Против промените в Закона за ветеринаромедицинска дейност

Коментари

#10009

Подписвам защото имам куче кокер шпаньол на 9 години което никога не е носил наморник и това ще го стресира!

(Благоевград, 2019-07-05)

#10010

Подписвам, защото имам куче лабрадор и не приемам той да носи намордник. Та той е любимецът на всички деца в квартала ... Той е по-интелигентен от някои хора, да не кажа по-силни думи. Всички решения в нашата държава се взимат, без да бъдат добре обмислеми, и прибързано. Не съм съгласна правилата да са еднакви за всички в този случай.

(Plovdiv, 2019-07-05)

#10011

По отношение на агресията, многобройните случаи с наранени от кучета хора и културата на отглеждане на домашни любимци изобщо, могат (и трябва) да се вземат много по-адекватни мерки. Но предложеното от Валери Симеонов е глупаво, популистко, опасно за животните, в същосто време напълно неефективно като мярка.

(София, 2019-07-05)

#10014

Намордникът е прекален. Няма стратегия, има самоцел. Глупави текстове с политико-популизъм. То онова и с шума същата работа...

(София, 2019-07-05)

#10015

Подписвам защото нямам намрение да убива кучето си.

(София, 2019-07-05)

#10017

Подписвам, защото смятам, че това е ад за кучетата ни! Те не са виновни за нищо! Виновни са хората, тези, които вземат куче и смятат, че само ще се отгледа и ще се научи!...

(Павликени, 2019-07-05)

#10025

Попълвам защото е нелеп защон нямащ грам смисъл при положение че има хиляди бездомни кучета без наморник когато се вземат мерки спрямо тези кучета ще сложа и на моят хапещ лабрадор...който освен да те убие от близане и любов друго не може да направи

(Варна, 2019-07-05)

#10027

Защото не съм съгласен !

(Русе, 2019-07-05)

#10028

Съм твърдо против поставянето на намордници!!!!!

(София, 2019-07-05)

#10029

Имам 25кг. Женски пойнтер, който знае да ближе и да се гушка.

(София, 2019-07-05)

#10031

Подписвам, защото съм против задължителното носене на намордници!

(Нова Загора, 2019-07-05)

#10032

Подписвам,защото кучето е животно,най-верният приятел на човека!А Вие законопрокарващите сте боклуци,дори не сте живи същества!Умрете!

(София, 2019-07-05)

#10033

Твърдо съм против този закон и най-вече, защото не искам кучето ми да се разхожда с намордник в тези горещини, а и в частност не желая да се мъчи с тези изродщини!!!

(София, 2019-07-05)

#10034

Не съм съгласна за насилие срещу животните

(Айтос, 2019-07-05)

#10037

Това е нечовешко спрямо едни съвършенни същества

(Бургас, 2019-07-05)

#10038

подписвам защото съм развъдник на порода английски булдог

(Мартен, 2019-07-05)

#10049

защото не е ясно точно какво искате да кажете помислете преди да правите нещо и радикални решения няма зоо полиция първо нея създайте тъкмо ше има работни места

(София, 2019-07-05)

#10052

Не съм съгласен с отнемането на част от свободата на домашните ни любимци.

(София, 2019-07-05)

#10059

Подписвам, защото това предложение е проява на нехуманно отношение към животните!

(Пловдив, 2019-07-05)

#10060

Не искам кучетата да страдат.

(Айтос, 2019-07-05)

