Да спасим последната българска теснолинейка от закриване!


Гост

#76

2014-12-17 04:57

Нито една магистрала, в България, не може да ви достави гледката която ще получите по време на пътуване с теснолинейката.
Дори и само това е достатъчно тя да съществува.

Гост

#77 Re:

2014-12-17 06:40

#2: -  

 Най-лесно е да се закрие в днешно време.Това са хора,които само на това са способни.

 


Гост

#78

2014-12-17 07:50

Един истински уникален маршрут,който на всичкото отгоре е и евтин ! Не бива да се закрива,защото с теснолинейката пътуват много баби и дядовци,като за тях това е единствен вариант за придвижване

Гост

#79

2014-12-17 09:00

Наѝ-добре ще е линията да бъде приватизирана и отдадена на фирма с опит в тази област. Мисля, че ще има достатзчно голям интерес от фирми от Швеѝцария и Германия притежаващи подобни високопланински жп линии.

Гост

#80

2014-12-17 09:26

Безхаберието не се скита по горите, а се е загнездило в главите на нашите "управници". Кога ще им се излее суроватката от тъпите тикви-един Господ бог знае. За това имат нужда от сериозно притискане до стената.
Петя Миткова

#81 Re:

2014-12-17 10:11

#79: -  

 Благодаря за изказаната на глас идея. На мен вчера ми хрумна подобна,но си мислех по-скоро за частна българска фирма. В настоящия момент с монопола на БДЖ,това е само добро пожелание. Вярвам,че в близко бъдеще ще се намери добро решение и финансово стабилен предприемач за теснолинейката! 


Гост

#82

2014-12-17 11:10

Съгласен съм, но за да не остане паметник, айде поне по веднъж да се качим на нея.

Гост

#83

2014-12-17 14:02

Тази теснолинейка при желание на местните власти може да стане гръбнака на една прекрасна туристическа дестинация, която да събуди околните селища. Не се иска много акъл, за да се сетиш. :)

Гост

#84

2014-12-17 16:54

Тава е атракция и преживяване - трябва не само да се запази, но и да се популяризира!!!

Гост

#85

2014-12-17 18:00

Без романтика нищо не е истинско! Помня тази теснолинейка още от ученическите си години или преди 50 години! Нима не подхожда на природата по трасето й? Това ще бъде нашият подарък за идните поколения!

Гост

#86

2014-12-17 18:08

А кой ви каза, че някой е решил, че влакове по теснопътната линия не са нужни? Това са само безпочвени предположения, до които сте достигнали на база предстоящите съкращения и лошите новини за БДЖ като цяло. УСПОКОЙТЕ СЕ, НЯМА НИКАКВА ОПАСНОСТ ОТ ЗАКРИВАНЕ НА ТЕСНОЛИНЕЙКАТА! Ще продължаваме да я ползваме и да се радваме на невероятните природни красоти, които тя разкрива ... И все пак радостно е, че има толкова фенове и загрижени хора за "малката голяма" линия


Гост

#87

2014-12-17 19:33

Меко казано, закриването на теснолинейката Септември - Добринище е поредната огромна глупост от страна на инициаторите на тази и подобни идеи.

Гост

#88

2014-12-17 19:51

Според транспортния министър и сегашното ръководство на БДЖ-Пътнически превози,повечето или може би всички линии са губещи.Преди два дни го видях в репортаж по телевизията за линията София- Перник???Септеври-Добринище е уникална линия и не трябва да позволим на Безхаберниците да унищожат поредната супер дестинация заради партийни или комисионни интереси!

Гост

#89

2014-12-17 20:11

Лесно се руши трудно се създава.Навсякаде по света се стремят да запазят историята си и хубавото от нея а при нас все обратното рушим хубавото и го забравяме и помним само лошото...това ли ще разказват за нас децата ни -разрушители -такава ли трябва да е нашата история??????

Гост

#90

2014-12-17 20:26

теснолинейката е необходимост

Гост

#91

2014-12-18 02:53

Теснолинейка е необходима на хората в точи район , и е и атракция 3а туристите , управляващи 3апа3ете я и се грижете 3а хората ц , ина4е просто ще ви сменим с други управляващи които ги е грижа 3а хората , прекалено много неща се унищожиха 3а 20 година , време е да почнем да ценим и да 3апа3ваме това което имаме и да градим над него . Запа3ете теснолинейката

Гост

#92

2014-12-18 05:34

Пътуването с теснолинейката , е едно от най-красивите преживявания , които съм имал щастието видя. Самата красота на планината те обгражда от всякъде и ти потъваш в нейното спокойствие. В района също така тази теснолинейка е станала основен транспорт за месното население.

Гост

#93

2014-12-18 07:06

Много е лесно просто да закриеш нещо след като нямаш идея как да го спасиш. То като гледам управляващите за цяла България нямат идея как да я спасят, та за това да вземем да се закрием като държава и к'вото такова

Гост

#94

2014-12-18 08:59

Уникално нещо. Нека да го запазим!

Гост

#95

2014-12-18 12:43

Това е уникално съоръжение. Релсовият път на теснолинейката е изключително живописен, вкопан в скалите, потънал в естествената зеленина на планината. Това е поредното безумие на управата на този край. Ходя на почивка в град Велинград и винаги се чудя на това, колко е лоша грижята за облика на града и за лошото състояние на улиците, тротоарите и градския транспорт. Едно хубаво нещо има, което си заслужава да бъде видяно, и гова е теснолинейката. Но задлжително трябва да реставрират гарата, която е в окаяно състояние.


Гост

#96

2014-12-18 14:11

Тази линия трябва да бъде поддържана като ценност! Не всичко е бизнес. А линията е нещо изключително и трябва да се вземат спешни мерки за поддръжката и модернизацията и. И ще се окаже, че изразходените за това средства ще се възвърнат многократно, но се иска и акъл. А не простоват псевдодесен бяс.


Гост

#97

2014-12-18 14:53

Едно хубаво нещо, което може да се направи още по-хубаво и атрактивно, а не да се унищожи, че е по-лесно.

Гост

#98

2014-12-18 15:06

това безрадсъдство в нашата мила РОДИНА,трябва рано или късно да спре!ограбва се нашият поминък,без абсолютно никакви последствия,за извършителите!!! ДО КОГА?!?!?!?!

Гост

#99

2014-12-18 16:12

Долу ръцете от народните блага гадове мръсни.

Гост

#100

2014-12-18 17:14

Да спасим последната българска теснолинейка от закриване! !!!