Против промените в Закона за ветеринаромедицинска дейност
Коментари
#3203
Подписвам, защото не съм съгласна да сложа намордник на домашния си любимец и да го тормозя при условие, че за четирите години, които го гледам не е наранил/уплашил или каквото и да било друго някой човек или друго животно... Нося пълна отговорност за постъпките му и не смятам, че е необходимо той и всички добри, възпитани и кротки кучета да страдат от безумни решения.... Да, има кучета, които имат нужда от намордник, но да ги наказват тях.... Защо да застрашавам живота на добро същество.... Накажете безотговорните собственици, следете за почистването след кучето, за грижата за него, за възпитанието му и проявите му... Защото заради безотговорни собственици, да страда моето куче...(София, 2019-07-04)
#3210
Подписвам защото не е хуманно спрямо неагресивните породи.(София, 2019-07-04)
#3212
Законопроектът съдуржа абсурдно искане за носене на намордници, несъобразено с нуждите на кучетата(София, 2019-07-04)
#3213
Имам "агресивно" 9 килограмово парче месо с дихателни затрудниния!Да и сложа наморник, означава да я убия по не хуманен начин!!!
(София, 2019-07-04)
#3219
Вярвам, че задължителното носене на наморник не е решение на безпризорното отглеждане на кучета и защото вярвам, че не е полезно в много отношения (едно от които е озлобяването на кучетата... ако едно куче е лошо отглеждано и допълнително озлобено от наморника, ефектът от задължителния добър ли ще е!?)(Пловдив, 2019-07-04)
#3227
Подписвам, защото ми омръзна от показни акции, на открито и откровено глупави хора, целящи отклоняване на вниманието от истински съществените въпроси в тази държава. Докога идиоти ще взимат с нескрита гордост (от собствената си тъпота) решения, касаещи хора и живи същества, без да имат нужната компетентност?!(София, 2019-07-04)
#3234
Моето малко куче ( 5 кг) , винаги е разхождано на каишка, не е злобно, не хапе. Против намордниците съм!(София, 2019-07-04)
#3237
Тъпо е да мъпа кучето си с намордник. Трябват мерки и затвор за стопаните идиоти, а не намордници.Онзи ден ме нападнаха няколко овчарски кучета. За тях какво се предвижда?
(София, 2019-07-04)
#3239
Подписвам се защото съм стопанин на куче и мисля че правилното решение е по високи санкции към безотговорните стопани и слагането на намордник на на куче няма да респектира по никакъв начин безотговорните стопани а ще засегне само съвестните от нас.(София, 2019-07-04)
#3253
Против съм да се слагат на кучета над 5 кг намордник, защото си е чисто измъчване на животнинките. Защо Бойко или някои друг от оправници не си сложат и те намордник или да спрат да крадят от народа?(Пловдив, 2019-07-04)
#3262
Имам куче и не мисля, че едно куче може да е агресивно, ако не го предизвикаш(София, 2019-07-04)
#3265
Законите трябва да се пишат от специалисти! И защото трябва да купя 20 намордника!!!(София, 2019-07-04)
#3268
Защото не смятам, че това е хуманно спрямо кучетата. В тази жега с наморници. Това ще доведе до много смъртни случаи.(София, 2019-07-04)
#3272
Защото е глупав закон,който само ще ощети съвестните собсвеници на кучета,ще създаде ужасен физически и психически дискомфорт на едно уравновесено,обучено и спокойно куче каквото е моето.Тези,заради които искате да наложите този садистичен закон,пак няма да го спазват.Засилете проверките по градинките и обществените места,налагайте високи глоби за куче без повод,за нерегистрирано,за не добре гледано...но високи глоби,кратни на 100,защото "бай Ганьовския " манталитет за неспазване на законите само това ще го стресне(Стара Загора, 2019-07-04)
#3273
Няма опасни кучета - има опасни стопани! Кучетата трябва да минават през училища за социализация, в които да обучават и стопаните как да се грижат за тях. Т.нар. бойни породи трябва да са със специален режим за отглеждане. Животните да се кастрират.... Всичко това е много по-ефективно от намордници!(София, 2019-07-04)
#3275
Съм против това безумие(Харманли, 2019-07-04)
#3277
България има голям проблем с бездомни животни! Първо трябва да вземем мерки да намалим това и безразборното захвърляне на животни и съответно - безхаберие на хората!Държавата не е предоставила никакви ресурси да има определени за кучетата места, където те биха могли да се насладят на разходка без намордник.
