Против промените в Закона за ветеринаромедицинска дейност

Коментари

#10801

Този закон е безумен и популистки. Точка.

(София, 2019-07-06)

#10805

Отказвам да спазвам този закон, защото е безумен!

(София, 2019-07-06)

#10807

Защото това е безобразно

(Варна, 2019-07-06)

#10814

Имам Голдън редривър и няма да й сложа наморник без причина
Тази наредба е тотална безсмислица!!!!

(София, 2019-07-06)

#10818

Подписвам защото ако слагаме намордници на кучетата ще има много повече жертви(в лицето на домашните ни любимци), отколкото ако не ги използваме. А това ли целим? Не е ли идеята да намалим болката, вместо да я увеличаваме? А колко хора и най-вече деца биха страдали, ако здравословното състояние на животинките им бъде нарушено?

(Пловдив, 2019-07-06)

#10822

Считам, че е напълно неадекватен .Критерий тегло на кучето е смехотворен.

(София, 2019-07-06)

#10825

Подписвам, защото е поредния безмислен и малоумен закон.

(Силистра, 2019-07-06)

#10830

Имам куче от породата “убиец” Кане Корсо. Аз като стопанин на моето си куче знам, че то е най-милото вежливо и добронамерено същество. И пак аз като човек който го е хапало 4 килограмово “декоративно” куче, знам че без значение колко килограма е кучето дето ще те ухапе пак ще ти бият ваксина срещу тетанус, пак ще ти вземат 30 лв и пак ще те боли.

(София, 2019-07-06)

#10831

Подписвам, защото като бивш собственик на куче знам, че намордника през топлата част на година затруднява естественото охлаждане на кучето. Някой породи, като булдозите ще го понесат още по-трудно, поради физиологията на муцуните си.

(Плевен, 2019-07-06)

#10833

Тава не решава проблема с агресивни кучета, а е тенденциозна предпоставка за поредната рекет-корупционна практика на "благородните-филантропи-БГуправници "

(Варна, 2019-07-06)

#10837

Защото е безумие

(София, 2019-07-06)

#10840

Подписвам, защото трябва да се наказват истинските виновници, а именно безотговорните стопани. Освен останалите хора, жертва на тези стопани стават и кучетата.

(Божурище, 2019-07-06)

#10847

Подписвам ,защото по този начин няма да се реши проблема с агресивността на животинките .
Проблема не е в тях ,а във възпитанието и обучението от самия стопанин.

(Велико Търново, 2019-07-06)

#10849

Имам 2 овчарки, които искат да тичат свободно и обожават хора...

(София, 2019-07-06)

#10859

Подписвам се защото това е страшно опасно са домашните ни любимци! В намордника не е решението! Не може да сложиш на домашния си любимец намордник след като през устата то охлажда цялата си система и след като никой не може да определи кое куче е злобно и кое не е още по-малко виждам в смисъл е този намордник! Това не е редно! Първо хората трябва да се образоват преди да си вземат домашен любимец! Не може да се решава без дори да се вземе мнение на специалист! НЯМА ВЕТЕРИНАРЕН ЛЕКАР В БЪЛГАРИЯ КОЙТО ДА Е "ЗА" НАМОРДНИК!

(Силистра, 2019-07-06)

#10866

Не съм съгласна с новите промени в закона и смятам, че са нехуманни и недомислени.

(София, 2019-07-06)

#10881

Подписвам,защото смятам,че виновни за поведението на кучетата са отговорни техните стопани. Имам опит с Пудел и Късокосмест немски брак.

(Варна, 2019-07-06)

#10888

Защото кучето е член на моето семейство и заради други безотговорни стопани не искам да страдат и възпитаните,обичани и кротки кучета,за тях поводът е достатъчен! Не искам така наречените "кучкари" да бъдат третирани в тази държава като безгласни букви и втора ръка хора!

(Видин, 2019-07-06)

#10889

#БЕЗНАМОРДНИК

(Силистра, 2019-07-06)

#10890

Смятам, че кучето ми (бигъл-15kg) не е опасно за хората и не е необходимо да носи наморник.

(Софуя, 2019-07-06)

#10893

Пореднота неаобмислена идея на ,,нашето" ,,правителство"

(Дупница, 2019-07-06)

#10894

Съм против задължителното слагане на намордник на кучета

(София, 2019-07-06)

#10895

Подписвам, защото кучето ми не е агресивно!
Подписвам, защото е осиновена и тормозена от предишноте си собственици!
Подписвам, защото нарушавам нейните права с този намордник!
Подписвам, защото я обичам безрезервно!
Подписвам, защото тя не може да говори!

(с.Ресилово, 2019-07-06)

#10899

Омръзна ми законите и правилата да се определят от некомпетентни хора, които дори не се замислят какво гласуват.

