Да подкрепим затварянето на празните влакове
Свържете се с автора на петицията
Тази тема за дискусия е автоматично създадена с петицията Да подкрепим затварянето на празните влакове
Гост |
#12015-01-15 11:54Бърз фалит на държавния тумор БДЖ! |
Гост |
#22015-01-15 12:06А каква е издръжката на ИПИ на година има ли данни? |
Гост |
#32015-01-15 12:19Време е! |
Здравко |
#4 Re:2015-01-15 12:38ИПИ не дърпа пари от нас т.е. от Държавта, за разлика от БДЖ! |
Гост |
#52015-01-15 13:54Всъщност всяка година държавата харчи 5 пъти повече от това, което събира от винетки за поддръжка на пътища, тоест харчи от парите на всички ни! А виждаме навсякъде "добре" поддържани шосета и улици, дори магистрали! ;) Да закрием тогава и Парламента - издържаме го, не печели - напротив - само губи! |
Гост |
#62015-01-15 17:28Извинете, имах предвид АПИ |
Гост |
#72015-01-15 20:02като губи пари БДЖ да бъде затворено или продадено на частна фирма. аз ако не си плащам сметките ми затварят фирмата - защо БДЖ да може да натрупа 570 милиона задължения и да продължава да трупа още. ние и нашите деца ще плащат тези сметки, затова да ги затварят и толкоз. |
Гост |
#8 Re:2015-01-15 20:09 #5 е написано ясно |
Гост |
#9 Re: Re:2015-01-15 20:10но автобусните дърпат както и БДЖ нали :) |
Гост |
#102015-01-16 08:48Да подкрепим затварянето на празните влакове...За мен това е правилно..!!! Другото е затъване..все повече...!!А някой трябва да плаща...!!! |
Петко |
#11 Re:2015-01-16 09:07Абсолютно съм съгласен че за пътищата трябва да плащат тези, които ги ползват. Колкото повече ползваш, толкова повече трябва да плащаш. Това, че не се случа, е поради технически причини - няма как на малък междуселски път да сложиш апарати за таксуване. Но поне за магистралите може да се направи и е направено във всички бели държави (та дори в Сърбия!) Дори винетките са несправедлив начин за таксуване, да не говорим че, както сам(а) казваш, огромната част от поддръжката се покрива от бюджета. Всъщност, причината за лошото качество на пътищата е именно че за тях плащаме чрез данъците, а данъкоплатецът няма избор дали и за коя магистрала да даде парите си. Изобрът е единствено в дали да живее и да плаща данъци на българското правителство, или на някое чуждо парителство. |
Прост Селянин |
#12 Да се умъртви?! Това ли е решението за БДЖ?2015-01-16 09:19Доколкото разбирам Вие предлагате да се спрат неефективните линии, т.е. да изрежете туморните клетки. На пръв поглед добре, но какво става по-нататък? Туморът се разраства, обхваща цялото тяло и БДЖ умира! Предложението Ви да се спрат линиите не е справяне с основните причини за проблемите в БДЖ, а справяне с някакви следствия от тези причини, а именно слаб пътникопоток и следователно работа на загуба поради бавни, мръсни и чупещи се влакове. Само икономическите и финансови данни няма да Ви дадат решенията на тези проблеми. Преди пет години и аз, като финансист, бих предложил същите "решения" като Вас, но това не е управленско решение, а счетоводно! Дайте да режем видимите разходи, а от какво ще изкараме приходи - на кой му пука?! |
Прост селянин |
#13 Re: Да се умъртви?! Това ли е решението за БДЖ?2015-01-16 09:57#12: Прост Селянин - Да се умъртви?! Това ли е решението за БДЖ? Простия селянин си е прост селянин :))))) |
Гост |
#14 Re:2015-01-16 09:59Да направим и подписка за 102-та млн. за автобусните превози, колко от вас ще подпишат с този ентусиазъм? :) |
Гост |
#15 Re:2015-01-16 12:13Пропускате "малката" подробност" че в БДЖ почти всеки може да ползва между 30 и 50 процента намаление от цената на билета-пенсионери, ученици, студенти, семейства с дете/деца, и групи над двама човека.Частните автомобилни превозвачи не предлагат подобни намаления.А и това с "празните" влакове е мит по-скоро-сигурно има и такива разбира се,но повечето си имат приличен брой пътници.Да не говорим че на се спират най-натоварените влакове-сутрешни и вечерни с които хората отиват на работа и училище,което говори по-скоро за зла умисъл и умишлено тласкане към фалит на железницата.