#10064

Днес безмозъчните индивиди управляваща страната ни, прие на първо четене поредния глупав закон. Този път засегнати са най-милите и предани същества на тази земя - кучетата. Като борба с агресивните кучета, В закона се забранява извеждането на домашни любимци над 5кг. без повод и намордник, извън обособените за разходка места. В тази връзка искам да задам няколко въпроса към хората гласували тази безумица.
1. С какво едно малко куче тежащо 3 кг. например е по-неагресивно от моето?
2. Каква е мерната единица за измерване на агресията в кучетата?
3. Как може да ми се гарантира, че ако моето куче е с намордник и повод, то до него няма да се приближи малък и гневен пинчер например? По-същия начин как може да се гаранира , че малка порода куче няма да нахапе някое дете ? (Нямам против малките кучета, интересна ми е логиката на улравляващите и аршина с който мерят)
4. Къде има обособени места за разходки на кучета като изключим няколкото места в парковете на големите градове?
5. Как куче като моето , което тича по 5 - 6 км на ден може да изхаби достатъчно енергия в обособените клетки с размери 10х10 метра в компанията на около още 10-тина кучета поне?
6. Как когато кучето ми е постоянно вързано с повод или синджир, както и приковано с намордник ще стане по-малко агресивно? Не е ли точно обратното?
7. Кога в държавата ще заработи ефективно ЗООПОЛИЦИЯ?
8. Кога и как държавата ще се справи с проблема с бездомните животни?
9. Кога и как държавата ще започне да наказва "хората" изхвърлящи, и използващи кучета за бой, агресия и тн.?
10. Не е ли по- нормално проблема да се търси в безотговорните стопани по-начин , който не засяга естествените нужди на животните?

Аз съм твърдо против новия закон!!!

(Бургас, 2019-07-05)

#10075

Подписвам защото съм против слагането на наморниците на домашните любимци

(Червен бряг, 2019-07-05)

#10076

Защото този закон е в пълно несъответствие със нормалните и естествени нужди на животните, за които се отнася, което го прави не хуманен.
Смятам, че подобни мерки са панически взети, не добре обмислени и потвърждаващи съмнението, че хората сме по-големи чудовища и от тези в митологиите.
Редно е да бъде създаден контролен орган,който да пази от агресивни кучета, а не за по-лесно да накажеш и невинните.

(Пловдив, 2019-07-05)

#10077

Напълно против срещу този глупав закон !!! Никого не бих сложил намордник но моето куче, не бих му причинил това мъчение..

(Враца, 2019-07-05)

#10079

Аз също имам куче тя е пекинез ,но съм против това изтезание над домашните любимци

(Mjølnerparken, 2019-07-05)

#10080

Не смятам че всички кучета трябва да бъдат слагани под общ знаменател!

(София, 2019-07-05)

#10081

Моето куче не заслужава намордник.

(София, 2019-07-05)

#10083

Подписвам, защото законът е абсурден!

(Варна, 2019-07-05)

#10087

Подписвам, защото смятам, че не е необходимо заради грешките на малцина стопани приемащи своя любимец за нищо повече от пазач на къща или участник в побой на кучета, трябва да страдат всички отнасящи се с внимание, любов и отговорнст към своите домашни любимци и най-вече самите животинчета. Новият закон е приет без мнението на специалист и без предоставянето на алтернативни варианти, които да ни покажат, че някой все пак е помислил относно безопасността не само на хората, а и тази на домашните ни любимци. Категорично отказвам да наказвам кучето си за грешките на хората. Неотговорните стопани би трябвало да отговарят за грешките си и за поведението на своя домашен любимец.

(Ловеч, 2019-07-05)

#10090

В горещите месеци кучето се охлажда през устата и няма как да стане това ако е затворена заради намордник

(Varna, 2019-07-05)

#10094

Закона е абсурден

(Созопол, 2019-07-06)

#10099

Имам куче в България. Против съм слагането на наморник на кучета които не са агресивни.

(Karlshuld, 2019-07-06)

#10103

Подписвам тази петиция, защото съм против приемането на закони, без те да бъдат обмислени, съгласувани или дискутирани без намесата на специалистите в тази област! Особено когато става въпрос за животни. Най-лошото животно на тази земя е човекът!

(София, 2019-07-06)

#10104

Законът е абсурден и очевидно не е поискано мнението нито на експерти, нито на народа.

(Sofia, 2019-07-06)

#10112

Към НС, МС и Банкя: Оправете си (ако можете) първо авторитета, после институциите, след това посредствеността на населението, и ще спрат да ви хапят кучетата!

