имунитет бил по-слаб от изкуствения поставен чрез инжекция. Проблемът беше и продължава да бъде това че хората не успяват да видят фундаменталните противоречия в развоя на цялата т.нар. пандемия. Защото това не е пандемия. Това не е някакъв масов мор където хора измират масово и абсолютно всеки познава поне един или двама, близки или приятели починали. Нищо подобно не се наблюдава от две години. Това което се наблюдава обаче е масова психоза - т.е. не хора които масово се разболяват и умират, а хора които МАСОВО СЕ СТРАХУВАТ ДА НЕ СЕ РАЗБОЛЕЯТ НЯКАКЪВ БЪДЕЩ МОМЕНТ на базата на поддържан от медии и "експерти" страх и паника. Това не е някакво медицинско явление, а психично такова - социален инженеринг и по-скоро има характеристиките на глобален заСТРАХователен бизнес план с конкретни социални цели където застрахователния продукт който се предлага са т.нар. ваксини, като застраховка "в случай на бедствие". За това и правилно отбелязаха някои че пандемията е създадена и поддържана ЗАРАДИ ваксинацията, т.е. главната цел на занятието ковид-19 е това хората масово да бъдат ваксинирани, а чрез нея и към тотален контрол на населението чрез въвеждането на тези сертификати, "пропуски", плюс както вече мнозина се убедиха на своя и на близките си гръб чрез страничните ефекти и смърт от тази "ваксина" - и към сравнително нисък темп (засега) на депопулация с течение на времето. Сами се сещате че такъв тотален контрол (и депопулация) не може да се случи при нисък процент ваксинирани затова и този неспирен двегодишен натиск за МАСОВА ваксинация. Това никога не е било пандемия, а е изкуствено създадена чрез медиите масова психоза на базата на елементарна формула: реална смърт - фалшива причина - погрешно лечение. Така се създава фалшива пандемия която преследва единствено политически цели и социален инженеринг. Този тип социален инженеринг започна глобално преди четиридесет години с т.нар. СПИН епидемия. Т.е. реални хора реално умират, просто променят причината като събраха в един куп, в една единствена болест, различни респираторни заболявания които преди това бяха разграничавани (така е и с т.нар. СПИН) плюс интензивно лечение което в много от случаите завършва със смърт именно поради него което пък от своя страна съдейства допълнително в полза на пропагандата за повишена смъртност от "новия" патоген. Затова и изчезнаха грипа и пневмонията, нещо което облъчените от телевизора си обясняват единствено с приказките от хиляда и една нощ на самозвани "експерти" за "доминацията на новия вирус" над останалите. Като огромна роля за част от тия респираторни заболявания (в по-голямата си част от които се случват с няколкостотин хиляди на всяка произволно взета година) играе умишлено разклатената от паниката и страха психика у много хора. Един немалък процент от населението така или иначе страдат в една или друга степен от някаква форма на хипохондрия - мисълта че си болен, че ще се разболееш и съответно една или друга степен тяхното обсесивно търсене и тъпчене с медикаменти и ходене по болниците за щяло и нещяло което всъщност води до ново разболяване и така се поддържа един безкраен и безумен цикъл на болнавост и съответно "препълнени" болници за което препълване играят роля както този така и десетки други фактори, икономически и политически и това също беше впрегнато в полза на медийната пропаганда. Но виж, абстрактно обвинявайки населението в неспазване на мерките заедно с хваленето на мерките когато е удобно е хитър механизъм да бъде да бъде поддържана извънредната ситуация.
