Против промените в Закона за ветеринаромедицинска дейност
Коментари
#9603
Съм против промените в закона.(Перник, 2019-07-05)
#9605
Не всички породи кучета са агресивни към хора и други животни,(Плевен, 2019-07-05)
#9608
това е пълна е идиотщина!(Плевен, 2019-07-05)
#9609
Обичам животните(ловеч, 2019-07-05)
#9611
заставам против задължителните намордници!(София, 2019-07-05)
#9616
Против закона(София, 2019-07-05)
#9619
Имам френски булдог, тежащ 11 кг. Няма как да бъде разхождана с намордник, защото е против физиологията ѝ и невъзможност тя да диша . Против съм и слагането на намордник на кучета, които са социализирани и не са опасни за околните. Необходимо е да се въведе изключително строг контрол и подбор върху стопаните на кучетата и по-точно безразборното размножаване, придобиване, отглеждане на кучета от хора неспособни да се грижат адекватно за нуждите на дадена порода ! Също така трябва да има адекватно обособени места за тяхното свободно пускане, а не кутииките, които правят!(София, 2019-07-05)
#9624
Подписвам, защото мерки трябва да бъдат предприети против без отговорните собственици и незаконните развъдници и не срещу кучетата!(София, 2019-07-05)
#9629
Защото всички сме против самотниците!!!!!!!!!!!!(София, 2019-07-05)
#9634
Не съм съгласна със закона.(София, 2019-07-05)
#9637
Подписвам, защото този нов закон не е обективен и не бива абсолютно всички любимци да се слагат под общ знаменател, а трябва да се обръща внимание на частните случай.(София, 2019-07-05)
#9646
Подписвам, защото това е поредното безумие, което може да измислят. Никое куче не е виновно, че стопаните са му го възпитали така, няма лоши кучета има лоши хора!(Сливен, 2019-07-05)
#9647
Подписва се по свой избор(Пловдив, 2019-07-05)
#9651
Имам две кучета,по 15 кг и е абсурдно това изискване за поставяне на намордници! Не това е начинът за справяне с агресивни кучета и безотговорни собственици.(Бургас, 2019-07-05)
#9652
Това е безобразен закон.(София, 2019-07-05)
#9658
Мерките трябва да бъдат насочени към истинските виновници за хапещи кучета и това са техните собственици, които не са възпитали и социализирали кучетата си! Не приемам намордниците за всчки кучета, но приветствам мярката, всички кучета,независимо от порода и големина да са на повод.(София, 2019-07-05)
#9661
Кучето в жегите се охлаждат само през устата и устната лигавица. То няма пори по кожата. Безумие е в жегите да мъчат кучетата с намордници!!! Къс повод за ВСЯКО куче е напълно достатъчен за Контрол и Безопасност на всички.(София, 2019-07-05)
#9665
Меобмислвно, неправилно, неопределено(В. Търново, 2019-07-05)
#9668
Този закон застрашава здравето на моето куче.(Пловдив, 2019-07-05)
#9673
Обичам животните а това е мъчение за тях(Добрич, 2019-07-05)
#9675
Имам 10 годишен лабрадор, на който няма да сложа намордник и със затвор да ме плашат! Специалистите отделно изброяват достатъчно причини, за да съм против!(София, 2019-07-05)
#9676
Подписвам се, защото, законът е недообмислен Защо моят Голдън да е по - опасен от йоркширския териер например, само защото тежи 35 кг. може би. И как през топлите месеци той ще се охлажда, след като ще сго разхождам с намордник, като куче убиец?
(Пловдив, 2019-07-05)
#9679
Това е абсурдно(Русе, 2019-07-05)
#9681
закона е малоумен(плевен, 2019-07-05)
#9684
Подписвам ,защото имаме вече две кучета от различни породи,едното лично,другото намерено на улицата,винаги ги разхождаме на повод и никога не са без надзор,когато боледуват и ние се тревожим за тях,а за мен намордника означава да му се пречи на дишането,знаем че езика им също играе роля за дишането им(Девин, 2019-07-05)
#9688
Смятам че законът е нелеп и популистки(София, 2019-07-05)
#9692
Подписвам, защото съм категорично против намордниците!(Пирдоп, 2019-07-05)
#9701
Не съм съгласна да се ограничават правата и свободите на кучетата, и без това нямат много, също така съм за изграждане на повече обособени места за кучета .(Пловдив, 2019-07-05)
#9704
Предложенията за изменение на закона са голяма недомислица.И защо нашите депутати първо не са се запознали с практиката в страните от ЕС.(Бургас, 2019-07-05)
#9706
Подписвам, защото това е абсурдно ! Нека първо да се погрижат за бездомните кучета. На тях кой ще им сложи на намордник?(София, 2019-07-05)
#9707
Нежелая да измъчвам домашният си любимец.Нежелая намордник !Как ще се докаже ,че кучето е агресивно?Къде са обособените места в повечето квартали?(София, 2019-07-05)
#9709
Законите трябва да се пишат с мисъл....(София, 2019-07-05)
#9710
Българското правителство е пълно с некомпетентни и безочливи същества!(Добрич, 2019-07-05)
#9711
Този законопроект не е съгласуван с ветеринарни специалисти и застрашава живота на домашните ни любимци, освен това е лична отговорността на всяко куче, както и за всяко дете например(София, 2019-07-05)
#9712
Имам немска овчарка на 3 години.Не само ми пази кабинета,като куче пазач, но я използувам и в психотерапевтичната работа даже с деца.ПОдписвам с пълна убеденост(Ловеч, 2019-07-05)
#9717
Против наморниците(Пловдив, 2019-07-05)
#9722
Подписвам, защото не искам кучето ми да е с наморник и да не може да се защити от глутниците бездомни кучета по улицата!!! След като се реши проблема с бездомните куче, тогава може да се поставят условия за домашнитени любимци!!!(Смолян, 2019-07-05)
#9727
Като борба с агресивните кучета, в закона се забранява извеждането на домашни любимци над 5кг. без повод и намордник, извън обособените за разходка места. В тази връзка искам да задам няколко въпроса към хората гласували тази безумица.1. С какво едно малко куче тежащо 3 кг. например е по-неагресивно от моето?
