Против промените в Закона за ветеринаромедицинска дейност
Коментари
#3013
Въпреки, че моето кученце е под “критичните” 5 килограма, не разбирам защо тежестта и големината на едно куче е мярка за тяхната агресивност?(Пловдив, 2019-07-04)
#3021
Спазването на Този закон ще доведе до много повече проблеми, от колкото ползи.За хората и кучетата им говоря. За хазната може и да е плюс, но това потвърждава още веднъж че ни управляват еничари.
(София, 2019-07-04)
#3033
Съм против закона(Добрич, 2019-07-04)
#3037
Не считам, че това е правилната насока, в която трябва да си търси промяна. Напротив, трябва да може животните да могат да имат право на дни в офиса, училищата, болници - трябва да се намери подход дивите и примитивни българи да се научат но социализация, чрез приемането на домашните животни, като част от средата ни и семействата ни.(София, 2019-07-04)
#3040
Това не е начин за решение на проблема!(Пловдив, 2019-07-04)
#3043
Защото имам прекрасна порода куче Кавалер Кинг Чарлз Шпаньол и не виждам по-какъв начин 10-те му килограма могат да навредят на околните. Нека си сложат намордници онези, които приеха този закон.!(Велико Търново, 2019-07-04)
#3045
Съм за компетентни предложения от специалисти!(София, 2019-07-04)
#3048
не съм съгласна, не е обмислено нищо(София, 2019-07-04)
#3057
не са хуманни промените(Pleven, 2019-07-04)
#3061
Защото е безумно решение(София, 2019-07-04)
#3062
Мерки трябва да бъдат взети срещу агресивните кучета, а не срещу кучетата като цяло...(Правец, 2019-07-04)
#3064
Не всички кучета са агресивни.С тях трябва да се работи.Виновни са стопаните.(Бургас, 2019-07-04)
#3065
Смятам, че този закон е напълно ненужен и поставя невинни животи в опасност, а за стопаните това означава стрес и тревога. Липсва каквато и да било логика и аргументация зад решението.(София, 2019-07-04)
#3076
Защото съм против, този просташки закон!(Горна Оряховица, 2019-07-04)
#3077
Против наморниците!(Стара Загора, 2019-07-04)
#3079
Защото това е малоумен закон. Направен от малоумници.(София, 2019-07-04)
#3080
Законът е скалъпен от непрофесионалисти(Пловдив, 2019-07-04)
#3081
Няма такава практика никъде в този вид(Sofia, 2019-07-04)
#3082
Подписвам,защото не съм съгласна!(Бургас, 2019-07-04)
#3091
Имам куче, порода мопс, което тежи 13 кг. и е супер дружелюбен!(Троян, 2019-07-04)
#3093
Защото това си е мъчение за животното , особенно в жегите.(София, 2019-07-04)
#3097
Тези изисквания, застрашават здравето и живота на кучетата. Необмислени са и имат нужда от много промени. Повод и нашийник за много по-важни от намордник. Дори кучетата под 5кг могат да са опасни и да провокират рискови ситуации. Няма опасни породи, всичко зависи от стопаните.(Русе, 2019-07-04)
#3098
Подписвам, защото имам куче, френски булдог и за него ще е мъка да ходи с намордник(София, 2019-07-04)
#3099
Против съм нечовешкото отношение към кучето ни. То е част от семейството.(София, 2019-07-04)
#3101
Подписвам,защото отглеждам порода,в която няма агресия,още по-малко към хора. Породата е самоед и екстериора и природата им са такива,че тези кучета имат нужда от охлаждане,което с намордник е невъзможно и може да доведе до фатален за тях край! Категорично съм ПРОТИВ НАМОРДНИЦИТЕ ЗА ВСИЧКИ ПОРОДИ!(Харманли, 2019-07-04)
#3106
Не желая моето куче голден ретрийвър Макс да носи намордник!!!(София, 2019-07-04)
#3113
Не мисля, че слагането на намордник на кучето е решение на проблемът. Проблемът идва от стопани, които не си възпитават кучетата правилно. Слагането на намордник е травмиращо и кучето не може да се охлажда особено в тези жеги и аз твърдо няма да му го причиня! Проблеми се решават чрез обучения и правилно възпитание, а не с намордници!(София, 2019-07-04)
#3115
не сьм сьгласна(бургас, 2019-07-04)
#3132
МРАЗЯ БЪЛГАРИЯ!!!!!ТАЗИ ШИБАНА ДЪРЖАВА Е ЕДНАКВО ЖЕСТОКА КАКТО КЪМ ЖИВОТНИ ТАКА И КЪМ ХОРА!!!!!!(Мюнхен, 2019-07-04)
#3136
Искам да отпадне задължителното носене на намордници на кучета.(София, 2019-07-04)
#3137
Подписвам(Русе, 2019-07-04)
#3138
Не съм съгласна(Видин, 2019-07-04)
#3140
Като човек, отглеждащ кучета от 35 години, намирам поредния експеримент със законодателството във връзка с тях, за недомислен, прибързан и приет без да се вземат предвид доводите на собствениците на кучета. В градовете няма условия животните да се разхождат свободно в обособени пространства. Няма европейска страна, в която кучето да е с намордник и повод. Вместо да се вземат мерки срещу свободната продажба на агресивни породи, те наказват всички нас, които гледаме кротки животни. Възмутена съм!(София, 2019-07-04)
#3141
Безобразие.(Шумен, 2019-07-04)
#3142
Не съм съгласен с поредното безумие в страната!!(София, 2019-07-04)
#3152
#БЕЗНАМОРДНИК ❗️❗️❗️Днес безмозъчните индивиди управляваща страната ни, прие на първо четене поредния глупав закон. Този път засегнати са най-милите и предани същества на тази земя - кучетата. Като борба с агресивните кучета, В закона се забранява извеждането на домашни любимци над 5кг. без повод и намордник, извън обособените за разходка места. В тази връзка искам да задам няколко въпроса към хората гласували тази безумица.
