Против промените в Закона за ветеринаромедицинска дейност

Коментари

#11207

Защото не смятам, че налагането на такива мерки е обосновано и разумно действие срещу кучетата. Кучетата сами по себе си не са виновни, а стопаните зад тях трябва да носят повече отговорност.

(София, 2019-07-06)

#11210

Това, с кучетата, е като при хората. Липсва ли ти възпитание, образованост, любов... ставаш престъпник. Тогава подлежиш на санкции, "слагат ти намордник". Но само на теб, не на цялото човечество! Законодателството е измислено да защитава, не да наранява. Къде са законите за домашни любимци? Къде е зоополицията? Следи ли някой, дали се спазват тези закони? Къде се обучават кадри за зоополицаи? Кучетата за разумни, живи същества. Не е все едно, дали ще вдигнеш неправилно паркирала кола с паяк,като я издереш, или ще нарушиш естествените нужди на всички кучета! "Свободата, Санчо..."
АЗ СЪМ ДЛЪЖНА ДА ЗАЩИТЯ ПРАВАТА НА СВОЯ СЕДЕМКИЛОГРАМОВ ЛЮБИМЕЦ, ЗАЩОТО ОТГОВАРЯМ ЗА НЕГО И ГО ОБИЧАМ. ТОЙ СЕ Е ДОВЕРИЛ НА ХОРАТА, ОБИЧА ГИ И ОЧАКВА САМО ДОБРО ОТ ТЯХ!

(София, 2019-07-06)

#11212

Решение, което не решава проблем, а създава такъв.

(София, 2019-07-06)

#11215

Защото не е нормално да се тормозят кучетата!

(Петрич, 2019-07-06)

#11220

Това не е решение на проблема. Проблемите се решават чрез контрол и действащи закони. Тук въпроса е защо институциите ги мързи да работят и упражняват контрол над съществуващите закони. Когато се направи забележка и предписание на собственик с опасни животни или след жалба, се мина и на проверки след това дали са осъщиствени предписанията. Глобавят се собственици, изземват се животни. Това в момента е измиване на ръцете и реквт над собствениците на животни. Контрол трябва да се осъществява от компетентен орган, не от полицията. Хората работещи в тези звена трябва да разбират от животни!

(Бургас, 2019-07-06)

#11227

Подписвам , защото имам прекрасни кучета , които са страхотни плиятели !

(Русе, 2019-07-06)

#11233

Имам куче порода мопс

(Плевен, 2019-07-06)

#11236

Този закон е пълно безумие и вместо да измисляте глупости, вземете проследете каквомсе случва по селата, колко кучета са регистрирани, кадтрирсни и т.н. Вие не решавате проблеми, а ги създавате.

(София, 2019-07-06)

#11237

Неадекватно, безмислено и ненужно! Има много по-важни области, в които трябва да се вземат сериозни мерки и да се инвестират средства.

(София, 2019-07-06)

#11249

опасно е за кучетата.

(балчик, 2019-07-06)

#11250

Защото закона, заедно с гласувалите го са безобразно малоумни и неадекватни !
Заради трима от лудницата - целият сват с усмирителни ризи.. Това логично ли е ?

(Русе, 2019-07-06)

#11251

Hе одобрявам недомислени наредби, които ще причинят страдание на кучетата.

(Варна, 2019-07-06)

#11252

Смятам, че трябва да се направи една статистика на опасни породи и тогава да се въвеждат закони. За определени агресивни кучета - ротвайлер например! Но не и за всички над 5 кг - абсолютно безумие е да сложиш на френски булдог или лабрадор намордник....

(Пловдив, 2019-07-06)

#11255

Кучетата са невероятни животни, любвеобилни и верни до гроб. Както не случайно казват - най-добрия приятел на човека. Хората ги използват за какво ли не - помощници и спасители, ловци и пазачи. Те са много социални, чувствителни и интелигентни животни, но имат нужда и да потичат и изразходват енергия и не бива да страдат затова, че някои хора са прости и безотговорни. Малко ли животински видове сме на път да унищожим, крайно време е да си дадем сметка колко е опасно това за човечеството. Нека тези мили животни да се радват поне на малко свобода, а те ще ни се отблагодарят с любов.

(София, 2019-07-06)

#11256

Не съм съгласна всички кучета да ходят с начордник. Това застрашава живота им. Всичко зависи от стопаните.На уличните кучета кой ще им слага намордник? Хора, просто бъдете по-отговорни към домашните си любимци!

(Банкя, 2019-07-06)

#11258

Защото се налага!

(Прага, 2019-07-06)

#11262

Имам куче и съм против малоумни и голи закони , докато има много крадци и убийци на свобода и освободени от тях.

(София, 2019-07-06)

#11268

Да кажем НЕ на безумствата!
Не е допустимо да се застрашава така живота и здравето на всички домашни кучета.

(София, 2019-07-06)

#11280

Има толкова много големи улични кучета, защо не вземат мерки срещу тях, а се занимават с нашите любимци!

(Кюстендил, 2019-07-06)

#11285

Слагането на намордник застрашава живота и здравето на кучето. Жестоко е и ще измъчи без нужда животните.

(София, 2019-07-06)

#11287

Това е идиотско!

(Велинград, 2019-07-06)

#11292

Законът, задължаващ стопаните да слагат намордници на домашните си любимци, е абсолютно безумие! Никой стопанин не би искал да подложи кучето си на нещо подобно, нехуманно е и е опасно за здравето на животното. Ако кучето се разхожда с повод и под контрола на стопанина, тогава е напълно безопасен за околните и няма нужда от подобни мерки.

