Против промените в Закона за ветеринаромедицинска дейност

Коментари

#2401

Не е нормално да се разкарват с наморник, уличните кучета кой ще и сложи наморник-безумие. В Шотландия кучетата имат право в автобус да се возят-а в Бг искат да ни убият домашните любимци, бездомните са по важни от домашните-пълен ужас

(Плевен, 2019-07-04)

#2402

Промените в закона са грешно насочени и ще санкционират примерните собственици.

(София, 2019-07-04)

#2408

Искам адекватно отношение

(София, 2019-07-04)

#2410

Съм против наморниците както и определението че кучета над 5кг са по агресивни от тези под 5кг

(София, 2019-07-04)

#2416

Стопанин съм на куче.

(София, 2019-07-04)

#2417

Защото не съм съгласна с промените в законите за разходка на кучета с намордник и само на повод.

(Шумен, 2019-07-04)

#2420

подписвам, защото никога не бих позволила кучето ми да нападне човек, независимо от килограмите му и дали има намордник или не. Смятам, че мерките трябва да са срещу хората, а не срещу животните!

(София, 2019-07-04)

#2421

Подписвам, защото от 9,5 години живея с превъзходен аляски маламут . Никога не е бил заплаха за друго живо същество, камо ли човек. Многократно са ни нападали бездомни кучета. Промените са абсурдни и акт на безсилие за справяне с проблема.

(Ловеч, 2019-07-04)

#2422

Подписвам, защото хора, които трябва да приемат хапчета, приемат закони.

(Добрич, 2019-07-04)

#2423

Имам пинчер,който тежи 5,200кг.и не смятам,че е опасно и нямам никакво намерение да слагам намордник!!!

(Нови пазар, 2019-07-04)

#2433

Подписвам тази петиция, защото съм против промените в закона на ветеринарно медецинска дейност

(Пловдив, 2019-07-04)

#2439

Защото поставя в риск живота и здравето на кучетата

(София, 2019-07-04)

#2440

Законът е абсолютно малоумен, гласуван от отбор глупаци! Айде да помислите с тези празни кратуни и решите проблемите адекватно!!!

(Пловдив, 2019-07-04)

#2445

Имам лабрадор -благ, добър и с отлично отношение към всички хора и животни.

(Coфия, 2019-07-04)

#2451

Подписвам тази петиция, защото съм категорично против поставянето на намордник на моето куче. То е порода - самоед, изключително добър и наивен, за което гарантирам. Има кучета, които са под 5 кг и са много по-агресивни. Как определихте, че тези над 5 кг трябва да са с каишка и намордник, а останалите - не?Трябва и те да ухапят някого и тогава да помислите или...

(Пловдив, 2019-07-04)

#2455

Имам 2 кучета до 10кг и не смятам, че ще им се отрази добре на 36° в Пловдив да са с намордник!

(Пловдив, 2019-07-04)

#2458

Защото,това е поредното безумие,зверство и изродщина

(свищов, 2019-07-04)

#2460

Подписвам, защото не всяка порода над 5кг. може физически да носи намордник. Лятото дори е опасно за дишането. Собствениците трябва да се задължават стриктно да отглеждат животните си и да са адекватни в олучението им. Задължително обучение на собствениците преди да имат дом. любимец.

(София, 2019-07-04)

#2466

Подписвам, защото не съм съгласна с нехуманното отношение към кучетата, което искат да ни наложат с този закон.

(Перник, 2019-07-04)

#2468

Това е стрес за кучето.Само стопанина познава кучето си и може да каже дали е агресивно или не.

(Стара Загора, 2019-07-04)

#2474

Закона е абсурден

(Варна, 2019-07-04)

#2476

*

(София, 2019-07-04)

#2478

Смятам, че намордникът не представлява ефикасна мярка относно безопасността на околните и застрашава домашния любимец; достатъчна и адекватна мярка е разхождането на повод!

(София, 2019-07-04)

#2479

Да защитим кучетата

(Велико Търново, 2019-07-04)

#2480

Вярвам, че вината никога не е на животните. Принизяваме ги, когато ни е угодно, но после очакваме те да поемат вината за грешките на обществото. Не е нормално. Обичам кучетата и кинологията и искам не те, а безотговорните собственици да поемат вината за конфликтите, довели до разглеждането на подобни малоумни предложения за промяна в закона. Ако те бъдат въведени, вредите и последвалият хаос ще бъдат несравнимо по-големи от сега.

(София, 2019-07-04)

#2481

Не е здравословно за кучето ми в най-големите жеги да носи намордник и да не може да диша нормално!!!

