Против промените в Закона за ветеринаромедицинска дейност

Коментари

#12403

Защото това е поредното безумие в тази държава!
Ю

(Габрово, 2019-07-07)

#12410

Подписвам,защото смятам че това е мъчение за животните. Достатъчен е повод ,но това с намордник е вече прекалено !!!

(Велико Търново, 2019-07-07)

#12411

Това е чудовищно решение спрямо кучетата. Достатъчно е животното да бъде разхождано с нагръдник, за да не се стига до инциденти. Мисля че стопаните на кучета трябва да пускат свободни своите любимци, само в определените за това градинки.

(Пловдив, 2019-07-07)

#12412

Чрез "усмивка"(изплезен език) кучетата не зависимо от породата ръст размер и т. н. се охлаждат! Хората се охлаждат чрез потене, кучетата чрез усмивки!

(Габроео, 2019-07-07)

#12413

Съм против всички кучета да се смятат под общ знаменател.

(София, 2019-07-07)

#12416

Защото съм съвестен стопанин на куче и не искам изключенията да решават съдбата на дисциплинираните и добри животни.

(Русе, 2019-07-07)

#12417

Поредното безумие от страна на управляващите.

(Враца, 2019-07-07)

#12423

Това е геноцид над животните. Наморници за тия уроди дето измислиха закона.

(София, 2019-07-07)

#12431

Против съм носенето на намордници.
Контрол трябва да има и за малките поради кучета и най - вече за бездомните.

(София, 2019-07-07)

#12437

Безумно е всички кучета да бъдат слагани под общ знаменател и да им бъде ограничавана свободата - на дишане и движение - точно това би ги озлобило към хората.

(Таксенбах, 2019-07-07)

#12439

Против с двете ръце.Най безумното решение.

(София, 2019-07-07)

#12441

Подписвам, защото това не е хуманно и няма смисъл, всички породи кучета да бъдат сложени под един знаменател! Смятам, че решението е взето, без да бъде взето под внимание експертно мнение!

(Русе, 2019-07-07)

#12448

Се касае за абсолютно непрофесионален текст на закон, несъобразен с благосъстоянието на животните и най-вече приет без никакви обществени дебати с български и чужди специалисти.

(Йена, 2019-07-07)

#12456

Не желая да се измъчват кучетата по този начин.

(София, 2019-07-07)

#12460

Твърдо съм против измъчването на невинни животни,а носенето на намордник е мъчение за кучетата.

(София, 2019-07-07)

#12477

Против промените в Закона за ветеринарномедицинската дейност.

(София, 2019-07-07)

#12481

Смятам за абсурдни промените в закона. Нелепо е да си правят промени за всички, просто защото има необходимост, да се затягат мерките по отношение само и едиснтвено на агресивните кучета, които няма гаранция колко килограма са днес преди сутрешен тоалет. Поредната недоизмислена изцепка на управляващите, очевидно без да се консултират със специалисти (само с а вметна, че за адекватен превод на сериал, чийто сюжет е свързан с медицината, преводът винаги е съгласуван с човек, разбиращ от медицина), както и без да се интересуват от обществено мнение. Ако ще правят промени, да го направят адекватни. Просто ги мързи да работят, това е истината.

(София, 2019-07-07)

#12487

#ненанамордник

(Силистра, 2019-07-07)

#12491

Подписвам защото съм твърдо против да излагам кучето си на риск, поставяйки му намордник! Освен това смятам, че целият този законопроект е пълна недомислица и хвърляне на прах в очите на хората.
Като налагат глоби, поне да създадат условия! В урбанизираните места има единици обособени зони със необходимите заграждения за разходка на домашни любимци, които са твърде тесни и малки, а в кварталът, в който живея (в гр. София), няма изобщо!

(София, 2019-07-07)

#12492

Имам куче, което е на 9 години. Проблемът не е, че трудно ще свикне с намордник, а че ще прегрее. Освен хоби, се занимавам професионално с домашни любимци, уча ветеринарна медицина и имам 5-годишно дете. Кучето израсна с детето и още 2 котки. Не мисля, че заради пропуски в контрола трябва да страдат всички.

(София, 2019-07-07)

#12501

Подписвам, защото имам две кучета на 5 и 7 години и тази наредба застрашава живота и здравето им. Категорично отказвам да слагам намордници на животинките си, независимо от последствията!

(Велико Търново, 2019-07-07)

#12502

Тези промени са популистични, написани от невежи хора, джаста прасета да спретнат нещо там.

(Пловдив, 2019-07-07)

#12509

Против съм поставянето на намордник на моето куче.

(Варна, 2019-07-07)

#12513

Подписвам

(Село дерманци, 2019-07-07)

#12521

Не съм съгласен с промените

(София, 2019-07-07)

#12524

Законите трябва да са рестрикции към стопаните,които не са отговорни към домашните си любимци,а не срещу самите животни.Наказания за агресивни и самонадеяни стопани!

