Против промените в Закона за ветеринаромедицинска дейност

Коментари

#1802

Подписвам, защото този закон граничи с насилие над кучетата, те не могат да се охлаждат нормално.

(Варна, 2019-07-04)

#1804

Подписвам защото първо според мен трябва да има Зоополиция,която да защита животните от "хората" и после да искаме промени.

(София, 2019-07-04)

#1806

Това решение е неадекватно!

(София, 2019-07-04)

#1809

Виновни са хората, а не животните! "Ако можеха да говорят, те щяха да са по-добри от нас!" (Й. Йовков) Ако хората са истински човеци , няма да има бездомни кучета и котки, нито озлобени и ожесточени от глад и мъчения животни.

(София, 2019-07-04)

#1811

Смятам че това е много опасна практика и тя застрашава живота на кучетата ни.

(Стара Загора, 2019-07-04)

#1816

Не съм съгласна да бъдат с намордници

(Русе, 2019-07-04)

#1817

Смятам че това е много опасна практика и тя застрашава живота на кучетата ни.

(София, 2019-07-04)

#1818

Подписвам, защото съм против слагането на наморник, БЕЗ причина !!!

(София, 2019-07-04)

#1819

Абсолютно необосновани промени.

(Шумен, 2019-07-04)

#1821

Подписвам, защото не съм съгласен!

(София, 2019-07-04)

#1823

Смятам промените за неадекватни. Поредните промени, чиято цел е да се отчете дейност и да се създаде напрежение в обществото без реално да се реши проблема.

(Разград, 2019-07-04)

#1835

Подкрепям петицията и съм против искането за промени в законодателството за въвеждане на задължителни намордници, застрашаващи живота и здравето на кучетата!

(Пловдив, 2019-07-04)

#1839

Не може да обвиняваме всички кучета заради случаи. Ако човек ви застреля, ще вържете ли всички хора? За всеки случай, все пак от къде да знаем кой е агресивен и кой не? Също така не разбирам как се очаква всички кучета да се разхождат единствено в клетките. Да се избият ли трябва?

(София, 2019-07-04)

#1840

защото имам голямо куче, което е в хиляди пъти по любвеобилно от малките злобни и неспирно лаещи!

(София, 2019-07-04)

#1841

Кучето ми не заслужава да се задушава, особено при положение, че комарите са по-опасни от него

(Божурище, 2019-07-04)

#1843

Съм против този закон!

(Русе, 2019-07-04)

#1846

Нека е препоръчително и стане ли инцидент стопанина да носи отговорност.

(София, 2019-07-04)

#1849

Защото съм отговорен стопанин и не смятам, че животните заслужават такова отношение. Преди да се наложат такива закони, трябва да се изградят обособени и заградени площадки, където животните да се пускат свободно и да е социализират.

(София, 2019-07-04)

#1851

Защото това е безумица. Поредна гавра с народа на тази земя които си плащаме данъците за домашните любимци. Няма предвидени паркове няма места където да се извършват разходките. Вие господа оправно и извършвате репресия над живи същества. Оправете първо здравната система справете се с битовата престъпност ограничете присъствието на наркозависими в парковете където не само разхождаме кучетата си а и децата си БЪДЕЩЕТО НА ТАЗИ ДЪРЖАВА. Знам и съм сигурен че господ ще ви накаже за това което правите. Заклевам ви

(София, 2019-07-04)

#1855

Не съм съгласен с недообмслени закони и липсата на алтернативен вариант при прилагането на такива.

(София, 2019-07-04)

#1858

Против съм, защото не смятам, че неагресивните кучета трябва да бъдат слагани под общ знаменател с агресивните и да бъдат подлагани на такова мъчение , да носят наморници особенно в тези жеги .

(Ловеч, 2019-07-04)

#1865

Поставянето на намордници освен опасно, е и неморално. Това е абсолютно мъчение за животните.

(София, 2019-07-04)

#1868

Защото моето куче не е нападнало никое и никой, а нас са ни нападали, ако сме с наморник кво паравя

(Пловдив, 2019-07-04)

#1876

защо е абсурдно! моето куче е едно възпитано, не хапещо 20кг корги. никога, никой не е нападали, ,хапали и т.н. а ако съдим по реакцията на деца, когато го видят, мисля че ще се изплашат много повече, ако го видят с наморник и окован с каиши. безумие

(софия, 2019-07-04)

#1877

Подписвам,защото не съм съгласна с решението на няколко некомпетентни хора.

(Бъргас, 2019-07-04)

#1878

Не може да се съдят кучетата по кила и не всички големи породи са опасни

(София, 2019-07-04)

#1879

Новоприетият закон е абсурден и нелогичен.

(София, 2019-07-04)

#1882

Не съм съгласна с промените в закона

(Пловдив, 2019-07-04)

#1883

Съм собственик на френски булдог и той не може да ходи с намордник

(София, 2019-07-04)

#1884

Не съм съгласна с това,че кучето ми трябва да е постоянно с намордник ,когато е на разходка!

(София, 2019-07-04)

#1888

Подписвам, защото считам, че задължителните намордници застрашават живота на кучето ми.

(София, 2019-07-04)

#1896

Все са приемали тъпотии ама това счупи глупомера....

(Сливен, 2019-07-04)

#1899

Това е пълен абсурд

(Burgas, 2019-07-04)

#1900

Подписвам, защото закона няма логика и не е функционален. Има дискриминация и неправилно определяне на агресивност при кучетата. Кучетата не са зверове за да ги водим с намордници. Нека носят последствия стопаните или хорта които ги отглецдат, хранят или по някакъв начин са обвързани с кучетата. Щом всички хора в блока знаят, че този човек се грижи за кучето значи е така, какво като няма чип или не е регистрирано в общината.

