Kриминализиране на превъртането на километража на автомобили


Гост

#1

2016-09-19 15:27

Да се забрани и продажбата на автомобилни гуми, амортисьори, накладки и други "втора ръка", чиято употреба е опасна за живота!

Гост

#2

2016-09-19 18:28

И моят километраж е превъртян. ...

Гост

#3

2016-09-21 19:08

въпреки че и сега това деяние е криминализирано, мисля че от тази петиция ще излезе нещо!

Гост

#4

2016-09-22 07:16

Подписах тази петиция защото не искам да живея в държава пълна с измамници и мошеници! И колко от механиците в сервизите имат диплома за това?

Гост

#5

2016-09-22 07:58

за да започне връщането на реда и дисциплината по родните пътища и да се направи петиция,в подкрепа на законопроекта,за забраната на регистрацията на откровенните УБИЙЦИ на пътя-колите,бусовете и камионите с ДЕСЕН ВОЛАН

Владимир

#6

2016-09-24 01:42

Съгласен съм с исканията. Единствено т.6 ми звучи малко нереална. Чудесно е сдна кола да има попълнена сервизна книжка, от там и цената и е по-висока. Проблемът е, че и в другите държави тя не е задължителна. Това ще затрудни покупката на автомобили втора употреба от чужбина.


Гост

#7

2016-10-01 06:00

Поредната българска простотия.

Може ли да ми отговорите при положение ,че автопарка в България е масово 15-20 годишни автомобили, на които пробега е върнат когато са внесени преди време и нямат никакв сервизна история.

Та как вие на тези автомобили ще доказвате пробег и сервизна история??? Особенно като в България те са сменили по няколко собственика и са обиколили кви ли не сервизи.

В белите държави хората имат пари да си купят автомобилите нови и отново никой не ги задължава да представят сервизна история при продажбата.

Господа не се самозълъгвайте, това няма да ни помогне на нас нито като купувачи нито като продавачи. Всичко се прави с цел да се приберат едни пари от група за нещо от което няма полза.

Току виж от утре са ни задължили да минаваме за задължително издаване на сервизни книжки по 50лв и отделно годишно да се дават към прегледите по още 15-20лв за заверяване.

Колкото има полза от екотаксата прибирана от две частни фирми и за която никой не знае къде отива толкова ще има смисъл и от тази глупост!

Вместо господата лобисти и тяхните верни послушки политиците да мислят как да изкарат някой лев от джоба на бедните българи да поработят върху подобряване на живота им.

И тогава някой ден ще можем да си позволим нови коли от магазина на които с радост ще поддържаме сервизна история!!!

Парлама голяма!!

 

Михаил Попов

#8

2017-01-03 08:30

Подкрепих и подписах, но да обърна внимание на нещо...

Като човек, който се занимава от доста време с безопасността по улиците, ще кажа, че това е поредното доказателство, че хората не вярват в институциите. А не вярват, защото виждат, че институциите не си вършат работата. И всички се чудим какво да измислим вече , за да започнат тези институции просто да работят. Това, което искат от СБА според мен е ненужно, защото и сега това е криминализирано и е описано в чл.340 в НК. И ако някой иска да си свърши работата и сега има възможността да го направи! При сегашното непукистко държание на държавата, кое ги кара да мислят, че като се въведе това, някой ще си мръдне гъза да проверява , че и да наказва за това? Само питам...


Гост

#9 Re:

2017-01-11 17:05

#1: -  

 Чудесно, но малко крайно - аз лично имам комплекти еднакви летни и зимни гуми. Питам написалия това - какво правя в случай на повреда на път на 2 гуми едновременно - от хубавите пътни дупки или вманиачени хулигани с остър нож (или друг "инструмент")? Аз лично бих купил на момента употребявана гума да се прибера и да я изхвърля за рециклиране, а след това си поръчвам от "моите" гуми. Много мразя да видя автомобил "обут" с различни "нови" каквито има на сметка гуми. Ако ви се скъса едната обувка ще си купите една нова друга от най-близкия магазин ли? Или ,ако не дай боже, падне дърво върху добре обутата ви колата и я унищожи то вие не можете да продадете това, което ви е останало в изправност? Помислете още преди да пишете крайни предложения.


Гост

#10 Re:

2017-01-12 10:56

#4: -  

 Задавам същия въпрос като Вас и допълвам, че при превоза на пътници с асансъор нещата са по уредени законово и инцидинтите се броят на пръсти. Колко от инцидентите с МПС са по технически причини?