(София, 2019-07-07)

#12525

Подписвам, защото е нехуманно и не можем да си позволим да жертваме живота на нито едно животно, заради некомпетентно написани закони и поправки! Вероятно хората се чувстват полезни и продуктивни, когато "откриват" и "решават" проблеми, но те са изкуствено създадени и не можем да позволим нашите любимци да са потърпевши!

(Пловдив, 2019-07-07)

#12528

Подписвам защото това което е прието като закон е НЕреално!!! Не е възможно да се сложи намордник на живо същество в тази жега!! Това може сериозно да навреди на домашният Любимец да доведе до протриване,кървене на муцуната на кучето както и до много други фактори застрашаващи живота на кучето. Преди да бъде прието като закон трябва да бъде съгласувано със ветеринари, обеден съм че също така никой ветеринар (които адекватно разбира от работата си) няма да бъде ЗА закона ,,всички кучета над 5кг с надморник”! ТОВА Е НЕ РЕАЛНО!

(София, 2019-07-07)

#12532

Защото кучето ми не е агресивно и не желая да носи намордник

(Veliko tyrnovo, 2019-07-07)

#12537

Подписвам, защото заставам зад безопасността на домашните любимци. Аз съм ЗА повода, но след като наморника застрашава живота на нашите любимци, той не трябва да бъде задължителен.

(Перник, 2019-07-07)

#12542

Първо да сложат намордник, на тези които превръщат доверчиви и любвеобилни същества в страшилища!

(Петрич, 2019-07-07)

#12544

Подписвам, защото не искам да докосват правата на кучето ми.

(София, 2019-07-07)

#12553

Няма да има изобщо агресивни кучета, ако има повече любящи и отговорни собственици. И най-миловидната порода може да прояви агресия в дадена ситуация и затова смятам, че законът е недомислен.

(Русе, 2019-07-07)

#12557

Не съм съгласен за слагането на намордници по време на разходка, господа политиците изобщо не са наясно как се охлаждат кучетата особено породите с тъпи муцуни. Мисля, че повод и повече отговорност от самите стопани е достатъчно

(Плевен, 2019-07-07)

#12558

Подписвам, защото закона е недомислен! Има толкова много купета под 5кг, които са агресивни и толкова многго примери за големи, но невероятно възпитани и дружелюбни кучета. Също така лятото е истинско мъчение да ги държат със затворена уста.

(София, 2019-07-07)

#12559

Законът е тъп
Повод да, намордник не!

(София, 2019-07-07)

#12561

Животните са по - човечни от хората.

(София, 2019-07-07)

#12562

съм против

(с.Чавдар обл.София, 2019-07-07)

#12568

Подписвам, защото застрашава здравето и живота на животните.

(София, 2019-07-07)

#12569

Не съм съгласна с предложените изменения на ЗВД от г-жа Десислава Атанасова и гласувани на първо четене.Тези изменения представляват смъртна опасност за домашните ни ллюбимци.Смятам ,че измененията трябва да се съгласуват със специалисти-ветеринари.Има породи като питбул,кане корсо,дого аржентино,ротвайлер и бултериери,които в зависимост от отглеждането могат да представляват опасност за други породи и хора.

(София, 2019-07-07)

#12571

Подписвам, защото съм против дом. любимци да бъдат измъчвани по-този начин!!!Не го заслужават. По скоро трябва да има наказания за безотговорно те им собственици!!!

(Ургас, 2019-07-07)

#12574

Подписвам, защото съм стопанин на мил, обичвлив и жизнерадостен, 8кг. мини шнауцер, всеобщ любимец на цял квартал.

(Варна, 2019-07-07)

#12579

Трябва да се вземат адекватни мерки.

(София, 2019-07-07)

#12580

Против съм надморниците на кучетата.

(София, 2019-07-07)

#12588

Собственник съм на куче едра порода, което разхождам на повод, освен в случаите в които не е на подходящо място където може да играе свободно с други кучета, които са под 5 кг. и проявяват агресия към мойто голямо куче. На мнение съм, че трябва да има превенция на стопаните на кучета, а не да бъдат ограничавани самите животни. Каква е гаранцията, че на куче в гледано в двор някоъ няма да му отвори вратата или то да се промуши от някъде и нападне моето куче оборудвано с наморник и повод, което няма да има възможност и да се защити?

(София, 2019-07-07)

#12589

Съм против намордниците!!!

(София, 2019-07-07)

#12590

Смятам че тези мерки са крайно неприемливи и застрашават живота на домашните ни любимци!!!

(София, 2019-07-07)

#12594

Не харесвам предлаганите промени.

(Разлог, 2019-07-07)

#12598

Защото не желая кучето ми да умре от прегряване...

(София, 2019-07-07)