ДА СЕ ДОБАВЯТ ТЕСТОВЕТЕ ЗА АНТИТЕЛА КЪМ ЗЕЛЕНИЯ СЕРТИФИКАТ!

Коментари

#206

Според израелско научни зследване придобития чрез ваксинация имунитет дава 7 пъти по-голяма вероятност за заболяване от Делта варианта в сравнение с естественния имунитет.

Dimitar Todorov (София, 2021-10-20)

#207

Подкрепям петицията!

Ива Дянкова (София, 2021-10-20)

#213

Подписвам, защото 8 месеца след преболедуване имам високи нива на вируснеутрализиращи антитела. Каква допълнителна защита ще ми даде ваксината? Правата на всички като мен са нарушени.

Нина Ташева (Велинград, 2021-10-20)

#218

Трябва да се даде възможност и на хората с антигенен тест да получат сертификат. Ако са били болни и не са разбрали,нормално да не са в системата.,но те все пак имат имунитет.

Моника Живкова (Варна, 2021-10-20)

#220

За хората с антитела е важно да получат зелен сертификат

Весела Гудева (София , 2021-10-20)

#227

Хората с антитела от преболедуван ковид трябва да имат същите права като ваксинираните. Защо здравният министър смята, че имунитетът, придобит от ваксина, е по-траен и по-добър от естествения имунитет? Къде са научните доказателства за това? Безсмислено и напълно лишено от всякаква логика е хората с големи количества антитела да бъдат принуждавани да се ваксинират!

Вачко Петков (Видин, 2021-10-20)

#232

Не съм съгласна с всичко.

Кремена Пенева (Нова Загора , 2021-10-21)

#246

От значние е да имаш антитела, а не как си го придобил. Придобитите от преболедуване са едни и същи с тези, придобити от ваксината. Трябва да се приравнят!

Евгения Вълчева (Варна , 2021-10-21)

#247

Подписвам, защото наличието на антитела е неоспоримо доказателство за среща с Ковид- вируса и е явна дискриминация към преболедувалите,които са по- безопасни от ваксинираните.

Атанаска Миланова (Монтана, 2021-10-21)

#249

В абсолютно същата ситуация съм и считам, че изградения в следствие на преболедуване имунитет е по-траен. ЕС е дала свобода на всяка една страна да определя мерки и правила и е въпрос на вътрешно решение на управниците ни. Би следвало да са наясно, че в България много хора не са били официално диагностицирани като преболедували, защото са работили хоум офис и е напълно логично да се приеме за валиден и тест за наличие на антитела като свидетелство за преболедуване.
Има много хора, които са преболедували безсимптомно, също.

Валентина Иванова (Пловдив, 2021-10-21)

#254

Точно същия проблем имам и аз! Имам 250 единици при горна стойност 200 след втора игла. Освен всичко останало имам и тежка лекарствена алергия, която не ми позволява да се ваксинирам. Какво правят хора като мен?

Цветанка Петрова (Хасково, 2021-10-21)

#258

Не желая, която и да е било нация да бъде притискана социално или финансово да се подложи на самоубийство, за да живее ,, НОВОТО нормално ".
Още по - геноцитно е хора, които вече са преболедували да бъдат подлагани, на този вече доказан, и то от лекари - паразит!

Анита Огнянова (Русе, 2021-10-21)

#281

Аз боледувах, но не правих тест тогава. Сега имам тест с голям брой антитела. Но той не важи?!?! Слушам мнения на лекари и вече не вярвам на нито една дума на министрите! Техните заповеди нямат логика, противоречат на науката! Не може естественият имунитет да е обезценен за сметка на изкуствен! Още повече, че става дума за експериментални течности.

Гагова Десислава (Пазарджик, 2021-10-21)

#283

Писна ми от политическо малоумие, което няма нищо общо с науката!

Милена Алексиева (София, 2021-10-21)

#299

Това е най-истинския сертификат!

