Против промените в Закона за ветеринаромедицинска дейност

Коментари

#4204

Защото килограмите на едно куче , не означават , че то е агресивно . Това поведение на едно куче се дължи изцяло на стопаните , които са го възпитали по неправилен начин .
Слагането на наморници няма да реши проблема със случеите на нахапани от кучета хора. Остава въпроса , какво правим с пуснатите на свобода улични кучета , които няма кой да спре .

(Варна, 2019-07-04)

#4207

Tova teshenie/ proetozakon 6e uni6oji ne samo ku4etata ni, no tova e psihi4esko iznasilvane i na stopanite.
Nie si pla6ame danaka vsuka godina!, a ne vzimame mai4inski, davame rabotni mesta na veterinarni lekari, grumari, a slujitelite v zoomagazinite ....
V demokrati4nite darjavi ima specialni zakoni za za6ita na jivotnite!
Ve4e 30 godini nikoi ot nikoy partiy ne obysni na balgarskiy harod, 4e Demokraciyta e DISCIPLINA I RED, a
ne bezzakonie i korupciy ....,

(Sofia, 2019-07-04)

#4210

Подписвам, защото не одобрявам кучетата да бъдат застрашени от задушаване с надморниците. Без мнението на специалисти няма как да се определи кое куче е агресивно и кое - не.

(Монтана, 2019-07-04)

#4213

Защото предпочитам да лежа в затвора,отколкото да уморя кучето си собственоръчно!

(Varna, 2019-07-04)

#4217

.

(Sofia, 2019-07-04)

#4218

Подписвам, защото искам моето куче да бъде свободно и да се чувства добре когато го разхождам.

(София, 2019-07-04)

#4231

Против съм намордниците на кучетата, да бъдат слагани през летните жеги. Това застрашава живота им.

(Пазарджик, 2019-07-04)

#4237

Подписвам, защото тази практика ще е потенциално опасна за домашните ни любимци и не виждам обосновка, защо това трябва изобщо да бъде въведено.

(София, 2019-07-04)

#4249

Съм против промените

(Перник, 2019-07-04)

#4253

Не разбирам смисъла на подобна мярка. Тя определено е във вреда на животните.

(София, 2019-07-04)

#4257

Подписвам защото имам куче от едра порода. Да не дава на непознати да го галят, но това не го прави агресивен. Не се спуска по улицата на минаващи хора и животни. Винаги е на повод, тъй като в момента живеем в град Троян и тук няма убособени кучешки градински. И без това трудно му понасят жегите, та не искам да мисля каква мъка ще му е да се охлажда с тесния наморник през муцуната му.

(Плевен, 2019-07-04)

#4258

подписвам като любител на животните и като абсолютен противник на идиота Валери Симеонов

(Лондон, 2019-07-04)

#4261

Е пълен абсурд

(Плевен, 2019-07-04)

#4262

Защото е безумно!

(Благоевград, 2019-07-04)

#4263

Защото според мен този закон е абсолютна дискриминация и го намирам за крайно зле обоснован.

(София, 2019-07-04)

#4265

За повода съм съгласен,но за намордника-категорично НЕ!!!

(София, 2019-07-04)

#4267

Не искам кучето ми да носи наморник

(София, 2019-07-04)

#4269

Поредната глупост на скъпите ни управляващи!!!

(Плевен, 2019-07-04)

#4271

Всичко това е абсурдно!!!! Имам куче ,което е 46кг и е най-доброто същество на този свят,с най-голямото сърце ... Валери Симеонов заслужава намордник,не нашите любимци !

(Перник, 2019-07-04)

#4272

има породи които трябва да се забранят да се въдят по света а не да слагаме на йоркита и други дребни гадини намордници и

(бургас, 2019-07-04)

#4275

Защото имам куче, което винаги е на къс повод и намордника не е решение на проблема а поредната възможност да се събират пари от безмозъчни глоби

(София, 2019-07-04)

#4280

Законовите промени са популистки, няма да постигнат нищо за превенция на кучешки атаки от опасни кучета, и се правят, за да бъде наказана средната класа в градовете, която не гласува за ГЕРБ и ОП.

(София, 2019-07-04)

#4284

Не мисля, че това е нужно

(София, 2019-07-04)

#4289

Без обсъждане, без становища от професионални ветеринарни и киноложки организации, без мнението на неправителствени дружества.
По идиотски, по мутренски.

(София, 2019-07-04)

#4290

За кучето ми е опасно да бъде с намордник в топлите месеци, то е член на моето семейство и аз отказвам да застрашавам живота му по този груб и нехуманен начин.
Кучето ми не е агресивно, винаги е с повод.

(София, 2019-07-04)

#4300

Не съм съгласна с този закон. Не може да се съди за агресивността на кучето само от големината му.има агресивни породи, но и те ако са отгледани от Хора са дружелюбни. Нормално е когато се срещат мъжки от по-едрите породи и да не се харесат и да лаят. Това означава ли ,че са агресивни. Хората, които не си възпитават децата, децата с намордник ли трябва да са? На родителите ще има ли глоба за тях?
Бездомните кучета ,Ами и котки, женски носещи токсоплазмоза ?!!! С тях какво се случва? Кой ще тича след улични кучета да им слага намордници? А как ще ядат и пият вода ?! С куче и 2 деца съм. Непонятно ми е как е защо се е стигнало до нещастните случаи с нахапани хора, деца и убитият мъж
Въпроса е че кучето не е играчка,както се възпитават децата,така трябва и те. Същевременно трябва, наложително и задължително и препоръчително е да се създаде ЗОО ПОЛИЦИЯ, която да върши своята работа адекватно. Хора, които не кастрират куче/котка ,живеещо вкъщи, било то и в къща, изпускайки го на улицата се чудят какво да правят с бебетата? Строят се молове,кафета, кооперации?! Общинските архитекти могат да започнат да мислят с главите си и да започнат да правят проекти за Зелени площадки, тревни площи пред кооперациите, а не саксии за Акт 16. Могат и паркинги да направят ,също и така належащите КУЧЕШКИ ПЛОЩАДКИ ЗА ЕДРИ И ДРЕБНИ ПОРОДИ.!!!