(Пловдив, 2019-07-04)

#1901

Против намордници на кучета от малки породи тежащи малко над 5кг.

(Варна, 2019-07-04)

#1904

Защото гледам куче и знам как ще повлияе този закон върху него. Твърдо против тези правила съм! Това е стрес за самото животно. Как смятате се слага наморник на куче, което еди колко си години дори не е подушвало дори.

(София, 2019-07-04)

#1910

Подписвам защото имам мини шнауцер, която е на 1 годинка 7кг и в тази жега, когато едвам диша и езика и е постоянно навън, този закон е скандален!! Също така кучето иска да тича и да се движи, няма как да е нон стоп влъщи и после на каишка!!! А обособени паркчета няма. Има 2,3 но няма как да вкараш шнауцер, йорки в клетка с питбул, лабрадор и тн

(СОФИЯ, 2019-07-04)

#1912

Не е хуманно всичкото това, по-добре да има по-строги наказания за собствениците , които не могат да възпитат правилно кучетата си.

(София, 2019-07-04)

#1913

Смятам че играничаването на свободата на животните е неправилно. Не може да се поставят под общ знаменател само заради килограмите. Като цяло не съм съгласна с целия текст. Смея да твърдя, че кучетата ми не са опасни нито за хора, нито за животни!

(София, 2019-07-04)

#1919

Не е ясно и категорично определено кои кучета са агресивни. Агресивността не зависи от теглото на кучетата. Чрез намордник се намалява обонянието на животното, което е водещо в ориентирането му и е много по-важно от зрението му. Може да е задължително само воденето на повод извън определените места за кучешки разходки, което в големите градове дори предпазва животните от инциденти.

(София, 2019-07-04)

#1920

Това е поредната глупост на правителството. Защо не сложат намордници на тея в парламента. И да ги натикат в клетка?!! Закон за собствениците трябва да има !

(Варна, 2019-07-04)

#1925

По глупав закон не бях чела. Нека първо видят как се практикува по белите държави и после нека се правят на умни!

(Благоевград, 2019-07-04)

#1931

Защото тези промени не са адекватни и реални!

(София, 2019-07-04)

#1935

Това застрашава здравето на нашите животни

(Русе, 2019-07-04)

#1939

Това застрашава живота и здравето на животните

(София, 2019-07-04)

#1941

Подписвам, защото не е правилно. Защото това е животно и то не е виновно за това, че не е правилно интегрирано в обществото, визирайки - да бъде социализирано, възпитано. Трябва да се вземат мерки за стопаните. Не да се мъчат животните! Това не лекува болестта, само симптомите!!!

(София, 2019-07-04)

#1942

Обичам животните.

(София, 2019-07-04)

#1949

Смятам, че това в издевателство над невинните и

(Пловдив, 2019-07-04)

#1951

Защото тази мярка ощетява съвестните стопани и техните домашни любимци.

(Варна, 2019-07-04)

#1957

Не одобрявам законът в този си си вид и смятам, че намордниците не са адекватно решение на проблема с агресията на животните.

(Хасково, 2019-07-04)

#1964

Моето куче е над 5 кг. и не е агресивно. Предлагам на каишка да бъдат извеждане на паша кози, овци, патици и т. н.

(София, 2019-07-04)

#1967

Защото управляващите измислиха поредната простотия

(София, 2019-07-04)

#1971

Защото има агресивби породи или така възпитани от стопаните си, не мисля че е нужно всяко куче над 5 кг задължително да бъде с намордник

(Самоков, 2019-07-04)

#1974

1. Както всички останали, съм на мнение, че законът е меко казано безумен.
2. Собственик съм на дакел - 7/8кг. Как да сложа намордник на това куче? Как моето куче би следвало да защити себе си или мен, ако някой от двама ни бъде нападнат?

(Стара Загора, 2019-07-04)

#1975

Всичко е до това как се възпитава дом.любимец

(София, 2019-07-04)

#1980

Това не е редно, кучетата трябва да са на двор и да са свободни. Също да ги държите в апартамент не е редно.

(С. Баня, 2019-07-04)

#1983

Подписвам защото съм против слагането на намордник на кучета, които по никакъв начин не застрашават никой. Не съм съгласна да си мъча животните и да застрашавам техният живот, държа си ги на повод и на никой не правят нищо! лошо!

(Козлодуй, 2019-07-04)

#1984

В законопроекта има неяснота по отношение на определението за агресивни кучета. Посочено е, че "агресивността при кучетата може да се определи като действие, предизвикващо травматизъм на човек, куче или друго животно". За агресивно поведение се считат включително ръмжене и оголване на зъбите. Кой и по какъв начин ще осъществява контрол и ще определя, дали в дадена ситуация някое куче проявява агресия (и съответно трябва да е с намордник)??

(София, 2019-07-04)

#1994

Защото съм твърдо против намордник!!!!!!!!!!!

(Велико Търново, 2019-07-04)

#1995

Защото промените в закона са меко казано глупави и недомислени. Освен това не може всички кучета да се слагат под общ знаменател. Ако се търсят някакви мерки те трябва да са конкретни и обмислени добре, а не да се бърза заради общественото мнение! Глупаво е да се ограничават животните по този начин и то заради медийното мнение.

(Пловдив, 2019-07-04)

#2000

Съм взел кучето си от улицита , пуснато от общината, чипирал съм го и съм го възпитал, сега трябва да плащам и глоба.

(София, 2019-07-04)