2. Каква е мерната единица за измерване на агресията в кучетата?
3. Как може да ми се гарантира, че ако моето куче е с намордник и повод, то до него няма да се приближи малък и гневен пинчер например? По-същия начин как може да се гаранира , че малка порода куче няма да нахапе някое дете ? (Нямам против малките кучета, интересна ми е логиката на улравляващите и аршина,
с който мерят)
4. Къде има обособени места за разходки на кучета като изключим няколкото места в парковете на големите градове?
5. Как куче като моето, което тича по 5 - 6 км на ден може да изхаби достатъчно енергия в обособените клетки с размери 10х10 метра в компанията на около още 10-ина кучета поне?
6. Как когато кучето ми е постоянно вързано с повод или синджир, както и приковано с намордник ще стане по-малко агресивно? Не е ли точно обратното?
7. Кога в държавата ще заработи ефективно ЗООПОЛИЦИЯ?
8. Кога и как държавата ще се справи с проблема с бездомните животни?
9. Кога и как държавата ще започне да наказва "хората" изхвърлящи, и използващи кучета за бой, агресия и т.н.?
10. Не е ли по- нормално проблема да се търси в безотговорните стопани по-начин, който не засяга естествените нужди на животните?
Аз съм твърдо против новия закон!!!
(Хисаря, 2019-07-05)
#9735
Защото застрашавате живота на нашите домашни любимци.(Хисаря, 2019-07-05)
#9740
Намирам предложението на закона за приемане на задължително носене на намордници на домашните любимци (кучета) изключително несправедлив. Според мен трябва да се наблегне на това как да възпитаваме кучето правилно.(Стамболийски, 2019-07-05)
#9744
Подписвам , защото това ще бъде подигравка и мъчение за тези живи същества . Да не забравяме че те са живи същества с душа и сърце .Няма Агресивни Кучета има Некомпетентни хора който не си обичат кучетата а ги използват за други цели .(Своге, 2019-07-05)
#9755
Подписвам се , защото :1. Поводът е достатъчен, за да бъде разходката безопасна!
2. През лятото в тези жеги, нямам намерение да задушавам кучето си, което ползва отворената си уста и език за охлаждане!
3. Не подкрепям недомислени законови мерки!
(София, 2019-07-05)
#9758
Защото не искам да слагам намордник на моят френски булдог. Смятам че породата му не е опасна или агресивна и просто защото тежи 11 кг. Няма да застрашат здравето му(Варна, 2019-07-05)
#9762
Няма една причина да сложа намордник на 12 килограмово куче, което никога не е проявявало агресия. Невъзможно е да излезна и да не ме спрат в желание да го погалят и разпитат за него. Намордника само би травмирало животното и би предизвикало притеснение с всеки разминаващ. Намордника може да предизвика прегряване и да застраши здравето на животното. Това би било профанно решение и наказание от хора които нямат никаква представа за гледането на животно от този вид.(Стамболийски, 2019-07-05)
#9763
Подписвам, защото не е нормално в нашата не нормална държава да се приемат закони, който изобщо не необходимо на домашни любимци независимо дали са кучета, котки и т.н. Малки или големи да се налагат закони, глоби.. Да вземат да си залепят всички управници по едно тиксо на устата и да вървят там от където са излезна ли...(Avoine, 2019-07-05)
#9764
Подписвам, защото това не е нормално. Нима животинките нямат души? Всичко оправихме в държавата, това е проблема? Как ще се чувствате Вие ако се държат по този начин с Вас?Подписвам, защото искам да отглеждам домашните си любимци както трябва и не искам да ги наказвам за невежеството на много хора! Подписвам се против това вандалство!(Разлог, 2019-07-05)
#9776
Защото съм против, изобщо против намордника!(Харманли, 2019-07-05)
#9777
Защото също имам куче. Питбул е и е много мил и гальовен. Винаги го разхождам на повод, а наморника е излишен и разходката му няма да бъде пълноценна и приятна. Ако стопаните се грижат добре за животните си, нямаше да има пострадали. Чрез новия закон се наказват кучетата, а трябва да се накажат безхаберните им стопани!(Хасково, 2019-07-05)
#9779
Защото имам чудесно, добро, възпитано, 30-килограмово и черно куче! И ми омръзна да ме питат, извинете, това кане корсо ли е? Ами не е! Но и да беше, това прави ли го човекоядец по презумпция?(Бургас, 2019-07-05)
#9780
Не съм съгласна кучетата да носят намордници, което пряко застрашава живота им. Това е зверско отношение към животните.(Полски Тръмбеш, 2019-07-05)
#9782
Възмутена съм! На повод да, намордници Не! Срамота!(Бургас, 2019-07-05)
#9784
Това не е нормално !!!(София, 2019-07-05)
#9787
Това е предумишлено убийство. Измислено от малоумници.(София, 2019-07-05)
#9791
Подписвам, защото не желая това да важи за моето куче вбъдеще.(София, 2019-07-05)
#9793
Подписвам, защото се прокарват наредби и закони, написани без участието на специалисти в ущерб, комфорта и здравето на домашните ни любимци.(София, 2019-07-05)
#9798
Немога да приема,че кучето ми ще бъде третирано като престъпник.(Равда, 2019-07-05)