ГРАЖДАНСКА ПОДПИСКА ПРОТИВ СПИРАНЕТО НА НАД 140 БРОЯ ПЪТНИЧЕСКИ ВЛАКОВЕ В БЪЛГАРИЯ


Гост

#1

2015-01-12 10:20

Няма нормална държава без функционираща железница

Гост

#2

2015-01-12 10:22

Стига унищожаване на железниците .
За лични облаги на управляващите .

Гост

#3

2015-01-12 11:11

НЕ на спирането на влакове!!!

Гост

#4

2015-01-12 13:39

В коя държава в Европейския съюз железницата е на печалба ...

СПРЕТЕ ДА РУШИТЕ ТОВА КОЕТО Е ГРАДЕНО СЪС ГОДИНИ..!!!!


Гост

#5

2015-01-12 14:49

БДЖ ОСТАНА ПОСЛЕДНАТА КРЕПОСТ НА БЪЛГАРИЯ И НА ОБИКНОВЕНИТЕ ХОРА. ДОЛУ ВЛАСТТА!

Гост

#6

2015-01-12 15:20

Третата българска държава е възникнала едновременно с построяване на железницата. Въпросът е дали след закриване на железницата не следва закриване на България?!?

Гост

#7

2015-01-12 15:49

Прав ли съм или не съм?ГЕРБ дадоха на фирма "Демакс"АД над 50 милиона лева за ползване,поддръжка на сървър,на софтуер за изпити и документация на учебните центрове , таблети за изпитите по теория и практика . В чужбина изпитите за водачи на МПС се провеждат най-малко от две фирми , както е в Германия, за да има конкуренция.Същите фирми имат представителство и тук! Който иска да събира пари от такси за ползване на сървъра му , за листовки и изпити трябва да си плати на държавата за това право ! Изпитите по теория на водачи на МПС се провеждат в кабинети на частни фирми и се обзавеждат от тях, защото те искат да печелят от това! Тук всичко се плаща от данъкоплатеца с щедрия подпис на министъра! Въпреки заловените и изгонени всички изпитващи от София в момент на "продажба на книжки" , продължава присъствието на държавни служители в залата с изпитваните ? Практиката в чужбина е да няма други освен изпитваните в залата за изпити, всичко се контролира от разстояние с камери и антивирусен софтуер. Така е прекъсната връзката между изпитвани и изпитващи. На практика изпитващи няма в изпита по теория!Тези над 50 милиона лева можеше да отидат за БДЖ , а фирми да си платят за правото да събират такси от изпитите, поддръжка на сървър,софтуер и да изпитват!

Гост

#8

2015-01-12 15:52

Неискам да се спират влаковете.Вярно е,че имам собствен автомобил, но помислете за децата, които ходят на училище!

Гост

#9

2015-01-12 16:13

При добро и съвестно стопанисване, железопътния транспорт се явява екологично най-чист, безопасен, приятен като преживяване, начин за свързване на по-малките населени места и да не забравяме, че линиите могат да се ползват и от товарни влакове...

Гост

#10

2015-01-12 16:53

Я го духайте

Гост

#11

2015-01-12 16:54

Аз съм БДЖ.Вън теротистите на БДЖ.
Пламен

#12

2015-01-12 17:36

Символите на държавността са железници , армия и пощи!

Да се закрие някоя от безумните държавни рекетиращи структури, съществуващи извън всякаква логика, и ще се намерят пари


Гост

#13

2015-01-12 17:55

sssssssssssssssssssssssssss


Гост

#14

2015-01-12 19:36

Хубаво е, че я има. Съмнява ме обаче някой да се съобрази с нея. Все пак УСПЕХ!!!

Гост

#15

2015-01-12 19:42

Поредното безумие в България...

Гост

#16

2015-01-12 21:55

Това БДЖ никога не е имало кадърно ръководство.Така ли се оздравява железопътния транспорт?

Гост

#17

2015-01-12 22:05

Аз не ползвам БДЖ , много хора се нуждаят от този вид транспорт.Би трябвало ,да се обмисли много добре ,преди да се стига до тези мерки.Трябва да се прекрати пътуването без билет-било то от роми ,цигани ,българи ,евреи, турци , и всякакви там народности......Трябва да се прекрати неиздаването на билет на 1/2 цена от кондуктора.Трябва да се премахнат "екстрите" за служители-настоящи и бивши-половин България са работили в БДЖ и имат право на безплатен транспорт ,както и техните семейства??? Е КОЙ , според вас тогава плаща въобще билет ??????????

Гост

#18

2015-01-13 01:02

Железниците са приоритет в Европа, трябва да бъдат приоритет и тук. Но, разбира се, при нас всичко е наопаки.
Аз Съм За Закриването

#19

2015-01-13 08:14

Аз съм за закриване на безмислените линии. От циганската махала бойчиновци до монтана на ден пътуват 20 човека с 10 влака а се плащат 20 заплати на железничари, десетки хиляди киловата ток и незнам колко пари за поддръжка на линията. И тези пари са от моите и от вашите данъци! Пари които могат да отидат за образованието на децата ни и за пенсиите на родителите ни!!!!

Буден

#20 Re:

2015-01-13 08:41

#17: -  

Служителите на железницата пътуват предимно по служба с влаковете, и не си мислете , че е безплатно.Картите им за пътуване ги заплаща работодателя им.


Гост

#21 Re:

2015-01-13 08:43

#17: -  

 А семействата  на железничарите от няколко години нямат карти за пътуване.


Гост

#22

2015-01-13 08:44

Ако спрат БДЖ, ще бъде най-голямата глупост. Обричат много села и градове, на които транспорта и без това е труден !!! Това е нечувано ! Чудят се как да ограбят държавата...

Гост

#23

2015-01-13 08:56

Като спряли тези жлаково и ужълняли сумати народ, положението в БДЖ щяло да цъфне и да върже. Как ще стане това като спиране на влакове означава спиране на приходи.

Гост

#24

2015-01-13 10:09

НЕ СПИРАЙТЕ ВЛАКОВЕТЕ, НЕ ОСТАВЯЙТЕ И БЕЗ ТОВА ОБЕДНЕЛИЯТ НАРОД БЕЗ ПРЕВОЗ. ЖЕЛЕЗНИЦАТА - ЗА НАРОДА !

Гост

#25

2015-01-13 10:55

Това е геноцид! Закрепостяване на хората от малките градчета и села.Навсякъде по света железопътният транспорт е субсидиран от държавата и е най-евтин транспорт.Тотален геноцид! Народе????Защо си тъй заспал?!?!?!