НЕ на 1.60 лв. за билет за градския транспорт в София

Свържете се с автора на петицията

Тази тема за дискусия е автоматично създадена с петицията НЕ на 1.60 лв. за билет за градския транспорт в София

Влад Цепеш

#226

2016-04-22 14:01

Цена 1.60 лв би била приемлива за билет валиден 90 минути с неограничени прекачвания между наземен транспорт и метро в рамките на срока. С такъв билет човек може спокойно да се придвижи от единия до другия край на София с изключение на някои крайни квартали и села. Трябва да има и по-евтини варианти за по-къси пътувания примерно 1.20 лв - 60 минути, 0.90 лв - 30 минути и 0.60лв - 15 минути всичките с неограничени прекачвания. При сегашната допотопна и безумна система дупчене на билети цената е прекалено висока.


Гост

#227

2016-04-22 17:52

Защото няма икономически причини за вдигане на цената. Защото тази цена не отговаря на доходите на обикновения българин, който пътува с градски транспорт.
Защото тази цена ще качи хората на автомобилите, вместо на градски транспорт

Гост

#228

2016-04-22 18:34

Увеличените цени на билетите ще намалят возещите се в градския транспорт, а ще увеличат пътуващите със собствени автомобили. Да не говорим, че приходите на общинския транспорт ще намалеят и ще се наложи дофинансиране от същата тази община.

Гост

#229

2016-04-22 19:05

''Да не говорим, че приходите на общинския транспорт ще намалеят и ще се наложи дофинансиране от същата тази община.'' Да, но ще се наложи (знаейки алчната същност на монополите, които управляват последните 25 г България) да се вдигнат още цените до 2 лв, плюс картите и тогава лакомиите ще си го получат = тотален фалит, но ще бъде тежко  за голяма част от българите,  защото междувременно ще се вдига и парно, ток, храната и пр. Вдигане на заплатите и то със смешни % се очаква чак другата година...евентуално...


Гост

#230

2016-04-24 08:13

Защото ми писна да ни обират разни идиоти

Гост

#231

2016-04-24 20:56

Повишаването цената на билета няма икономическа логика в момент, когато цената на горивата спада.

Гост

#232

2016-04-24 21:14

Защото е неоснователна.Качеството на услугата по никакъв начин не се е подобрила:автобусите са ужасно мръсни и неотопляеми,навеси на 70% от спирките липсват,електронните табла са непрактични и в повечето случай не отчитат правилно времето до идващото превозно средство,а 50% от тях са изключени.Цените на горивата паднаха така,че няма основание в тази насока.А до кога наглите контрольори.ще подминават ромите и ще издевателстват над отруденият български народ?Не те,ние се чувстваме дискриминирани.

Гост

#233

2016-04-25 13:45

Безобразие!!!

Гост

#234

2016-04-28 09:03

Защото живея на "Канала" и понякога пътувам до Южния парк. Не желая да плащам 6.20 лв. за едно такова инцидентно кратко пътуване /отиване и връщане/ (пътувам за една спирка до хотел "Хемус" с автобус #94 и оттам една спирка до Южния парк с автобус #102).
6.20 лв. е храна за цял ден за много хора.

Гост

#235

2016-04-28 16:17

Da po`ti 7 lw e mnogo, kakto e mnogo 300 lw za tok i toplo na mesec, no transportnata i toplata mafii ne se interesywat ot horata - kak shte jiveyat, kak shte oceleyat-- intersyvat gi samo parite..


Гост

#236

2016-05-05 16:40

Неадекватно повишаване на цената на билета за градски транспорт с ужасните 60% /пенсиите с 10%/. Строителен инженер съм, писала съм до Столична община /без отговор/ от група безработни, тези хора трябва да пътуват безплатно и да търсят работа - никакъв отговор.
Свидетел съм от студентските си години, сега към децата ми на грубо и целенасочено отношение към тези групи, а към циганската общност са ТОЛЕРАНТНИ/ ИЗЧАКВАТ ГИ ДА НАПУСНАТ АВТОБУСА, АКО ИМА АКЦИЯ С ПОЛИЦИЯ, ПРОПУСКАТ ГИ ЗА ПРОВЕРКА/ . Когато граждани се възмутим не ни чуват проверяващите, но деца, ученици, студенти, млади хора, хора на които се случва да са без билет - подлежат на ТОРМОЗ, като престъпници /за един лев/. Къде са престъпниците в тази държава, кои са? Не мога да остана безразлична - това е тормоз и геноцид се нарича - унижение и унищожение на собствения си народ.

Ако направим една проста сметка за средна работна заплата 600лв - чисти /за образование или  без,  разликата вече се стопява - защо да учим?, друга тема/. Всъшност заплатите горе-долу са едни и същи на голям процент работещи в София, те пътуват с две или три превозни средства до работата си, което ще им коства едни 6,40лв или 9,60лв на ден - надницата ще им намалява съответно с 23,4% или 35,20% за 22 работни дни.

Ние ще работим и ще се радваме на "комфортния" превоз в Европейска столица!


