Против промените в Закона за ветеринаромедицинска дейност

Коментари

#11804

Подписвам защото в България мислите само тъпотии!!! Нещастници!!!

(Бургас, 2019-07-06)

#11808

Против намордници

(Ловеч, 2019-07-06)

#11812

Това е в разрез със живота на кучето.Имам лабрадор ,който никога не напада и хапе!!!Разбира се ако не е закстрашен.

(Варна, 2019-07-06)

#11813

Защото не е решен проблема с уличните кучета!Защото според мен кучето е милоо и добро,всичко зависи до възпитанието което му дава собственикът му!

(София, 2019-07-06)

#11821

Подписвам, защото е недопустимо кучетата да нямат възножност да дд охлаждат както знаем чрез изплезеният език и учестеното дишане и ако съответно друго куче ги нападне да не могат да се защитят! Моите кучета ЩЕ БЪДАТ БЕЗ НАМОРДНИК!!!

(Сливен, 2019-07-06)

#11827

Кучето ми НЯМА ДА НОСИ НАМОРДНИК! Както знаем, чрез изплезеният език кучетата се охлаждат. През летните жеги, носенето на намордник крие огромна опасност за здравето на кучето! Няма да допусна и това, че в опасна ситуация с друго куче, моето няма да може да се защити заради намордника!

(София, 2019-07-06)

#11833

Смятам, че това е много опасна практика и застрашава живота на кучетата.

(София, 2019-07-06)

#11835

Подписвам, защото не съм съгласна куче, което е на къс повод да трябва да се разхожда с намордник, тъй като е опасно за здравословното им състояние през летните месеци!

(Варна, 2019-07-06)

#11843

Не съм съгласна, малоумно е

(София, 2019-07-06)

#11845

Опасно е за кучето винаги да е с наморник. Има породи над 5кг, за които това е противопоказно!

(София, 2019-07-06)

#11848

Подписвам, защото налагането на този закон ощетява единствено съвестните стопани и не това е начинът да се намали броят на безотговорните. Налагането на този безсмислен закон може да озлоби повече кучетата и да възпрепятства тяхното дишане. Необходимо да е се приемат мерки над стопани, които подлагат домашните си любимци под неподходящи грижи относно техните нужди.

(софия, 2019-07-06)

#11853

Градските кучета са възпитани като напълно безопасни за хора. Намордниците повишават опасността на живота на кучета не само въображаемата ("лелеле, кучето е с намордник значи агресивно е!"), но и реално: кучета се охлаждават през отворените уста.
Цивилизованността на державата се определява в същото число и по отношението на зависимите същества.

(Варна, 2019-07-06)

#11854

Кучетата не трябва да се третират по такъв начин не всички са зли

(Враца, 2019-07-06)

#11860

Защото това е абсурд!

(София, 2019-07-06)

#11864

Не съм съгласна с новоприетия закон.

(Русе, 2019-07-06)

#11865

Недомислено и прието така,между другото без капка мисъл. Това , което може да направи голямо куче, със същия успех го прави и куче от дребна порода!

(София, 2019-07-06)

#11867

Категорично против намордник! В летните горещини кучетата се охлаждат чрез езика си. От прегряване могат и да умрат. Това е много опасна практика и застрашава живота на кучетата ни.

(София, 2019-07-06)

#11869

Не съм съгласна с промените в закона по отношение на наморниците

(София, 2019-07-06)

#11870

Защото съм против тормозя на животни

(Бургас, 2019-07-06)

#11879

Подписвам, защото смятам, че това е поредното безумно решение взето от готината клика в парламента. На мнение съм, че когато се изготвя закон или пък се взима решение с такавя значимост е нужно да е добре и за двете страни, а не домашните не любимци да не могат да дишат от горещина.

(Пазарджик, 2019-07-06)

#11881

Това е безумие и категорично отхвърлям!!!! Не може в това горещо време да издевателстваме над животинките! И те душа носят, за разлика от ония празноглавци, които в отчаяния си стремеж всякак да се пълни държавния бюджет дават тези идиотски предложения, които имат за цел
единствено и само финансова облага от глобата. Никой от тях не се вълнува нито от съдбата на хората, нито от тази на кучетата. Жалка държава!!!

(София, 2019-07-06)

#11882

Нямат право да вкарват закони за домашните любимци докато няма никакво внимание към бездомните кучета и котки...предполагам че,всеки притежател на куче си спазва ваксините,плаща си данъка а какво получава???

(Враца, 2019-07-06)

#11884

Твърдо против промените в закона

(Русе, 2019-07-06)

#11895

Подписвам, защото обичам двете си кучета, които са едри на ръст и с нищо не са заслужили да умират!!!!!

(София, 2019-07-06)

#11896

Подписвам , защото не смятам, че решението , което са взели е правилно. Когато ограничиш едно куче с намордник, няма по никакъв начин да помогнеш , по-вероятно е да стане агресивно . Аз имам кученце и не смятам, че има причина ДА ГО НАКАЗВАМ по този начин!

(Варна, 2019-07-06)

#11899

Подписвам защото не съм съгласна да слагам намордник на моя кокершпаньол.

(Свищов, 2019-07-06)

#11903

Подписвам, защото смятам, че тези промени застрашават живота на кучетата, а не решават проблемите с агресивните и безпризорни кучета.