(София, 2019-07-04)

#2489

Не съм съгласна всички кучета над 5кг.да са с намордник. Аз имам шпиц и това ще е мъчение за кучето. Наскоро бях в Рим. Пълно е с домашни любимци навсякъде, различни като размери и без намордници.

(Асеновград, 2019-07-04)

#2498

Имам две възпитани, социални кучета, и не желая да носят намордник без причина.

(София, 2019-07-04)

#2499

Имам самоед и съм съгласна с написаното по горе

(Червен бряг, 2019-07-04)

#2501

Изобщо не одобрявам промените в закона. Първо да се справят с уличните бездомни кучета. На тях кой ще им сложи намордник и кой ще плаща глоба, ако нямат такъв? Общините да си свършат работата.

(Поморие, 2019-07-04)

#2505

Има значение!

(София, 2019-07-04)

#2506

Защото готвените промени сане ефективни

(Бургас, 2019-07-04)

#2508

Това е абсурдно

(София, 2019-07-04)

#2511

Не съм съгласна с новите закони,относно наморници.Това е абсолютно мъчение за животните.

(София, 2019-07-04)

#2512

няма лоши кучета, има лоши стопани

(Стара Загора, 2019-07-04)

#2513

Смятам, че това е ненужна мярка на ограничение, която дори на хората не се налага без причина. Има по-адекватни начини за образоване както на стопаните, така и на обществото, което го е страх от кучета. Възпитан домашен любимец не проявява агресия без причина - същото важи и за хората.

(София, 2019-07-04)

#2514

Считам, че промените в закона не са основателни!

(София, 2019-07-04)

#2520

Няма да сложа намордник на кучето си!

(Враца, 2019-07-04)

#2524

1) При интензивно движение или високи температури, носенето на намордник може да доведе до прегряване и да застраши живота на кучето.

2) Някои породи кучета имат нужда от тренировки и движение, за да изразходват енергията си - например да им се хвърля топка.

3) Няма достатъчно ограждения за кучета.

Съгласна съм, че трябва да има регулации, но мерките са твърде рестриктивни. По-добре направо забранете кучетата и ще си решите всички проблеми.

(София, 2019-07-04)

#2527

Подписвам, защото ми омръзна разни неграмотници и безмозъчни същества да се подиграват с хората и с животните.

(София, 2019-07-04)

#2528

Подписвам, защото категорично не съм съгласна да слагам намордник на кучето си! Смятам, че това е опасно за животните, особено през летните месеци. Не може да се заключи, че килограмите са определящи за агресията.
Нека да има обособени зони със заграждения и необходимите условия за разходка на кучета! В големите квартали да са по 2, по 3, даже и по повече и по възможност да не са по 10х20 м.!
В заключение ще кажа НЯМА ЛОШИ КУЧЕТА, ИМА ЛОШИ СТОПАНИ.

(София, 2019-07-04)

#2531

Против съм взетото решение спрямо домашните любимци.

(София, 2019-07-04)

#2532

Несъобразено,недоизмислено и ненужно!
Няма лоши кучета,има лоши стопани!
Когато дадени родители не са си възпитали детето и то наранява/ убива друго дете,слагаме ли намордници на всички останали?!
Недопустимо, нехуманно и потресаващо,в разрез с всички норми на цивилизацията!

(Sofia, 2019-07-04)

#2533

Подписвам, защото съм твърдо против намордници. Това не е човешко!!!!

(Видин, 2019-07-04)

#2534

Обябавам се против слагането на намордник на кучетата като задължително условие при разхождането им особено на големи кучета
1. Едрите породи като дог, санбернар, каракачанка, БОК , кавказка, неаполитански мастиф и други имат по-толямо слюно отделяне и особено в жегите те же се задушат от собствените си лиги най-малко, да не говорим че тези големи кучета имат нужда от повече въздух предвид размерите си, а намордника не може да им го осигури. Кучетата се охлаждат през устата. Те нямат подтни жлези и не възможността да си си отворят устата би довело до прегряване и задушаване
2. Слагайки намордник на куче, оковавайки го във вериги ти го озлобяваш.
3. Липсата на достатъчно изградени големи пространства където кучетата да могат да се пускат свободно да тичат както и да са със стабилни високи огради .
4. Много от породите имат нужда да тичат и ходят км за да изразходят енергия и да подържат добра физическа форма. Слагайки намордник те не биха могли да тичат , защото няма да имат достатъчно въздух и ще се задушат , няма да могат да се охлаждат, ще прегреят и ще умрат

(София, 2019-07-04)

#2536

Не смятам за правилно животните да се измъчват с намордници, само защото тежат определени килограми независимо от породата.