1. С какво едно малко куче тежащо 3 кг. например е по-неагресивно от моето?
2. Каква е мерната единица за измерване на агресията в кучетата?
3. Как може да ми се гарантира, че ако моето куче е с намордник и повод, то до него няма да се приближи малък и гневен пинчер например? По-същия начин как може да се гаранира , че малка порода куче няма да нахапе някое дете ? (Нямам против малките кучета, интересна ми е логиката на улравляващите и аршина с който мерят)
4. Къде има обособени места за разходки на кучета като изключим няколкото места в парковете на големите градове?
5. Как куче като моето , което тича по 5 - 6 км на ден може да изхаби достатъчно енергия в обособените клетки с размери 10х10 метра в компанията на около още 10-тина кучета поне?
6. Как когато кучето ми е постоянно вързано с повод или синджир, както и приковано с намордник ще стане по-малко агресивно? Не е ли точно обратното?
7. Кога в държавата ще заработи ефективно ЗООПОЛИЦИЯ?
8. Кога и как държавата ще се справи с проблема с бездомните животни?
9. Кога и как държавата ще започне да наказва "хората" изхвърлящи, и използващи кучета за бой, агресия и тн.?
10. Не е ли по- нормално проблема да се търси в безотговорните стопани по-начин , който не засяга естествените нужди на животните?
Аз съм твърдо против новия закон!!! Призовавам всеки, който споделя моето мнение- да качи снимка на своето "агресивно" куче, придружавайки я с хаштаг #БЕЗНАМОРДНИК, както и с въпросите зададени по-горе.
(София, 2019-07-04)
#3154
Размерът и породата на кучетата не са фактор за това дали са агресивни или не! Всичко е въпрос на възпитание спрямо стопанина и средата в която се отглежда кучето. Смятам, че задължителното слагане на намордник допълнително ще изнерви нашите любимци, а и може да доведе до здравословни проблеми! Твърдо съм против, най-вече защото неадекватни кадри вземат важни решения!!!(Варна, 2019-07-04)
#3157
За злите кучета са виновни хората, животните дават това, което получават.(Бургас, 2019-07-04)
#3160
Закона е безумие(Триводици, 2019-07-04)
#3167
Голден ретривърът е най-доброто и умно куче.Няма да му рискувам живота с намордник.(София, 2019-07-04)
#3170
Абсолютна дискриминация,спрямо кучетата!(Стара Загора, 2019-07-04)
#3173
Свободата е неоспоримо право на всяко същество(София, 2019-07-04)
#3178
Не смятам, че трябва да им слагаме наморници, защото това означава че ги затваряме по този начин и те нямат право на свободна разходка каквато заслужават!!!(Кърджали, 2019-07-04)
#3180
Законът не е хуманен към животните. Общите му и генерализиращи формулировки заплашват комфорта и най-вече здравето на домашните кучета с благороден, мирен и дружелюбен характер. Добър закон е не този, който слага всички под общ знаменател, а този който е изготвен с мисъл и внимание към субектите, подлежащи на контрол.(София, 2019-07-04)
#3181
По до ре да се задължава повода... Това с наморника е безумие(София, 2019-07-04)
#3182
Този закон е недомислие.Вреден.(Карлово, 2019-07-04)
#3187
Нелепо, жестоко, кретенизим от хора които хал хабер си нямат(София, 2019-07-04)
#3194
Защото управляващите са неадекватни и вземат единствено неадекватни решения, които са анти-човешки и анти-животински.(Русе, 2019-07-04)
#3199
Подписвам, защото не искам кучето ми да бъде разхождано и дресирано все едно е някакъв звяр. Да се намери друго решение за проблема с агресивните кучета, защото това идва от стопаните, които ги възпитават с боева цел.(Белоградчик, 2019-07-04)