Явлението "самосбъдващо се пророчество" тук въобще не е за подценяване. Настройването на психика по подобен начин у много хора води до проявата в даден момент на реални симптоми на заболяване което разбира се сега също удобно влизат в общия куп на ЕДИНСТВЕНАТА БОЛЕСТ. Иронията е там че всъщност силата на самовнушението играе основна роля в фармацевтиката при изпитанията на нови лекарства т.е. този психичен феномен (на самовнушението) играе ролята на стандарт, мерило чрез което се правят финалните изводи за това дали едно лекарство е ефикасно, чрез плацебо и ноцебо ефектите. Като тия ефекти също са впрегнати в самата ваксинация - на желаещите ваксинация хитро им се подмята следния рекламен трик - с ваксинацията ще ГО изкарате по-леко. Така след акта на ваксинация всичко е въпрос на по-горе споменатия плацебо ефект освен разбира се в случаите на страничните ефекти или на така наречените "пробивни инфекции" (боледуване известно време след ваксинацията). Така тия които са се ваксинирали вече са спокойни че няма да се разболеят тежко като дори не им и хрумва че без тази ваксина пак може и да не се разболеят камо ли тежко. Теория на вероятностите която обаче се представя като научен факт. И какво следва в много от случаите? Организмът на човека се разболява именно заради токсичния товар във ваксината обаче сега това вече се регистрира в ума като "ето на, прекарвам го по-леко" и съответния на това извод - значи ваксината работи. Отдавна ваксиналната индустрия работи с подобни трикове чиято формула е отново проста - лечението предизвиква симптомите. Така пациента попада в един порочен кръг на едно постоянно боледуване за което обаче не вини самите ваксини и/или лекарства, а го отдава на предполагаеми, циркулиращи наоколо патогени.
Покрай всички тези двегодишни абсурди, научни, медицински, политически и всякакви, на всеки на който му са му останали две капки здрав разум трябва да му е ясно че пандемия, масов мор, никога не е имало през изминалите две години. Това което има е една добре измислена схема за (само)контрол на населението на основата на собствения му страх от заболяване и смърт. За тази цел бяха и въведени тези т.нар мерки заедно с цялата околна среда облъчена с надписи, стрелки, дезинфектанти, маски, съобщения и предупреждения от уредбите в градския транспорт, репортажи по медиите и прочие и прочие. С всички тия похвати на хората им бе създадена ИЛЮЗИЯТА че се случва нещо извънредно. Освен да схване методите за манипулация обикновеният човек трябва да знае и целта на всичко това, а целта колкото и на някои да им се струва фантастична или абсурдна, е тотален контрол съпътстван от депопулация, т.нар. Нов Световен Ред. Да, звучи фантастично, но не и за тези които следят ситуацията през годините, и ще е добре хората да си спомнят че само до преди 80 години същият механизъм за геноцид беше приложен стъпка по стъпка в Германия и Съветския съюз с доброволната подкрепа на голяма част от населението на тези държави. Все още има живи хора от това време. Много от днешното поколение тук, но особено в иначе добре устроения западен свят очевидно е забравило уроците на историята и затова и ще я повтори.

