Не на Трамвайна Линия през жк. Дианабад, София
Свържете се с автора на петицията
Тази тема за дискусия е автоматично създадена с петицията Не на Трамвайна Линия през жк. Дианабад, София
AnnieS |
#12013-04-12 13:16A zashto ne, tramvajat e ekotransposrt v sravnenie s avtobusite, a za parkiraneto po dvata bulevarda - vuobshte ne mi puka! I kakwvo shte im stane na decata ot detskata? |
Гост |
#2 Re:2013-04-13 12:11 |
Гост |
#32013-04-13 12:15защото трите автобуса и сега трудно поемат хората в пиковите часове,а като ги махнат не ми се мисли,плюс това до центъра трябва да използваш 2 или 3 превозни средства вместо например 94 |
Гост |
#4 Re:2013-04-14 11:35трябва да я има тази трамвайна линия по-добре ще стане като я направят |
Гост |
#52013-04-14 11:51Не искам да се разваля този хубав квартал само защото политиците имат изгода от това! |
АЗ |
#6 Re:2013-04-14 12:17Я СИ ЕБИ ПУТКАТА МАИНА БЕ! |
Гост |
#72013-04-14 13:20
1.Как ще става придвижването Дианабад- Студентски град и обратно ?! 2.Вместо с един превоз ще трябва да се ползва ,,въпросният трамвай„ до Семинарията и от там да се прекачва пътника на автобус 88,94 или 102 ?!За никой не мисля че е удобно или изгодно да губи допълнително време и финанси за подобни рокади ! 3.Защо когато тези три автобуса функционират толкова години на някой може да му хрумне идеята да остави един квартал -Дианабад без автобусен превоз ! 4.Тази трамвайна линия е ненужна ,безмислена и неизгодна за живеещите в кварталите ,,Изгрев,, ,,Дианабад,, и ,,Студентски град ,, . 5.Трафикът по ул.,,Никола Габровски ,, ще се претовари-улицата не е широка и не е предвидена преди години за трамвайни релси. 6.Кой взе това абсурдно решение , може би това е поредната финансова изгода за ,,някои „...... !!!
|
autorless |
#82013-04-14 17:29Искате или не,трамвай ще има!!! |
Гост |
#92013-04-16 06:40Решението за трамвай в кв. Дианабад е безмислено и абсурдно. Квартала има достатъчен и удобен траспорт. |
Гост |
#102013-04-18 09:20KOI TUPANAR IZMISLI TAZI TUPOTIA,ZA DA KRADAT OSHTE PARI OT NARODA LI? |
IPD |
#11 Re:2013-04-18 15:55Може би ще си зададете въпроса пак, когато имате такива(деца). Може би... Нищо лично към Вас... |
Гост |
#122013-04-21 20:21Добре де, но никъде не пише, че ще премахват въпросните автобусни линии... |
Гост |
#132013-04-22 07:26Без 102?! Как ще ходим до Джъмбо :D 102 ми е изключително полезен автобус на мен. Откакто откриха Paradise Center и 88 ми върши работа при всяко от ходенията, 94 пък до университета. Чудно ми е как 280 ще поеме целия постоянен поток в двете посоки от Студентски град до центъра и обратно, нещо, което и сега става трудно. |
Марио |
#142013-04-22 08:54По същата причина спряха трамвая на Цар Иван Асен 2. Ми хайде тогава да се спре и трамвай 20 и 22, защото при Гара Подуене има училище (23 СОУ) и децата пресичат там! |
Гостенин |
#15 Re:2013-04-22 15:20Никъде не е писано че ще се махат автобуси! Най-много да отпадне 94 или да му се промени маршрута. А предимствата на трамвая са в пъти повече от тези на автобусите, само че всичките дето мрънкате тука не го осъзнавате това и дори се съмнявам че ползвате изобщо градски транспорт! Всичко е защото ще се сложи малко ред по Габровски и няма да може да спирате по булеварда вече като араби в пустиня! |
Гост |
#162013-04-22 16:31Аргументите са като от пародия. Какво ще е застрашено на учениците и децата от детската градина? Нищо! Учениците просто няма да могат да пресичат където искат, а за децата от детската градина няма никаква опасност. За поликлиниката важи същото като за учениците. Не е казано, че автобусите ще се махнат. Да, ако махнат повече от един ще е голяма простотия, но никъде не е казано такова нещо. Оборотът на магазините би трябвало да се увеличи - още една възможност за достъп до там. Тези с колите ще трябва да паркират на съседни улици. За дърветата съм горе-долу съгласен. |
Гост |
