Против промените в Закона за ветеринаромедицинска дейност

Коментари

#13006

Нашийник -да, намордника е просто поредното безумие на така наречените народни избранници!

(Deland, 2019-07-08)

#13013

съжалявам горкичките животни; биха били по-щастливи без нас

(Пловдив, 2019-07-08)

#13015

Не смятам .че кучетата трябва да носят намордник !

(София, 2019-07-08)

#13016

Не съм съгласна да слажо наморник на кучето ми, то не е агресивно и още повече винаги е на повод!!!

(София, 2019-07-08)

#13017

Не мисля, че това ще реши проблема с агресивните домашни любимци. Няма значение дали е два или двайсет и два килограма. Агресивно ли е винаги е опасно.

(Бургас, 2019-07-08)

#13018

Лудостите в България трябва да спрат!!!

(София, 2019-07-08)

#13025

Законът е във вреда на кучетата

(Сливен, 2019-07-08)

#13026

Подписвам защото отказвам да си малтретирам животното с наморник, да в превозни средства с РАБОТЕЩ КЛИМАТИК бих я водила с наморник, но когато вътре е по задушно и топло отколкото навън отказвам да застрашавам живота й. Пътувала съм из достатъчно европейски столици за да имам мнение и доказателства че този закон е безумен, не трябва да бъде формулиран по този начин и не са виновни животните, а стопаните, ако някой иска домашен любимец трябва да се проверява този човек дали е адекватен, за да му се даде да отглежда и възпитава друго същество. А не всички да страдат защото така е по лесно на държавата. Моля и да се вкара и друг текст че други хора и основно малките деца, освен ако не получат разрешение от собственика, нямат право да пипат животното и да има санкции и за тях, защото ми писна невъзпитани деца да ми стресират животното и после луди майки да ми крещат защо не си давам любимеца нейните отрочета да го малтретират.

(София, 2019-07-08)

#13031

Защото това е грешния път!

(София, 2019-07-08)

#13038

Подписвам, защото този закон нарушава моята свобода.

(София, 2019-07-08)

#13039

Това е вреден и неприемлив закон

(Варна, 2019-07-08)

#13040

Имам куче ловджийска порода,чието основно занимание при разходка е да души по земята,все едно търси следа.Категорично съм против този абсурден закон за намордник.

(Горна Оряховица, 2019-07-08)

#13049

Имам домашен любимец тежащ17 килограма

(София, 2019-07-08)

#13051

Не това е решението на проблема. Къде е зоополицията. Къде са институциите които трябват да контролират положението. Които трябват да наказват лошите стопани които използват любимците си за боеве и тези които малтретират животните си. Защо нашите питомници трябва да страдат заради други.

(София, 2019-07-08)

#13054

Подписвам, защото това е опасно за живота на кучетата, особено в жегите, и не решава проблема с безотговорните стопани..

(Спфия, 2019-07-08)

#13059

Подписвам, защото не съм съгласна.

(Стара Загора, 2019-07-08)

#13070

Кучето няма потни жлези и се охлажда с пъхтене, с наморник няма да може понеже ограничава. Това може да доведе до смъртни случай. Това е нехуманно!

(Варна, 2019-07-08)

#13075

С това решение на народните представители, ние подписваме смъртната присъда своите домашните любимци. Аз съм собственик на куче от породата Немска овчарка и си разхождам кучето на повод. Съгласен съм и мисля, че така е редно, но не съм съгласен да слагам намордник. Как в тези горещини, кучето ми ще се охлажда, как то ще се чувства свободно?
Не съм съгласен с тяхното решение и никога няма да бъда!!!

(софия, 2019-07-08)

#13077

Имам куче 20 кг, с дълъг косъм. За него е опасно носенето на намордник.

(Варна, 2019-07-08)

#13083

Подписвам защото не искам да ми слагат надморник /Кристофър/

(СОФИЯ, 2019-07-08)

#13089

Подписвам, защото на тези свине, които управляват грам не ги ебе за нещата, които не им влизат в джоба. И ето отново с поредната глупост застряшавайки животи без съвест.

