Против промените в Закона за ветеринаромедицинска дейност

Коментари

#3801

Имам френски булдог. Той ще има проблем с намордник.

(София, 2019-07-04)

#3811

Подкрепям напълно петицията

(Варна, 2019-07-04)

#3817

По абсурден закон не съм чувала.Мерките срещу агресивните кучета трябва да започнат от другаде.

(Раднево, 2019-07-04)

#3818

Защото съм горд собственик на 4 кучета 3 над- 5 кг и 1 под-5кг!!!

(Радомир, 2019-07-04)

#3820

Имам домашен любимец и този закон е безумен!

(Враца, 2019-07-04)

#3834

Подписвам , защото: Любимците ни са в истински опасна ситуация в опита да се прокарат наредби и закони, написани без участието на специалисти! По-точно в частта за задължителните намордници. Смятам, че това е много опасна практика и застрашава живота на кучетата ни.

(София, 2019-07-04)

#3836

Не всички кучета са агресивни

(София, 2019-07-04)

#3837

Имам куче на 6 години, тежащо най-вероятно 30 кг и до момента никога не е проявявало агресия, както към животни, така и към хора!

(София, 2019-07-04)

#3846

Подписвам, защото смятам този закон за малоумен. Нека хората които не знаят как да се грижат за животни им се забрани да имат такива. На бездомните кой ще сложи намордник?

(София, 2019-07-04)

#3848

Съм против!!!!!!! И писна от малоумници и прости хора!!!!!!

(Пловдив, 2019-07-04)

#3849

Смятам, че трябва много да се помисли за всички варианти и погледне от всички гледни точки, преди да се приемат подобни закони, налагащи само ограничения. При достатъчно добре обособени, преценени като размер и достъпни като местоположение места за разходка на домашните любимци, може да има претенции към тяхното ограничаване на повод извън тях.

(София, 2019-07-04)

#3856

Поредното неадекватно предложение. Вместо да накажем безотговорните стопани, ще накажем всички кучета.

(София, 2019-07-04)

#3868

Защото имам куче и не одобрявам промените.

(Перник, 2019-07-04)

#3903

Подписвам, защото имам френски булдог. И не смятам, че слагането на намордник е подходящо. Особено през лятото. Господата, които искат тези промени проучиха ли, че има породи с по-специфично дишане?

(София, 2019-07-04)

#3906

Не съм съгласна кучето, което е мило и добро, да ходи на повод, камо ли с намордник!!!!!!!

(София, 2019-07-04)

#3908

Подписвам, защото това е Абсурдно и Неадекватно решение!!! Първо да решат проблема със стопани, които водят кучета без повод, тези, които не плащат данъци и ТЕЗИ, КОИТО НЕ ПОЧИСТВАТ СЛЕД СВОИТЕ ЛЮБИМЦИ!!! НЯМА ДА СЛОЖА НАМОРДНИК НА КУЧЕТО СИ!!!! ПЪРВО ДА СЛОЖАТ НАМОРДНИЦИ НА АГРЕСИВНИ ЧОВЕКОПОДОБИЯ КОИТО СВОБОДНО ОБИКАЛЯТ УЛИЦИТЕ!

(София, 2019-07-04)

#3912

Нелепо е да се наказват всички кучета, заради простотията на няколко малоумни стопани.

(София, 2019-07-04)

#3913

Обичам животните

(Тутракан, 2019-07-04)

#3919

Не ми харесва не одобрявам

(София, 2019-07-04)

#3923

Не само, че застрашава живота на кучетата, но и ги стресира изключително много и би повлияло негативно и върху психиката им.

(София, 2019-07-04)

#3925

Не съм съгласна с абсурдните промени.....

(Варна, 2019-07-04)

#3927

Против съм този тормоз, който се готвят да извършат върху домашните ни любимци! Аз също имам кучи, тежащо 50кг, порода Дого Аржентино. Казват, че била една от най-опасните породи, но според мен, опасни са само животни захвърлени от човека, животни на които им е отнета любовта. Моето куче се разхожда с твърд повод, между хора всеки ден и дори не обръща внимание на хората, които ни подминават! С какво моето 50кг Дого Аржентино е опасно и агресивно? За 4 години не е нападнало никого, но само защото външният му вид е страшен, това означава ли, че аз трябва да го задуша с този наморник? НАМОРНИК МУ Е СЛАГАН И СЪМ ВИЖДАЛ ЕФЕКТА КАКЪВ Е СЛЕД 15мин И ТО ПРИ 17° ДНЕВНА ТЕМПЕРАТУРА!!!!! Този закон е за убийство на домашни любимци!!

