Против промените в Закона за ветеринаромедицинска дейност

Коментари

#4605

Не е адекватна преценката на хората, които предлагат и приемат този закон. Не съм съгласна да слагам намордници на кучетата си, които са дребна порода. За кучешките поводи съм, защото все пак това са животни и не във всяка ситуация може да им се има доверие, но със съвестен и адекватен стопанин кучето на повод не би трябвало да е опасно, както за хората, така и за останалите животни.

(Sofia, 2019-07-04)

#4612

Носенето на намордник е опасно за моето куче.

(Бургас, 2019-07-04)

#4613

Идиотски закон, направен от идиоти. Корумпираните боклуци са немощни да се справят интелигентно с бездомните кучета и отглеждането на кучета за бой.

(София, 2019-07-04)

#4614

Закони и следвало да се творят от експерти, а не от популисти и лаици...

(София, 2019-07-04)

#4615

Убедена съм , че е много опасно за нашите любимци!!!

(Плевен, 2019-07-04)

#4618

Не желая,да мъча кучето си като му слагам намордник.

(София, 2019-07-04)

#4621

Подписвам, защото не съм съгласна!!!!!

(Шумен, 2019-07-04)

#4626

Имам сладур на който няма да сложа наморник каквото и да измислят.

(Разград, 2019-07-04)

#4638

Не искам да застрашавам живота на кучето ми, тъй като наморника ще пречи за правилното изпълнение на жизнено важни функции на животното. Никой ли не знае, че кучетата дишат с постоянно отворена уста?

(Казанлък, 2019-07-04)

#4639

Смятам, че е безразсъдно да се пишат закони набързо, за да не се намери реално решение на проблемите!

(София, 2019-07-04)

#4640

Защото това е безумица, лишено е от логика и смисъл!

(Варна, 2019-07-04)

#4642

Имам куче на 2 г, което е 30кг и най - голямата заплаха е да олигави някой. Вместо законите за шофьорите които убиват, се налагат закони за кучета. Смешна държава!

(София, 2019-07-04)

#4645

Кучето ми е от породата Френски булдог!!!Мисля че,това говори достатъчно,защо съм против

(Бургас, 2019-07-04)

#4650

Това е безобразие

(София, 2019-07-04)

#4653

Всяко куче е с индивидуален характер и зависи как ще го възпиташ кучето! Това е отнемане на дори и малката свобода!

(София, 2019-07-04)

#4657

АБСОЛЮТНА ПЪЛНА ГЛУПОСТ!ТЕ НЕ СЕ РАЗПРАВЯТ С БЕЗДОМНИТЕ,ТА С ДОМАШНИТЕ СЕГА ИСКАТ!!!

(Хасково, 2019-07-04)

#4658

Защото съм твърдо против отнемането на свободата на животните да комуникират и дишат нормално чрез поставянето на намордници

(София, 2019-07-04)

#4661

Подписвам,защото..живеейки в Швеция и наблюдавайки живота на хората,които имат домашни любимци стигам до следният извод: Не животните трябва даимат намордника ,а хората! Тук има всякакви породи. Как веднъж не видях агресивно куче! В България законите се създават от малоумници с коефициент на интелект от 0 до 19 ! Но вина за това имаме ние!

(Норшопинг, 2019-07-04)

#4662

Имам лабчо, добродушко, не съм съгласна с тези измислици...

(Велико Търново, 2019-07-04)

#4665

Моето куче не е агресивно, както и всички останали от породата кокер шпаньол

(Добрич, 2019-07-04)

#4666

Подписвам, защото е крайно време в тая държава да се спре писането и приемането на популистки и лобистки закони без да се взима мнението на експертите . И не на последно място няма да причина тази болка на моят домашен любимец.

(София, 2019-07-04)

#4671

Подписвам защото не искам заради продажни мафиоти да тормозя животинка си !

(Ямбол, 2019-07-04)

#4672

Защото е нескопосана и тъпа изцепка на ония там с евтините вратовръзки.

(София, 2019-07-04)

#4674

Подписвам защото съм достатъчно запознат с това че кучетата нямат потни жлези и охлаждането става чрез езика и това че колкото повече го е изкарал толкова е прегрял и съм убеден че носенето на намордник няма да има някакъв друг освен отрицателен ефект върху четириногите ни приятели

(Пловдив, 2019-07-04)

#4680

Цял живот съм гледала куче и смятам, че отговорността за агресията на кучето трябва да я носи стопанина. Намордника е нещо много крайно, а дали ще бъде сложен трябва да реши стопанина, при условие, че му е невъзможно да се справи по друг начин с любимеца си.

(София, 2019-07-04)

#4686

Съм собственик на куче и съм против закона. Не е добре написан и не е това от което се нуждаят собствениците на кучета и е в ущърб на домашните ни любимци!!!

(Велико Търново, 2019-07-04)

#4694

Този закон, който се опитват да налагат е неуместен. Не е нормално!

(Ямбол, 2019-07-04)

#4699

Кучето ми е 20кг и ще пукне на 5тата минута, ако му сложа намордник

(София, 2019-07-04)

#4700

Пълно безумие!

(Хага, 2019-07-04)

#4710

Считам, че голяма част от двукраките индивиди наистина са за намордници. Но законът не го и намеква... Не може всички кучета да са с намордници. Не е хуманно. Не е почтено!

(Варна, 2019-07-04)

#4722

Имам куче и искам то да диша свободно!