Затова не мисля, че е разумна постъпка да наказвате животните по този начин!
(Златица, 2019-07-04)
#3280
Подписвам, защото по този начин само ще уморим кучетата няма какво повече да коментирам(София, 2019-07-04)
#3281
Подписвам, защото имам прекрасно куче, което е най-добрият приятел на всички деца в градинката от 6 години насам. Днес, когато я видяха с намордник, децата изпищяха, избягаха и казаха, че е "страшна", изглежда "опасна" и не искат да си играят с нея вече. Подписвам заради моето дете на четири крака, заради всички деца, които загубиха приятел днес. Защото това е безумие.(София, 2019-07-04)
#3282
Когато оправят проблема с бездомните, тогава да ограничават домашните!(Дупница, 2019-07-04)
#3283
Против съм задължителните намордници.(Русе, 2019-07-04)
#3284
Ми пука(Перник, 2019-07-04)
#3285
Промените са небезопасни за здравето и живота на домашните любимци!(София, 2019-07-04)
#3286
1. С какво едно малко куче тежащо 3 кг. например е по-неагресивно от моето?2. Каква е мерната единица за измерване на агресията в кучетата?
3. Как може да ми се гарантира, че ако моето куче е с намордник и повод, то до него няма да се приближи малък и гневен пинчер например? По-същия начин как може да се гаранира , че малка порода куче няма да нахапе някое дете ? (Нямам против малките кучета, интересна ми е логиката на улравляващите и аршина с който мерят)
4. Къде има обособени места за разходки на кучета като изключим няколкото места в парковете на големите градове?
5. Как куче като моето , което тича по 5 - 6 км на ден може да изхаби достатъчно енергия в обособените клетки с размери 10х10 метра в компанията на около още 10-тина кучета поне?
6. Как когато кучето ми е постоянно вързано с повод или синджир, както и приковано с намордник ще стане по-малко агресивно? Не е ли точно обратното?
7. Кога в държавата ще заработи ефективно ЗООПОЛИЦИЯ?
8. Кога и как държавата ще се справи с проблема с бездомните животни?
9. Кога и как държавата ще започне да наказва "хората" изхвърлящи, и използващи кучета за бой, агресия и тн.?
10. Не е ли по- нормално проблема да се търси в безотговорните стопани по-начин , който не засяга естествените нужди на животните?
(София, 2019-07-04)
#3291
Защото е безумие .(Варна, 2019-07-04)
#3297
Считам, че всяко живо същество има право да живее на Земята съобразно неговите нужди. Не е нужно Човекът да слага ограничения на всичко живо, като в зоопарк, а сам да прожължава да съсипва Нашата планета. Трябва да се научим да живеем всички заедно.(София, 2019-07-04)
#3300
Това е пълен абсурд. Престъпниците и убийците са на свобода. С кучета тръгнали да се занимават. Кой ще се погрижи за бездомните животни, които са на глутници и лаят и се спускат по хората. Отделно това е стрес за животното. Шанса да прегрее кучето е много висок. И като цяло нищо не е измислено като хората. Закон се прилага като има нужните решения. Колко са обособените градинки за кучета и какво правим ако кучето не се разбира с други кучета.(София, 2019-07-04)
#3303
Тези ограничения не решават проблема. Напротив, допълнително нагнетяват обстановката и са предпоставка за създаване на нови проблеми и разделяне на обществото. Това, несъмнено, е целта на властта. А дори да не е - ще бъде бонус страничен ефект. Решението на проблемите с "проблемните кучета" е да няма такива - редно е всеки собственик да носи отговорност за отглежданото от него животно и да е задължен да изкара сертификат за това, че то е обучено и спокойно сред хора и други кучета - както е на много други места по света. Предлагам да бъде създадена инстиуция, която да регулира обучението на кучета и техните собственици, да ги сертифицира и контролира.(Sofia, 2019-07-04)
#3304
Носенето на намордник в тези жеги е не просто опасно. То може да доведе до прегряване, задушаване и смърт !(Пловдив, 2019-07-04)
#3306
Подписвам защото съм против мъчението на животни, особено кучета. Животните не са виновни, че хората не знаят как да ги отглеждат.(София, 2019-07-04)
#3312
С подписването на тази петиция бих искала да изразя несъгласието от промените в закона за задължителен наморник и повод за домашни кучета.Мярката е абсолютно неадекватна и непрофесионално формулирана.
