Против промените в Закона за ветеринаромедицинска дейност

Коментари

#5405

Имам куче и смятам, че повода е напълно достатъчно средство стопанина да има контрол на кучето си и няма нужда да мъчим животните с намордници.

(София, 2019-07-05)

#5406

Защото не може всички кучета да се слагат под общ знаменател че са опасни същото важи и за хората

(Добрич, 2019-07-05)

#5408

Считам, че това е поредния закон, подготвен от некомпетентни и незапознати с проблематиката хора.

(София, 2019-07-05)

#5423

Този закон е най-голямата глупост която може да бъде измислена

(Враца, 2019-07-05)

#5426

Съм твърдо против закони да се предлагат и правят от лица , нямащи адекватна преценка към последиците за потърпевщите в случая кучетата. Тъп закон, направен от некомпетентни хора.

(София, 2019-07-05)

#5436

Няма агресивни кучета, има агресивни хора.

(София, 2019-07-05)

#5437

Подписвам защото съм против слагамето на намордници на малките породи !

(Враца, 2019-07-05)

#5438

защото смятам че това застрашава живота на кучетата и би довело до смъртни случаи.а аз като собственик и любител на кучета съм против всякакви неща които поставят живота им в опасност.

(Кърджали, 2019-07-05)

#5445

Съм против задължителното носене на наморници😠

(София, 2019-07-05)

#5448

Имам 2 голдън ретрийвъра- на 11 и на 6 години. Дресирани и обучени. Живеят с две малки деца на 9 и 4 години. Не смятам, че като си вържа кучето, то би било по малко агресивно, защото кучетата ми не са агресивни и никога не са били. Обучени са да общуват с хора и с малки деца, които се втурват да ги галят и гушкат. Не смятам, че ако кучето ми е агресивно на първо място повод от 1.20 м. Ще го спре да нахапе човек, защото според мен в такава ситуация малко хора биха успели да възспрат животните си. Не смятам също така, че моите два голдъна са по- опасни от всяко животно тежащо под 5 кг., защото съм възспитала животните си. Не на последно място за 12 години, в които имам кучета община София не се постара да направи места, в които да мога да ги разхождам спокойно, макар да плащам данъци за тях. В един парк има клетка от максимум 40 квадрата, в която ако се съберат всички кучета, гледани около дома ми, то тогава смисълът от разходката се губи. Считам, че контрола над отглеждането на животните и съответно продажбата им следва да се засили. Считам, че хората които отглеждат кучета за бой или ги озлобяват с бой следва да бъдат контролирани, а не моите два голдъна да ходят с повод.

(София, 2019-07-05)

#5450

По никакъв начин не е оправдано разделянето на "злобата" на кучетата според техните килограми. Това е меко казано несериозен подход!

(Делхи, 2019-07-05)

#5454

Не желая ,кучето ми да бъде стресирано,да не може да диша нормално и да застрашавам живота му!Достатъчно е ,че винаги го водя на къс повод!

(София, 2019-07-05)

#5455

Законът е добър, трябва да се прилага. Против промени под натиск!

(Добрич, 2019-07-05)

#5456

Подписвам защото имам куче, което не заслужава и не е приучено към ползването на намордник и не само заради това. Животните не са агресивни по природа, стават такива когато усетят заплаха или бъдат възпитани агресивно! Не съм съгласна със закона и не го приемам!!!

(София, 2019-07-05)

#5457

Имам куче което е над 20 килограма което ме задължава да му сложна наморник при разходка което за мен не е правилно тъй като лятото единственият им източник на разхлада е отворената уста за мен не е редно да се слага наморник тъй като това ще е мъчение за самото куче и единственото с което мога да го сравня е като да затворят човек в сауна и да не го пускат да излезе.

(Стара Загора, 2019-07-05)

#5459

Това е поредната молумщина приета от говедата в парламента,който никога не разглеждат проблемите обективно и винаги са в ущърб на животните и хората....те са за наморници

(СОФИЯ, 2019-07-05)

#5462

Не искам кучетата ми и всички останали кучета да се чувстват зле

(Казанлък, 2019-07-05)

#5463

Не съм съглсна кучето ми да се тормози с въпросноте намордници. Да съгласна съм за закон кучетата да са на къс повод, но намордници е прекалено. Не е нужно кучетата ни да страдат заради безотговорни собственици. Те да са наказвани.

