Против промените в Закона за ветеринаромедицинска дейност

Коментари

#10402

Защото съм твърдо против новия закон само някой ограничен човек може да измисли нещо подобно. Такова безумие го няма никъде по света!!!

(София, 2019-07-06)

#10407

Подписвам, защото и аз имам куче, над 5кг и не смятам да го разхождам с намордник по никакъв повод. Не мисля, че мярката е адекватна, а по-скоро цели да замаже очите на публиката.

(София, 2019-07-06)

#10408

Проблемът не е в кучетата,а в безотговорността на стопаните и жестокостта към животните, за което няма достатъчно сурови наказания!

(Варна, 2019-07-06)

#10409

Закона е безумен.

(Велико Търново, 2019-07-06)

#10412

Не съм съгласна с приемането на закона

(Ямбол, 2019-07-06)

#10418

Няма смисъл от това. Има бездомни животни #безнаморник разхождащи се свободно по улиците и парковете.

(Велико Търново, 2019-07-06)

#10421

Защото за мен е важно да взема отношение по безумно написани закони.

(София, 2019-07-06)

#10435

Подписвам защото ми е омръзнало от некадърни, прости, направо безмозъчни политици да ни управляват. Този път прекрачихте всички граници на човещината!

(София, 2019-07-06)

#10440

Е глупав закон

(Рим, 2019-07-06)

#10442

Подписвам, защото исканите промени показват, че "законодателите" изобщо не са вникнали в проблема. Основните наказателни мерки трябва да са насочени към собствениците, а не към кучетата. Частта с намордниците е изключително неприятен пример, който демонстрира както невежеството на депутатите, внесли поправките, така и на останалите, които ги подкрепят.

(София, 2019-07-06)

#10444

Поредното абсурдно нещо!

(София, 2019-07-06)

#10454

Законодателните мерки следва да са срещу стопаните . Агресията не се унаследява от порода или вид куче, тя се възпитава от хората и се насажда в животните преднамерено и умишлено .

(София, 2019-07-06)

#10471

Защото така написан този закон не решава проблеми, а ще поражда такива. И води до нехуманно отношение към животни, които не го заслужават по никакъв начин.

(София, 2019-07-06)

#10473

Подписвам, защото това застрашава живота на невинни животинки. Смятам, че е садистично мъчително за тях. Аз лично нямам куче, но съм против някакви празноглавци да приемат закони, колкото да отчитат дейност. Нека приемат закон за доживотен затвор на стопаните на кучета убийци и така бързо ще изчезнат неадекватните стопани и тормозени и невъзпитавани кучета, които в последствие стават агресивни и могат да убиват.

(София, 2019-07-06)

#10476

Категорично застават срещу искането за промени в законодателството, по-точно в частта за задължителните намордници.
Смятаме, че това е много опасна практика и застрашава живота на кучетата ни.
Особено в горещите месеци бързо ще доведе до смъртни случаи.
Апелираме всички стопани на кучета да заявят категорично становището си, защото любимците ни са в истински опасна ситуация в опита да се прокарат наредби и закони, написани без участието на специалисти!-покрепям

(Варна, 2019-07-06)

#10482

Аз съм абсолютно против този безумен закон, това е жестокост спрямо животинските, особено в летните горещини.

(Костинброд, 2019-07-06)

#10484

Имам 7 килограмови болонки и се питам кой биха могли да изядат!?

(София, 2019-07-06)

#10491

Както хората не могат да бъдат поставени под общ знаменател,така и животните. Има огромна разлика в характера на един питбул и на един лабрадор,например. Не може животно, което НИКОГА не е нападало човек, да страда заради характера на друго.

(Борово, 2019-07-06)

#10502

Това е тормоз за животните!

(Пловдив, 2019-07-06)

#10505

vsi4ki zivi sa6testva na tozi svqt sme ravnopravni samo 4e mezdu horata ima i glupaci

(Varna, 2019-07-06)

#10507

Аз съм против нашите любимци да носят наморник.

(Враца, 2019-07-06)

#10514

Подписвам защото това е изключително некомпетентно измислен проектозакон!

(София, 2019-07-06)

#10517

Не съм съгласна с новите промени.

(София, 2019-07-06)

#10518

Това е нехуманно спрямо домашните любимци. Така в горещините те са подложени на прегряване когато са с наморник. Аз съм твърдо против това!

(Горна Оряховица, 2019-07-06)

#10522

Не съм съгласна с наложените правила

(София, 2019-07-06)

#10525

Съм против насилието и лошото отношение към хора, и животни!