#172013-04-22 16:31Лентата и в момента е една - другата е заета с паркирали автомобили. Да не говорим че трамвайното трасе може да се ползва също от автомобили (както става и по Жеков) без толкова да вреди на трамвайното движение. При всички случаи на паркиралите автомобили мястото им не е там, все едно трамвай или тролей ще минава. А от СО вместо да се поддават на глупав натиск да помислят къде могат да обособят 1-2 паркинга наоколо. Заради стотина живущи не може да се спира такъв голям инфраструктурен проект собствениците и наемателите да са мислили когато са купували/наемали имот. |
Гост |
#182013-04-22 16:37Явно има една група от хора, които категорично не желаят трамвай там, защото знаят, че ще им забранят спирането и паркирането по Габровски. Същата група от хора явно не ползва услугите на МГТ и не осъзнава предимствата на трамвая, особено ако се реализира в траншея под Яворов. Реално от Дианабад до центъра ще се стига за максимум 15 минути, нещо, което сега с автобус и метро трудно се постига. Може да се пусне и линия Хладилника - Дървеница, която да помага на 10 до Кръста и която също така ще довозва Дървеница, Мусагеница и Студентски град до новия мол. Стига са набутвали всички в метрото, и без това то още сега издъхва, а какво остава като се пуснат отсечките до Летището и Бизнес парка. |
Гост |
#192013-04-22 22:38Искам да попитам тези които са "за" трамвая- вие нормални ли сте? Къде по Габровски видяхте място за релси? Как си представяте придвижването докато текат въпросните ремонтни дейности? Какъв е смисълът от спирането на 3 автобусни линии, при положение, че и 3-те са с доста удобен маршрут? Как си представяте всички спрели коли на Габровски да трябва да спират по вътрешните улици? Видях и някаква уникална глупост: "Заради стотина живущи не може да се спира такъв голям инфраструктурен проект собствениците и наемателите да са мислили когато са купували/наемали имот." Първо- не са стотина живущите които са против, а много повече. И второ- ако този проблем на собствениците/наемателите беше на вашата глава, надали щяхте да мислите по този начин, или бъркам? Чакам отговор! Защо трябва да бъдат отсичани още дървета? Все си мисля, че парка не бива да се пипа, и без това природа почти не остана от глупавите им проекти. А и някой помисли ли за отвратителния трамваен шум? Не стига че метрото се чува вечер чак до Т-маркет, а сега и трамвая от другата страна! Това е един страхотно глупав(или нагъл) проект, който трябва да бъде спрян на всяка цена. И всичко зависи от нас. Една сериозна подписка мисля, че ще е достатъчна. Преди няколко дни на улица "Иван Асен II" СО имаше проект да бъдат заменени паветата с асфалт, живущите казаха "не" и общината се отказа от проекта. |
Гост |
#202013-04-22 22:44Водоснабдяване и канализация Трамвайният релсов път засяга част от съществуващия водопровод по ул. "Никола Габровски" ф400 и ф350, поради което е проектиран нов със същия диаметър. Всички съществуващи консумативни водопроводи от мрежата на жк "Дианабад" на изток и на запад трябва да се присвържат към него с нови отклонения, които да минат под трамвайната линия със съответното укрепяване. По съществуващото трамвайно трасе по бул. "Св. Климент Охридски", където ще бъде извършена подмяна на релсите, се предвижда покриване и укрепяване на всички съществуващи водопроводи, пресичащи трамвайната линия. Предвижда се реконструкция на съществуващите канали, които се засягат от релсовия път и изграждане на нови канални връзки. Съществуващата мрежа е изградена и функционира като смесена. Предвижда се отвеждане на дъждовните отпадни води в р. Новачица на терените, разположени в близост до реката. Реконструират се всички канали, които попадат под трамвайното трасе. По бул. "Г.