(София, 2019-07-04)
#3323
Просто съм отвратена от действията на властимащите!!!(Свищов, 2019-07-04)
#3325
Не смятам, че моят живот е по-значим от този на другите живи същества!(Бургас, 2019-07-04)
#3333
..е неадекватно и нехуманно да се изисква/и то законово!/ неагресивни, миролюбиви и кротки животни да бъдат подлагани на тормоз, бидейки ограничени на повод и поставяйки им се намордници, които реално биха довели до здравословни проблеми при тези високи температури!(София, 2019-07-04)
#3335
Имам Немска овчарка и е най-любвеобилно и добро куче.(Пловдив, 2019-07-04)
#3344
Защото в закона не е обмислено за последствията върху животните(Варна, 2019-07-04)
#3348
Подписвам защото смятам че опасни породи няма всичко е до възпитание подписвам защото наморника е опасен за моето куче(Свищов, 2019-07-04)
#3352
това е безумие имам двама домашни любимци и никога няма да им сложа намордници(Монтана, 2019-07-04)
#3359
Защото кучетата които трябва да бъдат с наморници и поводи са тези които ги тренират и обучават за боеве като ротвайлер, питбул и т.н. Не може да бъдете сигурно и, че куче под 2 кг. няма да прояви агресия. Това е нехуманно спрямо животните. Трябва да накажете хората които се гаврят с кучетата като ги обучават за боеве, за да може собственика да изкара някой лев или тези които ги изхвърлят на улицата. Аз съм против вашият закон.(София, 2019-07-04)
#3366
Подписвам, защото ми омръзна некомпетентни хора да издевателстват с най-беззащитните - децата, хората с увреждания и домашните любимци.(София, 2019-07-04)
#3367
Против надморниците съм!(Монтана, 2019-07-04)
#3368
Подписвам защото обичам животните, повече от хората. Подписвам, защото имам домашен любимец Голдън ретривър. Подписвам защото няма човек или дете, които да са ме спряли и са поискали да го погалят и той миличкият се усмихва и мога да му видя щастливата усмивка. Подписвам, защото съм свободен гражданин на тази държава и искам кучето ми да живее свободно!(София, 2019-07-04)
#3369
Защото не подкрепям закона(София, 2019-07-04)
#3370
Защото размера на дадена порода куче не определя неговата злоба. За всичко се вини стопанина!(Челопеч, 2019-07-04)
#3373
Не всички, кучета са агресивни!(София, 2019-07-04)
#3374
Не е редно и хуманно.(София, 2019-07-04)
#3380
В едно зряло общество не би следвало да се ограничават правата на множеството, заради действия на малцинство и то само заради безсилието на властите да прилагат на практика законите, които регламентират превенцията срещу недопускането на агресия от и към животните!(София, 2019-07-04)
#3387
Не съм съгласна с новата разпоредба за намордниците,това е тормоз за кучето.По-добре забранете вноса и развъждането на опасни породи кучета както беше преди години и без това ги ползват само за боеве.(Добрич, 2019-07-04)
#3388
Съм против. Всеки трябва да носи отговорност към домашният си любимец.(София, 2019-07-04)
#3391
Против съм намордниците! Най вече за не хапещи кучета!(София, 2019-07-04)
#3394
Подписвам , защото това е зле направен и недообмислен закон с който не искам да се съглася!(Пловдив, 2019-07-04)
#3395
Защото това е лудост , дискриминация и насилие над животни.(Варна, 2019-07-04)
#3396
Съм категорично против закона за задължителни намордници!!!(София, 2019-07-04)
#3397
Защото намордникът ще убие животните в горещините. Това е НЕХУМАННО.(Враца, 2019-07-04)
#3398
Защото от простотия се чудят какво да измислят вече...не може никой да ме накара да си и помисля даже че нещо подобно може да е нормално !! Няма вариант докато не помислят и не приберат всички улични кучета..И когато стане нещо да има виновни домашни любимци !! Аз лично съм била нападана от улични кучета...Никой о т тези управляващи умници няма как да реши нещо което да е смислено !! И особенно в тия жеги да сложиш нещо подобно на кучето си.. Пълна простотия типично по БЪЛГАРСКИ !!!(Нови пазар, 2019-07-04)