(Варна, 2019-07-06)

#11907

ЗАЩОТО СЪМ ПРОТИВ ТОВА БЕЗУМИЕ!

(София, 2019-07-06)

#11910

Защото закони се правят от хира, които имат идея за какво иде реч. Откъдето и да го погледнеш е подигравка с хората, които обичат животните :(

(Варна, 2019-07-06)

#11912

Защото е нелепо!

(Велико Търново, 2019-07-06)

#11914

Имам кучета, които са прекрасни животни и няма да им сложа намордник и да застраша живота им заради нечии недомислени приумици!

(Габрово, 2019-07-06)

#11919

Намордниците не са решение на проблема с агресивни кучета.

(В.Търново, 2019-07-06)

#11922

Не съм съгласна, че кучета над 5кг. ще им е задължено да се разхождат навън с НАМОРНИК и с повод

(Добрич, 2019-07-06)

#11932

Подписвам, защото съм стопанин на куче от породата лабрадор - ЖИВОТНО, КОЕТО МОЖЕ ДА ВОДИ СЛЕПИ НЕ ЗАСЛУЖАВА ДА НОСИ НАМОРДНИК!!

(Пловдив, 2019-07-06)

#11936

Подписвам, защото моето куче е най-доброто същество на света - то обича деца, и децата него го обичат. Не заслужава да бъде принудено да носи надморник.

(София, 2019-07-06)

#11940

Защото, този проектозакон няма никаква добавена стойност! Не е логичен и неприемлив!

(София, 2019-07-06)

#11941

Това решение не е хуманно. Кучетата няма да могат да дишат нормално в горещите дни. Разходката за тях няма да е радостна, а ще я приемат като агресия срещу тях и ще се озлобят.

(Пловдив, 2019-07-06)

#11945

Смятам зайона за недомислен, не конкретен, пълен със субективни категории и определения

(София, 2019-07-06)

#11951

Имам куче и знам, че за нея ще бъде вредно и мъчително да се разхожда с намордник.

(Варна, 2019-07-06)

#11952

Подписвам, защото според мен намордника по никакъв начин няма да спомогне за намаляване инцидентите с кучета и ще навреди на самите животни.

(София, 2019-07-06)

#11953

Аз също имам куче

(Ловеч, 2019-07-06)

#11955

Този закон е безумие!

(Велико Търново, 2019-07-06)

#11956

Имам куче и не съм съгласна със промените в закона

(София, 2019-07-06)

#11960

Не желая кучето ми да носи намордник,затова,че тежи 6 кг. и да се застрашава живота му през лятото!

(София, 2019-07-06)

#11964

Подписвам, защото това е нехуманно и ненормално. Не става въпрос за носене на намордник само за летните месеци. Кучето ми е средна порода, винаги е на къс повод, но не виждам смисъл, зарази няколко случаи, излъчвани в медиите на недобросъвестни стопани, "отглеждащи" дори повече от едно куче в мизерия или липса на всякаква грижа, да страдат съвестни стопани и тяхните питомци. Видно е, че тези закони се пишат от хора, които идея си нямат за отглеждане и грижа към живо същество.

(София, 2019-07-06)

#11965

Това е пьлен абсурд! Както и приравняването законово на легалните брфк развьдници с фермите за кучета, абсурд е да има каквито и да е изисквания от правителство, което не прави нищо друго Освен да си харесва правила от цивилизованите дьржави и да се пробва да ги налага- те си нямат бездомни животни, имат си места за свободна разходка!

(София, 2019-07-06)

#11968

Имам куче(ротвайлер) и знам много добре как съм го обучила и знам че няма да нападне човек и не искам да превръщам разходката в АД слагайки му намордник

(Русе, 2019-07-06)

#11971

Причината за нападенията е в стопаните, които са били небрежни и най-често са мъчили кучетата си, и са необходими мерки срещу тях, а не отново мъчителна и опасна за самите кучета мярка.

(София, 2019-07-06)

#11974

Против промените в Закона за ветеринаромедицинска дейност

(Марикостиново, 2019-07-06)

#11980

Този закон е необмислен

(София, 2019-07-06)

#11981

За мен не е справедливо, защото всеки трябва да носи отговорност да възпита кучето си, по начин по, който то да кое е правилно и кое не, също така всеки е отговорен за това дали кучето му ще бъде спокойно и да се забавлява когато не е на каишка и с намордник. Поставянето на намордника ще пречи на кучето да диша правилно особено при породата кучета които природно са със затруднено дишане.

(Vidin, 2019-07-06)

#11987

Мама ми каза така да направя и кучето потвърди!!!!!

(Свищов, 2019-07-06)

#11989

Това е абсурдно! Тези, създания са толкова благородни, ние хората сме за намордници!... (Със сигурност трябва да се вземат, мерки за опасните породи, кучета... онези които ги отглеждат за бой и т.н)

(Варна, 2019-07-06)

#11993

Гласувам срещу новите закони защото за безумни

(Пловдив, 2019-07-06)

#11995

Защото е неморално

(Белене, 2019-07-06)

#11996

Подписвам, защото предложените промени доказват абсолютното безхаберие на българските 'законотворци'!

(София, 2019-07-06)