(Нови Искър, 2019-07-04)

#2537

Тези промени са абсурдни.

(София, 2019-07-04)

#2540

Тези наредби трябва да бъдат преразгледани и одобрени от специалисти по животни.

(Plovdiv, 2019-07-04)

#2548

Подписвам, защото според мен е безумие да се слагат наморници без нужда. Дори и да е голямо куче, щом е без наморник и пуснато да се разхожда, според мен не е опасно.

(София, 2019-07-04)

#2551

Подписвам , защото искам веднъж за винаги да се разбере,че животните са като децата- както ги обучиш. И че не е редно да се мъчат , заради грешките на собствениците си.

(Елин Пелин, 2019-07-04)

#2555

Подписвам, защото е крайно време законите да се изготвят след консултации със специалисти в областта, която касаят, а този е не само абсурден, но и несъгласуван!

(Стара Загора, 2019-07-04)

#2557

Подписвам ,защото новоизбрният закон е безумен. Няма сила ,която да мв накара да подложа кучето ми на това.

(софия, 2019-07-04)

#2561

Това е поредното безумие?!

(София, 2019-07-04)

#2565

Подписвам, защото малка част от кучетата са агресивни, а дори и за тях намордника е животозастрашяващо средство!

(София, 2019-07-04)

#2566

Защото смятам, че този закон ще вреди на животните и няма да привнася търсения ред!

(София, 2019-07-04)

#2567

Защото няма как на мопс да сложиш намордник. Най-опасното, което може да направи е да те оближе. Отказвам да мъча животното си.

(София, 2019-07-04)

#2571

За повод Без наморник.

(Бургас, 2019-07-04)

#2574

Подписвам, защото най-малкото не е здравословно за кучето

(София, 2019-07-04)

#2577

Подписвам, защото вярвам, че не е редно невинни животни и стопаните им да бъдат наказвани, заради безхаберието на единични случаи.

Още повече, че е БЕЗУМИЕ да се нанасят санкции, при все, че няма необходимите условия, за да могат стопаните да разхождат кучетата си спокойно. Заградените части в парковете в София се броят на пръсти, непрекъснато тънат в кал и мръсотия и са крайно недостатъчни, за да поемат обемът на всички кучета.

Всяко куче, което не изразходва енергията си е в потенциална опасност от затлъстяване и редица болести.

Нелогично е всяко куче над 5 кг да носи намордник. Има безброй хора, които са вложили и не спират да влагат изключителни усилия, за да възпитат кучето си, и няма как да бъдат поставени наравно с безхаберници и изроди, които създават кучета-убийци.

Нека не слагаме каруцата пред коня за пореден път.

(София, 2019-07-04)

#2579

Имам изключително дружелюбен лабрадор и не виждам причина да го разхождам с наморник, при положение, че не предтавлява опастност за околните!

(Пловдив, 2019-07-04)

#2580

Твърдо против съм относно промените, които са гласувани и засягат пряко стопаните на всички димашни любимци.

(София, 2019-07-04)

#2581

Новите промени в закона са абсурдни. Няма опадни породи, има зле гледани и обучени кучета. Защото не се направят повече площадки за разходка на кучета, защото не се въведат нови практики с безплатно обучение на кучетата кактп има училища за кучета в други държави. С глоби нищо няма да се постигне. Собствениците на кучета не сме тъпоумни като онези в парламента приели новия закон, за да позволим това безумие.

(Силистра, 2019-07-04)

#2583

Този проектозакон е пълна лудост, мъчение за добрите животинки!

(София, 2019-07-04)

#2584

Това е подигравка!!!!

(Русе, 2019-07-04)

#2587

Имам две кучета,които не са опасни за околните,но носенето на надморник би било рисково за тях,отделно изключително неприятно и не смятам,че трябва да наказвам кучетата си без вина!!!

(София, 2019-07-04)

#2588

Не мога да отговарям за агресивните кучета на хората! Да си слагат каишки и поводи! Нека започнем от там - ВСЯКО куче на повод и каишка, а не пуснато, защото ако е пуснато, дори да има намордник, пак може да се стигне до нападение, което най-малкото ще причини стрес!

(Добрич, 2019-07-04)

#2593

Това е поредната недомислица на правителството. Променя се закон, просто защото трябва да се направи нещо. Не това е начинът да се предотвратят инцидентите.

(Русе, 2019-07-04)

#2600

Поредната недомислица. От една крайност в другата. Собственика отговаря за кучето. Не знам къде другаде има такава малоумщина...

(Стара Загора, 2019-07-04)