(Перник, 2019-07-06)

#10527

#БЕЗНАМОРДНИК ❗️❗️❗️
#БЕЗПОВОД

Аз съм твърдо против новия закон, защото не би следвало да обричаме най - преданите същества на планетата на мъки, защото държавата не може да си свърши работата!!! Има нужда от работеща зоополиция, от контролиране на популацията, вземане на мерки с бездомните кучета, които се движат в глутници и да много по - опасни от нашите предани приятели. Затвор за всеки, който ито насилва животни, използва ги за боеве или не извежда агресивното си куче без намордник и превод. Но не за всички кучета, защото и по здравословни и хуманни причини не е човешко да обричаме животните на този "затвор". Да вземем пример от Холандия например. Никъде по света не съм видяла всички кучета да се разхождат с намордници и повод, никъде няма такива закони. Цял свят се опитва да осигури по хуманни закони за животните, само ние ги обричаме на още повече мъки!

Днес безмозъчните индивиди управляваща страната ни, прие на първо четене поредния глупав закон. Този път засегнати са най-милите и предани същества на тази земя - кучетата. Като борба с агресивните кучета, В закона се забранява извеждането на домашни любимци над 5кг. без повод и намордник, извън обособените за разходка места. В тази връзка искам да задам няколко въпроса към хората гласували тази безумица.
1. С какво едно малко куче тежащо 3 кг. например е по-неагресивно от моето?
2. Каква е мерната единица за измерване на агресията в кучетата?
3. Как може да ми се гарантира, че ако моето куче е с намордник и повод, то до него няма да се приближи малък и гневен пинчер например? По-същия начин как може да се гаранира , че малка порода куче няма да нахапе някое дете ? (Нямам против малките кучета, интересна ми е логиката на улравляващите и аршина с който мерят)
4. Къде има обособени места за разходки на кучета като изключим няколкото места в парковете на големите градове?
5. Как куче като моето , което тича по 5 - 6 км на ден може да изхаби достатъчно енергия в обособените клетки с размери 10х10 метра в компанията на около още 10-тина кучета поне?
6. Как когато кучето ми е постоянно вързано с повод или синджир, както и приковано с намордник ще стане по-малко агресивно? Не е ли точно обратното?
7. Кога в държавата ще заработи ефективно ЗООПОЛИЦИЯ?
8. Кога и как държавата ще се справи с проблема с бездомните животни?
9. Кога и как държавата ще започне да наказва "хората" изхвърлящи, и използващи кучета за бой, агресия и тн.?
10. Не е ли по- нормално проблема да се търси в безотговорните стопани по-начин , който не засяга естествените нужди на животните?

(София, 2019-07-06)

#10531

Считам закона за несъобразен и застрашаващ живота на кучетата!

(София, 2019-07-06)

#10533

Имам малко старо куче, което не може да диша с намордник

(Trqvna, 2019-07-06)

#10540

Подписвам, защото кучетата се охлаждат чрез устата си. Който има опасно куче, той си знае и си му слага наморник. Другите защо да са задължени да се мъчат?

(София, 2019-07-06)

#10541

Подписвам, защото това е феноменално тъп закон, извеждащ кучето като правен субект, какъвто то не представлява. Подписвам, защото намордникът е мъчение за кучовците, каквото не бих причинила на своето куче, например.

(София, 2019-07-06)

#10548

Трябва да има логика в създаването на закони . ЗВМД подхванали , а противоречащите кодекси си стоят .. Защо големите и спокойни породи кучета трябва да за застрашаващи.Много ограничено мислене . Скоро ще станем като държавите ,които разстрелват нежеланите бездомни животни ( не ,че няма такива хора в Б-я) . Ще се вярва на каквато и да е промяна в закона ,когато се направят повече приюти . Първо единият проблем , после последвщите ги .

(Асеновград, 2019-07-06)

#10550

Защото законът е нехуманен, защото обичам животните и защото ми писна тъпи хора да правят тъпи закони.

(Стара Загора, 2019-07-06)

#10557

#БЕЗНАМОРДНИК

(София, 2019-07-06)

#10570

Намордниците са глупост!

(Карнобат, 2019-07-06)

#10579

Безсмислено и жестоко отношение към домашните ни любимци, които не застрашават!

(София, 2019-07-06)

#10587

защото е нужно да се вземат правилни решения

(София, 2019-07-06)

#10588

Имамам НОК, още е малка, но и преди това съм имала. Никое не е посягало или заплашвало някого. Това е най-благородното същество!

(Варна, 2019-07-06)

#10592

Безумно е, кучета, които никога не са проявявали каквато и да било агресия да бъдат наказвани, като им се слага намордници! Всеки стопанин е длъжен сам да определя дали е наложителен този аксесоар или НЕ!

(Sofia, 2019-07-06)

#10598

Защото всеки е невинен до доказване на противното...

(София, 2019-07-06)