(Шумен, 2019-07-04)

#3928

Не смятам, че това мъчение за кучето е нужно да се прилага на всяко невинно куче, за мен грешката не е в породата, а в стопаните, едни килограми и една порода не са определящи дали дадено куче е агресивно и опасно. Колкото агресивен може да бъде един доберман да кажем, толкова агресивен може да бъде и един пинчер при безхаберие от страна на стопаните или неправилен подход от тяхна страна

(София, 2019-07-04)

#3931

Това е абсолютно нездравословно за кучетата, а и размерът и теглото на едно куче не определя дали то е агресивно или не.

(Лясковец, 2019-07-04)

#3934

Това е безумие! Отглеждам 4 кучета, две от които спят в леглата на децата ми. Не бих им причинила унижението да ходят като зверове, само защото безумци гласуват безумия😡

(Тутракан, 2019-07-04)

#3935

Промените в закона за ветеринарномедицинската дейност се правят от хора без всякаква експертиза в областта, без обсъждане с компетентното съсловие и с популистки подбуди. Съгласен съм поводът в населени места да бъде задължителен, но не и намордниците. Глобите са поредният начин за събиране на пари, който удря съвестните собственици. В действителност България има добра законодателна база, която обаче не се прилага. В допълнение към нея би било добре собствениците на кучета над определено тегло да бъдат задължени да преминат обучение по базово послушание заедно с любимците си, а от друга страна в образователната програма на децата да се въведат дейности още от детската градина, които ще ги научат как да общуват с животни (не само кучета), като котрапункт на страха, всяван масово от голям брой родители. Последното би помогнало в голяма степен и за опазването на защитени видове влечуги, които в момента биват убивани не, защото са опасни, а от незнание и страх.

(Елена, 2019-07-04)

#3936

Je signe cette pétition, parce que cette loi est une grosse connerie sans sens et iraisonnable ! !!!!

(S Michel, 2019-07-04)

#3940

Подписвам,защото съм собственик на куче и тези закони не са хуманни

(Козлодуй, 2019-07-04)

#3943

Съгласен съм кучетата да бъдат водени на повод ,но не и със задължителен намордник.

(София, 2019-07-04)

#3945

Имам домашен любимец и изобщо не съм съгласна с глупостта , че само кучета над 5 кг могат да бъдат агресивни. Освен това носенето на наморник през летните месеци е засташаващо живота на домашните ни любимци. Убедена съм и че слагането на наморници на спокойни кучета ще доведе точно до обратното - агресия.

(София, 2019-07-04)

#3948

Защото не съм съгласна кучето ми от брахицефална порода да носи намордник!

(София, 2019-07-04)

#3953

Това е пълно безумие. Кучетата не могат да издържат с намордник лятото, тъй като не могат да се охлаждат като изплезят език.

(София, 2019-07-04)

#3960

Имам купе порода голдън ретривър на 4 години и дете на 3 години и половина. Кучето ми е едра порад да, но не мога да си представя да му сложа напорник, за сметка на това, винаги го разхождам на повод, не защото е опасен, а защото толкова много обича хората и се радва на всеки човек, с който се размине, а не всички хора обичат кучета

(Варан, 2019-07-04)

#3964

Не съм съгласен със съдържанието на новия закон. Аз, като собственик на домашен любимец (куче), тежащо 7 кг. намирам за абсолютно излишно използването на намордници, с които би се постигнало неясна цел, а и самият резултат от цялото упражнение е неясен!

(Бургас, 2019-07-04)

#3969

Подобно изискване за ВСИЧКИ кучета над 5 кг. е безумно и опасно за животните! Защо просто държавните органи не си вършат работата? Защо се позволява отглеждане на агресивни животни и защо не се наказват собствениците им?

(София, 2019-07-04)

#3975

Това е ненужно и не е базирано върху никаква релеватна статистика

(София, 2019-07-04)

#3991

Обичам животните страшно много! Желая да са здрави, да бъдат с любов отглеждани и нормален живот да има за тях. Аз съм ЗА тази петиция

(Прага, 2019-07-04)

#3996

Неадекватници гласуват закони

(София, 2019-07-04)