Радослав Бинев (София, 2021-10-23)

#14211

Абсолютен фашизъм и дискриминация!

Biserka Radoslavova (Варна , 2021-10-23)

#14215

Ваксинираните също носят заразата.

Досева Петя (Габрово, 2021-10-23)

#14220

Преболедувахме цялото семейство а не го признават

Соня Кондурова (Ахелой, 2021-10-23)

#14222

Подписвам, защото искам ваксината да е личен избор!

Теодора Кирякова (Бургас, 2021-10-23)

#14227

Съм с антитела но не съм боледувал

Цветомир Томов (София, 2021-10-23)

#14228

Аз съм ваксинирана доброволно. Не съм съгласна да принуждават насила хората.

Валентина Петкова (Белослав, 2021-10-23)

#14234

Аз съм против принуждаването на хората да правят неща против волята си!

Светослав Иванов (София, 2021-10-23)

#14238

Съм протев

Aleksandar Anev (София, 2021-10-23)

#14242

The minister is wrong

Рой Уеб (Radnevo, 2021-10-23)

#14253

Защото съм твърдо против ваксините!

Стоянова Илияна (Кърджали , 2021-10-23)

#14257

Пдписвам, защото свободата е най-базовото и най-ценното човешко право.

Вероника Генчева (София, 2021-10-23)

#14259

Защото не желая насилствено да бъда принудена да се ваксинирам- за да мога свободно да се движа, да работя и да посещавам различни културни и обществени мероприятия!

Елена Станкова (Варна , 2021-10-23)

#14263

НЕ желая, да се ВАКСИНИРАМ!

Моника Стефанова (Трявна, 2021-10-23)

#14266

Всеки здравомислещ човек би трябвало да го направи!

Ивайло Марковски (Мездра, 2021-10-23)

#14271

Съм ПРОТИВ насилственото ваксиниране на здрави хора с АНТИТЕЛА !!!!

Стаменова Марина (София, 2021-10-23)

#14272

Това е нарушение на правата на хората. Не е релевантно заради един вирус, да избираш дали да ставаш жертва на ваксина или да останеш без работа...

Assia Petrova (София, 2021-10-23)

#14275

Подписвам тази петиция, защото ваксинирането не е задължение, а въпрос на личен избор. Абсурдно е, производителят - НЕ носи отговорност, правителството - НЕ е отговорно, лекарите НЕ носят отговорност, ако нещо се случи с теб след поставяне на ваксина, но ако ние не се ваксинираме, сме били безотговорни.

Емилия Димитрова (Етрополе, 2021-10-23)

#14277

По-голяма гавра вече не мога да се сетя каква биха могли да измислят продажните, корумпирани и жалки малки хора в управлението на България. Невероятно е за пари какво е способен да върши човека?!!

Анелия Казакова (София, 2021-10-23)

#14278

подписвам защото свободата е единственото ,което е наше...

Константин Кънчев (Трявна, 2021-10-23)

#14279

Защото съм против ограничаването на правата и свободите ми, чрез налагането на зелен сертификат,който нарушава с Конституцията ни.

Митко Димитров (София, 2021-10-23)

#14281

Ваксинацията е право на личен избор, не трябва да е принудителна.

Искра Янчева (Варна, 2021-10-23)

#14282

Съм против този терор…

Ali Birkin (Velingrad , 2021-10-23)

#14286

Най-сетне трябва нещо да се промени в тази държава! Трябва да спрем да бъдем ромбове на крадците!

Ива Пелтекова (Пловдив, 2021-10-23)

#14287

Това е жестока диктатура и посегателство върху законните ни човешки права!

Данаилова Маргарита Тодорова (Враца, 2021-10-23)

#14288

Подписвам, защото искам да имам свободен избор относно моето здраве, считам,че това нарушава правата ми .

Виктория Шекеримова (Пловдив, 2021-10-23)

#14292

Не съм съгласна с новите разпоредби за задължителен зелен сертификат, защото считам, че това е е дискриминация и не може някой друг да решава вместо мен дали да се ваксинирам!

Аделина Шаламанова-Робертс (София, 2021-10-23)

#14295

Подписвам се,защото смятам това за нарушаване на човешките права

Атанас Атанасов (Пловдив, 2021-10-23)

#14297

с какво антителата, предоставени от ваксината са по-различни от тези, изградени от собственият имунитет

Ивайло Любенов (Русе, 2021-10-23)

#14298

Не желая да се ваксинирам. Изкарах вируса и имам имунитет

Любомирова Зорница (Аксаково, 2021-10-23)

#14307

Подписвам, защото съм за свободната воля на човека. Задължителното ваксиниране е насилие и нарушава Конституцията на РБългария.

Рада Капралова (Айтос, 2021-10-23)

#14308

Защото съм против задължителното ваксиниране.

Фатме Халмиева (Търговище, 2021-10-23)

#14310

Не на задължителната ваксинация!!!!!!

Делка Киричква (Пирдоп, 2021-10-23)

#14311

Съм свободен гражданин на Релублика България ! Мразя насилието във всичките му форми , както и Изнасилвачите ! Да живее Свободна и Независима България !