Гост

#237

2016-05-27 20:52

Тази вечер чух по телевизията, че билетите по 1,60 били вече готови. Абе вие дето сте ги подготвили, български не четете ли. Какво пишем. Че не желаем това увеличение, че това ще пороби още повече и без това нелекия ни живот. Няма никакво основание за това увеличение. Нищо не се е повишило. Кметицата и тия лапачи да работят, като нас за насъщния. Защо искат да им плащаме десятък целия български народ. Кметицата да обясни, какви са основанията за това увеличение.
Ако ние не се преборим против тия кретени за нищо не ставаме. Трябва да покажем, че ние сме справедливи и ние сме победители.
Атем

#238 Re:

2016-05-30 06:06

#22: ПФУ -  

 да се парадира със това колко нови автобуси ще бъдат закупени

 

.........

 

Дори не са купени ... ДАРЕНИ СА  !

 

А парите  дето уж  ги купуват са откраднати  !


Гост

#239

2016-06-01 15:09

Не съм съгласен на тези заплати да давам 1.6 за билет аз патувам с 2 транспорта до работа работя за 180 лвл на месец ако давам по 6.4 20 дни по 6,4 мисля че нищо няма да ми остане

Гост

#240

2016-06-04 01:44

Градският транспорт трябва да е евтин и достъпен за всички хора, за да няма задръствания и хората да предпочитат да го използват него, вместо личните си коли. В момента в зависимост от вида на колата, има голяма възможност да се окаже, че е по- евтино да ползваш кола, вместо автобус, особено за по- кратки разстояния.
И на какво основание вдигат цената на билета? Цените на нафтата паднаха значително за последната 1 година.
Освен това човек трябва да има избор дали да си купи карта или билет, аз например използвам велосипед най- често, но ако е лошо времето по няколко дена в месеца, през лятото, бих ползвал градски транспорт, и за няколко дена няма смисъл да си купувам карта за цял месец. А сега с тези промени, ще ми е по- изгодно да си ползвам колата, и това само ще допринесе за увеличаване на задръстванията и замърсяване на въздуха.

Гост

#241

2016-06-12 05:18

За да вземеш, първо трябва да дадеш! Златно правило, към което нашите "мили" управници не се отнасят адекватно. Месечните ни възнаграждения (заплатите) НЕ отговарят на поисканото!!!

Гост

#242

2016-06-14 13:51

Защото в почти всички европейски страни тода е цената, но в рамките на 1 час, в който можеш да сменяш няколко превозни средства.
Може би тази "малка" подробност е убягнала на магистратите въвели това безумие.

Гост

#243

2016-06-14 14:03

Необосновано увеличение на цената на билета, като крайната цел е не закупуване на нови автобуси - ако има такива, те са закупени с пари по европейски проекти - а продължаване на корупционните практики. Цената е шокираща и непосилна спрямо доходите на тези, които използват градския транспорт. Един път плащаме с данъците си, втори път с безумната цена на билета разхищенията, заплатите на назначени само по ведомост роднини в ЦГМ, обществени поръчки на завишени в пъти цени и др. Ако сега не протестираме, догодина билетът ще стане 2.60 лв.

Гост

#244

2016-06-14 16:44

Подписах тази петиция, защото не може едно ходене пеша при наличие на време и желание да струва повече от един хляб, без който няма нито ходене пеша нито каквото и да е било друго.

Гост

#245

2016-06-27 12:22

Не съм съгласен с начина по който бе прието увеличението, поради отказа да се разгледат други възможности, поради несъстоятелните аргументи за увеличението. Градския транспорт е преди всичко социална дейност! Дейност, а не услуга. Вижте новата кметица на Букурещ, която излезе с идеята че е възможно наземният градски транспорт (без метрото) да е напълно безплатен, значи има алтернативи! Нашите общинари ги мързи да мислят, най-лесното за тях е увеличението!

Гост

#246

2016-07-03 15:01

При тези ниски заплати и пенсии е просто неуместно цената да бъде1,60лв. Ако автобусите са ни нови, поддържани, чисти и топли през зимата, а с климатици през лятото подкрепям, но в случая това, на което се возим, не опровергава ценага от 1,60 за еднократен билет!

Гост

#247

2016-07-09 12:59

Преди 2 дни се върнахме от България, бяхме и 20 дни в София. Увеличението на цените на билетите е ПЛАДНЕШКИ ГРАБЕЖ. Не говорим, че всъщност е още по-скъпо, зашото, ако ползваш 2, 3 превозни средства пътуването ти излиза 5 лв хахахаха и 5 лв в обратната посока - 10 лв при заплати и пенсии от 280 до 600 лв на мес. Позор. Освен това условията за пътуване са същите, даже по-зле, отпреди, когато билетчето стуваше 70 ст. Къде отиват парите? До кога ще търпим шепа престъпници, допълзяли с лъжи, престъпления и фалшификации до върховете да ни унищожават. И слепия вижда, че те не работят за Народа Български,  а за шепа монополисти и мафиоти - те самите са част от тях. Смяна на системата и на ръководните органи на България. Също така в новото управление да участват Българи от диаспората, които допринасят основно за финансирането на България..Моето семейство лично допринесе за икономиката на България това лято с около 20 000 евро за няколко дни.. и това е само скромно начало:) Имаме малък бизнес и сме във връзка с колеги от цял свят, честни и почтени малки бизнеси..Но искаме парите, които носим да бъдат за Хората на България, а не за разни мафиотски групи и монополисти..


Гост

#248

2016-07-26 15:50

Когато приходите в тази държава оправдаят това повишение,да правят увеличения. Пълна тлупост.Горивата паднаха,вместо приходи за транспорта,ще се увеличи броя на колите в София и задръстванията. 

Като онзи луд дето режел клона на който седи!