(Пловдив, 2019-07-04)

#4725

...защото хората имат по-осезаема нужда от намордници, отколкото кучетата.

(София, 2019-07-04)

#4726

Подписвам тази петиция,защото съм твърдо против тези промени в закона.Собственик съм на Пит бул,който никога не е проявявал агресия нито към хора,нито към животни,въпреки че към него е проявявана агресия от страна на различни по размер кучета!

(София, 2019-07-04)

#4727

Защото не съм съгласна с поредната глупост хрумнала някому и решил да си направи закон.

(София, 2019-07-04)

#4728

Това е идиотско.

(Враца, 2019-07-04)

#4736

Подписвам, защото може да бъде много опасно за нашите домашни любимци и може да доведе до много смъртни случаи.

(Елешница, 2019-07-04)

#4740

Защото сте неадекватни и некомпетентни, както ВИНАГИ! Вкарайте закон, всички дупетати с наморник, че не се наядохте, животни такива.

(Асеновград, 2019-07-04)

#4741

Подписвам, защото е време законите да се пишат от експерти, които познават материята, за която дават предложения. Освен това, е нужно да се допитат до компетентно мнение на други експерти, а не да решаваме проблеми, като просто забраняваме онова, което не разбираме.

(София, 2019-07-04)

#4748

Подписвам, защото смятам, че моето куче би било в опасност с намордник (при наличието на безстопанствени кучета).

(София, 2019-07-04)

#4750

Подписвам! Вярвам, че животните заслужават уважение и свобода, също както и ние хората. Животните не са лоши или агресивни, те стават такива заради нашето отношение към тях. Ако едно куче е агресивно, то по-дълбоката причина е агресията в хората и това, че не се научаваме как и къде да управляваме. Нека спрем да гледаме повърхностно на нещата и да се погледнем хубаво в огледалото. В Щатите, например, в училища и библиотеки се работи с така наречените therapy dogs, които помагат на децата да се справят с емоциите си. В Индия приеха закон, с който обявяват делфините за личности! Ами ние?! Накъде вървим с подобни решения? Преди време, когато си взехме куче и поискахме помощ от учител за възпитанието на кучето ни - първо нас ни “дресираха”, за да можем после ние да се грижим адекватно за това животинче.. Нека оставим животните на мира и със себе си първо да се заемем. Това ще е полезно не само за животните!

(София, 2019-07-04)

#4752

това е мъчение за кучетата...никое домашно добре гледано куче няма да разбере какво става..те просто ще умрат от мъка..

(Русе, 2019-07-04)

#4753

Съм против намордниците!!! Това ще убие кучето ми!!!!

(Бургас, 2019-07-04)

#4756

Не желая да изгубя най-добрия си приятел в лицето на моето куче, поради некомпетентността на някои безмозъчни индивиди, които застрашават живота на домашните ни любимци с нелогичните си предложения и закони.

(София, 2019-07-04)

#4765

Имам най добрият приятел,порода Лабрадор. Определено кучето ми е над 5кг,но не е агресивен и е посегателство върху неговата природа този закон

(Стара Загора, 2019-07-04)

#4769

заставам срещу искането за промени в законодателството, по-точно в частта за задължителните намордници.
Смятам, че това е много опасна практика и застрашава живота на кучетата!

(Златоград, 2019-07-04)

#4772

Не може да се определя по кг.на кучето дали е агресивно.Къде да си разхождам кучето след като при мен няма площадка за кучета????

(София, 2019-07-04)

#4773

Подписвам защото това е пълна тъпотия

(София, 2019-07-04)

#4777

Подписвам, защото съм против задължителните намордници.

Извеждам кучето си с повод в населени места - винаги е било така и ще продължа да го правя. Нямам против поводите.

Но искането за задължителни намордници е недообмислено и застрашава здравето на животните.

Отделно, че специално за моето куче, но предполагам и други стопани ще припознаят любимците си в следващото, което ще напиша: намордникът ще й причини допълнителен стрес, който пък би могъл да е повод за непредвидени реакции.

Прибрала съм кучето си от улицата, беше в шок и изтормозена - от хора и/или от други животни. Дълго време мислехме, че е глуха, а се оказа, че е много уплашена.

Не искам да губя доверието й, причинявайки й стрес и уплах от намордник.

(Ботевград, 2019-07-04)

#4779

Абсолютно против ! Пълна безумица която ще вреди и на кучетата и на хората!

(Стара Загора, 2019-07-04)

#4781

Съм против наморниците за кучета!

(Хаскови, 2019-07-04)

#4784

Това не е решение на проблема с агресивните кучета и техните безотговорни стопани. Закон, които е предложен и създаден от некомпетентни и безумни хора, поредното безумие и отчитане на дейност на българските депутати. Не искам и категорично отказвам да водя с наморник моето куче, което не е агресивно и е дребна порода, но е над 5 кг.

(София, 2019-07-04)

#4785

Подписвам защото съм против задължителното поставяне на наморници на домашните кучета.

(София, 2019-07-04)

#4788

Безобразията на политиците надминаха всякакви очаквания. Проблема не е в кучетата, а във възпитанието на хората и обществената култура.

(София, 2019-07-04)

#4791

Защото смятам, че мерките за разходка на домашни кучета са неадекватни и имат спешна нужда от преразглеждане.

(София, 2019-07-04)

#4795

Подписвам, защото съм бил собственик на домашен любимец и знам, че те не са опасни за разлика от злонамерени стопани, на които попадат.

(Ардино, 2019-07-04)