|
Христо П. |
#162015-01-16 13:56Трябва да вървим напред! БДЖ ни дърпа назад! Достойно е единствено за музей! |
БДЖ |
#17 Re:2015-01-16 15:12В цяла Европа железниците са държавни и печеливши. Защо у нас не е така? Защото се разграничават печалбите на товарни превози от пътнически. С цел да се фалира цялото преприятие изкуствено и да се продаде на частна НЕбългарска компания. Познайте от коя съседна държава е тя? Познахте. От тази през която ще минава и газта за ЕС. Нашите политици и лобисти служат на антибългарски интереси с цел да си напълнят джобовете. |
Дончо Ангелов Гост |
#182015-01-17 15:29България има нужда от железници, но с отказ и абдикация от реформи, такива скоро няма да има. |
Гост |
#192015-02-27 02:17Основните проблеми на БДЖ идват от това, че от нея се краде много. Като започнем от кражбите на гориво, минем през пътниците, които се возят гратис и стигнем до директорите. Преди години бяха купили стари вагони на цени, като за нови. |
|
Петиция за касиране на парламентарните избори от 27 октомври 2024 г. в България
ПОДПИСКА в подкрепа на ГРАЖДАНСКОТО НЕПОДЧИНЕНИЕ и блокада на главен път Бяла-Попово в срок: безсрочен
Преименуване летище Граф Игнатиево на Капитан Димитър Списаревски
Финансиране на кастрационна програма на национално ниво, контрол по ЗЗЖ,ЗВМД,НК325б
За ефективна присъда за насилника на Джеси - Стоил Георгиев!!!
Подписка срещу тероризирането с пиратки и бомбички в гр. Пловдив
ОТВОРЕНО ПИСМО – ВЪЗВАНИЕ В ПОДКРЕПА НА УКРАИНСКАТА ПРАВОСЛАВНА ЦЪРКВА И ЗА ЗАПАЗВАНЕ НА КАНОНИЧНАТА СЪБОРНОСТ НА ЦЪРКВАТА ХРИСТОВА
ДА ПОДКРЕПИМ ИСТОРИЧЕСКИ ПАРК!
Петиция за оставка на министъра на земеделието Георги Тахов, заради унизително и обидно отношение към Васил Левски
Има ли нещо, което искате да промените?
Промяната не се случва, ако мълчите. Авторът на тази петиция се изправи и предприе действия. Ще направите ли същото? Стартирайте социално движение, като създадете петиция.
Стартирайте собствена петицияДруги петиции, които може да Ви интересуват
Петиция за оставка на министъра на земеделието Георги Тахов, заради унизително и обидно отношение към Васил Левски
1430 Създадено: 2025-01-09
Справедливост За Ивет Стайкова
413 Създадено: 2025-01-12
Да върнем истинския глас на навигацията на Google!
325 Създадено: 2025-01-14
Петиция в подкрепа на профил "Предприемачески" и връщането му в списъка на STEM профилите
295 Създадено: 2025-01-06
НЕ на преместването на кучетата от "Асенова крепост"
100 Създадено: 2025-01-10
ДОЛУ РУСКИТЕ РЪЦЕ ОТ УКРАЙНА!
463 Създадено: 2024-12-03
НЕ на родителското отчуждение и ДА на споделеното родителство
636 Създадено: 2023-12-14
Отнемане лиценза на Energo Pro България
1431 Създадено: 2024-12-27
НЕ НА РУДНИЦИТЕ В ОБЩИНИТЕ СВОГЕ, БОТЕВГРАД И МЕЗДРА
63 Създадено: 2025-01-08
Подписка в подкрепа на искане за налагане на мораториум
55 Създадено: 2025-01-14
ВТОРА КАТЕГОРИЯ ТРУД ЗА УЧИТЕЛИТЕ
12739 Създадено: 2024-10-12
Опазване на територията на Природен парк „Сините камъни“ и възражение срещу намаляване на площта му
1718 Създадено: 2024-11-26
Петиция в подкрепа на Пело Кръстев - журналист, борещ се срещу олигархичния модел, застигнал българската свободна журналистика
422 Създадено: 2024-12-29
Премахване на пластмасовите опаковки от Детска млечна кухня Велико Търново
52 Създадено: 2025-01-06
ПЕТИЦИЯ ЗА ПОДКРЕПА НА БЪЛГАРСКОТО БИОЛОГИЧНО ЖИВОТНОВЪДСТВО
11689 Създадено: 2024-06-24
Долу ръцете от Нешка
12 Създадено: 2025-01-09
ПЕТИЦИЯ ЗА ОТСТРАНЯВАНЕТО НА ДИМИТЪР ДИМИТРОВ ОТ ДЛЪЖНОСТ ДИРЕКТОР НА ОП ЕКОРАВНОВЕСИЕ - ГР. СОФИЯ
1826 Създадено: 2024-11-22
Отворено писмо от група читалища относно резултатите от Програма „Читалища“ на Министерство на културата публикувани на 9 декември 2024 г.
430 Създадено: 2024-12-17
За въвеждане на забрана за използване на пиротехнически средства на територията на България
17644 Създадено: 2020-12-30
ПОДКРЕПА ЗА ДОЦЕНТ СТЕФАН ДЕЧЕВ
181 Създадено: 2024-12-23