Венета Николова (Атина, 2021-10-23)

#14312

Подписвам, защото смятам всичко това със задължителните "зелени сертификати" за абсолютно незаконно, противоконституционно, дискриминационно и нечовешко. Трябва да се спре това безумие.

Мирослаж Станков (Пловдив, 2021-10-23)

#14313

Не желая да ме принуждават да се ваксинирам!

Даниела Денкова (Трявна, 2021-10-23)

#14320

Аз съм против ПРИНУДАТА за ваксинация.

Николай Младенов (Пазарджик, 2021-10-23)

#14324

Всеки трябва да има право на избор. Свободно мислещи хора

Димитрова Ивелина (Русе, 2021-10-23)

#14327

Подписвам, защото смятам, че никой не може да бъде принуждаван да участва в медицински експеримент.

Svetlana Paunova-Kozhuharova (Перник, 2021-10-23)

#14332

Не на злените сертификати

Мариана Енчева (Добрич, 2021-10-23)

#14338

ИМАМ ЧОВЕШКОТО ПРАВО НА СВОБОДЕН ИЗБОР ЗА ЛИЧНОТО СИ ЗДРАВЕ И ЖИВОТ !!!!!!!!

БИЛЯНА МАТУСКИ (Стара Загора , 2021-10-23)

#14340

Този зелен сертификат не е измислен, за да намали заболеваемостта, а за отбиване на номер. Абсолютна недомислица. Учудвам се как може лекари да измислят и да издават наредби с такова съдържание и да ги въвеждат като при пожар. Призовавам за повече разум.

Юлия Мицова (София, 2021-10-23)

#14343

Защото съм преболедувала със много антитела,и нежелая да се ваксинирам с недоказана ваксина.Трябва и аз да имам право на зелен сертификат ,в противен случай е дискриминация и наистина нарушават човешките права с налагането на тези ограничения.Всеки трябва да има право на избор, без принуда!!!!!!!!!!!!!!

Зорница Владинова (с.Згориград, 2021-10-23)

#14344

Това е дискриминация, чиста форма

Тотева Димитринка (София , 2021-10-23)

#14358

Не на ваксинирането, не на зеления сертификат

Силвия Беньова (София, 2021-10-23)

#14368

Е нарушено правото на избор. Уважавам всеки доброволен избор, какъвто и да е. Младите и децата са важни.

Антоанета Ангелова (София, 2021-10-23)

#14370

Подписвам защото е недопустимо таково погазване на човешките права!!!

Асенка Петрова (Барселона, 2021-10-23)

#14372

Подписвам, защото съм против принудителна ваксинация и въвеждане на зелен сертификат.

Olga Asenova (София, 2021-10-23)

#14390

Не съм антиваксър! Но съм анти на всеки фашизъм, който ни налагат да приемем. Защото виждам как се укриват данни и се затварят устата на хора, които мислят различно от широко промотираното по медиите. Цялата ситуация е доста мътна и съмнителна.

Ростислав Радилов (Добрич, 2021-10-23)

#14392

Подписвам тази петиция, защото е наложена с пълен абсурд. Нарушаване на права, нарушеване на конституцията. Прилагането й е извиване на ръце за ваксина без сертификат, ваксина не доказана.
Защото за изпробване на лекарства върху хора се дължът огромни обещитения,а не да искат и формирано съгласие..... Затвор за всички, който изнудва за поставяне на ваксина. ТОВА Е ЛИЧЕН ИЗБОР!

Svetla Marinova (Варна, 2021-10-23)

#14393

Е необходимо!

Ирен Нишова (Дупница , 2021-10-23)

#14395

Това е дискриминация спрямо всички, които имат основание да не се ваксинират.

Силвия Йорданова (Русе , 2021-10-23)

#14397

Се нарушават права и се създава хаос

Даниела Цветанова (Трявна, 2021-10-23)

#14399

Е дискриминация!!!

Тошко Хаджитодоров (София, 2021-10-23)



Платена реклама

Ще рекламираме тази петиция на 3000 човека.

Научете повече...