(Варна, 2019-07-08)

#13096

Защото не съм съгласна,че за всички кучета са необходими намордници.

(София, 2019-07-08)

#13104

Против задължителните нармодници. Опасно е за жувота и здравето на кучетата.

(София, 2019-07-08)

#13105

Това е издевателство над животните!

(София, 2019-07-08)

#13106

Това е недомислие,както много закони напоследък!

(София, 2019-07-08)

#13108

Подписвам защото приетият закон е убийство за домашните любимци, аз лично имам две кучета на по годинка и не си ги представям докато тичат да играят да бъдат с нааадморници защото няма как да се охлади тялото им. Те не могат да говорят, за това ние гордите им стопани го правим в тяхен интерес. Стоя твърдо против този закон, който е просто отчитане на дейност за да се скрият истинските им мотиви

(Бургас, 2019-07-08)

#13109

Трябва,защото обичам хората и още повече животните!

(София, 2019-07-08)

#13114

I am from Slovakia with with registered permanent residence in Bulgaria, my dog is registered in Varna.

(Varna, 2019-07-08)

#13121

Защото килограмите на животното не са признак за агресия, защото имам френски булдог, който е 15 кг и е най-чистото и добро създание и ако му сложа намордник в жегите няма да може да диша нормално!
Защото апелирам да се включат професионалисти и да дадат компетентно мнение как се измерва агресия при животните и да се вземе информирано решение.

Да, за закон съм, защото има нужда, но разумен.

(София, 2019-07-08)

#13123

Подписвам, защото не кучетата са тези, които трябва да носят намордници!

(София, 2019-07-08)

#13128

Това е несериозно, малки кученца 5 кг да им се слага намордник, това е нехуманно отношение към животните.Съгласна съм за породите които са определени за агресивни от компетенти органи и ли са забранени за отглеждане.

(София, 2019-07-08)

#13129

Това за мен е нередно! Не само убиваме домашните ни любимци, но ги подлагаме на стрес...

(София, 2019-07-08)

#13130

Подписвам, защото особено през летните месеци намордник могат да бъдат изключително опасни за домашните любимци, дори летални! Защото това е нехуманно отношение към животното и защото трябва да се затворят устите на пискащите "майки", които също изхождат децата си по междублоковите пространства и поляни.

(София, 2019-07-08)

#13135

Обичам кучетата и съм добросъвестен стопанин на две. Вярвам че кучетата заслужават да се третират хуманно. Не мисля че точно това изменение в закона би решило далеч по-важна тема, а именно да се контролират стопаните на агресивни кучета. Има породи, които чести носят неприятности със себе си, добре е стопаните на такива породи да умеят да ги стопанисват, или ако не да им бъдат поставяне ограничения.

(София, 2019-07-08)

#13138

Подписвам защото ме е грижа и имам куче

(София, 2019-07-08)

#13139

Защото имам куче и искам то да живее.

(Варна, 2019-07-08)

#13140

това е абсурдно за кучета,които наистина не го заслужават. Не всички са убийци! Намордник на невинно куче е като затвор за невинен човек!

(Стара Загора, 2019-07-08)

#13141

Намордниците са опасни за здравето на кучетата

(София, 2019-07-08)

#13142

Това е патубно за кучетат.

(София, 2019-07-08)

#13143

Това е поредният недомислен абсурд, който не решава проблем, а създава друг. Отново страдат животните заради грешки на хората.

(София, 2019-07-08)

#13145

смятам, че общия знаменател е неуместен. Всеки ветеринар ще ви каже, че намордникът е опасен за животните и въобще няма да реши проблемът с агресията. Ако кучето е агресивно, то може да разкъсва не само със зъби. Стопаните трябва да водят животните си с повод и да се намесят. Когато е провокирано и най-кроткото животно може да прояви агресия. Като при хората, впрочем!

(Бургас, 2019-07-08)

#13147

Това е безмислица

(Шумен, 2019-07-08)

#13151

Защото не съм съгласна !!!