М. Димитров" се планира изграждане на канал, успореден на трамвайното трасе. В него ще бъдат превключени съществуващите канали от територията на "Студентски град". Електроснабдителната мрежа, улично осветление и телефонизация Планира се всички съществуващи кабели и тръбни мрежи, които се засягат, да бъдат реконструирани. Изграждане на нова тръбна мрежа се предвижда в двата тротоара на ул. "Никола Габровски". Предвижда се ново улично осветление по бул. "Стоян Михайловски" и бул. "Никола Габровски", което е решено двустранно, а по бул. "Св. Кл. Охридски" - възстановяване на осветлението в оста на трамвайната линия върху стълбовете на контактната мрежа. Уличното осветление по бул. "Г. М. Димитров" се запазва. По отношение на телефонизацията се предлага изграждане на нова телефонна мрежа от 40 ПВЦ тръби в южния тротоар на ул. "Никола Габровски" и седем в северния. Нови тръбни системи ще има и на кръстовището на ул. "Н. Габровски" и ул. "Г. М. Димитров". Ще бъде изграден и нов мост на р. Драгалевска Новопроектираният мост е ситуиран по оста на коритото на р. Драгалевска, под пътното платно на ул. "Никола Габровски", преди реката да навлезе в коригиран подземен участък, преминаващ под трибуните на плувен комплекс "Дианабад". Съществуващото сега съоръжение е с по-малки размери като габарити и не удовлетворява нуждите за трамвайното трасе. Освен това стоманобетонните плочи, носещи пътното платно, са изпълнени с по-голяма дебелина от тези, носещи тротоарите, което прави невъзможно използването на тези тротоарни плочи като носещи елементи за пътно платно или трамвайно трасе, обясниха проектантите. Формата на новопроектирания мост е правоъгълно сечение със светли размери 5 м ширина и 3 м височина и дължина по оста 26 м. Конструкцията е монолитно стоманобетонно кутиеобразно сечение. Плочите и стените са с дебелина 0.50 м, армирани двустранно. При втока и оттока на моста се изпълняват четири крила, успоредни на реката, като подпорни стени за поддържане на насипа на пътя. С транспортния проект се предвижда: - отваряне на нова улица при гара Пионер като продължение на ул. "Никола Габровски" - оформяне на зона за паркиране - разширение на ул. "Никола Габровски" от гара Пионер до бул. "Г. М. Димитров" - отделяне на самостоятелно трамвайно трасе южно на бул. "Г. М. Димитров". Прочетете го внимателно! |
Iva Radoeva Sofia |
#21 Re:2013-04-24 18:43A ti da si jivqla v blizost do tramvai? a da imash logichno obqsnenie zashto trqbva da se maha tramvai da se stroi metro vurhu tazi liniq i posle da se prokarva nova liniq prez toku shto asfaltirana ulica i da se spirat 3 linii? |
Гост |
#222013-04-24 19:25Кого ще обслужва тази линия от Семинарията до Дървеница??? Целият квартал Дианабад има удобни връзки чрез автобуси 88 /с Младост, Дружба, Гео Милев, Красно Село и т.н./, 94 /с центъра/ и 102 /с Иван Вазов, Овча купел/... Метрото е удобна връзка с цяла София. Това ще бъдат пари, хвърлени на вятъра, да не говорим за изброените в петицията причини. Твърдо съм против!!! |
Недоволна |
#23 Re:2013-04-24 19:32Голяма част от собствениците на имоти в Дианабад, сме родени тук! Да, тук, в този квартал сме родени, израсли, и продължаваме да живеем. Не желаем китният ни квартал да се превръща в изкупителна жертва на група луди, които биха могли да вложат парите за големия инфраструктурен проект в по-полезни неща. |
Недоволна |
#24 Re:2013-04-24 19:36Е то достъпът до новия мол е най-важен... Освен това... с трамвая ще се стига от Дианабад до центъра за 15 минути, но не забравяйте, че автобус 94 е връзка на Студентския град с Физическия факултет и Университета, а обслужва и живущите в квартал Лозенец... |
Недоволна |
#25 Re: Re:2013-04-24 19:38Ако въпросът е да не спираме като араби в пустиня, просто може да се сложат забранителни знаци за паркиране... вместо да се разбива квартала... |
|
Петиция за касиране на парламентарните избори от 27 октомври 2024 г. в България
Петиция за искане за извънреден Конвергентен доклад
Подписка в подкрепа на искане за налагане на мораториум
ОТВОРЕНО ПИСМО – ВЪЗВАНИЕ В ПОДКРЕПА НА УКРАИНСКАТА ПРАВОСЛАВНА ЦЪРКВА И ЗА ЗАПАЗВАНЕ НА КАНОНИЧНАТА СЪБОРНОСТ НА ЦЪРКВАТА ХРИСТОВА
ДА ПОДКРЕПИМ ИСТОРИЧЕСКИ ПАРК!