(Пловдив, 2019-07-06)

#10904

Законите трябва да се пишат от специалисти, а не от популисти с 2 мозъчни клетки!

(Сандански, 2019-07-06)

#10906

Доводът Ви е достатъчен! Има още много, но принципно всеки нормативен документ би следвало да решава някакъв проблем (обикновено на пряко засегнатите!), като се вземат максимален брой мнения и особено на легитимни професионалисти. Самият модел на правене на законодателството в БГ (очевидно от посредствени хора и НЕспециалисти) и наивното (по-скоро арогантно) предположение че електората в нашата изстрадала страна е в телешки захлас и безропотно приемане на всякакви властнически безобразия и гаври! Това всичко трябва час по-скоро да бъде спряно и тъй като в случая става въпрос (при правенето на закони) за неща сътворени от хора (не човеци), сталинският принцип за човека и проблемите е единствено приложим! В крайна сметка, отговорността в БГ липсва на всички нива, а тя е лична!

(Враца, 2019-07-06)

#10907

Подписвам, защото законът е недомислен и абсолютно безумен. Не може да оставим нашите най-добри приятели да не могат да дишат спокойно, да не могат да се вентилират (единственото спасение за тях лятото) - това поставя живота им под риск. Има други начини нещата да бъдат сложени в ред и този закон със сигурност не прави това.

(Габрово, 2019-07-06)

#10924

Не смятам, че промените в закона са направени спрямо съветите на специалисти. Воденето на куче в топлите дни с намордник може да бъде изключително опасно, освен това, според мен няма лоши животни, а само лоши стопани!

(София, 2019-07-06)

#10925

Съгласна съм с всичко написано

(София, 2019-07-06)

#10936

Безумие е постановката за задължителни намордници! Това, дали кучето да се разхожда с или без намордник, следва да се решава от самият собственик и ако има инцидент - тогава да се търси завишена отговорност от собственика.

(Плевен, 2019-07-06)

#10938

Подписвам, защото не съм съгласен с новия закон

(Варна, 2019-07-06)

#10940

Кучетата се охлаждат посредством отворената си муцуна и считам предложението за проява на садизъм. Поставянето на намордник не следва да се определя от килограмите на кучето, а от неговият характер и липса на възпитание. Изключително неадекватна проява на управляващите.

(Варна, 2019-07-06)

#10943

Съм против поредната идиотщина
На парламента пратив нашите дом любимце.

(Сливен, 2019-07-06)

#10948

Имам куче, брат ми има куче, родителите ми имат кучета... Независимо от породата и размера им, всички ние подхождаме отговорно към отглеждането им, обичаме ги и не искаме да изпитват дискомфорт по време на разходка, или когато и да е!

(София, 2019-07-06)

#10953

Имам куче и знам, колко опасно може да бъде слагането на намордник през летните месеци!!!

(София, 2019-07-06)

#10954

Не смятам, че животните трябва да страдат заради лошия избор на хората. Няма агресивни породи. Има агресивни стопани.

(Враца, 2019-07-06)

#10955

Не са нужни намордници, а кучета водени на ПОВОДИ!

(София, 2019-07-06)

#10960

Обичам животните. Това е мъчение за тях.
Намордник нека бъде слаган само на доказано агресивни животни със съответната предистория!

(София, 2019-07-06)

#10966

Агресията не се определя от килограмите на кучето! Ако кучето е агресивно и неконтролируемо причината е стопанина. Не измъчвайте животинките!

(СОФИЯ, 2019-07-06)

#10969

се солидаризирм с изложеното от Българския обединен киноложки съюз.

(София, 2019-07-06)

#10972

Мисля, че трябва да се подходи избирателно. Това е вредно за здравето на животните особено в тези горещи дни!

(Шумен, 2019-07-06)

#10975

Подписвам защото смятам, че има крайно недостатъчно обособени места за разходка на кучета без кайшка. Кучето ми има нужда да бяга, а това няма как да се случи докато го държа само вързано.

(София, 2019-07-06)

#10977

Не може всеки олигофрен, разбрал неразбрал, с малко повече власт, да сяда и да мисли закони без грам мисъл

(Sofia, 2019-07-06)

#10978

Съм против кучето ми да излиза с намордник...

(София, 2019-07-06)

#10990

Искам

(София, 2019-07-06)

#10991

Аз съм ПРОТИВ поправките на закона за домашните любимци!!!

(Русе, 2019-07-06)

#10997

Законът е абсурден и полза от него няма, а само вреда. Не виждам с какво господата депутати, приели закона, печелят от застрашаването на живота на домашните любимци. Надявам се да отменят този безсмислен закон и заставам твърдо зад казаното.

(Плевен, 2019-07-06)