(София, 2019-07-05)

#5467

Защото имам домашен Любимец който е над 5 килограма и това са пълни безмислици и глупости

(Шумен, 2019-07-05)

#5473

Защото е най-безумният закон, за който бях чувала! Защото този който е имаш идеята, заслужава да носи намордник и каишка!

(София, 2019-07-05)

#5476

Подписвам, защото смятам, че закони, наредби, правилници за прилагането им, не се пишат без консултации със съответните специалисти. Първосигналната реакция не е добър съветник.

(София, 2019-07-05)

#5478

Подписвам, защото това е поредното бягство от истинските проблеми, което не ги решава, а създава още една възможност за корупция. Антихуманно, безмозъчно и ненужно.

(Плевен, 2019-07-05)

#5483

Не всеки куче заслужава да ходи с наморник!

(София, 2019-07-05)

#5488

Подписвам, защото смятам че зако а е пълна простотия.. За агресивните породи съм съгласна.. Но за милите и добри породи НЕ

(Варна, 2019-07-05)

#5496

Не може да се взимат решения и да се приемат закони, без това да е съгласувано със специалистите в областта!

(Стара Загора, 2019-07-05)

#5497

Подписвам, защото имам домашни любимци и за мен този закон е безумие,как да сложа намордник на кокер шпаньол!?Имам чихуахуа което е 4кг. но е много по-злобно от кокер.Винаги е на повод и под контрол точно поради тази причина.Абсурдно е да се измислят тези закони, при положение, че не се взимат мерки за бездомните животни!

(Стара Загора, 2019-07-05)

#5509

Имам две кучета. Те са по-мили, по-безопасни, по-дружелюбни ....от повечето хора, с които се разминавам по улицата. Едното е на почти 10 год. Няма да поставя намордник, заради глупостта на некомпетентни законодатели.

(Пловдив, 2019-07-05)

#5522

Моето куче е социализирано, да се движи с наморник е безумие!

(Sofia, 2019-07-05)

#5523

Подписвам защото,не желая да тормозя кучето си.Моето е на Шест години,през живота му веднъж е носил намордник за пет минути,за повече няма и да му сложа.

(Триер, 2019-07-05)

#5530

Подписвам се, защото тези промени са тотален абсурд!

(Плевен, 2019-07-05)

#5531

Това е опасно за кучетата ни!

(Перник, 2019-07-05)

#5541

Защото е глупост. Не мисля, че щом едно куче е пет килограма, то е опасно.

(Добрич, 2019-07-05)

#5544

Този зкон не е хуманен спрямо кучетата.

(Ардино, 2019-07-05)

#5547

Поставянвтл на наморник и разходка с повод не трябва да се налсга за всички кучета , според техните килограми. Всичко това е изключителнно не компетентно и само неграмотни индивиди могат да предложат и гласуват подобни закони.

(Плевен, 2019-07-05)

#5549

В случай, че законът бъде приет членът на нашето семейство Боб... Остава под домашен арест. Излизаме с него за да играе. Апортировката изключва намордник. Освен това той никога не е носил намордник и това е стрес.

(Исперих, 2019-07-05)

#5550

Имам куче и вярвам, че те не са агресивни към нас хората, а ние сме отговорни за тяхното възпитание, като вид с разум!

(Пазарджик, 2019-07-05)

#5552

Подписвам тази петиция, защото съм против промените, тъй като те застрашават живота на кучетата, а също така са и неоснователни и недообмислени.

(София, 2019-07-05)

#5553

По-абсурдно решение не беше взимано в скоро време...Как точно ще доказват кое куче какво е?

(Мездра, 2019-07-05)

#5558

Това е безумие и садизъм висша форма!

(София, 2019-07-05)

#5568

Защото е нехуманно за самите животни . А и малките породи под 5кг не са по малко агресивни.

(Белене, 2019-07-05)

#5569

Това за мен не е нормално.Това е мъка за тези малки същества.

(Стамболийски, 2019-07-05)

#5574

Това е глупост ,поредната глупост !!!!

(Перник, 2019-07-05)

#5580

Това не е решение на проблема

(София, 2019-07-05)

#5586

Подписвам ,защото в жегите не искам никое от кученцата ми да умре,поради невъзможност да си поема дъх

(София, 2019-07-05)

#5592

Здравейте,кучето ми е порода мопс 7кг.

(Бургас, 2019-07-05)

#5594

Не желая кучето ми да бъде жертва на този закон.

(Елхово, 2019-07-05)