(Варна, 2019-07-04)

#4302

Подписвам, защото този закон е пълна идиотщина.
Бедни душички облечени с власт се опитват да измият очите на нещастния и озлобен народ.
Кучета ли трябва да са изкупителната жертва?

(Русе, 2019-07-04)

#4305

За мен трябва да има по-строги закони за собствениците, които обучават кучетата си за бойни и видимо агресивни. Не е важна породата. Аз имам френски булдог, 15 кг. За щастие живея в малък град и не съм имала проблеми при срещи на животните.

(Елхово, 2019-07-04)

#4308

Законът се подготвя набързо, без дискусия със специалисти, без съобразяване с анатомичните специфики на най-добрия четириног приятел на човека, без ползване на добър европейски опит. И прилагането му не би решило нито проблемите с безстопанствените кучета, нито с безотговорните развъдчици и стопани.

(София, 2019-07-04)

#4309

Подписвам, защото смятам, че не е редно да мъча собственото си куче заради немърливостта на други стопани, които не знаят как да възпитават домашните си любимци.

(Варна, 2019-07-04)

#4310

Този закон е противоконституционен.

(Гр.Видин, 2019-07-04)

#4324

...не приемам поредните недомислени псевдо мерки. Отчаяни и жалки опити за отчитане на дейност.

(София, 2019-07-04)

#4326

Смятам закона за неправилен и опасен за здравето на моите кучета.

(Казичене, 2019-07-04)

#4330

Не съм съгласна с новия закон. Това е тормоз спрямо кучетата!Вярвам, че няма да го допуснем!

(Шумен, 2019-07-04)

#4331

Подписвам , защото носенето на наморник застрашава здравето на моето куче.

(София, 2019-07-04)

#4335

Смятам това за поредното безумие....

(London, 2019-07-04)

#4342

В нормалните държави собствениците на определени породи кучета плащат значитно по-високи данъци. Задължително! Именно така се регулират нещата, не с намордници и необмислени закони.

(София, 2019-07-04)

#4346

Подписвам, защото смятам, че намордникът е крайно средство, което не бива да бъде прилагано върху безобидни, мили създания, с което да биват измъчвани и тормозени. Всяко средство би трябвало да е съобразено според породата и големината на животното.

(София, 2019-07-04)

#4349

Не желая кучето ми да носи намордник!

(Dresden, 2019-07-04)

#4357

Подписвам защото имам куче над 30 кг. То е най-милата и нежна душа. И аз няма да и причина болка и дискомфорт заради "хора", които не знаят или по скоро не разбират как да решат проблемите с бездомните и агресивни животни, които са станали такива, благодарение на други "хора".

(Сестримо, 2019-07-04)

#4359

Подписвам, защото ми омръзна от сбъркани, малоумни закони и от тези, които ги създават. Сбъркана държава. Поучете се от животните!

(Septemvri, 2019-07-04)

#4362

Това е жестоко към домашните ЛЮБИМЦИ!!!

(Бургас, 2019-07-04)

#4370

Не е нормално да сложа намордник на ловно куче , кучето мине 25 килограмлв пойнтер и се пази от котки , той е всичко друго но не и агресивен това е абсурсно

(София, 2019-07-04)

#4374

Това е ненормален закон! Оправиха цяла България.....та се хванаха с намордниците на кучетата!

(София, 2019-07-04)

#4379

Против съм законът, задължаващ носенето на намордници от неагресивни кучета, което би довело до застрашаване здравето на животните през лятото.

(Стара Загора, 2019-07-04)

#4380

Защото ми омръзна от тъпотията Ви!

(Бургас, 2019-07-04)

#4381

Не мисля, че животните трябва да биват наказвани с това да носят намордници. Това, че има кучета, които хапят и нападат не означава, че всички са такива. Това, че някои деца се по-буйни връзват ли ги с осмирителни ризи или слагат ли им наморник и на тях?!

(Пловдив, 2019-07-04)

#4382

Смятам, че това е най-неправилното решение на проблемите с домашните кучета.

(София, 2019-07-04)

#4384

Не подкрепям приемането на толкова крсйна мярка без становище от специалист по въпроса.

(София, 2019-07-04)

#4387

Не съм съгласен с безумнни глоби .... аз се грижа за кучето си плащам си данък ваксини всичко което необходимо за него ... не съм съгласен общ знаменател да водят кучето агресивно при положение , всеки може погали 3 години
Не посегнал никои ...

(Тутракан, 2019-07-04)

#4389

Законът е недосмислен

(Радомир, 2019-07-04)

#4393

Защото не искам да рискувам здравето и живота на кучето си

(Перник, 2019-07-04)

#4399

Защото законът е несправедлив и абсурден!

(София, 2019-07-04)