(Burgas, 2019-07-08)

#13152

Вет лекар съм и покрепям колегите, че носенето на намордник е опасно за домашните любимци и може да доведе до летален изход. Аз съм стопанин на лабрадор и няма да му сложа намордник - абсолютно съм против! Успех с петицията!

(Стара Загора, 2019-07-08)

#13153

Не е редно да са наморниьите,а трябва да са каишките в публични места

(София, 2019-07-08)

#13155

Подписвам, защото съм собственик на голяма порода куче, което не е агресивно и не смятам, че трябва да се приема такъв закон, поставяйки всички кучета под общ знаменател.

(София, 2019-07-08)

#13164

ПРОТИВ ПРОМЕНИТЕ В ЗАКОНА СЪМ. ПЪРВО ДА РЕШАТ ВЪПРОСА С ГЛУТНИЦИТЕ БЕЗДОМННИ КУЧЕТА

(София, 2019-07-08)

#13168

Защото, наморниците са опасно през лятото

(Пловдив, 2019-07-08)

#13169

Подписвам, защото трябва да има правилаи закони. Трябва да има места за разхождането, обучението и игри на кучетата и добри треньори които да помагат на стопаните във възпитанието на кечетата. Наморника е опасен в горещо време за едно куче. А основното е,че няма агресивни кучета . Има агресивни стопани, на който им трябва намордник.

(Плевен, 2019-07-08)

#13171

Подписвам,защото съм против намордниците.

(Пловдив, 2019-07-08)

#13174

Подписвам защото моето куче е чао чао и на тези жеги с смогото козина той може да диша само през устата

(София, 2019-07-08)

#13175

Подписвам, защото имам куче и обожавам животните. Те нямат право на глас, но ние имаме и имаме възможността да променим това решение.

(София, 2019-07-08)

#13176

Защото съм твърдо против на задължителното носене на наморници!

(София, 2019-07-08)

#13177

Подписвам, защото не е хуманно!

(Белоградчик, 2019-07-08)

#13181

На повод - да, намордник само по преценка на собственика на кучето.

(Варна, 2019-07-08)

#13183

Ne podkrepqm zakon zastrashavasht zdraveto na jivotni i po- konkretno domashni liubimci- kucheta.

Agresivnostta na porodite trqbva da bude reshavasht faktor za zadaljitelnoto nosene na namornik.

Opasnite kucheta po-skoro trqbva da budat testvani dali biha zastrashili zdraveto i jivota na okolnite.

(Yambol, 2019-07-08)

#13189

Оправиха бездомните животни, че сега гласуват и БЕЗСМИСЛЕНИ ЗАКОНИ! Не желая и няма да сложа намордник на кучето си, което тежи 2-3 кг и никой не може да ме задължи! Твърдо против съм този глупав закон!

(Сливен, 2019-07-08)

#13190

Имам куче от породата бретон шпаньол,което не проявява никаква агресия към хора и животни.

(Пловдив, 2019-07-08)

#13191

Представете си йоркширски териер (леко извън обичайните кг на тази порода) с намордник. Абсурдно, нали? Не муцунката, а цялата глава в намордника!

(Димитровград, 2019-07-08)

#13194

Подписвам, защото - този закон застрашава живота на животните. Не предлага нищо, което да предотврати нападенията от улични кучета или агресивни домашни. Агресивните кучета трябва да се превъзпитават, защото агресията идва от възпитанието. Има училища за кучета, където могат да се пратят. Ако едно домашно куче е с намордник навън и бъде нападното от улични без такъв или стопанинът му бъде нападнат. Кой ще е виновен в случея. Аз бих казала държавата, именно заради този закон и бих съдила държавата. Този законен е абсолютно извън всякакви граници на глупостта на управляващите.

(Лисабон, София, Поморие, 2019-07-08)

#13198

Не съм съгласна и няма да сложа на моето куче намордник.

(Велико Търново, 2019-07-08)

#13200

Пълна глупост

(Пловдив, 2019-07-08)