Подписка за запазване на обучението от 5-ти до 7-ми клас в МГ


Гост

/ #31

2012-02-19 12:17

А как бихте обяснили следните факти:
1. Едва около 35% от учениците, завършили 7 клас в МГ, избират да продължат образованието си в МГ. Останалите предпочитат предимно ЕГ. Не знам как е в СМГ, но в провинциалните МГ е точно така.
2.Едва около 10% от приетите в 8-клас в ЕГ са завършили 7-ми клас в МГ. Как останалите приети са успели да бъдат конкурентни без да са учили в МГ? Как "неблагоприятната среда" в ОУ не е повлияла на развитието, на подготовката им?
3. След 7-ми клас приемните балове в провинциалните МГ (без МГ–Варна и ПМГ – Бургас)падат до 22, а има случаи и на приети с бал 19. Това ще рече 3.00–3.25 на изпита по математика. За какъв математически талант говорим в случая, за каква благоприятна среда?
4. Голяма част от учениците в МГ (6-7 клас)посещават курсове и частни уроци не само по БЕЛ, но и по математика. Защо? (Става въпрос отново за провинциалните МГ, не знам как е в СМГ).
5. Постиженията на учениците на провинциалните МГ датират от времето, когато не е имало прием след 4-ти клас. Липсата на такъв прием не е попречила на десетки математици, физици и информатици да завоюват медали от международни олимпиади.
Примери за медалисти от международни олимпиади, приети в МГ след 7-ми клас, има и сега – физиците от една МГ, в един малък град.
6. Таланта си до 5-ти клас децата развиват по курсове, школи и частни уроци.
Какво пречи тази практика да продължи до 7-ми клас и едва тогава децата да решат сами къде искат да продължат образованието си, а не в 4-ти клас да бъдат принуждавани от родителите си да учат в МГ единствено, заради безплатната(според тях) подготовка по математика и след 7-ми клас да поемат към ЕГ?