ПОДПИСКА в подкрепа на ГРАЖДАНСКОТО НЕПОДЧИНЕНИЕ и блокада на главен път Бяла-Попово в срок: безсрочен
Преименуване летище Граф Игнатиево на Капитан Димитър Списаревски
Финансиране на кастрационна програма на национално ниво, контрол по ЗЗЖ,ЗВМД,НК325б
За ефективна присъда за насилника на Джеси - Стоил Георгиев!!!
Подписка срещу тероризирането с пиратки и бомбички в гр. Пловдив
СПАЗВАНЕ НА ЗАКОНА И СПИРАНЕ НА НЕПРАВОМЕРНОТО РАЗПРОСТРАНЕНИЕ НА ФИЛМА „ДЯВОЛСКИ ИГРИ“ ("Колело към рая")
Има ли нещо, което искате да промените?
Промяната не се случва, ако мълчите. Авторът на тази петиция се изправи и предприе действия. Ще направите ли същото? Стартирайте социално движение, като създадете петиция.
Стартирайте собствена петицияДруги петиции, които може да Ви интересуват
Да върнем истинския глас на навигацията на Google!
27367 Създадено: 2025-01-14
Петиция за искане за извънреден Конвергентен доклад
3563 Създадено: 2025-01-31
ЗА запазването на нощния транспорт в София и откриването на нощна линия до Летище София!
9957 Създадено: 2025-01-19
Да спасим от унищожение заради корупция десетки редки дървета Гинко билоба в Поморие!
719 Създадено: 2025-01-31
Таван на банковите такси
913 Създадено: 2025-01-27
ПРОТИВ ЗАПОВЕДТА НА УПРАВИТЕЛЯ НА МЕДИЦИНСКИ ЦЕНТЪР – ВЪРШЕЦ
614 Създадено: 2025-02-03
СПАЗВАНЕ НА ЗАКОНА И СПИРАНЕ НА НЕПРАВОМЕРНОТО РАЗПРОСТРАНЕНИЕ НА ФИЛМА „ДЯВОЛСКИ ИГРИ“ ("Колело към рая")
2645 Създадено: 2025-01-23
Забрана за преминаване на тежкотоварни и извънгабаритни техники в кв. Виница
347 Създадено: 2025-02-03
Против извършваното погазване на ЗАКОН ЗА ОБЯВЯВАНЕ НА КОМУНИСТИЧЕСКИЯ РЕЖИМ В БЪЛГАРИЯ ЗА ПРЕСТЪПЕН
262 Създадено: 2025-02-03
Да паркираме правилно в София!
372 Създадено: 2025-01-22
Петиция за осигуряване на редовен, безопасен и качествен транспорт от БДЖ - Искърско дефиле
159 Създадено: 2025-01-29
За осъждане на насилствената македонизация и асимилация на българите в Пиринския край и бивша Югославия
155 Създадено: 2025-02-02
Петиция за оптимизиране на броя на учебните часове
890 Създадено: 2025-01-22
Да запазим Боров парк цял!
120 Създадено: 2025-02-01
За промяна на всички нормативни документи свързани с овладяване популацията на бездомните кучета в България
108 Създадено: 2025-02-04
ВТОРА КАТЕГОРИЯ ТРУД ЗА УЧИТЕЛИТЕ
13030 Създадено: 2024-10-12
Гражданска инициатива за издигане на Методи Лалов(Metodi Lalov) за главен прокурор на Република България!
430 Създадено: 2025-01-22
ПОДКРЕПА ЗА ДОЦЕНТ СТЕФАН ДЕЧЕВ
276 Създадено: 2024-12-23
ДА СПРЕМ ОПИТИТЕ ЗА ПРИВАТИЗАЦИЯ И МОНОПОЛ НА БРАНШ „НЕДВИЖИМИ ИМОТИ“ ОТ ГРУПА ЛИЦА
408 Създадено: 2025-01-21
Подписка в подкрепа на искане за налагане на мораториум
1109 Създадено: 2025-01-14