Нели Маркова (Сифия, 2021-10-21)

#303

При наличие на антитела не е необходимо в никакъв случай да има принуждаване за ваксинация!!!

Миглена Митова (София , 2021-10-22)

#305

Това би разсеяло подозрението за нечисти политически и търгашески договорки.

Христо Иванов (Добрич, 2021-10-22)

#310

Имам антитела.

Ekaterina Aleksandrova Petrova (Брезник, 2021-10-22)

#320

Няма значение дали антителата са след ваксинация или след преболедуване.

Ани Торлакова (Сливен, 2021-10-22)

#323

Споделям мнението!

Aneliia Georgieva (Хисаря , 2021-10-22)

#327

Така смятам, че е справедливо

Пресиана Атанасова (Варна , 2021-10-22)

#335

Смятам, че този е най точният начин да се определи дали лицето е преболедувало или не корона

Невена Йорданова (Бад Брюкенау, 2021-10-22)

#347

Антитела от ваксина и преболедуване са едно и също нещо! Щом се признават на ваксинираните, да се признаят и на преболедувалите, независимо от вида на теста!

Петрова Ирена (Ихтиман, 2021-10-22)

#348

Защото наличието на атнитела е от значение, независимо дали сме преболедували като регистрирани- системата за регистрация е несъвършена, както и настоящите условия за издаване на зелен сертификат. Освен това има и хора с медицински показатели, поради които не могат да бъдат ваксинирани, какво се решава от управленците в тези случаи??

Десислава Кръстева (София, 2021-10-22)

#349

Подписвам защото, имам антитела и никой не дава разумно обяснение , защо въпреки наличието им трябва да се ваксинирам.

Василка Палова (Пловдив, 2021-10-22)

#351

Подкрепям напълно искането!

Мария Андреева (София, 2021-10-22)

#357

Изкарах ковид 2 пъти . Нямам документ за положителен тест . Имам пълен набор от антитела за петима !
Новите правила ограничават хора като мен: с пълна защита от вируса , да водят нормален живот . Или отмяна на сертификати или признаване на антитела !!!

Елена Александрова (Пловдив, 2021-10-22)

#362

Аз имах щастието да преболедувам леко и сега съм наказана, защото съм оцеляла, без да вляза в болница и да направя оборот на фармамафията с ПСР или ваксина.

Калина Петрова (Берковица, 2021-10-22)

#363

Подписвам се защото искам промяна.

Виктория Георгиева (Роман, 2021-10-22)

#373

Това е дискриминация срещу всички, които са се възстановили от вируса, но не са получили поло6жителен PCR!

Паромита Санатани (София , 2021-10-23)

#374

И нашето семейство е в същото положение. Изкарахме ковид по нова година. Имаме установено лабораторно високо ниво на антитела и никой не ни признава това.Чувстваме се дискриминирани.Не желаем да се ваксинираме с течности с неизвестни свойства.

Гинка Димова (София, 2021-10-23)

#383

Подписвам, защото има голямо противоречие напоследък - допреди 1 месец естествено придобитият имунитет беше най-качествен. Отскоро има огромен натиск за ваксиниране, като вече не се признава това, което медицината твърдеше буквално до преди 2-3 седмици!

Филип Станимиров (София, 2021-10-23)

#386

Е свидетелство за изграден имунитет.

данаил Йоцев (София, 2021-10-23)

#390

Подписвам защото е наистина неразумно и нелогично естествения имунитет да се взема за по слаб и пренебрегван за сметка на изкуствения.Това е система на мислене която предразполага корупция сред производителите на лекарства и ваксини и антихуманно срещу хората.Хората трябва да се поощряват да бъдат по здрави а не по изкуствен начин чрез промяна на защитата на клетките да се мисли че е по правилно да се развиваме.

Никола Ангелов (Смолян, 2021-10-23)

#394

Не трябва да се дискриминират хората,които имат антитела. Условието за положителен PCR изключва голяма част от обществото!

Анели Босева (София, 2021-10-23)