(Ставангер, 2019-07-06)

#10113

Не съм съгласна с новият закон задължаващ стопаните на кучета над 5кг да са длъжни да слагат наморници на любимците си! Законът не е съобразен с физиологичните нужди на животните и застрашава тяхното здраве! Никъде по света няма талава практика и не е редно в България да се прилага!

(London, 2019-07-06)

#10118

Подписвам защото този закон е лудост, не съобразен с ветераните и хуманни изисквания

(Асеновград, 2019-07-06)

#10119

-

(София, 2019-07-06)

#10126

Защото това е абсурд.

(Пловдив, 2019-07-06)

#10127

Кучето ми не е агресивно

(Плевен, 2019-07-06)

#10128

Toва е нехуманно и животозастрашаващо отношение към домашните ни любимци.

(Пловдив, 2019-07-06)

#10132

Намордника озлобява животното. Искам да разбера,как и кой според това безумие ще сложи намордници на уличните кучета. Или наказа ни ще са само домашните, защото имат стопани!

(Руср, 2019-07-06)

#10136

Смятам,че каишката е достатъчна,когато стопаните са съвестни!

(Бургас, 2019-07-06)

#10139

Опасно е за кучетата и не се решават реалните проблеми.

(Ст.Загора, 2019-07-06)

#10144

Не съм съгласна,категорично!!

(Варна, 2019-07-06)

#10147

Подписвам, защото намирам предложения закон за абсурден.

(София, 2019-07-06)

#10149

Това е лудост, измислена от хора, мразещи домашните любимци и с този закон ги обричат на мъчителна смърт!

(Димитровград, 2019-07-06)

#10152

Не искам да съсипя живота на домашния ни любимец в тези горещини с намордник. А бездомните кучета да си тичат около нас свободно.

(Видин, 2019-07-06)

#10154

Законът е написан бързо,за да се каже, пе е направено нещо, необмислен е и не са взети под внимание мненията на специалистите в областта. Всичко е направено, за да се задоволят исканията на тези, които мразят животните/оставам с впечатлението, че и авторите на закона са такива/. Липсва хуманност.

(София, 2019-07-06)

#10159

Не всички кучета са еднакви. Може да е 50 кг и да е душичка а може да е 5 а да налита да хапе. Като хората- гледаш го уж човек от абсолютно животно

(Ямбол, 2019-07-06)

#10160

Не съм съгласна, че трябва да се генерализира проблема заради безотговорността на няколко човека

(София, 2019-07-06)

#10161

Няма кученцето ми /Джак/ в жегите да бъде с намордник който ограничава свободното му дишане и охлаждане

(София, 2019-07-06)

#10164

Смятам,че трябва да се отнася само за определени породи.

(Стара Загора, 2019-07-06)

#10169

Възмутена съм от глупавите закони в нашата държава.Имам куче над 5 кг.,което не е в никакъв случай агресивно.Винаги го разхождам с повод,но намордник няма да му сложа.

(Свиленград, 2019-07-06)

#10176

Не желая трзи промени! Абсурдни са!

(София, 2019-07-06)

#10177

Защото е недопустимо тези спокойни създания да се измъчват в единствените часове, когато се извеждат на любимите им и така дълго очаквани разходки! Има ли кученце което да не обича разходки?!! Защо да създаваме дискомфорт на най-добрите ни приятели!!!!!!!!

(София, 2019-07-06)

#10183

Неадекватното решение.Не са винивни кучетата.Виновни са хората и промените трябва да започнат от и към тях.

(Сливен, 2019-07-06)

#10188

Напълно подкрепям мнението на Български Обединен Киноложки Съюз

(Панагюрище, 2019-07-06)

#10189

Подписвам се,защото трябва да се реши проблема с бездомните кучета.Смятам,че те са опасните на улицата,а не моите две кучета!!

(Русе, 2019-07-06)

#10192

Защото е глупаво да наказваме кучетата заради безотговорността на някои хора!

(Пловдив, 2019-07-06)

#10200

Подписвам защото съм против

(Варна, 2019-07-06)