(Троян, 2019-07-06)

#11296

Подписвам, защото мисля, че животните трябва да бъдат свободни, толкова, колкото са и хората!

(Пловдив, 2019-07-06)

#11297

Против намордниците съм.Не са виновни кучетата,а безотговорните стопани.

(София, 2019-07-06)

#11303

Не желая да измъчвам кучето си, като му слагам намордник, при положение, че не е агресивно. Не желая да изкарвам кучето си на разходка само на повод. НЕ ЖЕЛАЯ, хора некомпетентни по въпроса да ми променят закони и да си измислят такива. КЪДЕ Е ЗООПОЛИЦИЯТА! Кой ще се застъпи за животните, кой ще следи и отговаря за отглеждането им, кой ще спре насилието над тях, кой? НАМОРДНИКА ЛИ ЩЕ ЗАМАЖЕ ОЧИТЕ НА ХОРАТА И ЩЕ ГИ ЗАБЛУДИ, ЧЕ СЕ ПРАВИ НЕЩО ПО ВЪПРОСА?

(Шумен, 2019-07-06)

#11308

Не съм съгласна на минятюрни породи кучета да се слага намордник, това е безумие!

(Благоевград, 2019-07-06)

#11313

Така е редно

(София, 2019-07-06)

#11316

Смятам ,че този нов закон е абсурден! Би застрашило живота на кучето ми особено сега в летния период.

(Троян, 2019-07-06)

#11321

Защото този закон е необмислен и неприемлив за нашите най-добри приятели!

(Панагюрище, 2019-07-06)

#11333

Подписвам се защото не съм съгласен със закона който е приет.

(Пловдив, 2019-07-06)

#11337

Подписвам, защото в жегата просто е непоносимо за домашните ни любимци да ги тероризираме по този начин

(Нови пазар, 2019-07-06)

#11339

Нека стопанина да плаща нужното след инцидента

(София, 2019-07-06)

#11352

Защо за безотговорността на стопаните трябва да бъдат наказвани кучетата?! Намордникът е абсолютна недомислица! Съгласна съм обаче, че трябва кучетата да се водят на повод, в т.ч. и малките!

(Стара Загора, 2019-07-06)

#11353

Защото не е концлагер, а родина и защото сме твърде инвазивни и деструктивни към биосферата

(София, 2019-07-06)

#11358

Всеки познава кучето си. Не мисля че заради хора, които имат агресивни кучета, трябва да страдат и малките кучета. Много интересно на един мопс как ще му се сложи намордник? А и има малки породи кучета които са с наднормено тегло... и те ли са за самотници?

(Котел, 2019-07-06)

#11359

Не съм съгласна с промените, касаещи домашните ни любимци. Семейството ни се радва на две немски овчарки Рекс и Макс, съответно на 13 години и на 7 месеца. Не мога да си представя в тези жеги как ще се чувстват с намордници. Може би законотворците не знаят, че кучетата се ожлаждат през устата.

(Бургас, 2019-07-06)

#11361

Защото не кучето ми е опасно а някои хора !

(София, 2019-07-06)

#11363

Няма да обрека кучето си на смърт заради хора, които не са компетентни да приемат такива закони!

(Благоевград, 2019-07-06)

#11365

Кучето ми е много по-възпитано и интелигентно от всички вас, кучемразци ,на които ви липсват първите 7 години. Аз НЯМА да сложа намордник на кучетата си, ако не сте съгласни ще се видим в съда.

(София, 2019-07-06)

#11366

Подписвам, защото ме е грижа за нашите по-малки братя и защото един недомислен закон е много по-лошо отколкото липсата на такъв. Наказания и то сурови трябва да има за безсъвестни собственици, а не за всички домашни любимци. Животните не са виновни за ужасните инциденти и не те трябва да бъдат наказвани.

(София, 2019-07-06)

#11368

Подписвам петицията , защото не трябва да тормозим домашните си любимци по този начин . Кучето няма вина за това как е възпитано , виновен е собственика му който го научава на това дали да е агресивно или не

(Варна, 2019-07-06)

#11371

Подписвам, защото учреденият закон за разходка на кучетата с тегло над 5 кг. с намордник през лятото ми се вижда крайно некоректен, нелогичен и неоснователен. Първо, какво ми гарантира, че ако кучето е дребно - примерно пинчер, пикинез или дакел, то няма да покаже агресия и да ме нападне, а може би и дори да ме ухапе? Агресията не зависи от физическата големина, а от породата на кучето. Второ, за мен лично е най-отвратителното нещо да се слага намордник на куче. Достатъчно е да има само здрав нашийник с яка каишка. Намордникът, едно, че създава неудобство на животното и му убива на муцуната, и второ, особено през тези горещи месеци, е истинска СМЪРТ за него да го търпи. Ако кучето е представител на агресивна порода, просто го продаваш или го водиш в приют - това е моята метода.

(Пловдив, 2019-07-06)

#11381

Не са разумни тези мерки.

(Бургас, 2019-07-06)

#11387

Смятам, че е опасно за здравето на кучетата. Намирам, че сътворяването на този закон е евтин популизъм. Също така е нескопосан опит да се прехвърли вниманието на публиката от финансовите злоупотреби на властимеющите към зле написан закон, засягащ невинни жертви.

(Пловдив, 2019-07-06)

#11389

Имам куче и съм против

(Köln, 2019-07-06)

#11390

Закона е безумен! Проблем са собствениците, не кучетата. И кой ще определя кое куче е агресивно?!Кой експерт? И кой законов орган ще упражнява контрол. И за всяко отделно животно ли ще има експертиза?! А кой ще плати за нея? Има ли изобщо нещо, което да не се определя като абсурдна недомислица в този закон?

(Русе, 2019-07-06)